Outlook 2007 viser ikke billeder mere.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-06-09 16:31

Hej.

Jeg bruger Outlook 2007. Der er pludselig sket noget, som ikke skulle være
sket. Når jeg modtager en e-mail, er der ikke noget billede i, men bare et
lille rødt kryds. Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme til at modtage
billeder igen? Det er muligt at jeg er kommet til at pille i nogen
indstillinger som jeg ikke skulle have gjort.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-06-09 15:39

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> modtage billeder igen? Det er muligt at jeg er kommet til at pille i nogen
> indstillinger som jeg ikke skulle have gjort.

Hej Jørgen

Prøv at gå i Funktioner > Indstillinger > fanebladet Sikkerhed.
Er der flueben ud for Bloker billeder og andet eksternt indhold
i HTML-e-mail.

Hvis ja, prøv at fjerne fluebenet og klik på Anvend og OK.

Mvh. Martin

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-06-09 16:41

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> wrote in message

> [...]
> i HTML-e-mail.
>
> Hvis ja, prøv at fjerne fluebenet og klik på Anvend og OK.

Hej Martin.

Under Funktioner > Indstillinger er der ikke et faneblad der hedder
sikkerhed, men der er noget der hedder Funktioner > sikkerhedscenter>
automatisk indlæsning, og der er ikke flueben i den hvor der står hent ikke
billeder automatisk. Er det den du mener?

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-06-09 19:00

> [...]
> automatisk indlæsning, og der er ikke flueben i den hvor der står hent
> ikke billeder automatisk. Er det den du mener?

Hej igen

Ja, det ser nok anderledes ud hos dig, men det er nok den samme
funktion.

Mvh. Martin

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-06-09 16:18

> Hej igen
>
> Ja, det ser nok anderledes ud hos dig, men det er nok den samme
> funktion.

Hej.

Det hjælper ikke noget, kan stadig ikke se billederne. Har du andre forslag?

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-06-09 17:28

> [...]
>
> Hej.
>
> Det hjælper ikke noget, kan stadig ikke se billederne. Har du andre

Hej

Har du prøvet at klikke på det røde kryds i mailene?
Er der også en gul bjælke i mailene med de manglende billeder?
Hvis ja, prøv at klikke på bjælken og se, om du skal give tilladelse
til noget der.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-06-09 17:55

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Er der også en gul bjælke i mailene med de manglende billeder?
> Hvis ja, prøv at klikke på bjælken og se, om du skal give tilladelse

Hej igen

Prøv at se nederst i dette indlæg http://tinyurl.com/n79n5f
Måske er løsningen der?

Mvh. Martin

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-06-09 17:10

> Hej igen
>
> Prøv at se nederst i dette indlæg http://tinyurl.com/n79n5f
> Måske er løsningen der?

Hej.

Der er ikke sådan et felt i min Outlook 2007.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-06-09 17:34

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev :

>Der er ikke sådan et felt i min Outlook 2007.

Mon ikke
http://www.tech-recipes.com/rx/1843/outlook_2007_download_pictures_automatically/
er løsningen?

(Du må selv oversætte det til, hvad der står i en dansk version)

Og dansk:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP012300401030.aspx

Ellers er der mange flere hits om det på Google.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Outlook+2007%2Bpictures&meta=&aq=f&oq=
http://www.google.dk/search?hl=da&safe=off&num=30&newwindow=1&q=%22Outlook+2007%22%2Bbilleder&btnG=S%C3%B8g&meta=
--
Kerim

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-06-09 18:51

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> Mon ikke
> http://www.tech-recipes.com/rx/1843/outlook_2007_download_pictures_automatically/
> er løsningen?

Nej, det er det ikke. Har prøvet.

> [...]
> http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP012300401030.aspx
>
> Ellers er der mange flere hits om det på Google.

Ja, jeg har "googlet" det. Alle de sider jeg har været inde på er forslagene
de samme.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-06-09 16:05

> [...]
> Er der også en gul bjælke i mailene med de manglende billeder?
> Hvis ja, prøv at klikke på bjælken og se, om du skal give tilladelse

Hej Martin.

Hvis jeg højreklikker på det røde kryds, kan jeg vælger et punkt hvor der
står "hent billede", men billedet bliver bare ikke hentet.

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-06-09 17:24

> [...]
>
> Hvis jeg højreklikker på det røde kryds, kan jeg vælger et punkt hvor der
> står "hent billede", men billedet bliver bare ikke hentet.

Hej Jørgen

Har du kigget her http://tinyurl.com/ktf6em ?

Måske kan du finde noget der.

Mvh. Martin

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-06-09 18:54

> Hej Jørgen
>
> Har du kigget her http://tinyurl.com/ktf6em ?
>
> Måske kan du finde noget der.

Hej Martin.

Jeg har prøvet det forslag. Det eneste jeg kan finde på google, handler alle
om at man skal fjerne markeringen i "Hent ikke automatisk billeder i
HTML-e-mails eller RSS-emner."
det er underligt at det ikke virker.