iPhone OS 3.0 & iPhone 3G [S]
Fra : Per Rønne

Dato : 10-06-09 05:09

Da jeg så videoen fra WWDC i San Francisco var der noget jeg lagde mærke
til. Efter gennemgangen af en bunke ting ved iPhone 3G [S], altså den
nye iPhone, sagde foredragsholderen af disse faciliteter [som indbygget
kompas] var tilgængelige i iPhone 3.0.

Da den nye iPhone kun kommer til at køre 3.0 ville det naturligvis være
overflødigt, hvis ikke også vores »gamle« iPhone 3G understøttede disse
faciliteter.

Men vi får at se på næste onsdag ... er der en »Compass« ikon gælder
understøttelsen også vore smartphones.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-06-09 13:24

Per Rønne wrote:
> [...]
> faciliteter.
>
> Men vi får at se på næste onsdag ... er der en »Compass« ikon gælder

Jeg forstår ikke rigtig, hvad du skriver (gør du selv?), men hvis du
spørger om din nuværende iPhone 3G understøtter Compass, så nej.
Compass, video og voice control virker ikke med iPhone 3G.

http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2NTQ
--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 10-06-09 15:26

> Jeg forstår ikke rigtig, hvad du skriver (gør du selv?),

Jov, da.

> men hvis du spørger om din nuværende iPhone 3G understøtter Compass, så
> nej. Compass, video og voice control virker ikke med iPhone 3G.
>
> http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2NTQ

Ja, på dette link er det klart, men det var det ikke i præsentationen.

Ikke at jeg nu ville købe en iPhone 3G S, når jeg nu har en iPhone 3G.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-06-09 15:32

Per Rønne wrote:

> Jov, da.

Fair nok. Jeg har lige læst det igen og forstår det stadig ikke.

> Ja, på dette link er det klart, men det var det ikke i præsentationen.

Nej. Det er lidt underligt at det skal findes i deres webshop, men ikke
direkte fremgår af infosiderne om iPhone.

> Ikke at jeg nu ville købe en iPhone 3G S, når jeg nu har en iPhone 3G.

Det vil jeg. Hvis de ikke har fusket med videoen igen, ser den VIRKELIG
hurtig ud.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk