Dims til at gøre en printer trådløs via US~
Fra : Frank H

Dato : 28-05-09 13:13

Dims til at gøre en printer trådløs via USB porten på Printeren ?

Jeg har en "stor" OKI C7300 V2 Farve Laser Printer.
Den har desværre kun Parallel og USB port og ikke LAN

Da den skal stå i et værelse og jeg har trødløs net med dækning i hele
huset.
Så søger jeg efter en lille nem helst billig løsning i form af en Hardware
dims til Printerens USB stik der kan gøre den Trådløs.
Altså en Trådløs USB printer modtager.
Så jeg kan sidde et andet sted i huset med min bærbare og via dennes
trådløse netkort sende til Printeren.

Findes sådan en lille fiks dims og hvor eller hvem kan foreslå en sådan
Evt et www link

Mvh Frank

Fra : SvenP

Dato : 28-05-09 16:04

Prøv at søge efter en trådløs print server, ved edbpriser.dk
Du skal dog være opmærksom på om din printer virker med sådan en dims, nogen
gange er der en "positiv liste" til printserveren, der kan findes på
producentens hjemmeside.

Sven

Fra : thl

Dato : 28-05-09 18:28

"Frank H" <Ikke@nogen.da> skrev i en meddelelse
> [...]
> trådløse netkort sende til Printeren.
>
> Findes sådan en lille fiks dims og hvor eller hvem kan foreslå en sådan

http://www.danimport.dk/visvalgte.php?Id=890
mvh
Thorbjørn

Fra : jos

Dato : 29-05-09 15:01

Frank H wrote:
> [...]
> trådløse netkort sende til Printeren.
>
> Findes sådan en lille fiks dims og hvor eller hvem kan foreslå en

http://www.topcom.net/dk/kommunikation/product/60/wirelessprintserver1000g.html
hvis printeren supporterer print via net!
finn