/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nørrebro - indvandrerdreng skudt ned
Fra : Per Rønne


Dato : 22-04-09 13:51

Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt ned af
en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus, Blågårdsgade.

Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
Rigshospitalets traumecenter.

Gyseligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

 
 
Jens Bruun (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 22-04-09 14:46

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid

> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
> Rigshospitalets traumecenter.
>
> Gyseligt.

Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal trænges
væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i området.
Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede muslimer mener
tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på Nørrebro - selv ikke,
når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jens Bruun (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 22-04-09 14:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:leCdnbh3G_YLgnLUnZ2dnUVZ8qudnZ2d@giganews.com

> tåregas og hunde

Rettelse: Der blev "kun" brugt knipler, hunde og peberspray.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Martin Larsen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 22-04-09 15:13

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:leCdnbh3G_YLgnLUnZ2dnUVZ8qudnZ2d@giganews.com...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
>
>> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
>> Rigshospitalets traumecenter.
>>
>> Gyseligt.
>
> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
> trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
> området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
> muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
> Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.
>


Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.

Mvh
Martin


Per Rønne (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-04-09 15:30

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:leCdnbh3G_YLgnLUnZ2dnUVZ8qudnZ2d@giganews.com...
> > ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
> >
> >> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
> >> Rigshospitalets traumecenter.
> >>
> >> Gyseligt.
> >
> > Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
> > trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
> > området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
> > muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
> > Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.
>
> Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.

Offeret viser sig nu tilsyneladende at være en lærer på Handelshøjskolen
i København, dén der i disse multikulti-tider kalder sig CBS.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Per Rønne (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-04-09 15:28

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
>
> > Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
> > Rigshospitalets traumecenter.
> >
> > Gyseligt.
>
> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal trænges
> væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i området.

Se, dét sagde de nu ikke noget om på DR Avisen. En netavis jeg hørte på
min iPhone.

Men du har ret:

<http://www.berlingske.dk/article/20090422/koebenhavn/304220014/>

> Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede muslimer mener
> tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på Nørrebro - selv ikke,
> når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.

Følgende må dog få en til at fnise:

=
Nogle af dem, der fik politiets slag at smage var elever fra den
nærliggende skole Roadrunner for adfærdsvanskelige unge.

- Mine elever råbte, at der var blevet skudt i Blågaardsgade og løb
derned, hvorefter de blev anholdt og lagt i strips, fortæller lederen af
skolen Daniel Notkin til bt.dk's udsendte reporter på stedet.

- Derefter løb vores sekretær ned for at hente eleverne, hvorefter hun
også blev anholdt.
=


--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Carsten Riis (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 22-04-09 17:44

Per Rønne skrev den 22-04-2009 16:27:

> Nogle af dem, der fik politiets slag at smage var elever fra den
> nærliggende skole Roadrunner for adfærdsvanskelige unge.
>
> - Mine elever råbte, at der var blevet skudt i Blågaardsgade og løb
> derned, hvorefter de blev anholdt og lagt i strips, fortæller lederen af
> skolen Daniel Notkin til bt.dk's udsendte reporter på stedet.
>
> - Derefter løb vores sekretær ned for at hente eleverne, hvorefter hun
> også blev anholdt.

Hvad helvede er det for en tankegang! De er vist ikke kun de unge som
er adfærdsvanskelige.


man skal da ikke bare rende i vejen for politi og redningsvæsen.
Helt klart en anholdelse værdig!


Når der bliver skudt i et område, så skal man ikke løbe hen til området,
men holde sig væk!


Ikke nogen medlidenhed herfra!



--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Patruljen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 22-04-09 09:45

On 22 Apr., 16:37, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:
> Martin Larsen wrote:
> >> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
> >> trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
> >> området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
> >> muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
> >> Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.
> > Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.
>
> Har du nogensinde været i området? det er sjovt at jeg, og masser af
> andre hvide, sagtens kan færdes i området omkring BGP uden at føle
> nogen utrykhed..

Jo. Almindeligvis er der ret hyggeligt.

Men lige idag var det vist lidt heftigt -
http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1157973.ece

> // Hans
> --
> ...


Hans Joergensen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-04-09 15:37

Martin Larsen wrote:
>> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
>> trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
>> området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
>> muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
>> Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.
> Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.

Har du nogensinde været i området? det er sjovt at jeg, og masser af
andre hvide, sagtens kan færdes i området omkring BGP uden at føle
nogen utrykhed..

// Hans
--
....

Per Rønne (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-04-09 15:39

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Martin Larsen wrote:
> >> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
> >> trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
> >> området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
> >> muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
> >> Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at forbløde.

> > Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.
>
> Har du nogensinde været i området? det er sjovt at jeg, og masser af
> andre hvide, sagtens kan færdes i området omkring BGP uden at føle
> nogen utrykhed..

Der var heller ikke noget galt da jeg i går og i søndags var i Empire
Bio - på Nørrebro.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Martin Larsen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 22-04-09 15:50

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1iyl287.1uekklhxpzhx0N%per@RQNNE.invalid...
> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>
>> Martin Larsen wrote:
>> >> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
>> >> trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
>> >> området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
>> >> muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
>> >> Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at
>> >> forbløde.
>
>> > Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.
>>
>> Har du nogensinde været i området? det er sjovt at jeg, og masser af
>> andre hvide, sagtens kan færdes i området omkring BGP uden at føle
>> nogen utrykhed..
>
> Der var heller ikke noget galt da jeg i går og i søndags var i Empire
> Bio - på Nørrebro.
>

Men det er ikke længe siden at der var problemer med pensionisternes
udbragte mad...

Mvh
Martin


Per Rønne (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-04-09 15:51

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> news:1iyl287.1uekklhxpzhx0N%per@RQNNE.invalid...
> > Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> >
> >> Martin Larsen wrote:
> >> >> Ja, det er gyseligt, at en større, muslimsk menneskeskare først skal
> >> >> trænges væk med tåregas og hunde, før man kan sende en ambulance ind i
> >> >> området. Næste gang bør man lade skudofferet forbløde. De forpulede
> >> >> muslimer mener tydeligvis, at ambulancer ikke har noget at gøre på
> >> >> Nørrebro - selv ikke, når det er én af deres egne, der er ved at
> >> >> forbløde.
> >
> >> > Evakuer alle hvide og elektisk hegn om.
> >>
> >> Har du nogensinde været i området? det er sjovt at jeg, og masser af
> >> andre hvide, sagtens kan færdes i området omkring BGP uden at føle
> >> nogen utrykhed..
> >
> > Der var heller ikke noget galt da jeg i går og i søndags var i Empire
> > Bio - på Nørrebro.
>
> Men det er ikke længe siden at der var problemer med pensionisternes
> udbragte mad...

Næh - indvandrerdrengene var vist blevet nervøse over at en af
udbringerne samtidig var HA-supporter. AK81er.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Jens Bruun (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 22-04-09 15:51

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnguuapg.f0d.haj@pluto.bananas.dk

> Har du nogensinde været i området? det er sjovt at jeg, og masser af
> andre hvide, sagtens kan færdes i området omkring BGP uden at føle
> nogen utrykhed..

Så jeg kan godt promovere min "Støt Israel" t-shirt på BGP, mens jeg sidder
og nyder solen med en bajer i hånden, uden at risikere at blive slået til
plukfisk eller det, der er værre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jens Bruun (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 22-04-09 15:53

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:v_-dnTHu0uN1s3LUnZ2dnUVZ8v-dnZ2d@giganews.com

> promovere

Skulle selvfølgelig have været "promenere"

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Thomas M (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Thomas M


Dato : 22-04-09 16:30

Jens Bruun wrote:

> Så jeg kan godt promovere min "Støt Israel" t-shirt på BGP, mens jeg
> sidder og nyder solen med en bajer i hånden, uden at risikere at
> blive slået til plukfisk eller det, der er værre?

Prøv.

--
/ Thomas




Hans Joergensen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-04-09 18:03

Martin Larsen wrote:
>> Der var heller ikke noget galt da jeg i går og i søndags var i Empire
>> Bio - på Nørrebro.
> Men det er ikke længe siden at der var problemer med pensionisternes
> udbragte mad...

Du mener den del af den udbragte mad der blev bragt ud af en
bevæbnet HA'er med skudsikker vest?

// Hans
--
....

@ ' (23-04-2009)
Kommentar
Fra : @ '


Dato : 23-04-09 13:53

On 22 Apr 2009 17:03:24 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Martin Larsen wrote:
>>> Der var heller ikke noget galt da jeg i går og i søndags var i Empire
>>> Bio - på Nørrebro.
>> Men det er ikke længe siden at der var problemer med pensionisternes
>> udbragte mad...
>
>Du mener den del af den udbragte mad der blev bragt ud af en
>bevæbnet HA'er med skudsikker vest?
>


hvad kom først hønen eller ægget


du reflekterer selt ikke over grunden til at nogen finder det
nødvendigt at beskytte sig på Nørrebro?


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Kim Larsen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-04-09 18:58

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt ned
> af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus, Blågårdsgade.
>
> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
> Rigshospitalets traumecenter.
>
> Gyseligt.

Dreng ??? Offeret er 29 år gammel.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Per Rønne (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-04-09 19:43

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
> > Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt ned
> > af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus, Blågårdsgade.
> >
> > Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
> > Rigshospitalets traumecenter.
> >
> > Gyseligt.
>
> Dreng ??? Offeret er 29 år gammel.

Det fremgik ikke af DR Avisen, som jeg hørte på min iPhone. Desuden er
»indvandrerdreng« i dag vist en standardterm for unge indvandrere af
hankøn - og er man stadig under 30 er man i hvert fald stadig ung.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Kim Larsen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-04-09 20:11

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iyld6y.ne75c81f8klytN%per@RQNNE.invalid
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
>>> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt
>>> ned af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus,
>>> Blågårdsgade.
>>>
>>> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu
>>> på Rigshospitalets traumecenter.
>>>
>>> Gyseligt.
>>
>> Dreng ??? Offeret er 29 år gammel.
>
> Det fremgik ikke af DR Avisen, som jeg hørte på min iPhone. Desuden er
> »indvandrerdreng« i dag vist en standardterm for unge indvandrere af
> hankøn - og er man stadig under 30 er man i hvert fald stadig ung.

