Nokia 3310, indikation for lav batteristan~
Fra : Bo

Dato : 31-07-01 08:15

Jeg har et problem med denne ellers fremragende telefon.
Jeg synes ikke, jeg får noget varsel for lav batteristand.
I går skete det faktisk, at en samtale blev afbrudt p.g.a
manglende strøm. Telefonen havde ikke "dyttet" førend
i forbindelse med det opkald, der blev afbrudt.
Jeg så jo gerne, at en lille ikon viste sig i displayet
så betids, at man dog kunne ringe til politi, brandvæsen
etc.

Er det mig eller telefonen, der ter sig?

SW-versionen er V04.18 fra 18/12 2000 NHM-5, hvis det
ellers skulle betyde noget.

Mvh Bo

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-07-01 10:06

Har du husket at sætte advarsels-og spiltoner til på din mobiltelefon !?!

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Bo

Dato : 31-07-01 12:07

>Kim Larsen wrote:
>Har du husket at sætte advarsels-og spiltoner til på din mobiltelefon !?!

Øh... ja det tror jeg. Hvor sætter man advarselstoner til/fra, og hvad har
spiltoner
overhovedet med sagen at gøre?

Mvh Bo

Fra : Allan Anonym

Dato : 30-07-01 19:52

> Øh... ja det tror jeg. Hvor sætter man advarselstoner til/fra, og hvad har
> spiltoner
> overhovedet med sagen at gøre?

Jeg går udfra at det er et kritisk spørgsmål til producenten. For med lidt
tænkning kan man hurtigt slutte at advarsels og spil toner bliver slået til
og fra samtidigt det samme sted.