Salg af LP ér
Fra : Benzon

Dato : 31-07-01 11:25

Jeg har nogle gamle LP-plade som jeg ikke næner at smide ud. Er der nogen
der ved hvor man kan sælge mine plader. Jeg ved ikke om det er den rigtige
nyhedsgruppe jeg skriver til, da jeg er nybegynder og ved at tage et
PC-kørekort. Hilsen Benzon@mail.dk

Fra : Søren Rohde

Dato : 31-07-01 16:43

Hej,

Den rigtige nyhedsgruppe er dk.marked.privat.musik - skriv endlig en liste
(husk ingen vedhæftede filer, så skriv listen direkte i nyhedsmeddelelsen),
der skal nok komme respons.

Du kan også sælge LP´er gennem Den Blå Avis, eller bedre; hos den lokale
plade / bogshop, der dog ikke giver meget for samlingen. De hjælper dig
højst af med den, så kig ind og forhør dig om priserne INDEN du slæber
pladerne derned. Bemærk også at nogle steder ikke bytter til andre
varetyper.

Du må gerne sende en liste til mig når du er klar.

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Benzon <benzon@mail.dk> skrev i en news:9k60e9$pub$1@sunsite.dk...