Obama man can...
Fra : Joakim

Dato : 24-05-09 09:58

Check it out, en sjov lille video om Obama.

http://www.youtube.com/watch?v=zhhkF3dqXR0

Fra : Lyrik

Dato : 24-05-09 10:13

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Check it out, en sjov lille video om Obama.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zhhkF3dqXR0

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Not funny.

Jens

Fra : Joakim

Dato : 24-05-09 10:21

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Not funny.

hmm, jeg synes nu ellers den er meget sjov.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 24-05-09 11:33

Joakim skrev:
> Check it out, en sjov lille video om Obama.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zhhkF3dqXR0

Men hvilken organisation har stået bag videoen og reklamen for samme?

Er det en lille gruppe af forsmåede Republikanere, en lille gruppe af
forsmåede Demokrater eller Ole Sohn, der hemmeligt får udløsning for sit
åregamle had til alt fra USA?

- cep

Fra : Michael Weber

Dato : 24-05-09 12:04

Joakim wrote:
> Check it out, en sjov lille video om Obama.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zhhkF3dqXR0

Sjov video.
Republikanerne må krumme tæer over det morads
de har efterladt og som bliver gengivet i videoen.
:)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Joakim

Dato : 24-05-09 16:20

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Sjov video.
> Republikanerne må krumme tæer over det morads
> de har efterladt og som bliver gengivet i videoen.
> :)

Jeg tror ikke du helt har forstået videoen i så fald.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-05-09 16:51

Joakim wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg tror ikke du helt har forstået videoen i så fald.

Åh jo.
:)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Joakim

Dato : 24-05-09 17:01

> Åh jo.
> :)

Okay. Men i følge videoen deler han vist lige lovligt rundhåndet ud af
skatteborgernes penge - deraf navnet "candyman"?

Fra : Michael Weber

Dato : 24-05-09 17:14

Joakim wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Okay. Men i følge videoen deler han vist lige lovligt rundhåndet ud af
> skatteborgernes penge - deraf navnet "candyman"?

Korrekt.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Joakim

Dato : 24-05-09 18:06

> Korrekt.

Jamen så er vi jo enige. At du så vælger at fortolke videoen på din egen
alternative måde står dig naturligvis frit for. Det er helt i orden med mig.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-05-09 18:58

Joakim wrote:
> [...]
>>

> Jamen så er vi jo enige. At du så vælger at fortolke videoen på din
> egen alternative måde står dig naturligvis frit for. Det er helt i

Jamen, det var da dejligt :P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.