iTunes mp3
Fra : Henrik Enslev

Dato : 29-05-09 22:35

Hej
Jeg vil gerne lave en mp3 sd skive til afspilning i bilen.

Jeg prøvede at oprette en mappe med de sange der skulle påog trykke
"brænd". Den meddelte at de ikke kunne brændes fordi de ikke var mp3.

Så valgte jeg mappen og valgte konverter.

Så kunne jeg brænde dem, men nu ligger de dobbelt i bibliotektet.

Jeg tror jeg har misforstået fremgangsmåden, for så stupid er iTunes vek
ikke?

Vh Henrik

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-05-09 22:38

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

>for så stupid er iTunes vek ikke?

jo

/thomas

Fra : Jon

Dato : 29-05-09 23:46

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Jeg tror jeg har misforstået fremgangsmåden, for så stupid er iTunes vek
> ikke?

Jo, den er - og det er vel egentlig ganske smart, for jeg vil i alle
fall ikke miste mine AAC-varianter for å skape MP3, som er et dårligere
format.

Men høyreklikk på kolonnetitlene i iTunes, legg til "Kind", så kan du
enkelt sortere på filtype og slette dem du ikke vil bevare i etterkant.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Palle

Dato : 30-05-09 15:31

On 2009-05-30 00:46:23 +0200, see_signature@mac.com.invalid (Jon) said:

> Jo, den er - og det er vel egentlig ganske smart, for jeg vil i alle
> fall ikke miste mine AAC-varianter for å skape MP3, som er et dårligere
> format.

Fordi ens bil er et lydstudie?

Nu ved jeg ikke hvilken bil du kører i, men min bil larmer så meget at
det for den asgsskyld kunne være i mono det jeg hørte. OK OK, måske
knap nok.

Men der er da en åbnelys fordel i at kunne lægge 10 gange så mange
numre ned på en CD til bilen!?

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Dude

Dato : 30-05-09 15:55

Palle skrev:

> [...]
> nok.
>
> Men der er da en åbnelys fordel i at kunne lægge 10 gange så mange numre

Nej, ikke fordi bilen er et lydstudie, - men fordi man stadig skal kunne
afspille sangene på sit anlæg derhjemme (eller i sit lydstudie!) i fuld
kvalitet - også efter at have oprettet mp3-versioner til bilen.

Jeg tror der menes at det ikke er så godt MISTE filerne, som ligger i
AAC format. Og der er jeg ganske enig.

John

Fra : Palle

Dato : 01-06-09 20:53

On 2009-05-30 16:54:55 +0200, Dude <mail@*remove_this*johnkjoller.dk> said:

> Jeg tror der menes at det ikke er så godt MISTE filerne, som ligger i
> AAC format. Og der er jeg ganske enig.

Nå ja bevares....

Ser logikken nu. Opret MP3 kopi. Brænd bil kopi. Slet MP3.

Kan jo også bare erhverve sig en iPod der kan mountes i øsen, og så
derudaf. Min løsning som jeg synes er lækker

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Jon

Dato : 30-05-09 15:56

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:

> Fordi ens bil er et lydstudie?

Nå var tanken min at jeg kan lage en MP3-CD til bilen av de MP3-filene
jeg genererer, og så slette dem, slik at jeg beholder AAC-filene til
bruk på iPod e.l., hvor man faktisk kan høre forskjell.

> Nu ved jeg ikke hvilken bil du kører i, men min bil larmer så meget at
> det for den asgsskyld kunne være i mono det jeg hørte. OK OK, måske
> knap nok.

Det er iofs. sant.

> Men der er da en åbnelys fordel i at kunne lægge 10 gange så mange
> numre ned på en CD til bilen!?

Ja, nemlig. Men jeg synes altså det er helt OK å kaste MP3-variantene
etterpå for å bruke AAC-filene andre steder enn i bilen.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-05-09 16:06

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvilken bil du kører i, men min bil larmer så meget at
> det for den asgsskyld kunne være i mono det jeg hørte.

du skal vist bare opgradere din bil ;)

/thomas

Fra : Palle

Dato : 01-06-09 20:49

On 2009-05-30 17:05:34 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> du skal vist bare opgradere din bil ;)

Jeg er i gang med at opgradere arvetronen så det løser helt sig selv.
Opgradering igangsat

Kommer sjældent til at høre andet end "De små synger" og "Tango kat"
mv. så det er i øvrigt så som så med kravet om lydkvalitet fra min side
af

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Jon

Dato : 01-06-09 21:00

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:

> Kommer sjældent til at høre andet end "De små synger" og "Tango kat"
> mv. så det er i øvrigt så som så med kravet om lydkvalitet fra min side
> af

Hehe!
Sørg for at du har fader så du kan kjøre det ut mest i baksetet...

Fra : Palle

Dato : 01-06-09 22:31

On 2009-06-01 22:00:25 +0200, see_signature@mac.com.invalid (Jon) said:

> Hehe!
> Sørg for at du har fader så du kan kjøre det ut mest i baksetet...

Har overvejet London Taxi systemet.

En lydisoleret glasplade imellem fører og passagerer

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle