Grissebassen Messer­schmidt er ikke stuere~
Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 19:37

""Den ekstremistiske højrefløj"
Også i den internationale presse er Dansk Folkeparti i dagene efter
valget blevet placeret på "den ekstremistiske højrefløj" i en række
artikler om fremgang blandt nationalistiske partier.
DF sættes i bås med blandt andre Geert Wilders' islamkritiske
Frihedsparti i Holland, britiske BNP, som ikke tillader sorte og
asiatiske medlemmer samt Jobbik i Ungarn med en
anti-roma-dagsorden og sloganet "Ungarn for ungarere"."
http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-22942684.html?rss

"Kalder DF racistisk
Det er anonyme kilder i den britiske konservative gruppe,
der på forhånd har afvist DF som deltager i den nye
konservative gruppe, de vil danne i Europa-Parlamentet.
De anfører, at DF er racistisk."
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2009/06/11/101733.htm

Tillykke med valget.
:D

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-09 19:52

On Thu, 11 Jun 2009 20:36:42 +0200, Michael Weber wrote:

> [...]
> asiatiske medlemmer samt Jobbik i Ungarn med en
> anti-roma-dagsorden og sloganet "Ungarn for ungarere"."

Jeg kan forstå af artiklen, at det i Danmark er racistisk at være imod et
multietnisk samfund.

> [...]
> der på forhånd har afvist DF som deltager i den nye
> konservative gruppe, de vil danne i Europa-Parlamentet.

De to artikler henviser for øvrigt til samme "historie", som stammer fra:
"ANONYME kilder i den britiske konservative gruppe".

Virkelig seriøst. NOT.

> Tillykke med valget.

Tak.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-09 20:03

On Thu, 11 Jun 2009 20:36:42 +0200, Michael Weber wrote:

> Tillykke med valget.

Her er for øvrigt en anden holdning.

http://www.bt.dk/article/20090610/politik/706090015/

citat "Tror du, at Morten Messerschmidt og Dansk Folkeparti hører til på
den yderste højrefløj? Så tro om igen."

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-09 21:15

S.A.Thomsen <"s_a_thomsen(snabel)yahoo(prik)com"> wrote:

> Her er for øvrigt en anden holdning.
>
> http://www.bt.dk/article/20090610/politik/706090015/
>
> citat "Tror du, at Morten Messerschmidt og Dansk Folkeparti hører til på
> den yderste højrefløj? Så tro om igen."

Jeg citerer:

=
Når det nye Europaparlament træder sammen for første gang, vil en del af
pladserne være optaget af så rabiate politikere, at det danske parti
kommer til at ligne en forsamling af tamme socialdemokrater. Med paroler
om massedeportationer, indvandringsstop og jødefordrivelse er ekstremt
nationalistiske partier stormet frem i flere lande, og de ser nu ud til
at få en samlet fremgang på seks pladser i den store europæiske
forsamling.
=

Som bekendt er Dansk Folkeparti nok det meste PRO-semitiske parti i
Danmark ... og selv massedeportationer af muslimer indgår altså ikke i
partiets credo.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : JBH

Dato : 11-06-09 21:21

> [...]
>
> Som bekendt er Dansk Folkeparti nok det meste PRO-semitiske parti i
> Danmark ... og selv massedeportationer af muslimer indgår altså ikke i

Roolig nu, det går alt for stærkt for "kuglegrillen"

mvh
JBH

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 21:24

JBH wrote:

> Roolig nu, det går alt for stærkt for "kuglegrillen"

Det er nu ikke mig, der har skrevet følgende:

"Men på den europæiske scene bliver Dansk Folkeparti
stadig set som et yd­erliggående højreparti med racistiske undertoner."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22942684.html?rss&ss

:P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : JBH

Dato : 11-06-09 21:39

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> :P
>

> --
> Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Ja, se selv Per, "Kuglegrillen" taber helt tråden hvis debatten kræver lidt
hjerneaktivitet........

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-09 06:21

On Thu, 11 Jun 2009 22:14:30 +0200, Per Rønne wrote:

> [...]
> nationalistiske partier stormet frem i flere lande, og de ser nu ud til
> at få en samlet fremgang på seks pladser i den store europæiske

Præcis, men det kan man ikke banke ind i knolden på rabiate
venstrefløjs-tosser, som mener at alt til højre for EL, er "det samme".
(racister, nazister og det der er værre).

> Som bekendt er Dansk Folkeparti nok det meste PRO-semitiske parti i
> Danmark ... og selv massedeportationer af muslimer indgår altså ikke i
> partiets credo.

