Stop vold = Insister på politi
Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-09 20:27

Stop vold = Insister på politi
Da ungdomshuset var fraflyttet besluttede en ligesindet genbo til mig at
overtage chikanen og slog på mig, når han passerede mig på fortovet, og
kørte sin bil ind i et fint stablet afbrændt plankeværk på mit fortov og
en af hans gæster trængte ind og slog mig til blods, og jeg var på
skadestuen , men politiet ( som helt urimeligt insisterer på unødvendige
skadestuebesøg) droppede sagen, da han hævdede ikke at kende sin gæsts
navn.
Næste uge, sidste sommer, trængte han selv ind i haven og slog på mig,
dog uden blødning, og politiet gad ikke se på sagen.
I søndags var han inde i min have med en gæst, der søgte at antænde min
havelåge og han truede - igen umotiveret. Han råbte at jeg havde været
nøgen i min have - hvilket jeg var _sidste_ år.
Denne gang kom politiet og forklarede ham, at han ikke må gå ind på min
grund, og at jeg havde tilkaldt politi, var han i dag så vred over, at han
pludselig hældte en øl over mig mens jeg stod og talte med en af mine
lejere lige uden for havelågen. Han påstod, at han havde fotograferet mig
med synlig penis siden i søndags, og at politiet havde tilrådet ham dette.
Men har man lov at fotografere ind i en nabos have?
Jeg har i år ikke solet mig nøgen , idet jeg afprøver ny designs af
nederdel/shorts for urin-inkontinente - men jeg kan have solet mig på en
måde , så man fra en vinkel kunne se noget som ville være
blufærdighedskrænkende, HVIS JEG OPFØRTE MIG UTERLIGT, PROVOKERENDE,
EKSHIBITIONISTISK, SEX-KRÆNKENDE, og det har jeg aldrig gjort.
Jeg har ikke været mere kriminel end en mand der GLEMMER AT KNAPPE SIN
BUKSEGYLP - efter han har stoppet lemmet ind bag underbukserne.
Det er formodentlig opdigt at politiet har tilrådet ham at fotografere.
Da jeg ringede til politiet straks derefter , fik jeg besked om at komme
til stationen eller ringe til "Efterforskningen" i morgen.
Jeg tror, at voldsmanden er blevet påvirket i positiv retning af, at
politiet omsider kom i søndags, og at man yderligere højner hans moral,
hvis man er stædig og opnår at politiet udtrykker sig endnu mere tydeligt
til ham. Jeg har ingen hævntørst, men vil gerne kunne være tryg og vil
gerne forbedre samfundets retsbevidsthed.