Man bruger kun ordet dreng om personer af hankøn under 18 år. Eneste
undtagelse fra det kunne måske være Martinsebassen...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Per Rønne (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 23-04-09 08:41

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iyld6y.ne75c81f8klytN%per@RQNNE.invalid
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >
> >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> >> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
> >>> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt
> >>> ned af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus,
> >>> Blågårdsgade.
> >>>
> >>> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu
> >>> på Rigshospitalets traumecenter.
> >>>
> >>> Gyseligt.
> >>
> >> Dreng ??? Offeret er 29 år gammel.
> >
> > Det fremgik ikke af DR Avisen, som jeg hørte på min iPhone. Desuden er
> > »indvandrerdreng« i dag vist en standardterm for unge indvandrere af
> > hankøn - og er man stadig under 30 er man i hvert fald stadig ung.
>
> Man bruger kun ordet dreng om personer af hankøn under 18 år.

Det er ganske simpelt ukorrekt. Standardordet for en gymnasieelev af
hankøn er og har eksempelvis altid været 'dreng', også selv om han
skulle være over 18.

Og sammensætningen »indvandrerdreng« er slået ganske fast.

Derudover er det ikke muligt at give øvre aldersgrænser for brugen;
sådan virker sproget ikke.

Og så ser jeg ingen grund til at diskutere det mere.

> Eneste undtagelse fra det kunne måske være Martinsebassen...


--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Kim Larsen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-04-09 21:36

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iymced.mfux5b19ienq6N%per@RQNNE.invalid
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1iyld6y.ne75c81f8klytN%per@RQNNE.invalid
>>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>>>
>>>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid
>>>>> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt
>>>>> ned af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus,
>>>>> Blågårdsgade.
>>>>>
>>>>> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu
>>>>> på Rigshospitalets traumecenter.
>>>>>
>>>>> Gyseligt.
>>>>
>>>> Dreng ??? Offeret er 29 år gammel.
>>>
>>> Det fremgik ikke af DR Avisen, som jeg hørte på min iPhone. Desuden
>>> er »indvandrerdreng« i dag vist en standardterm for unge
>>> indvandrere af hankøn - og er man stadig under 30 er man i hvert
>>> fald stadig ung.
>>
>> Man bruger kun ordet dreng om personer af hankøn under 18 år.
>
> Det er ganske simpelt ukorrekt. Standardordet for en gymnasieelev af
> hankøn er og har eksempelvis altid været 'dreng', også selv om han
> skulle være over 18.

Nixen bixen.

> Og sammensætningen »indvandrerdreng« er slået ganske fast.
>
> Derudover er det ikke muligt at give øvre aldersgrænser for brugen;
> sådan virker sproget ikke.
>
> Og så ser jeg ingen grund til at diskutere det mere.

Nej det er klart at du ikke gør det. Man kalder naturligvis ikke en 18 årig
gymnasieelev for en gymnasiedreng. Naturligvis sætter alderen en
definitionsforskel i sproget desangående.


--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Henry Vest (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Henry Vest


Dato : 23-04-09 21:47

Kim Larsen wrote:

> Nej det er klart at du ikke gør det. Man kalder naturligvis ikke en 18
> årig gymnasieelev for en gymnasiedreng.

Det kunne jeg nu sagtens finde på. Men jeg ville aldrig kalde en 29-årig for
en dreng. Det er vist kun Per Erik Rønne der gør det.

--
Henry Vest


Per Rønne (24-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 24-04-09 07:59

Henry Vest <henryvestRE_MO_VE@vip.cybercity.dk> wrote:

> Kim Larsen wrote:
>
> > Nej det er klart at du ikke gør det. Man kalder naturligvis ikke en 18
> > årig gymnasieelev for en gymnasiedreng.
>
> Det kunne jeg nu sagtens finde på. Men jeg ville aldrig kalde en 29-årig for
> en dreng. Det er vist kun Per Erik Rønne der gør det.

Som angivet anede jeg ikke at offeret var 29 [det viste sig så at han
var 28] da jeg skrev subject.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

TL (23-04-2009)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 23-04-09 11:39

On Thu, 23 Apr 2009 09:41:17 +0200, in dk.politik per@RQNNE.invalid
(Per Rønne) wrote:

>Og så ser jeg ingen grund til at diskutere det mere.

Jeg er villig til at vædde på, at det ikke er sidste gang du rider den
kæphest rundt i manegen.


Per Rønne (24-04-2009)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 24-04-09 07:59

TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

> On Thu, 23 Apr 2009 09:41:17 +0200, in dk.politik per@RQNNE.invalid
> (Per Rønne) wrote:
>
> >Og så ser jeg ingen grund til at diskutere det mere.
>
> Jeg er villig til at vædde på, at det ikke er sidste gang du rider den
> kæphest rundt i manegen.

