Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har i set den pentax K-7 ??
Fra : jagge

Dato : 25-05-09 20:34

Den ser sateme stærk ud.

En FED kombination af et fuldt professionelt hus, med kompakt
formfactor.

Og så har de overhalet Nikon OG Canon indenom med video hvor blænde kan
kontrolleres og med stik til ekstern mic. OG billedstabilisering, det må
simpelthen blive videofolkets foretrukne.

Hygge

Jakob

Fra : Seth

Dato : 26-05-09 09:44

jagge@noname.invalid (jagge) wrote in news:1j0ajqr.1p5m3rnutgn28N%
jagge@noname.invalid:

> [...]
> kontrolleres og med stik til ekstern mic. OG billedstabilisering, det

> simpelthen blive videofolkets foretrukne.

Det væsentligste synes jeg er deres WR optikker der lanceres næsten
samtidig.
Dem kan ikke kun K7 ejere men også K10D, K20D og K200D ejere få glæde af.

Jeg husker ikke om K100D og K110D også var vejrforseglede?

Og det med vejrforsegling virker.
Tjek denne youtube video hvor et Pentax dSLR tages med i bad:
http://www.youtube.com/watch?v=-zooPXbWJis

_
Seth

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 20:00

"Seth" <sendenemailtilmig@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og det med vejrforsegling virker.
> Tjek denne youtube video hvor et Pentax dSLR tages med i bad:

Ja, Pentax har altid været godt, men har desværre ikke været markedsført
særligt godt i Danmark.
Mvh. Erik