Sådanne "småting" som sandheden, tager rabiate tosser sig ikke af.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-09 20:14

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Tillykke med valget.

Og for Michael Weber er en hver kritik af Islam en demonisering af Islam.

Og enhver kritik af det multikulturelle samfund er for Michael Weber
rendyrket nationalisme og racisme.

At den "nye konservative gruppe" er i mod abort ,homosexualitet
stamcelleforskning o.s.v det bekymrer Michael Weber mindre.

Flot flot Michael ................

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 20:17

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>
> At den "nye konservative gruppe" er i mod abort ,homosexualitet
> stamcelleforskning o.s.v det bekymrer Michael Weber mindre.

Flot Meidahl, du har ikke fattet en meter....igen.
Hvordan tror du, når du nu ved at de konservative benævner
DF som racistiske, at andre partier i EU benævner DF?

*ROFLMAO*

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-09 20:33

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Flot Meidahl, du har ikke fattet en meter....igen.
> Hvordan tror du, når du nu ved at de konservative >benævner
> DF som racistiske, at andre partier i EU benævner DF?

Ja det har jo intet med at gøre , at DF nok er Islam kritisk
men i andre sager er stik imod hvad "den ny konservative gruppe" ellers står
for.

Og lad mig gætte på at andre pariter i EU benævner DF ...... Ta Daa .....
Racistiske , big deal.

Det plejer man jo at kalde Islam kritikere og modstandere af det
multikulturelle samfund
Er der ellers noget nyt ?

> *ROFLMAO*

Ja det plejer du jo også , når du mangler ord .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 20:36

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Ja det har jo intet med at gøre , at DF nok er Islam kritisk
> men i andre sager er stik imod hvad "den ny konservative gruppe"
> ellers står for.

Tror du andre partier i EU benævner DF som...ehmm...et midterparti?
Et venstre-parti?
Et ekstremt højre/racistisk parti?

Og hvordan tror du disse benævnelser, af andre partier i EU,
fordrer DFs muligheder for at få noget som helst gennemført?

*snip ævl*
--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-09 20:49

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Og hvordan tror du disse benævnelser, af andre partier >i EU,
> fordrer DFs muligheder for at få noget som helst >gennemført?

Du har hørt om at man i politik siger et og når den politiske arbejdsdag
melder sig noget andet .

Og bye the way dit "*snip ævl*" gør dig til grin .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 20:50

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Du har hørt om at man i politik siger et og når den politiske
> arbejdsdag melder sig noget andet .

Du svarede ikke, så du får det igen:

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-09 21:05

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Du svarede ikke, så du får det igen:

Nå så er vi på den igen ! , vil du nu virkelig til at gøre dig totalt til
grin igen.

Jeg har jo lige svaret !

Men jeg skal gerne gøre det igen for Kong Karl og lille dig.

Du har hørt om at man i politik kommer med den ene udmeldning efter den
anden , før alle brikker er faldet på plads i en eller anden Konstellation ,
eller udvalg er besat.
Man kalder også tiltider hinanden både det ene og det andet .

Men når den politiske hverdag melder sig ( og følg nu godt med Weber ) , ja
så samarbejder man aligevel på forskellige områder .

Er du med nu eller har du brug for mere hjælp !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 21:13

> [...]
> Konstellation , eller udvalg er besat.
> Man kalder også tiltider hinanden både det ene og det andet .

Spørgsmålet var ellers ganske simpelt:

Tror du andre partier i EU benævner DF som...ehmm...et midterparti?
Et venstre-parti?
Et ekstremt højre/racistisk parti?

Gider du svare nu?

> Men når den politiske hverdag melder sig ( og følg nu godt med Weber
> ) , ja så samarbejder man aligevel på forskellige områder .

Hvem tror du vil samarbejde med DF i EU?
venstrefløjen?
Midterpartierne?
Højrefløjen?
Det ekstreme højre?

undlad venligst dine floskler.

> Er du med nu eller har du brug for mere hjælp !

Du byder jo ikke ind med andet end floskler og har
tilsyneladende svært ved at være konkret.

Her er der et forslag:

"Må kigge længere mod højre
Men på trods af et møde med briterne bliver Messerschmidt
muligvis tvunget til at kigge længere mod højre, hvor fremtidsudsigterne
ser mere brogede ud. Hidtil har Mogens Camre siddet i gruppen
Union for Nationernes Europa, men den såkaldte UEN-gruppe er
ved at gå i opløsning, fordi det polske Lov og Retfærdighed og
deres 15 parlamentarikere formentlig slutter sig til den nye
anti-føderalistiske gruppe, mens irske Fianna Fail vil ind i den
liberale gruppe.

