Sådan!!!
Fra : Kim2000

Dato : 23-05-09 18:41

Norges Fremskridtsparti siger:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1171883.ece

Bl.a. at man skal sparke enhver ikke nordmand ud af landet, hvis de begår
kriminalitet. Ikke om jeg fatter at nogen kan være imod sådan et forslag. Vi
smider jo også en gæst ud hjemme hos os selv, hvis denne stjæler af
kaffekrukken.

Fra : /Peter

Dato : 23-05-09 19:03

> [...]
>
> Bl.a. at man skal sparke enhver ikke nordmand ud af landet, hvis de
> begår kriminalitet. Ikke om jeg fatter at nogen kan være imod sådan et
> forslag. Vi smider jo også en gæst ud hjemme hos os selv, hvis denne
> stjæler af kaffekrukken.
>

> Folk som kommer til Norge må acceptere vores demokrati,
> ytringsfriheden og menneskerettighederne. De må >indordne sig og
> tilpasse sig norske regler og normer. De skal skaffe sig et job og
> bidrage til samfundet. De, der vil >snylte på det norske samfund har
> ikke noget at gøre her og skal sendes hjem hurtigst muligt, sagde Per

Er det for meget forlangt ?

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 22:31

On Sat, 23 May 2009 20:02:49 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

>Er det for meget forlangt ?

nu kommer der sikkert mere vås og sidestep

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/