Andet multimedie
bentjuul 3670
Plug-ins til ps 5.5
Fra : Sanne Otte

Dato : 31-07-01 00:14

Jeg er først lige begyndt at bruge PS og har været igang med at lege lidt
med actions, men på de sider hvor jeg har hentet dem er der visse plug-ins
man skal have for at kunne bruge dem. Jeg har været inde på Adobes side for
at lede efter plug-ins men kunne ikke finde nogen, er der nogen der kan
hjælpe???

--
----
Fra Sans

Fra : Madsen

Dato : 31-07-01 00:52

"Sanne Otte" <dsl13778@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> at lede efter plug-ins men kunne ikke finde nogen, er der nogen der kan

Det er ofte noget der køber dig til. Du kan være heldige at finde
gratis plugins, men kvaliteten er også derefter.

Prøv evt. at tjekke her:
<http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?back=-856082979&psgn=-1200384566>

De mest kendte er nok AlienSkin Eyecandy og Kai's Powertools,
men Extensis laver også plugins der er virkelig kræs.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 31-07-01 00:54

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Det er ofte noget der køber dig til. Du kan være heldige at finde..

Stavekontrol off, for øvrigt. ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Sanne Otte

Dato : 31-07-01 21:50

> Prøv evt. at tjekke her:

<http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?back=-856082979&psgn=-1200384566>

Udfra hvad jeg kan se koster de penge

> De mest kendte er nok AlienSkin Eyecandy og Kai's Powertools,
> men Extensis laver også plugins der er virkelig kræs.

De er lige præcist dem jeg er stødt på som nødvendige, dog mest AlienSkin og
EyeCandy

forskellige fundet på http://www.actionxchange.com/index.cfm

>og hvilke plugins leder du efter.

se længere oppe

>Du kan evt. afprøve en række PS plug ins via dette link:
http://plugins.myetang.com/down_html/download.html

Linket virker ikke ;-(

--
----
Fra Sans

Fra : Madsen

Dato : 31-07-01 22:10

> <http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?back=-856082979&psgn=-1200384566>
>
> Udfra hvad jeg kan se koster de penge

Tja, sådan er livet. ;)

> De er lige præcist dem jeg er stødt på som nødvendige, dog mest AlienSkin og
> EyeCandy

Tænkte det nok.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : emj

Dato : 31-07-01 00:59

Sanne Otte skrev i <9k4rkj$2s9h$1@news.cybercity.dk>:

> [...]
>hjælpe???

Hvilke actions har du fundet og hvor har du fundet dem?

Vi er jo ikke tankelæsere her
Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : Lasse

Dato : 31-07-01 11:05

"Sanne Otte" <dsl13778@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> at lede efter plug-ins men kunne ikke finde nogen, er der nogen der kan

Hejsa, her er hvad jeg skrev tidligere i denne NG (og der er vist nok af
Plug´s at ta´ af..):

Du kan evt. afprøve en række PS plug ins via dette link:

http://plugins.myetang.com/down_html/download.html

- jeg ved godt dette ikke er en warez NG, og linket er heller ikke ment som
sådan!

mvh
Lasse