Kan ikke se http sider via VPN
Fra : El-Trikker

Dato : 26-05-09 19:53

Hej

Jeg har en Zywall 5 hjemme og en Zywall 35 ude i byen. der er oprettet en
vpn mellem de to, og det kører egentlig fint.. jeg kan pingen alle
ipadresser mv.. men der er en del udstyr som har en web admin via http.. dem
kan jeg ikke tilgå.. ting som ikke har webadmin på port 80 men en anden
virker iøvrigt også fint..

Hvad kan der være galt?

//EL-Trikker

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 26-05-09 19:59

El-Trikker skrev:
> [...]
> kan jeg ikke tilgå.. ting som ikke har webadmin på port 80 men en anden

En firewall?

Fra : El-Trikker

Dato : 28-05-09 16:59

Firewall er ikke aktiveret via VPN indgangen..