Dygtig hund:-)
Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-05-09 09:27

Hej

Så kom vores lille "Doberdame" i gennem afsluttende prøven på hvalpeholdet,
med 80 point ud af 80 mulige!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : ager

Dato : 27-05-09 09:34

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Så kom vores lille "Doberdame" i gennem afsluttende prøven på
> hvalpeholdet, med 80 point ud af 80 mulige!

Tillykke, super flot!
Jeg har også fulgt en lækker doberhan det sidste år på mit
hvalpe/unghundehold, han er blevet vanvittig dygtig og er en supersocial og
sød dreng.
de er ekstremt lærenemme de hunde.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-05-09 09:46

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har også fulgt en lækker doberhan det sidste år på mit
> hvalpe/unghundehold, han er blevet vanvittig dygtig og er en supersocial

Ja, men desværre er hun allermest lydig på træningsbanen, så vi skal lige
træne noget mere i andre omgivelser, altså uden for den ordinære bane.

Og tak til dig!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!

Fra : ager

Dato : 27-05-09 11:47

> "ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men desværre er hun allermest lydig på træningsbanen, så vi skal lige
> træne noget mere i andre omgivelser, altså uden for den ordinære bane.

Det hører jeg ofte, derfor er det meget vigtigt at man sideløbende med
"banetræningen" laver de samme øvelser andre steder, på vejen, i skoven, på
stranden, i byen osv. så de ting den lærer, ikke bare forbindes med
træningspladsen.
jeg hører også tit, jamen fido kan alle de her ting så fint derhjemme.. og
det er nemlig derfor det er så sundt for dem at komme ud, og lære at
abstrahere fra ydre påvirkninger og lystre, uanset tid og sted.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 27-05-09 10:42

Leif Langgaard, skrev:
> Hej
>
> Så kom vores lille "Doberdame" i gennem afsluttende prøven på
> hvalpeholdet, med 80 point ud af 80 mulige!

Tillykke med det

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-05-09 22:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det

Tak til dig også!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : qfha

Dato : 27-05-09 14:00

On 27 Maj, 10:27, "Leif Langgaard" <langga...@klarupnet.dx> wrote:
> Hej
>
> Så kom vores lille "Doberdame" i gennem afsluttende prøven på hvalpeholdet,
> [...]

Tillykke med resultatet. I har jo talent for det, så se at komme
videre i træningsforløbet !!
Mvh
qfha

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-05-09 22:28

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med resultatet. I har jo talent for det, så se at komme
videre i træningsforløbet !!
Mvh
qfha
Svar: