Barsk hanhund :o)
Fra : Pwh

Dato : 31-05-09 16:20

Det kan godt værer at Angel er en tøsetøs, men Tyson er så en bølle

Vi gik og legede med bolde på engen og Tyson skulle lige drille Angel
ved også og snuppe hendes og ikke på vilkår ville afleværer igen.
Han skulle så spille rigtigt smart og også samle en stor kæp op,
så troede jeg lige jeg skulle værer hurtig og snuppe den ene bold
mens han prøvede at få plads i gabet til det hele.
Da jeg bukker mig ned har han lige får fat i kæppen som han så
flot smasker lige ind i hovedet på mig så solbriller flyver af og jeg
har et let blåt øje nu
Tyson følger med tiden, han bruger våben og ikke det gammeldags
pjat med at bide, en rigtig bøllehund

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 31-05-09 17:07

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har et let blåt øje nu
> Tyson følger med tiden, han bruger våben og ikke det gammeldags

Veninden broholmer har en kærlighed for store pinde ... Ser ret komisk ud
når den har fundet en der er ½M bredere som døren

Fra : ager

Dato : 31-05-09 18:15

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> har et let blåt øje nu
> Tyson følger med tiden, han bruger våben og ikke det gammeldags

GGG.. så kan du lære det, kan du!

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-05-09 19:03

ager, skrev:

> GGG.. så kan du lære det, kan du!

Tvivler
Angel nikker mig skaller, Tyson tæver mig med kæppe,
katten bruger mig som kradsebrædt og bider mig i næsen

De røg sgu på internatet allesammen hvis jeg bare turde,
men de ville nok opsporer mig og hævne sig frygteligt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 31-05-09 20:54

On Sun, 31 May 2009 20:03:07 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Angel nikker mig skaller, Tyson tæver mig med kæppe,
>katten bruger mig som kradsebrædt og bider mig i næsen

*fniiis* Måske du skulle anskaffe dig en and? Så kan du "true" Angel
når hun kommer for tæt på.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-05-09 20:57

Leyna, skrev:

> *fniiis* Måske du skulle anskaffe dig en and? Så kan du "true" Angel
> når hun kommer for tæt på.

Den ville sgu nok også tyranicerer mig

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 03-06-09 21:19

On Sun, 31 May 2009 21:57:10 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Den ville sgu nok også tyranicerer mig

Næppe. Ænder er fredelige nok. Det værste jeg har været udsat for fra
deres side er at de hvæser ad mig, men det er når de ligger og ruger.
Haner er til gengæld temmelig krigeriske. Vi har sg* en kamphane.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-05-09 19:08

In news:gvu76s$2ksr$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:
> [...]
> har et let blåt øje nu
> Tyson følger med tiden, han bruger våben og ikke det gammeldags

Ja, det er jo ikke sådan at blive gammel. Så kan du lade være med at være så
vild.

God bedring med øjet. Også en hilsen og et kram til "andedræberen" hehe, og
"bøllespiren".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 31-05-09 19:28

Tove Krieger, skrev:
> In news:gvu76s$2ksr$1@newsbin.cybercity.dk,
> Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:
>
> Ja, det er jo ikke sådan at blive gammel. Så kan du lade være med at
> være så vild.

Ja man kan åbenbart ikke botre sig med ungdommen længere.
Dog en trøst at jeg nok overlever dem allesammen,
selvom min kat på 13 år ligner en der snildt kan fortsætte 13 år mere,
han har sgu heller ikke slidt sig selv op, sover nok 18 timer i døgnet

> God bedring med øjet. Også en hilsen og et kram til "andedræberen"
> hehe, og "bøllespiren".

Jo tak, det giver lidt knubs at have hunde, det tager jeg med
Nå, nu vil kræene luftes (igen), den grisepote de åd til aftensmad
trykker nok lidt på systemet

/Jens (som Tove igen fik OT med kattesnak)