Kæphest? Det er da Kim Larsen der rider kæpheste og forlanger at i samme
øjeblik en dreng fylder 18 er han en »mand«, og kun en »mand«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Martin Larsen (24-04-2009)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 24-04-09 10:57

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1iyo4zi.16dg6ql1wwuhhlN%per@RQNNE.invalid...
> TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:
>
>> On Thu, 23 Apr 2009 09:41:17 +0200, in dk.politik per@RQNNE.invalid
>> (Per Rønne) wrote:
>>
>> >Og så ser jeg ingen grund til at diskutere det mere.
>>
>> Jeg er villig til at vædde på, at det ikke er sidste gang du rider den
>> kæphest rundt i manegen.
>
> Kæphest? Det er da Kim Larsen der rider kæpheste og forlanger at i samme
> øjeblik en dreng fylder 18 er han en »mand«, og kun en »mand«.

Kimsebassen er vist meget impulsiv.

Mvh
Martin


Kim Larsen (24-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-04-09 18:45

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:49f18cbb$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> news:1iyo4zi.16dg6ql1wwuhhlN%per@RQNNE.invalid...
>> TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:
>>
>>> On Thu, 23 Apr 2009 09:41:17 +0200, in dk.politik per@RQNNE.invalid
>>> (Per Rønne) wrote:
>>>
>>>> Og så ser jeg ingen grund til at diskutere det mere.
>>>
>>> Jeg er villig til at vædde på, at det ikke er sidste gang du rider
>>> den kæphest rundt i manegen.
>>
>> Kæphest? Det er da Kim Larsen der rider kæpheste og forlanger at i
>> samme øjeblik en dreng fylder 18 er han en »mand«, og kun en »mand«.

Ikke lige nødvendigvis i dit tilfælde...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



P.N. (22-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 22-04-09 19:02


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid...
> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt ned af
> en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus, Blågårdsgade.
>
> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
> Rigshospitalets traumecenter.
>
> Gyseligt.
> --

Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
arbejde, forfærdeligt.



Ukendt (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-04-09 20:05

On Wed, 22 Apr 2009 20:02:20 +0200, P.N. wrote:

> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
> arbejde, forfærdeligt.

Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret "bare"
et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk (medmindre den
29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).

P.N. (22-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 22-04-09 22:12


"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1bd7vs4tzv1pq$.hkozyq1y7hw3$.dlg@40tude.net...
> On Wed, 22 Apr 2009 20:02:20 +0200, P.N. wrote:
>
>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
>> arbejde, forfærdeligt.
>
> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret "bare"
> et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk (medmindre
> den
> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).

Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe ha noget
at gøre den der bandekrig.



Johnny Andersen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 22-04-09 22:46


"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gso18d$tpb$1@aioe.org...
>
> "Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
> meddelelse news:1bd7vs4tzv1pq$.hkozyq1y7hw3$.dlg@40tude.net...
>> On Wed, 22 Apr 2009 20:02:20 +0200, P.N. wrote:
>>
>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
>>> arbejde, forfærdeligt.
>>
>> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret
>> "bare"
>> et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk (medmindre
>> den
>> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).
>
> Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe ha
> noget at gøre den der bandekrig.

Nå - de sagde i TV-Avisen, at han KENDTE flere af de voldelige perker på
nørrebro. Det indikerer et vis tilhørsforhold.
Men du er jo udenfor pædagogisk rækkevidde, Peter Nicolaysen.

/Johnny



Kim Larsen (22-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-04-09 23:01

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:49ef9023$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
> "P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:gso18d$tpb$1@aioe.org...
>>
>> "Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
>> meddelelse news:1bd7vs4tzv1pq$.hkozyq1y7hw3$.dlg@40tude.net...
>>> On Wed, 22 Apr 2009 20:02:20 +0200, P.N. wrote:
>>>
>>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem
>>>> fra arbejde, forfærdeligt.
>>>
>>> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret
>>> "bare"
>>> et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk
>>> (medmindre den
>>> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).
>>
>> Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe ha
>> noget at gøre den der bandekrig.
>
> Nå - de sagde i TV-Avisen, at han KENDTE flere af de voldelige perker
> på nørrebro. Det indikerer et vis tilhørsforhold.
> Men du er jo udenfor pædagogisk rækkevidde, Peter Nicolaysen.
>
> /Johnny

Jeg tror at det er kommet dertil at nedskydningerne er tilfældige. Det
handler om at nedskyde en eller anden på hinandens territorier. Det vil sige
at alle i realiteten er i farezonen. Har jeg ret i den antagelse er det
fandme en uhyggelig udvikling og noget politikerne bør reagere meget
voldsomt på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Michael Meidahl Jens~ (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 23-04-09 18:59


"Johnny Andersen" skrev i en meddelelse

> Nå - de sagde i TV-Avisen, at han KENDTE flere af >de voldelige perker på
> nørrebro. Det indikerer et vis tilhørsforhold.

Jonni Hansen kunne ikke have sagt det bedre


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 05:31

On Wed, 22 Apr 2009 23:11:46 +0200, P.N. wrote:

>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
>>> arbejde, forfærdeligt.
>>
>> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret "bare"
>> et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk (medmindre
>> den
>> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).
>
> Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe ha noget
> at gøre den der bandekrig.

Var det da ikke præcis det jeg skrev.?

Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 07:56

Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid wrote:
> On Wed, 22 Apr 2009 23:11:46 +0200, P.N. wrote:
>
>>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem
>>>> fra arbejde, forfærdeligt.
>>>
>>> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret
>>> "bare" et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk
>>> (medmindre den
>>> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).
>>
>> Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe
>> ha noget at gøre den der bandekrig.
>
> Var det da ikke præcis det jeg skrev.?

På Rigshospitalet måtte politiet bruge tåregas og knipler mod 20 af hans
slægtninge. ER det helt almindeligt, - ja, det er det vel?





@ ' (23-04-2009)
Kommentar
Fra : @ '


Dato : 23-04-09 14:03

On Wed, 22 Apr 2009 23:11:46 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>
>"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
>meddelelse news:1bd7vs4tzv1pq$.hkozyq1y7hw3$.dlg@40tude.net...
>> On Wed, 22 Apr 2009 20:02:20 +0200, P.N. wrote:
>>
>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
>>> arbejde, forfærdeligt.
>>
>> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret "bare"
>> et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk (medmindre
>> den
>> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).
>
>Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe ha noget
>at gøre den der bandekrig.
>


de folk der fløj ind i World Trade Centers to bygninger virkede på
overfladen ganske harmløse

lige indtil det modsatte viste sig at være tilfældet


uddannede læger i England har planlagt terrrorangreb

så hvad folk beskæfriger sig med erhvervsmæssigt siger intet som helst
om hvad de ellers kan finde på



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

P.N. (23-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 23-04-09 15:09


" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:elp0v4p85amg5g9874ehk0pc74v9kag7lv@4ax.com...
> On Wed, 22 Apr 2009 23:11:46 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:
> de folk der fløj ind i World Trade Centers to bygninger virkede på
> overfladen ganske harmløse
>
> lige indtil det modsatte viste sig at være tilfældet
>
>
> uddannede læger i England har planlagt terrrorangreb
>
> så hvad folk beskæfriger sig med erhvervsmæssigt siger intet som helst
> om hvad de ellers kan finde på
>

Nu er der jo bare en ting som du har overset nemlig at det i det her
tilfælde var en helt uskyldig muslim der blev offer for "Danskervold."



@ ' (23-04-2009)
Kommentar
Fra : @ '


Dato : 23-04-09 15:15

On Thu, 23 Apr 2009 16:08:43 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>
>" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
>news:elp0v4p85amg5g9874ehk0pc74v9kag7lv@4ax.com...
>> On Wed, 22 Apr 2009 23:11:46 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:
>> de folk der fløj ind i World Trade Centers to bygninger virkede på
>> overfladen ganske harmløse
>>
>> lige indtil det modsatte viste sig at være tilfældet
>>
>>
>> uddannede læger i England har planlagt terrrorangreb
>>
>> så hvad folk beskæfriger sig med erhvervsmæssigt siger intet som helst
>> om hvad de ellers kan finde på
>>
>
>Nu er der jo bare en ting som du har overset nemlig at det i det her
>tilfælde var en helt uskyldig muslim der blev offer for "Danskervold."
>


du fortsætter med at operere med ting som ikke eksisterer


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 15:40

On Thu, 23 Apr 2009 16:08:43 +0200, P.N. wrote:

>> så hvad folk beskæfriger sig med erhvervsmæssigt siger intet som helst
>> om hvad de ellers kan finde på
>
> Nu er der jo bare en ting som du har overset nemlig at det i det her
> tilfælde var en helt uskyldig muslim der blev offer for "Danskervold."

Hvorfra VED du at han er HELT uskyldig og at dem der skød ham var
DANSKERE.?

Har du inside-viden.?

hanzen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 23-04-09 18:40


"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:omcgjpq9n1y4.12hdjpfac1hv7.dlg@40tude.net...
> On Thu, 23 Apr 2009 16:08:43 +0200, P.N. wrote:
>
>>> så hvad folk beskæfriger sig med erhvervsmæssigt siger intet som helst
>>> om hvad de ellers kan finde på
>>
>> Nu er der jo bare en ting som du har overset nemlig at det i det her
>> tilfælde var en helt uskyldig muslim der blev offer for "Danskervold."
>
> Hvorfra VED du at han er HELT uskyldig og at dem der skød ham var
> DANSKERE.?
>
> Har du inside-viden.?

Næppe.
P.N. helt uden viden.
Om noget som helst.
Han ved ikke en gang hvad han selv hedder.
--
hilzen
hanzen



Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 17:04

On Wed, 22 Apr 2009 23:11:46 +0200, P.N. wrote:

>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
>>> arbejde, forfærdeligt.
>>
>> Det har da ikke en skid med "hate crime" at gøre. Det er garanteret "bare"
>> et par hjernedøde AK81'er der ikke kan kende forskel på folk (medmindre
>> den
>> 29-årige ikke er så fin i kanten som man påstår).
>
> Den ramte er ifølge dr tv-avisen undereviser på CBS, han kan næppe ha noget
> at gøre den der bandekrig.

