xpost: dk.forbruger
"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse
news:4a31473d$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Har lige modtaget en Thule Euroway cykelholder fra Tyskland - købt vie
> Ebay og betalt via PayPal.
>
> Problemet er at den har haft en hård tur på vej til Danmark, og 2 plastic
> dele er beskadiget, og de fleste metaldele har ridser/skrammer.
>
> Den er leveret af DHL, så jeg ringer derfor og melder transportskade. De
> beder mig sende billeder, og fortæller mig at jeg skal rette henvendelse
> til afsender, og få ham til at køre en erstatningssag.
>
> Jeg har mailet billederne til sælgeren, og han svarer at han ikke kan se
> der er noget beskadiget, og foreslår at man reparerer skrammerne med en
> lakstift.
>
> Tror også cykelholderen har været pakket op, og ikke pakket korrekt ned
> igen. Var nemlig kun 3 "flamingohjørner" i kassen, og de var alle
> ødelagte. Hvis det er tilfældet er det måske ikke transportfirmaets skyld?
>
> Hvad stiller jeg lige op?
>
> Billeder kan ses her...:
>
http://picasaweb.google.dk/vogn320/Transportskade?feat=directlink
>
> Cykelholderen kan da godt bruges, men jeg har jo betalt for en _ny_ vare.
>
> På forhånd tak
>
> Mvh
> Hans
>