Hjemsendelse af musser
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-05-09 10:17

Det er da helt forkert at ville lukke en forening som HA.
Jeg mindes en herre sydpå der lukkede for Frimurere.

Send krimi-musserne hjem, så er probelemet løst.

Mvh
Martin

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-05-09 12:58

> Det er da helt forkert at ville lukke en forening som HA.
> Jeg mindes en herre sydpå der lukkede for Frimurere.
>
> Send krimi-musserne hjem, så er probelemet løst.

HA tilhøre et af landets gamle problem, som der nok skulle have kommet en
løsning på.
Men de kriminelle muhamedanere som er importeret af inkompetente politiker i
mod borgerens vilje.
Er problemets moder som også skal finde løsningen men det er ikke løsningen
at udvise 250 Irakere.

Fra : pm

Dato : 15-05-09 16:44

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> løsningen at udvise 250 Irakere.
>Har ikke noget forhold til de specifikke personer, men signalværdien, at
til at kimse af...det gælder især de kriminelle, der har følt sig sikre MOG
hjemsendelse.

Om ikke for andet, så er det nødvendigt at fastholde udvisningen og
effektuere den, ellers har det ingen mening.
Jævnfør den særlige palæstineneserlov....... den gav bonus...for
palæstinenserne
pm

Fra : Lyrik

Dato : 15-05-09 18:11

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i meddelelsen

> Om ikke for andet, så er det nødvendigt at fastholde udvisningen og
> effektuere den, ellers har det ingen mening.
> Jævnfør den særlige palæstineneserlov....... den gav bonus...for
> palæstinenserne
Det vil undre mig om det lykkes at hjemsende dem. Det er endnu aldrig
lykkedes.

MvH
Jens