Nu viser det sig bare at han HAVDE forbindelse med indvandrerbanderne, VAR
godt kendt af politiet og slet ikke så uskyldig som du tror. Det berettiger
selvfølgelig IKKE andre at skyde løs på ham.

Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 07:54

P.N. wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid...
>> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt
>> ned af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus, Blågårdsgade.
>>
>> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
>> Rigshospitalets traumecenter.
>>
>> Gyseligt.
>> --
>
> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
> arbejde, forfærdeligt.

Nemlig rigtigt, han arbejdede i 2007 iflg medierne.




P.N. (23-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 23-04-09 09:10


"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:00374afc$0$13270$c3e8da3@news.astraweb.com...
> P.N. wrote:
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid...
>>> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt
>>> ned af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus, Blågårdsgade.
>>>
>>> Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet befinder sig nu på
>>> Rigshospitalets traumecenter.
>>>
>>> Gyseligt.
>>> --
>>
>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem fra
>> arbejde, forfærdeligt.
>
> Nemlig rigtigt, han arbejdede i 2007 iflg medierne.
>
Og i følge medierne er han revisor og underviser på CBC, men følge Knud er
indvandrere altid narkokriminelle ja så tror da pokker at du er så negativ
overfor indvandrere, lad os straks sende dem tilbage. Tak for et nuanceret
syn på tingene.



Anders Peter Johnsen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 23-04-09 10:29

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gsp7rj$56b$1@aioe.org...
>
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:00374afc$0$13270$c3e8da3@news.astraweb.com...
>> Nemlig rigtigt, han arbejdede i 2007 iflg medierne.
>>
> Og i følge medierne er han revisor og underviser på CBC, men følge Knud er
> indvandrere altid narkokriminelle ja så tror da pokker at du er så negativ
> overfor indvandrere, lad os straks sende dem tilbage. Tak for et
> nuanceret syn på tingene.


Lige apropos "nuancering" kunne du jo prøve at læse denne artikel:

http://ekstrabladet.dk/112/article1158297.ece

"Skudoffer havde skudsikker vest -
Politiet mistænker skudoffer for at have relationer til bandemiljøet. Han
havde en skudsikker vest i sin bil..."

Det medfølgende foto af manden lever nu næppe heller ligefrem op til de
artige forestillinger om en harmløs og uskyldsren dydsmønster-fredelig
CBS-underviser, som familie, venner og bekendtes meget hurtige udmeldinger
ellers synes at skulle danne i visse medier (f.eks. Samarbejdspolitiken):
Ligesom man blandt danskere taler signalementsmæssigt om "rockertyper", så
ligner fyren her da næppe en decideret "revisortype"?

--
Mvh
Anders Peter Johnsen



P.N. (23-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 23-04-09 11:53


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:49f034cd$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gsp7rj$56b$1@aioe.org...
>
> Lige apropos "nuancering" kunne du jo prøve at læse denne artikel:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1158297.ece
>
> "Skudoffer havde skudsikker vest -
> Politiet mistænker skudoffer for at have relationer til bandemiljøet. Han
> havde en skudsikker vest i sin bil..."
>

Jamen hvis jeg boede på Nørrebronx ville jeg også ha en skudsikker vest, jeg
ville da også ha et håndskydevåben i mit soveværelse som forsikring.

Jeg har i mange år opfordret læserne i denne gruppe til at anskaffe sig
håndvåben til selvforsvar. Iøvrigt deler den type af familier ofte biler, så
det er jo ikke sikkert at den skudsikre vest er hans!.
MVH



J. Nielsen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 23-04-09 18:18

On Thu, 23 Apr 2009 12:53:18 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>> "Skudoffer havde skudsikker vest -
>> Politiet mistænker skudoffer for at have relationer til bandemiljøet. Han
>> havde en skudsikker vest i sin bil..."
>>
>
>Jamen hvis jeg boede på Nørrebronx ville jeg også ha en skudsikker vest, jeg
>ville da også ha et håndskydevåben i mit soveværelse som forsikring.
>
>Jeg har i mange år opfordret læserne i denne gruppe til at anskaffe sig
>håndvåben til selvforsvar. Iøvrigt deler den type af familier ofte biler, så
>det er jo ikke sikkert at den skudsikre vest er hans!.
>MVH

Oversat:

"Jeg tog fejl, men det får I mig ikke til at indrømme".
--

-JN-

Michael Meidahl Jens~ (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 23-04-09 19:10


"P.N." skrev i en meddelelse

> Jeg har i mange år opfordret læserne i denne gruppe til >at anskaffe sig
> håndvåben til selvforsvar.

Helle for at være Wyatt Earp ....

Klaphat !


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Johnny Andersen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 23-04-09 11:57


"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsphb9$eam$1@aioe.org...
>
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:49f034cd$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gsp7rj$56b$1@aioe.org...
>>
>> Lige apropos "nuancering" kunne du jo prøve at læse denne artikel:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1158297.ece
>>
>> "Skudoffer havde skudsikker vest -
>> Politiet mistænker skudoffer for at have relationer til bandemiljøet. Han
>> havde en skudsikker vest i sin bil..."
>>
>
> Jamen hvis jeg boede på Nørrebronx ville jeg også ha en skudsikker vest,
> jeg ville da også ha et håndskydevåben i mit soveværelse som forsikring.
>
> Jeg har i mange år opfordret læserne i denne gruppe til at anskaffe sig
> håndvåben til selvforsvar. Iøvrigt deler den type af familier ofte biler,
> så det er jo ikke sikkert at den skudsikre vest er hans!.

Dine forsøg på bortforklaringer er patetisk, Peter.

/Johnny



Johnny Andersen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 23-04-09 12:01


"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsphb9$eam$1@aioe.org...
>
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:49f034cd$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gsp7rj$56b$1@aioe.org...
>>
>> Lige apropos "nuancering" kunne du jo prøve at læse denne artikel:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1158297.ece
>>
>> "Skudoffer havde skudsikker vest -
>> Politiet mistænker skudoffer for at have relationer til bandemiljøet. Han
>> havde en skudsikker vest i sin bil..."
>>
>
> Jamen hvis jeg boede på Nørrebronx ville jeg også ha en skudsikker vest,
> jeg ville da også ha et håndskydevåben i mit soveværelse som forsikring.
>
> Jeg har i mange år opfordret læserne i denne gruppe til at anskaffe sig
> håndvåben til selvforsvar. Iøvrigt deler den type af familier ofte biler,
> så det er jo ikke sikkert at den skudsikre vest er hans!.

Dine forsøg på bortforklaringer er patetisk, Peter.

/Johnny



Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 11:24

P.N. wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:00374afc$0$13270$c3e8da3@news.astraweb.com...
>> P.N. wrote:
>>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:1iykx49.1vewhtw1bz431yN%per@RQNNE.invalid...
>>>> Jeg hører lige på DR Avisen at en indvandrerdreng er blevet skudt
>>>> ned af en person på motorcykel, ved Nørrebro Kulturhus,
>>>> Blågårdsgade. Lyder som en Hells Angels-nedskydning. Skudofferet
>>>> befinder sig nu
>>>> på Rigshospitalets traumecenter.
>>>>
>>>> Gyseligt.
>>>> --
>>>
>>> Endnu et uskyldigt offer for white hate crime, en revisor på hjem
>>> fra arbejde, forfærdeligt.
>>
>> Nemlig rigtigt, han arbejdede i 2007 iflg medierne.
>>
> Og i følge medierne er han revisor og underviser på CBC, men følge
> Knud er indvandrere altid narkokriminelle ja så tror da pokker at du
> er så negativ overfor indvandrere, lad os straks sende dem tilbage.
> Tak for et nuanceret syn på tingene.

I følge medierne arbejde han i 2007 på CBS, men har stadig en kontrakt, -
men han kom altså IKKE fra arbejde, ellers skulle han da også have haft
barnevogn med på jobbet.

Har du også "nuanceret" væk, at 20 af hans familie måtte bekæmptes med
tåregas og knipler på intensiv-afdelingen på Rigshospitalet? Eller anses det
i vore dage for helt normalt?




P.N. (23-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 23-04-09 12:01


"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:00377c16$0$13233$c3e8da3@news.astraweb.com....
>
> I følge medierne arbejde han i 2007 på CBS, men har stadig en kontrakt, -
> men han kom altså IKKE fra arbejde, ellers skulle han da også have haft
> barnevogn med på jobbet.
>

Men stadigvæk illustrerer det her, at han ikke er medlem af den hårde kerne,
måske er hans deres revisor, det kan vi kun gisne om, men at HA kan få sig
selv til at skyde med maskinpistol imod en mand der går med barnevogn er sgu
et nyt lavpunkt for HA, ud til højre med lortet.

> Har du også "nuanceret" væk, at 20 af hans familie måtte bekæmptes med
> tåregas og knipler på intensiv-afdelingen på Rigshospitalet? Eller anses
> det i vore dage for helt normalt?
>

Jamen Knud du ved jo udemærket godt at de her folkeslag der bor omkr
middelhavet er mere emotionelt sensitive en kolde skandinavere.



Ukendt (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-09 17:58

P.N. wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:00377c16$0$13233$c3e8da3@news.astraweb.com....
>>
>> I følge medierne arbejde han i 2007 på CBS, men har stadig en
>> kontrakt, - men han kom altså IKKE fra arbejde, ellers skulle han da
>> også have haft barnevogn med på jobbet.
>>
>
> Men stadigvæk illustrerer det her, at han ikke er medlem af den hårde
> kerne, måske er hans deres revisor, det kan vi kun gisne om, men at
> HA kan få sig selv til at skyde med maskinpistol imod en mand der går
> med barnevogn er sgu et nyt lavpunkt for HA, ud til højre med lortet.

Den med barnevogn var vist en af de første fejloplysninger.
Hvem fanden siger nogen som helst må skyde med maskinpistol.

>
>> Har du også "nuanceret" væk, at 20 af hans familie måtte bekæmptes
>> med tåregas og knipler på intensiv-afdelingen på Rigshospitalet?
>> Eller anses det i vore dage for helt normalt?
>>
>
> Jamen Knud du ved jo udemærket godt at de her folkeslag der bor omkr
> middelhavet er mere emotionelt sensitive en kolde skandinavere.

