De fremmede......
Fra : Malene P

Dato : 02-05-09 19:23

..... er langt bedre til at holde på deres jobs end danskere er. Ja, det var
jo det glade budskab i aftenens 1830 TV-Avis. Først i slutningen af
indslaget forsøgte værten sig med et bud på en af årsagerne - nemlig at ikke
så mange fremmede er ansat i byggefagene. Mon ikke at det også kunne hænge
lidt sammen med alle de kvoteordninger og lokke/skræmmekampagner med
tilskud/pisk, der har fået både offentlige og private til at ansætte
fremmede i stedet for danskere, hvor man ikke bare kan fyre de fremmede
igen? Og hvem tør efterhånden fyre en fremmed, når brødre og fætre står
parat i kulissen med køller og maskinpistoler?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-09 19:45

Malene P wrote:
> [...]
> danskere, hvor man ikke bare kan fyre de fremmede igen? Og hvem tør
> efterhånden fyre en fremmed, når brødre og fætre står parat i

Nej, de er jo også på arbejde. Og hvem tør fyre en fed?

Maskinpistoler er out, mon ikke man nu hyrer afghanere i pansrede
mandskabsvogne og med halvlette maskingeværer, dog eventuelt også iklædt
køller forsynede med håndgranater i spidsen.

Vi vil ikke finde os i det, - hvad siger Ritt Bjerregård og Bondam?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-05-09 20:28

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> igen? Og hvem tør efterhånden fyre en fremmed, når brødre og fætre står
> parat i kulissen med køller og maskinpistoler?

Røde DR er langt ude.
At holde på et job er jo ikke hverken positivt eller negativt i sig selv.

Mvh
Martin

Fra : hanzen

Dato : 02-05-09 20:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen? Og hvem tør efterhånden fyre en fremmed, når brødre og fætre står
> parat i kulissen med køller og maskinpistoler?

Mange er ansat som indvandrerkonsulenter og flerkulturelle konfliktløsere.
Det er der altid brug for.
Og dem der arbejder i pizzariaerne er ikke ansat, så de kan jo ikke fyres.
--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af:
Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende
for specialstyrkebasen Fort Bragg, der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : /Peter

Dato : 02-05-09 20:57

> [...]
> står
> parat i kulissen med køller og maskinpistoler?

De fremmede er bedre end danskerne, til alting, e viser det bare ikke,
det er er ikke nødvendigt når bare det bliver sagt på TV.

Fra : Thomas M

Dato : 03-05-09 08:37

Malene P wrote:
> .... er langt bedre til at holde på deres jobs end danskere er. Ja,
> det var jo det glade budskab i aftenens 1830 TV-Avis.

Er du lige blevet fyret, Malene?

Jeg ville nok gerne se nogle konkrete tal og beviser på, at det forholder
sig sådan, at indvandrere er bedre til at holde på deres job end danskere
er.

Meget morsomt at du altid kalder dem for fremmede. Det kæder man tit sammen
med xenofobi. Vidste du det?

http://da.wikipedia.org/wiki/Xenofobi

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 03-05-09 08:50

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
> end danskere er.
>
> Meget morsomt at du altid kalder dem for fremmede. Det kæder man tit

Man kæder meget ofte "fremmede" sammen med anderledes og ikke
integrerbare,
individer, der er uønskede til længerevarende ophold.
- og det er netop sådanne individer Malene hentyder til.

Det behøver man ikke være xenofobist for at gøre.

Fra : Thomas M

Dato : 03-05-09 10:47

/Peter wrote:

> Man kæder meget ofte "fremmede" sammen med anderledes og ikke
> integrerbare,
> individer, der er uønskede til længerevarende ophold.
> - og det er netop sådanne individer Malene hentyder til.

Alt og alle der er fremmede, er noget Malene P ikke bryder sig om. Det har
intet at gøre med om folk er kriminelle eller ej; Hun bryder sig bare ikke
om noget der er fremmed.

