De Tamilske Tigre er ved at være nedkæmpet~
Fra : Lyrik

Dato : 23-04-09 15:25

Danmark er De Tamilske Tigres bedste allierede!
Den Shrilankanske Regering er netop ved at snøre sækken sammen omkring de
muslimske terrorister, der hindrer deres befolkning i at flygte og bruger
dem som levende skjolde. Ganske som vi kender muslimsk krigsførelse fra
andre steder.

Efter en kort og uforpligtende fordømmelse om ikke at bruge civile som
skjold, rettes hovedfokus på -by all means -Shrilankas regering!
Danmark og EU vil true dem med sanktioner hvis ikke Danmark og deres
kumpaner, gangsterne i EU må komme islamisterne til undsætning med
forsyninger og våbenhvile.

Per Stig Møller, bedre kendt som "Don Quixote" er helt oppe i det røde felt
for at "Tale med Shrilankas regering og lægge pres på dem!" De må for alt i
verden ikke nedkæmpe verdensforbryderne som de har godt fat i!
De venstresnoede konsulenter svømmer over med gode råd om alle de sanktioner
EU har mulighed for at sætte i værk!

Hvis verdensforbryderne bliver nedkæmpet er det den første dominobrik i
verdensterrorismen der vælter.

Men Don Quixote har sporet sin hest og har løftet sin lanse mod deres
modstandere, Den Shrilankanske regering! Gid han skvatter af hesten og
bliver hængende i en vejrmølle!

MvH
Jens

Fra : Poul E Hansen

Dato : 23-04-09 16:21

On 23 Apr., 16:25, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:
> [...]
> muslimske terrorister, der hindrer deres befolkning i at flygte og bruger
> dem som levende skjolde. Ganske som vi kender muslimsk krigsførelse fra

Er du klar over de ikke er muslimer?

Fra : Lyrik

Dato : 24-04-09 08:10

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> muslimske terrorister, der hindrer deres befolkning i at flygte og bruger
> dem som levende skjolde. Ganske som vi kender muslimsk krigsførelse fra

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Når man samler puslespillet om den måde de opfører sig på og den måde de
behandler kristne, så tegner der sig et andet billede. Se mit svar til
Trabajador ovenover.

MvH
Jens

Fra : Poul E Hansen

Dato : 24-04-09 01:50

On 24 Apr., 09:09, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:

> [...]
> Når man samler puslespillet om den måde de opfører sig på og den måde de
> behandler kristne, så tegner der sig et andet billede. Se mit svar til

Lyrik: -------------------------------------------------------------
"Der hvor jeg hænger min hat, der er mit hjem!"
Altså "Umma" (Vi ejer det hele og der hvor vi slår os ned der er det
vores
land!)
Ordsproget fik jeg af en herboende tamiler.

Hvem uden muslimer har denne opfattelse?

Pjat med dig.

Fra : El Trabajador

Dato : 23-04-09 15:40

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Danmark er De Tamilske Tigres bedste allierede!

Er De Tamilske Tigre muhamedanere?
--
El Trabajador

Fra : Lyrik

Dato : 24-04-09 08:06

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er De Tamilske Tigre muhamedanere?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er ikke en oplysning der er tilgængelig. De er først og fremmest
terrorister. Og de er de værste af slagsen der findes. De holder deres
religiøse fundament tæt ind til kroppen og holder det faktisk som en
hemmelighed og som noget der aldeles ikke har nogen somhelst indflydelse på
deres terroristiske opførsel. De ændrer deres officerers og lederes navne så
man ikke ud af navnene kan spore deres religiøse ståsted!
Og det bliver gjort netop af den grund!

Hvis vi ser på deres opførsel, de frugter deres "kultur frembringer" så
tegner der sig et andet billede:

1991 Suicide bomber kills Rajiv Gandhi, the former Indian Prime Minister,
while campaigning in Tamil Nadu

Selvmordsbombe! Hvem andre end muslimer bruger selvmordsbomber?

