Tyrkiet og EU
Fra : John

Dato : 31-05-09 19:18

Islam og tolerance?

"Results published in Sunday's Milliyet newspaper indicate 64% of Turks
would not want Jewish neighbors, 52% would not Christian neighbors, 67%
would not want to live next to an unmarried couple and 43% would not want
American neighbors":

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3723925,00.html

Hvad skal vi dog med Tyrkiet i EU?

John

Fra : /Peter

Dato : 31-05-09 19:28

> [...]
> Turks would not want Jewish neighbors, 52% would not Christian
> neighbors, 67% would not want to live next to an unmarried couple and

Hvad skal vi med tyrkerne i danmark?

Fra : John

Dato : 31-05-09 20:57

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Hvad skal vi med tyrkerne i danmark?

Såmænd, men tyrkerne kom jo ikke som 'flygtninge', men blev inviteret hertil
for at arbejde, og de lavede, mig bekendt, heller ingen ballade.

Mange af dem lever i dag en velfortjent tilværelse som fredelige
pensionister i Danmark.

Fred være med det.

John

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-09 23:55

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
> hertil for at arbejde, og de lavede, mig bekendt, heller ingen ballade.
>
> Mange af dem lever i dag en velfortjent tilværelse som fredelige

De harfået løn for de arbejdsmandsjob de har udført, så der er intet
velfortjent ved social-nas

Tyrkere er næsten så overkriminelle som palæstinensere

Fra : Hans Jensen

Dato : 01-06-09 00:14

> De harfået løn for de arbejdsmandsjob de har udført, så der er
> intet velfortjent ved social-nas
>
> Tyrkere er næsten så overkriminelle som palæstinensere

Tyrkere der idag lever i Danmark og modtager pension får ikke fuld pension
medmindre de har haft ophold i landet i mindst 40 år.
Derudover har de selv indbetalt til deres pension via skatten. Det er nu på
den måde vi finansierer den slags. Alm. folkepension + ATP er så latterligt
lille beløb at det er til at dø af grin af. Når de så i flere tilfælde kun
modtager en brøkdel af den fulde sats (som er latterlig lav!) kan jeg ikke
få ondt i røven over dette.

Mht. Tyrkiet og dets forhold til EU er der kun at sige, at både Frankrigs
præsident og Tysklands kansler begge mener Tyrkiet ikke hører til i EU.
Personligt vil jeg give dem ret. Tyrkiet er kulturelt og politisk utroligt
fjernt fra EUs normer.
Officielt har Tyrkiet adskilt religion og stat. Men det er stadig et faktum
at den siddende regering tilhører den del af tyrkerne der gerne ser Islams
principper indført i statsforvaltningen og landets politik. Det har man
forfatningsdomstolen i Tyrkiets ord for! Det er ikek forenligt med optagelse
i EU.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 09:14

Hans Jensen wrote:

> [...]
> flere tilfælde kun modtager en brøkdel af den fulde sats (som er
> latterlig lav!) kan jeg ikke få ondt i røven over dette.

Du behøver heller ikke få ondt nogen steder. Normalt får dem der har for
lille pension resten fra kontanthjælp, - engang var det sådan at dem der
ikke havde de 40 års opsparing fik langt MERE end en pensionist, men så kom
det frem i medierne, og så ændrede man det.

Latterligt lille? Det er da højt nok til at mange pensionister kan rejse på
gode lange ferier, og ER da også fire eller fem gange det man i de fleste
lande i verden kalder en virkelig god månedsløn. Der er ikke noget
latterligt over det, betalte man fuld dansk løn, så skulle dem i arbejde jo
ned på det halve netto.

Fra : *@ '

Dato : 01-06-09 11:04

On Sun, 31 May 2009 20:17:42 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>would not want Jewish neighbors, 52% would not Christian neighbors, 67%
>would not want to live next to an unmarried couple and 43% would not want

gad vide hvad procenten ville blive hvis spørgsmålet havde omhandlet
homoseksuelle naboer?

eller ateistiske naboer?

muhamedanismen har til alle tider været kendt for sin nul-tolerence
overfor alt ikke-muhamedansk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 11:31

*@ ' wrote:

> gad vide hvad procenten ville blive hvis spørgsmålet havde omhandlet
> homoseksuelle naboer?
>
> eller ateistiske naboer?

A study suggests Turks have low tolerance for diverse lifestyles as three in
four respondents said they would not want to live next to an atheist or
anyone drinking alcohol.

Homoseksuelle? - 117%