Skal "sindssygdom" skattebetales helt som ~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-05-09 22:37

Skal "sindssygdom" skattebetales helt som sygdom?.
Skadestuebehandling og smerter pga en kræftsvulst, er klart noget vi
forsikrer hinanden imod, så det er gratis at få lægehjælp og
hospitalshjælp.
Men hvis dine ører er udstående, vil man kun skattebetale plastisk
operation,hvis man mener det er så extremt, at du bliver udstødt af
samfundet og ikke kan få arbejde pga afvigelsen.
Hvis du går til læge med en fobi,depression, lidelsesskabende
synshallucinationer, uro fordi du føler stemmer, så er der stor risiko
for, at psykiatriske speciallæger vil vise sig magtesløse, så der er gode
grunde til at henvise til privat, betalt hjælp.
Men staten er tværtimod særlig ivrig efter at behandle disse outsidere,
og kun få % af psykiatri kan forsvares med, at der er voldsrisiko.
Af tvangsindlæggelser er flertallet på gule papirer, dvs
behandlignsindikation og nul risiko for vold.
Jeg mener at STATEN BØR VÆRE ÆRLIG, og sige at dette er ikke rigtig
sygdom, ligesom hypokondrisk opfindelse af symptomer ikke er rigtig
sygdom, selvom det ofte udvikler sig til målelige symptomer.
Der er stemning i befolkningen for, at behandlingsforsøg skal være
gratis - bl.a. fordi de raske kan lide at se ned på de såkaldt syge.
EFTER AT HAVE DIAGNOSTICERET ÆRLIGT, skal staten bede dem, der vil have
hjælp om en underskrift på at han selv tager ansvar for bivirkninger.
Derved har man antydet at alle disse behandlinger er eksperimentelle og
risiko for forværring eller skadelige senfølger er stor.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-05-09 23:31

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> Skal "sindssygdom" skattebetales helt som sygdom?.

Brugerbetaling og frit valg er vejen frem. Fri os for formynderstaten.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-09 23:50

Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>
> Brugerbetaling og frit valg er vejen frem. Fri os for formynderstaten.

Privatisering af sundhedssektoren kan Nedergaard, Martin Larsen og jeg
blive enige om, men vort eneste succesrige liberalistiske parti nogensinde,
Fremskridtspartiet, fandt det for extremt og nøjedes med at foreslå
selvhjulpenhed vedr måltider på hospitalet, altså privatisering af
kantiner, og privatisering af abortindgreb var det kompromis partiet
valgte mellem provins-MFer der ønskede forbud mod abort og os der syns at
kvinden ejer sin krop.
Privatisering af psykiatri er helt oplagt, men vælgerne ønsker at familiens
sorte får bliver tvangsindlagt, og det sker ikke privatiseret - hvem skal
afgøre hvis Kim Larsen mener, at Bo Warming skal tvangsmedicineres? Den der
betaler, afgør hvilken musik, der skal spilles. Uanset hvad Kim Larsen
eller mr vil pådutte mig og evt betale, så har jeg for at prøve det én gang
taget en halv Nozinon pille, og det er første og sidste gang jeg æder
psykofarmaka.
Så mr's vås om at jeg har psykisk sygdom er modbevist af at jeg aldrig
har været indlagt på psykiatrisk afdeling og ikke spist psykiatriske piller
udover nævnte halve.
Al sætten egen hjerne ud af kraft er tortur. Læger tør ikke - som jeg -
prøve medicinen på egen krop.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 02-06-09 14:38

> [...]
>
> Privatisering af sundhedssektoren kan Nedergaard, Martin Larsen og jeg
> blive enige om, men vort eneste succesrige liberalistiske parti

har du overvejet at bliver forgangs mand for dine egene meninger droppe din
pension så skatte yderen
bliver mindre belastet ?

jeg ved du agumentere for at det mindsker muslim inporten men det kan man jo
sige en hver udgift staten har
som ikke lige netop går til det ...

eller er du kun til snak / teori uden handling ?

er det helt forkert at antage du er af den mening det er ok nogen betaler en
pris så længe det bare ikke er dig ?
Du har været inde på at det var fint Mao slog 30 millioner mennesker ihjel
aht. plads mangel - villle du f.eks gerne have ladet livet så der¨
kunne blive plads til nogen andre ?

Mv.
BMM

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-09 01:00

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Du har været inde på at det var fint Mao slog 30 millioner mennesker ihjel
> aht. plads mangel - villle du f.eks gerne have ladet livet så der¨

Min pension og min hjemmehjælp er bagatel-redskaber til min forskning i
myndighedernes magtmisbrug og min økonomi domineres ikke af
overførselsindkomsten.

Maos på kort sigt felslagne men på langt sigt mirakuløse prioritering af
de produktive medborgere i et sultedødsplaget 50ewr-Kina, er let at rose
i bagklogskabens klare lys.
Men min sans for provokationer havde da klart betydet at jeg var blevet
udstødt hvis jeg dengang havde været kineser eller japaner.

--------

Autonome på banen, igen livstruende(til politiet)
Ved midnatstid, natten før 2.pinsedag, lød fra min have det største brag
jeg og min samleverske nogensinde har hørt. Jeg løb ud og konstaterede
at både have og baggård var indhyllet i tæt røg og jeg ringede til
politiet, der svarede, at hvis der ikke stadig var konstateret
hærværksmænd på pågældende tidspunkt, havde de ikke tid at komme.
Hærværk har dette forår ramt min matrikel cirka hver tredje uge, altid
weekendnætter og samme type som dengang ungdomshuset eksisterede, bl.a.
delvis plankeværksafbrænding.
Alle vinduer er nu af stærk plastik, så de autonome retter ikke længere
vandalismen mod dem.
Da jeg ved dagslys 2.pinsedag kom ud i min nybyggede udestue, konstaterede
jeg, at bomben eller krysantemum-kanonslaget var smidt imod en stor, ny
mikrobølgeovn (tilhørende min lejer i tyve år, Jens Peter Karlsen), der
står centralt ved grillstedet, et sted, hvor jeg ofte sover om sommeren.
Plastik og glas var splintret til centimeter-store dele og
mikrobølgeovnen havde fået revet lågen (der havde været lukket) af, og den
virkede ikke.
Havde nogen været nær den, havde de næppe overlevet.
Som nævnt ved fornyet telefonopringning i dag , mener jeg at opsætning af
politi-kameraer ved mit fortov, hvorfra 50 ruder er blevet smadret, inden
jeg erstattede al glas med lexan-plast.
Sammenlignet med de fleste steder , hvor myndighederne sætter kameraer op,
fx på Strøget, er der langt større chance for at få filmet lovbrud her,hvor
der er system og regelmæssighed i hærværket, der tidligere ofte viste
sig begået af fulderikker, der natten til lørdag når drikkevarerne var
brugt op, valgte at få afløb for virkelyst ved at "hærge hos nazisten Bo
Warming",
( NB jeg er en af de mindst nazistiske internet-skrivere men har pga
Glistrup-konsekvens fået det sørgelig ry, at jeg er højreextremist).
Jeg er netop blevet kontaktet af lejerne på 1 salen som havde hygget sig
med blikket rettet ud af et 2 sals ovenlysvindue den nat og så et
kæmpelysglimt samtidig med, at de hørte større brag end hvad
nytårsfyrværkeri byder på.
Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes Alle46,
2200 N, 35861000

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-09 10:58

> [...]
> Sammenlignet med de fleste steder , hvor myndighederne sætter kameraer
> op, fx på Strøget, er der langt større chance for at få filmet lovbrud

Du kan se her hvad der sker når musserne overtager:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/8080107.stm

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-09 21:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan se her hvad der sker når musserne overtager:
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/8080107.stm

At angribe det søde lille Torneroserige DK er ikke så sexet som at
angribe i Lahore, så jeg tror at BLØD MAGT er hvad vi risikerer at blive
nedkæmpet med - fordi vi er så vattede og står så stærkt for
godhedsindustri i alle udenlandske PR-sammenhænge

Fra : mr

Dato : 31-05-09 10:00

> [...]
> Derved har man antydet at alle disse behandlinger er eksperimentelle og
> risiko for forværring eller skadelige senfølger er stor.

lissom hjemmehjælp til gamle fede dovne idioter der sagtens kan klare sig
selv - men lider af psysakisk sygdom: Klynk?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-09 00:24

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> lissom hjemmehjælp til gamle fede dovne idioter der sagtens kan klare sig
> selv - men lider af psysakisk sygdom: Klynk?

Glistrup kaldte det samfundsgavnligt at have nuultrækprocent for at betale
en etage af en embassade eller et Draken fly eller ti meter motorvejer at
være en skadevolder.
HAn gav mig ret i at socialbedragere er så gavnlige som skattesnydere,
Hvis jeg var en flink skatteyder kunne heg have import at en muslim på
samvittigheden

Glistrup snød ikke og jeg bryder ikke loven og har ikke løjet for at få
hjemmehjælp og pension.
Alle kan nasse som jeg, helt lovligt og derved hindre muslimimport

Fra : mr

Dato : 01-06-09 08:34

> [...]
> hjemmehjælp og pension.
> Alle kan nasse som jeg, helt lovligt og derved hindre muslimimport
gamle idiot!
Du ved det sikkert ikke, men nasseriet af dig og dine, er steget i samme
takt som mus-importen. Hvordan ser du sammenhængen gamle idiot?

Fra : mr

Dato : 04-06-09 21:44

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> gamle idiot!
> Du ved det sikkert ikke, men nasseriet af dig og dine, er steget i samme
> takt som mus-importen. Hvordan ser du sammenhængen gamle idiot?
det magtede du heller ikke. klynkebo

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-05-09 10:20

> [...]
> Derved har man antydet at alle disse behandlinger er eksperimentelle og
> risiko for forværring eller skadelige senfølger er stor.

Hele den danske sundhedssektor skal privatiseres, som den er nu er det
hjemsted for det socialistiske sammenrend. Og er blevet en kampplads.