Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
skifterammer
Fra : hamselv

Dato : 06-06-09 20:35

hej med jer

vil gerne have skrevet nogle af mine billeder ud i stor format (f.eks.
90*135). er der nogler herinde, der ved hvor man kan købe billige
skifte-/alurammer til dette formål.

henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-06-09 09:09

"hamselv" skrev i en meddelelse
> er der nogler herinde, der ved hvor man kan købe billige skifte-/alurammer
> til dette formål.

Ellers er det jo heldigt, at der netop er en gruppe til den slags spørgsmål

Den hedder news:dk.fritid.foto.indkoeb

Prøv at kigge/spørge der.

Jan

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-06-09 09:37

hamselv wrote:
> hej med jer
>
> vil gerne have skrevet nogle af mine billeder ud i stor format (f.eks.
> 90*135). er der nogler herinde, der ved hvor man kan købe billige
> skifte-/alurammer til dette formål.

Spørgsmål om køb er ikke i denne gruppe, men generelt er skifterammer
med glas ikke særligt velegnede til at sætte printede billeder i, da de
"klistrer" fast til glasset. Hvis der absolut skal glas foran, skal der
er passepartout mellem glasset og billedet, og billedet skal klæbes på
på en stiv bagplade, så det ikke buler. Overvej at klæbe billederne op
på en skumplade.

Bo //