safari 4,00 beta
Fra : Niels poulsen

Dato : 23-05-09 12:35

hvordan tvinge man safari 4,00 beta til og lave et bogmærk så man får
et bilde af hvor man har værret
--
http://www.facebook.com/profile.php?id=1117493421&ref=profile

http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hj08RuYiNqg

Fra : Michael Knudsen

Dato : 23-05-09 06:05

On May 23, 1:35 pm, Niels poulsen <aa@aa> wrote:

>   hvordan tvinge man safari 4,00 beta til og lave et bogmærk så man  får
> et bilde af hvor man har værret

Øhh ... kan du uddybe det lidt? Vil du lave bogmærker for *alle*
sider, du besøger?!

--
Michael Knudsen

Fra : Jon

Dato : 23-05-09 13:15

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Øhh ... kan du uddybe det lidt? Vil du lave bogmærker for *alle*
> sider, du besøger?!

Mener du Niels (OP) rett og slett History-funksjonen? Altså en slags
logg av de sider han har vært på? Eller mener du et fysisk bilde, altså
en avbildning (picture) av bestemte sider?
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Niels poulsen

Dato : 23-05-09 13:44

Jon skrev:

> Mener du Niels (OP) rett og slett History-funksjonen? Altså en slags
> logg av de sider han har vært på? Eller mener du et fysisk bilde, altså
> en avbildning (picture) av bestemte sider?

Jeg menner det bilde som der er der m man åbner Safi 4.00

Fra : Michael Knudsen

Dato : 23-05-09 06:57

On May 23, 2:43 pm, Niels poulsen <aa@aa> wrote:

> Jeg menner det bilde som der er der m man åbner Safi 4.00

Det kaldes "Top Sites" og dukker f.eks. op, når du åbner en ny tab
(æble+t). Du kan ændre på indstillingerne i Preferences. Når du har
"Top Sites" fremme, kan du søge i History i nederste, højre hjørne --
da ser du screenshots af de sider, du har besøgt.

--
Michael Knudsen