Med en britisk afvisning vil fortiden i den grad komme tilbage og
bider Messerschmidt og Dansk Folkeparti i haserne.
Messerschmidt er én blandt flere DF'ere, som er blevet dømt efter
den danske racismeparagraf. Det skete i 2003 ved Østre Landsret,
hvor han blev idømt 14 dages betinget fængsel for en plakat vendt
mod et multietnisk samfund.

Plakaten blev i 2001 bragt i et ungdomsblad og viste hætteklædte
blodplettede mænd med Koranen i hånden. Teksten bestod blandt
andet af ord som "massevoldtægt" og "bandekriminalitet".

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-09 21:30

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Du byder jo ikke ind med andet end floskler og har
> tilsyneladende svært ved at være konkret.

Er det virkelig så svært at forstå , vi har set det så mange gange før ,
sådan er politik og især EU politik.

Du klinger dig til et halmstrå i din iver efter at dømme DF ude i EU
sammenhæng.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 21:33

> [...]
> før , sådan er politik og især EU politik.
>
> Du klinger dig til et halmstrå i din iver efter at dømme DF ude i EU

Du svarede STADIG ikke

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-06-09 21:54

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Gider du svare nu?

Nej Weber jeg gider ikke svare , du her hermed vundet debatten .

Hvad der end gør dig glad Weber , fint med mig

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 21:55

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Nej Weber jeg gider ikke svare , du her hermed vundet debatten .
>
> Hvad der end gør dig glad Weber , fint med mig

Jeg undrer mig over, hvorfor du ikke gider svare.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-09 01:22

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4a316948$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Du klinger dig til et halmstrå i din iver efter at dømme DF ude i EU
> sammenhæng.

Må sq tage hatten af for din tålmodighed med idioten.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-09 21:15

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> wrote:

> Tror du andre partier i EU benævner DF som...ehmm...et midterparti?

Hvor godt tror du mon at tory'erne kender til DF? Mon de er klare over
at de i de fleste spørgsmål ligger til venstre for Labour.

Et Labour der blandt andet har indført skolepenge for
universitetsstuderende, hvis forældre tænker så helt ufatteligt mange
penge, at det svarer til danske dagpenge?

Ja, vel kun børn af forældre med indkomster på niveau med danske
kontanthjælpsmodtagere vil kunne få friplads ...

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 21:19

"Per Rønne" wrote:

> Hvor godt tror du mon at tory'erne kender til DF? Mon de er klare over
> at de i de fleste spørgsmål ligger til venstre for Labour.

Hvordan tror du, de vil benævne DF?

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-09 21:22

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> wrote:

> Hvordan tror du, de vil benævne DF?

Irrelevant, da de 1. ikke kender DF, 2. ligger langt til højre for samme
parti.

Men det synes du tydeligvis er irrelevant; kun en tolerant holdning til
steninger og afhugning af hænder og fødder er afgørende for at være
»progressiv«.

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-09 21:28

"Per Rønne" wrote:

> Irrelevant, da de 1. ikke kender DF, 2. ligger langt til højre for
> samme parti.

Du svarede ikke.
Sjovt, som folk har svært ved det.

Men her er en indikation:
> [...]
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22942684.html?rss&ss

> Men det synes du tydeligvis er irrelevant;

Ja.

*snip ævl*

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Sten Schou

Dato : 11-06-09 22:15

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

Fnis....surt Sophie ikke kom ind.................he-he

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-09 06:28

On Thu, 11 Jun 2009 22:27:42 +0200, in dk.politik you wrote:

> Du svarede ikke.

Jo, det var præcis hvad Per gjorde.

> [...]
> ""Men på den europæiske scene bliver Dansk Folkeparti
> stadig set som et yd­erliggående højreparti med racistiske undertoner.""

Grundlaget for artiklen er ANONYME britiske politikere.!!!

Fra : P.N.

Dato : 12-06-09 14:33

> [...]
> ""Men på den europæiske scene bliver Dansk Folkeparti
> stadig set som et yd­erliggående højreparti med racistiske undertoner.""

Jamen du kan skrive det igen og igen, men tosserne er 100% faktaresistente,
de læser kun det der bekræfter deres ekstreme verdensbillede.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-09 01:15

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> wrote in message
> ""Den ekstremistiske