Det går da meget godt for DSB og Transport~
Fra : Thomas M

Dato : 15-05-09 23:13

http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1168058.ece

Og de bliver ved og ved og ved med at stole på og tro på AnsaldoBreda.

I guder for nogle fjolser der sidder hos DSB, og Transportministeren er vel
ikke meget bedre - fik han ikke klippet sine kugler af for nogle år siden,
og har siden da magtet nada af betydning.

Fuskere, kriminelle og EU må elske det her land; Danmark tager den endnu
engang i røven - og siger tak.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-05-09 23:27

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> [...]
>
> Og de bliver ved og ved og ved med at stole på og tro på AnsaldoBreda.
>
> I guder for nogle fjolser der sidder hos DSB, og Transportministeren

DSB har INTET med den beslutning at gøre, det er udelukkende politisk
bestemt, og lur mig om AnsaldoBreda ikke går konkurs lige
pludseligt......

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 09:53

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden, og har siden da magtet nada af betydning.
>
> Fuskere, kriminelle og EU må elske det her land; Danmark tager den endnu

Der var mange advarsler mod at købe tog af Ansaldo længe inden de blev
bestilt.
Fabrikken manglede simpelthen erfaring til at udføre et projekt af denne
art.
Derimod stod der lignende færdigtestede tog hos AEG i Tyskland.
Alligevel valgte tosserne at gamble og bestilte i Italien.

Og det var altså ikke den nuværende transportminister men en af hans
utallige forgængere.
Find selv ud af hvem. Det var i 2000.
--

hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af:
Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Thomas M

Dato : 16-05-09 10:55

hanzen wrote:

> Og det var altså ikke den nuværende transportminister men en af hans
> utallige forgængere.
> Find selv ud af hvem. Det var i 2000.

Flemming et-eller-andet? Han har sgu heller aldrig haft kugler til noget som
helst, der bare mindede om en god beslutning.

--
/ Thomas

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 11:10

> Flemming et-eller-andet? Han har sgu heller aldrig haft kugler til noget
> som helst, der bare mindede om en god beslutning.
>
> --
> / Thomas

Forkert
Det var et af de her fjolser

Sonja Mikkelsen Socialdemokratiet 23.03.1998 23.02.2000 Regeringen
Poul Nyrup Rasmussen IV
Jacob Buksti Socialdemokratiet 23.02.2000 27.11.2001 Regeringen Poul
Nyrup Rasmussen IV