Så man er "kold" hvis man ikke går amok, - så er jeg glad for at vi er
"kolde".




Johnny Andersen (23-04-2009)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 23-04-09 12:08


"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsphpd$eoj$1@aioe.org...
>
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:00377c16$0$13233$c3e8da3@news.astraweb.com....
>>
>> I følge medierne arbejde han i 2007 på CBS, men har stadig en kontrakt, -
>> men han kom altså IKKE fra arbejde, ellers skulle han da også have haft
>> barnevogn med på jobbet.
>>
>
> Men stadigvæk illustrerer det her, at han ikke er medlem af den hårde
> kerne, måske er hans deres revisor, det kan vi kun gisne om, men at HA kan
> få sig selv til at skyde med maskinpistol imod en mand der går med
> barnevogn er sgu et nyt lavpunkt for HA, ud til højre med lortet.
>
>> Har du også "nuanceret" væk, at 20 af hans familie måtte bekæmptes med
>> tåregas og knipler på intensiv-afdelingen på Rigshospitalet? Eller anses
>> det i vore dage for helt normalt?
>>
>
> Jamen Knud du ved jo udemærket godt at de her folkeslag der bor omkr
> middelhavet er mere emotionelt sensitive en kolde skandinavere.

Jamen, så er det jo klart, at de skal have lov at skabe sig som de vil -
uden hensyntagen til landets love...

/Johnny



hanzen (24-04-2009)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 24-04-09 07:24


"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsphpd$eoj$1@aioe.org...
>
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:00377c16$0$13233$c3e8da3@news.astraweb.com....
>>
>> I følge medierne arbejde han i 2007 på CBS, men har stadig en kontrakt, -
>> men han kom altså IKKE fra arbejde, ellers skulle han da også have haft
>> barnevogn med på jobbet.
>>
>
> Men stadigvæk illustrerer det her, at han ikke er medlem af den hårde
> kerne, måske er hans deres revisor, det kan vi kun gisne om, men at HA kan
> få sig selv til at skyde med maskinpistol imod en mand der går med
> barnevogn er sgu et nyt lavpunkt for HA, ud til højre med lortet.
>
>> Har du også "nuanceret" væk, at 20 af hans familie måtte bekæmptes med
>> tåregas og knipler på intensiv-afdelingen på Rigshospitalet? Eller anses
>> det i vore dage for helt normalt?
>>
>
> Jamen Knud du ved jo udemærket godt at de her folkeslag der bor omkr
> middelhavet er mere emotionelt sensitive en kolde skandinavere.
>

"emotionelt sensitive" kan oversættes til "Syge i roen"
--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«




@ ' (24-04-2009)
Kommentar
Fra : @ '


Dato : 24-04-09 14:08

On Fri, 24 Apr 2009 08:23:32 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>
>"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsphpd$eoj$1@aioe.org...

>> Jamen Knud du ved jo udemærket godt at de her folkeslag der bor omkr
>> middelhavet er mere emotionelt sensitive en kolde skandinavere.
>>
>
>"emotionelt sensitive" kan oversættes til "Syge i roen"


måske


men noget tyder på at nogen forsøger at finde undskyldninger som kan
bruges til at flygte fra ansvar for egne handlinger


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

P.N. (24-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 24-04-09 15:09


" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:lbe3v45sr7dvhja8ra18c3ph94s4nvv02r@4ax.com...
> On Fri, 24 Apr 2009 08:23:32 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
> wrote:
>
> men noget tyder på at nogen forsøger at finde undskyldninger som kan
> bruges til at flygte fra ansvar for egne handlinger
>
>

Hvilke handlinger tænker du på??. Sex, penge, kriminalitet eller hvad?



@ ' (24-04-2009)
Kommentar
Fra : @ '


Dato : 24-04-09 15:37

On Fri, 24 Apr 2009 16:09:13 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>
>" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
>news:lbe3v45sr7dvhja8ra18c3ph94s4nvv02r@4ax.com...
>> On Fri, 24 Apr 2009 08:23:32 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
>> wrote:
>>
>> men noget tyder på at nogen forsøger at finde undskyldninger som kan
>> bruges til at flygte fra ansvar for egne handlinger
>>
>>
>
>Hvilke handlinger tænker du på??. Sex, penge, kriminalitet eller hvad?
>


hvad spørger du om?


det er i orden at klippe,
men at klippe så mening forstyrres er tåbeligt



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Johnny Andersen (24-04-2009)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 24-04-09 21:11


"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gssh6t$31j$1@aioe.org...
>
> " @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
> news:lbe3v45sr7dvhja8ra18c3ph94s4nvv02r@4ax.com...
>> On Fri, 24 Apr 2009 08:23:32 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
>> wrote:
>>
>> men noget tyder på at nogen forsøger at finde undskyldninger som kan
>> bruges til at flygte fra ansvar for egne handlinger
>>
>>
>
> Hvilke handlinger tænker du på??. Sex, penge, kriminalitet eller hvad?

Flot, Peter... Hvad er liiige tråden handler om?
Selv med din begrænset intelligens må du have fattet det..

/Johnny



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177505
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408554
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste