@-tast på MacBook
Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 16-06-09 20:14

Jeg blev spurgt om dette af en ven for et par dage siden:

På en MacBook med Mac OS X er @-tasten lige ved siden af ENTER. Men hvad
sker der, hvis man udskifter Mac OS X med Windows? Normalt er @-tasten
på en dansk Windows PC jo ALT-GR + 2, men hvad sker der, hvis man
skifter? Hvad skal man trykke på for at få @?

Pft,

--
Jesper Lund Stocholm
http://www.lundstocholm.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-06-09 20:24

Jesper Lund Stocholm skrev:
> [...]
> sker der, hvis man udskifter Mac OS X med Windows? Normalt er @-tasten
> på en dansk Windows PC jo ALT-GR + 2, men hvad sker der, hvis man

Højre Alt-tast og 2. Det ligner faktisk sig selv.

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 17-06-09 07:08

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Højre Alt-tast og 2. Det ligner faktisk sig selv.
Hvis man kører det igennem bootcamp, virker "mac-måden" faktisk også -
her i huset gør den i hvert fald.

Mvh Jonas