Hun er xenofob, og det er du osse.

--
/ Thomas

Fra : @ '

Dato : 03-05-09 10:50

On Sun, 3 May 2009 09:37:14 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Er du lige

>du altid kalder dem

> xenofobi.

når man ikke har argumenter går man efter manden(her kvinden) i stedet
for at gå efter bolden

vidste DU det?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas M

Dato : 03-05-09 10:59

@ ' wrote:
> On Sun, 3 May 2009 09:37:14 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

> når man ikke har argumenter går man efter manden(her kvinden) i stedet
> for at gå efter bolden

Ud fra det hun har skrevet de sidste mange år, er mit argument at hun er
xenofob.

--
/ Thomas

Fra : *@ '

Dato : 03-05-09 11:13

On Sun, 3 May 2009 11:59:17 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Ud fra det hun har skrevet de sidste mange år, er mit argument at hun er
>xenofob.

altså du har ikke argumenter og går efter personen

du har ikke noget bælg for din påstand,

det enerste der er er en forestilling om hvad damen har for mening bag
skriverierne

det eneste jeg har set er at hun opponerer mod at der importeres
personer som ikke på nogen måde er til gavn for det danske samfund

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Malene P

Dato : 03-05-09 11:23

" *@ '" <192@innvvalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> det eneste jeg har set er at hun opponerer mod at der importeres
> personer som ikke på nogen måde er til gavn for det danske samfund

Men de er i høj grad til gavn for de svin, der ønsker at nedbryde det. Og
jeg ser stadig ikke, at det skulle være en glædelig nyhed i sig selv, at de
fremmede er "bedre til at holde fast på jobbene", mens danskere fyres i
hobetal og tvinges til at løbe spidsrod mellem humørsyge sagsbehandlere.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 03-05-09 11:59

Malene P wrote:

> mens danskere fyres i hobetal og tvinges til at løbe spidsrod mellem
> humørsyge sagsbehandlere.

Har du nogle links til det, eller gætter du bare?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-09 13:24

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Har du nogle links til det, eller gætter du bare?

Du er uvidende om at mange fyres for tiden?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 03-05-09 14:18

Malene P wrote:

> mens danskere fyres i hobetal og tvinges til at løbe spidsrod mellem
> humørsyge sagsbehandlere.

Ovenstående er hvad jeg svarede Malene P på.

Det var noget med, at i mens danskere fyres i hobetal osv, så har
indvandrere det langt bedre på arbejdsmarkedet. Det vil jeg gerne se nogle
konkrete beviser på.

Har du dem?

Ingen er vel uvidende om, at mange mennesker fyres i øjeblikket, men har du
nogle konkrete beviser som bekræfter Malene P's postulater? Malene P vil jo
ikke selv svare på spørgsmålet, så måske kan du.

--
/ Thomas

Fra : P.N.

Dato : 04-05-09 22:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .... er langt bedre til at holde på deres jobs end danskere er. Ja, det
> var
> jo det glade budskab i aftenens 1830 TV-Avis.

Kunne det ikke skyldes at indvandrere ikke tør sige deres job op fordi de er
bange for ikke at få et nyt job. Bekæmp fremmedfrygten anmeld en racist.

http://www.fjern-fremmedfrygten.dk/

Fra : N_B_DK

Dato : 05-05-09 01:28

"P.N." <12pn@get2net.dk> wrote in message news:gtnnin$dkl$1@aioe.org
>Bekæmp fremmedfrygten anmeld en racist.

Hmm gad da godt vide hvad du fik at vide da du forsøgte at melde dig
selv, og hvem du meldte dig selv til.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 05:48

On Mon, 4 May 2009 23:43:04 +0200, P.N. wrote:

> Kunne det ikke skyldes at indvandrere ikke tør sige deres job op fordi de er
> bange for ikke at få et nyt job. Bekæmp fremmedfrygten anmeld en racist.

DU er ikke vigtig nok til at jeg gider spilde min tid på at anmelde dig.