Fjernskrivebord på mac, styre opløsni
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 07-06-09 11:08

Hej, jeg har en mac mini som jeg tilgår via delt skrivebord fra min
macbook, sagen er, at min Mini har opløsning 1920x1080, hvilket gør at
når jeg åbner det delte skrivebord, så er det meget grynet og svært at
arbejde med.

Findes der ikke en mulighed for at fjernsession kan tilpasse sig
"host'ens" skærmopløsning ?

Jeg tænker som i Windows, hvor opløsningen følger den der tilgår RDP'en ?

Mvh

Kim

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-06-09 12:38

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> wrote:

> [...]

> "host'ens" skærmopløsning ?

> Jeg tænker som i Windows, hvor opløsningen følger den der tilgår RDP'en ?

nej.

der bruges VNC og du attacher til cosole, ikke en virtuel console som på
diverse terminalserver løsninger.

--
Morten Reippuert Knudsen