DF's intelligens
Fra : Martin Larsen

Dato : 21-05-09 16:08

Repræsentanter for de partifarver, som blegner i sammenligning
ansigtskuløren, når nogen formaster sig til at antyde at intelligens måske
er noget reelt eksisterende, har en særdeles frivol og generøs brug af denne
forbudte term, når blot det sker ifbm hadpropaganda om danskere der ønsker
velfærdsstaten DK bevaret for eftertiden.

Også et løsgående missil fra Venstre føjer sig til gruppen af forargede i
sagen om det forvanskede Camre-citat, som bringes her i korrekt gengivelse:

"Europa er nu 27 meget, meget forskellige lande. Og når jeg ser på
stemmereglerne, kan jeg se, at lande som Rumænien og Bulgarien har mange
flere stemmer end Danmark og Sverige og Finland. Og jeg synes ærlig talt, at
vi er dygtigere (more clever), end de er. Vi har skabt meget mere sunde,
meget mere levedygtige samfund, vi har meget mere gennemsigtighed, demokrati
og social velfærd. Og vi synes ikke, at folk, som ikke har skabt sunde
samfund, skal bestemme for os"

(Bulgarien er ved at gå til i gangsteruvæsen, har tidligere misbrugt
EU-midler og fået indefrosset EU-støtte fordi man ikke kunne redegøre for,
hvad pengene blev brugt til.
Antikorruptionsorganisationen Transparancy International har "kåret"
Rumænien til en førsteplads som mest korrupte land i EU og rangerer i den
sammenhæng med lande som Colombia, Ghana og Kina.)

SFU udtaler "Camre må være syg og gal"

- Dansk Folkeparti skal være ret glade for, at det ikke er intelligensen,
der afgør, hvor mange mandater de får, siger en socialdemokratisk MEP'er
Jørgensen, der bakkes op af Venstres spidskandidat Jens Rohde.

Mvh
Martin