Bøj dig i støvet for kinesisk opfindsomh~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-09 22:02

Bøj dig i støvet for kinesisk opfindsomhed
De to gule plastdimser kan rengøre vinduesruden for en fugleklat eller
andet ved, at man 1. væder det hvide filt med sprit/vand 2. med snoren
hænger den ene del ned på ydersiden af vinduet 3. Bevæger den anden del
op/ned/højre/venstre ad indersiden, så den anden følger med, fordi der er
stærk magnet i begge dele. Begge dele har en skarp hård gummikant som
kradser hårdt skidt væk.
Køb for en tier i Chau-chau butikken på Nørrebrogade overfor Stefanskirken,
og overvej hvorfor sådant ikke er markedsført af europæere?
Autonomes sindsyge had mod hele verden kunne have aflivet mig eller
andre, da psykopaterne 24.5 sen aften smed en kæmpebombe ind i min ny
udestue i min have, så en mikrobølgeovn splittedes totalt ad.
Er det danske skolelærere og journalister, der har opdraget BZ-ungdommen
til, at de er helte, når de gør maximal skade mod medborgerne -
Hyskenstræde var skandale, der beviste, at politiet holder med voldsmændene.
Hyppigt dette forår har de ildspåsat og hærget mit plankeværk, og de
tidligere år har de 50 gange knust ruder i mit hus.
Islam-importen er medvirkende, ved at socialt ansvarlige borgere som jeg
kritiserer flygtningeforkælelsen og derfor bliver syndebukke for
venstrefløjens voldsmænd. De unge kalder mig racist, selvom jeg har
afhjulpet sult og sygdom i ulande i 4 år og har giftet mig med en asiat.
"Gør det i bleen",
siger danske, dovne behandlere på plejehjemmene,
når de gamle ringer på personalet , for at blive fulgt på toilettet.
SÅ DØ I EGET HJEM er eneste måde at undgå institutions-helvede. Og uanset
hvor dement eller rystesyg man bliver, kan man skide og pisse, mens man
er i sin seng, hvis man i tide har trænet sig i at undgå, at noget kommer
på sengetøjet.
Hav et plastbæger på natbordet, og en plastpose som hundepose. Når stort
og småt ikke blandes, behøver man næsten ikke den molbo-indretning, som
træk og slip toilet er.
(Næste dag tømmer man evt. af i toilettet).
Eller hælder urinen i dunk eller flaske - og lort kan let gøres lugtløs,
hvis man tilsætter mel.
Selvhjulpenhed er god træning for alle gamle og har for mig ikke
betydet lugt i hjemmet eller, at noget kom på fingrene.
Begge mine forældre døde ved fald på hårdt toiletgulv og kunne have
forlænget livet, hvis ovenstående var kendt -
- Ugeskrift for Læger har optaget en artikel fra mig om denne enkle
selvhjælp, og overlægens svar om bleer, kirurgisk operation og medicin er
bedre, viser at sundhedspersonale ikke forstår, at ble er tortur.