HVilken plade er dette nummer fra?
Fra : Karsten Vinding

Dato : 31-07-01 06:34

Jeg hørte igår et vel efterhånden aldrende nummer med (tror jeg nok)
Sneakers, med titlen Skt Peters (Petris?) Engle.

Det nummer erIMHO et fremragende stykke musik, og så vil jeg gerne have
fat i det på noget originalt medie.

Hvilken plade var det nummer på, og er det evt. på den greatest hits
plade med Sneakers der kom for et par år siden?

På forhånd tak for hjælpen.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Hanne

Dato : 31-07-01 06:37

Karsten Vinding <karstenv@spamfilter.dk> skrev i en
> [...]
>
> Hvilken plade var det nummer på, og er det evt. på den greatest hits
> plade med Sneakers der kom for et par år siden?

Den er fra Katbeat.

Hanne