Camino og apple.store/dk
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-05-09 22:48

Skulle bestille en Trek sleeve til datterens lille hvide (nyindkøbt -
hun er switcher .
Men Camino kunne ikke forliges med apple.store/dk. Så fyrede jeg op
under Firefox, og den virkede. Så nu kommer der en sleeve til hende.

Men mit spørgsmål er: er Camino ikke god mere? Eller er det
apple.store/dk, der har ændret noget på sine sider?

Jeg må lige tilføje, at jeg spørger sådan lidt generelt, for jeg er
_meget_ glad for Camino, den er hurtig og - undskyld - virker lidt
slankere end både Safari og Firefox.

--
v.h. Mich

Fra : Morten Lind

Dato : 26-05-09 16:41

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg må lige tilføje, at jeg spørger sådan lidt generelt, for jeg er
> _meget_ glad for Camino, den er hurtig og - undskyld - virker lidt

Apple.com er optimeret til Safari, naturligvis Brug den eller
FireFox.

M.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 27-05-09 00:05

> Apple.com er optimeret til Safari, naturligvis Brug den eller
> FireFox.

Det har du sikkert ret i. Men jeg har da før brugt Camino til indkøb,
det var så måske bare i går, der var noget fnidder med apples netbutik?

Handlen gik igennem med Ildirøvenræven (min meget frie oversættelse af
Firefox, det er næsten ikke til at udtale?), så Nina bliver glad.

Næste gang, jeg skal handle dér, prøver jeg nu nok alligevel Camino'en

--
v.h. Mich

Fra : Jesper

Dato : 30-05-09 11:41

> [...]

> Jeg må lige tilføje, at jeg spørger sådan lidt generelt, for jeg er
> _meget_ glad for Camino, den er hurtig og - undskyld - virker lidt

Prøv Firefox 3.5 beta 4, den er meget hurtigere end FF 3.0.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on