Et af deres ordsprog lyder:

"Ja du more, ja va um kele", hvilket betyder:

[...]

De tilbageholder folk der flygter fra krigen og skyder dem der flygter
alligevel. Soldaterne gemmer sig bag flygtningene og bruger dem som skjold.
Hvem andre end muslimer bruger denne metode?(Gaza)

Katolsk kirke befriet fra tamilske tigre:
Since recapturing the 400-year-old shrine of Our Lady of Madhu in April, the
army has repaired the shell damage to the church roof. It has whitewashed
the outhouses that it says the rebels used as a regional headquarters and
cleared the booby traps they left behind.

Father Emilianuspallai has his church back. All he needs now is a
congregation and permanent end to a conflict that has killed 70,000 people
and engulfed this pilgrimage site on the front line.

Shrilankanske regeringssoldater udbedrer skaderne på kirken som tamilske
tigre har beslaglagt som hovedkvarter og mineret!

Tamilske tigre tydeligvis antikristne.

Hvilke religioner på jorden er desideret antikristne og ydmyger de kristne?

Skal vi lade svaret blæse i vinden? Jeg synes der er tilstrækkelige
vidnesbyrd på hvor de tamilske Tigre har deres fundament og inspiration.

Hvis ikke det er islam så kan det kun være Satan Djævelen.

I begge tilfælde burde Danmark ikke alliere sig med dem eller give nogen
form for støtte til deres domæne som også kunne medføre at de fik et
pusterum og kom til kræfter!

mvH

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-04-09 11:14

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> vidnesbyrd på hvor de tamilske Tigre har deres fundament og inspiration.
>
> Hvis ikke det er islam så kan det kun være Satan Djævelen.

Der er ingen diskussion om at de er stærkt involveret i rød-grøn
(kommunist-islamist) terrorstøtte/træning.

Bemærk venligst dette ofte opdukkende rød-grønne "tema" (som unægteligt
minder om Stalin-Hitler alliancen), som man advarer alt for lidt imod i
medierne (Fanden hytter sine).

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 26-04-09 00:06

Lyrik skrev:
> [...]
>
> Men Don Quixote har sporet sin hest og har løftet sin lanse mod deres
> modstandere, Den Shrilankanske regering! Gid han skvatter af hesten og

De tamilske tigres forkæmpere er self. helt fremme i skoene.
Og nu hvor det ser ud til at der endelig er udsigt til fred, fordi den
ene part bliver endeligt nedkæmpet, hørte jeg en politiker fra RV udtale
at det sørme skulle standses, at danmark skulle mægle osv...
Hvad sker der?
Er tanken om at Sri-Lanka slipper for den skide borgerkrig fuldkommen
ubærlig for dem der mener at alle har ret på samme tid?

- cep

Fra : Lyrik

Dato : 26-04-09 00:43

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> [...]
> Er tanken om at Sri-Lanka slipper for den skide borgerkrig fuldkommen
> ubærlig for dem der mener at alle har ret på samme tid?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er de sørgelige konsekvenser af den nye ateistiske politiske linie. Den
har godtgjort at alt og alle har en lige god sag og at den ene kultur er
lige så god som den anden.
Den vil ikke se en kultur afvikle en modstander.Det er verdenshistoriens
gang man vil forhindre.
Per Stig Møller:"Jeg vil forhindre kulturernes kamp!" Og nu satser de alt
for at lade handling følge ord!

På et tidspunkt bliver vi nødt til at omstyrte det ateistiske mindretals
ledelse og vise dem at der er en kultur der vil bekæmpe deres!
Vi skal tilbage til at "Gøre alle folkeslagene til disciple" istedet for at
give deres ondskabsfulde livsformer saltvandsindsprøjtninger de ikke
fortjener og som skader hele verden!

MvH
Jens