Capacent rykker (intet)
Fra : Martin Larsen

Dato : 27-04-09 10:57

I morges kom så i radioavisen det første dryp i de røde lejesvendes heroiske
kamp mod Hyltoft og DF - til aflivning af fordomme og myter om muhamserne,
og til fryd for CRL.

Hver 2. muhammedaner mener at det burde være strafbart at krænke religion.

Ups - det var vis ikke så jublende frigjort som de xenofile havde håbet.

Hvad så?

Vi får en person fra moderate muhammedanere til at forklare det:

Muhammedanerne har denne mening fordi de bliver stigmatiseret af onde
racister!

Det bliver vel nok spændende at høre mere fra Capacent's fordomsnedbrydende
undersøgelse ;-(

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 19:27

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> racister!
>
> Det bliver vel nok spændende at høre mere fra Capacent's

Det hørte jeg også ... føj, jeg var ved at brække mig.

/Kim