Kontaktgrupper i Windows Mail
Fra : General Ry

Dato : 09-06-09 18:47

Jeg er for nylig skiftet til Vista, og bruger derfor Windows Mail, men kan
ikke se hvordan man opretter grupper med kontaktpersoner.

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg gør?

På forhånd tak

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-06-09 22:34

"General Ry" <oleryolf@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke se hvordan man opretter grupper med kontaktpersoner.
>
> Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg gør?

Tryk på F1 når du står i windows mail. Skriv kontaktpersoner i søgefeltet.
Gå ned til punkt 16 - der står svaret.

Kurt

Fra : General Ry

Dato : 10-06-09 06:41

Tusind tak skal du have.

Fra : General Ry

Dato : 10-06-09 07:05

Endnu engang tak - men der er måske noget galt med min opsætning.

I pkt. 15 henvises til at man i værktøjslinien skal klikke på "Ny
kontaktpersongruppe" på værktøjslinien, men den har jeg ingen steder.

Undskylder hvis det er et banalt spærgsmål, men håber dog på at en kan
hjælpe alligevel.

Ry

Fra : Ole C

Dato : 10-06-09 08:54

General Ry skrev blandt andet:

> Endnu engang tak - men der er måske noget galt med min opsætning.
>
> I pkt. 15 henvises til at man i værktøjslinien skal klikke på "Ny
> kontaktpersongruppe" på værktøjslinien, men den har jeg ingen steder.

Windows Mail kan drille på det punkt, men prøv om ikke dette virker:
Find mappen Kontaktpersoner i Stifinder under Brugere>dit navn
Højreklik på mappen Kontaktpersoner - vælg Egenskaber - og fanebladet
Tilpas.
Kontroller at der i tredie linie er valgt "Kontaktpersoner".

--
vh
Ole C

Fra : General Ry

Dato : 10-06-09 16:44

Hej Ole

Det virkede, tak for hjælpen. Du er en guttermand!

M.v.h.
Ole

Fra : Ole C

Dato : 10-06-09 20:40

General Ry skrev blandt andet:

> Hej Ole
>
> Det virkede, tak for hjælpen. Du er en guttermand!

Selv tak - glad for at kunne hjælpe

--
vh
Ole C