Det udvalgte folk
Fra : Joakim

Dato : 21-04-09 14:13

I dagens udgave af Wall Street Journal kan man læse en interessant artikel
af Bret Stephens, hvori han kortlægger verdens særlige moralske indignation
når det gælder palæstinensiske døde og sårede. Det gør han ved at
sammenligne palæstinensere med tjetjenere. Principielt kunne han have
sammenlignet palæstinensere med dafurianere eller med muslimer i Thailand.
Resultatet ville stadig have været det samme.

Men han valgte altså tjetjenere og jeg vil derfor opsummere hans
iagttagelser.

Siden begyndelsen af den anden intifada i efteråret 2000, er omkring 6000
palæstinensere blevet dræbt af Israel. Dette tal inkluderer kombattanter
såvel som dem der blev dræbt i januar's kampe i Gaza.

Med hensyn til tjetjenerne er der ikke sikre tal på hvor mange civile der
er dræbt siden den anden krig brød ud i slutningen af 1999; estimaterne
varierer fra 25.000 til 200.000.

Tjetjenien har en befolkning på lidt over en million, hvilket svarer til 1/3
eller 1/4 af den palæstinensiske befolkning. Dvs. vi får mellem 25 til 200
tjetjenske dræbte pr 1000 indbyggere overfor 1.5 til 2 palæstinensiske
dræbte pr 1000 indbyggere.

Prøv nu at skrive "Palestine" og "genocide" i Google. Det giver 1.630.000
resultater. Skift dernæst "Palestine" ud med "Chechnya" og tallet bliver
245.000 resultater.

Anvender vi Google som indikator for den globale indignation, bliver
indignationen over den palæstinensiske situation derfor 6.6 gange større end
over den tjetjenske situation. Og dét selv om antallet er tjetjenske dræbte
er mellem 13 til 133 gange højere.

Sidste beregning:

Med en andel af indignerede mennesker på 6.6 til 1, men med en relativ andel
af dræbte på 1 til 13, (i den lave ende), viser det sig , at hver dræbte
palæstinenser opnår 28 gange mere opmærksomhed end hver dræbte tjetjener.

Og her skal man altså huske på, at for begge befolkningers vedkommende er
der tale om muslimer, som bliver dræbt af ikke-muslimer.

Det rejser naturligvis spørgsmålet: Hvorfor er palæstinensiske liv langt
mere værdsat i verdens øjne end tjetjenske liv?

Svaret har Bret Stephens naturligvis også, og manden har så evig ret:

"I have a hypothesis. Maybe the world attends to Palestinian grievances but
not Chechen ones for the sole reason that Palestinians are, uniquely, the
perceived victims of the Jewish state. That is, when they are not being
victimized by other Palestinians. Or being expelled en masse from Kuwait. Or
being excluded from the labor force in Lebanon. Things you probably didn't
know about, either. As for the Chechens, too bad for their cause that no Jew
will ever likely become president of Russia".

"And why is it that perceived victims of the Jewish state benefit from
greater 'moral outrage' than victims of other states? The answer is in
Geneva this week".

Artiklen kan læses i sin helhed på:

http://online.wsj.com/article/SB124027104509836989.html

Hvad blev der egentlig af Præsident Obama's særlige udsendinge som skulle
bringe fred til Tjetjenien?

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-04-09 14:35

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://online.wsj.com/article/SB124027104509836989.html
>
> Hvad blev der egentlig af Præsident Obama's særlige udsendinge som skulle

At denne skævhed i perceptionen opstod ifbm røde terrorgruppers
"solidaritetsarbejde" sidst i 1960'erne bør også erindres.

Mvh
Martin

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 14:55

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indignation
> når det gælder palæstinensiske døde og sårede.

Ja verden er indigneret overt den uretfærdighed som det er at smide et helt
folk ud af sit eget land.

> [...]
> sammenlignet palæstinensere med dafurianere eller med muslimer i Thailand.
> Resultatet ville stadig have været det samme.

Intet kan sammenlignes på den måde.

> Hvad blev der egentlig af Præsident Obama's særlige udsendinge som skulle
> bringe fred til Tjetjenien?

Jamen Putin har jo netop erklæret fred i Tjetjenien, såeh.

Fra : Frank

Dato : 21-04-09 15:02

Hej

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gskj9k$fku$1@aioe.org...

> Ja verden er indigneret overt den uretfærdighed som det er at smide et
> helt folk ud af sit eget land.

Det fleste af dem flyttede sig vist selv - for at gøre plads til de
angribende hære fra de arabiske nabolande.

Nogle blev smidt ud.

> Intet kan sammenlignes på den måde.

Hvorfor ikke?

Mvh
Frank

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 15:09

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Det fleste af dem flyttede sig vist selv - for at gøre plads til de
> angribende hære fra de arabiske nabolande.

Kunne du linke til nogle udsagn fra de der "flyttede" for at gi plads til de
store hære.

> Nogle blev smidt ud.

Hvilket jo også er hvad jeg skriver.

> Hvorfor ikke?
>
> Mvh
> Frank

Mig bekendt bor Tjetjenerne stadigvæk i Tjetjenien, Palæstina er det eneste
land jeg kender der er blevet ryddet for at gi plads til en nation der har
åbenlys racisme som fundament for deres land. Her tænker jeg på at ortodokse
og ikke ortodokse jøder må rejse udenlands fordi de ikke må gifte sig pga
Israelsk lovgivning. Der er intet land som jeg kender til der har en
lovgivning der kommer så tæt de racelove man havde i nazityskland.

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 15:30

On Tue, 21 Apr 2009 16:08:41 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>Mig bekendt

hvad med at gøre dig bekendt med virkeligheden

i ALLE lande hvor muhaedanere med deres velkendte voldelige metoder
har fået flertal

er du bekendt med hvordan mindretallene behandles

er du bekendt med de indførte religiøst/racsitiske diskriminerende
love som giver muhamedanerne alle fordelene

mig bekendt forholder du dig aldrig til virkeligheden eller til de
utallige fakta som gennem 1350 år har bevist hvem det er der er de
ledeste mest racsitiske morderiske og undertrykkende sataner på kloden

alle der ikke har sovet hele skoletiden væk ER klar over at
muhamedasnismen og dens tilhængere er roden til stort set al ondskab

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 21-04-09 15:39

" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse

> hvad med at gøre dig bekendt med virkeligheden

Virkeligheden:

List of wars in the Muslim world:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_in_the_Muslim_world

Muslim conquests:
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_conquests

Verdenshistoriens største holocaust:
http://www.hinduwebsite.com/history/holocaust.asp

Mange timers underholdende og belærende læsning.

John

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 15:57

On Tue, 21 Apr 2009 16:38:57 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Verdenshistoriens største holocaust:
>http://www.hinduwebsite.com/history/holocaust.asp
>
>Mange timers underholdende og belærende læsning.

fakta hjælper ikke mod muhamedanere

den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem er at
udrydde dem alle

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Torsten Ringgaard

Dato : 22-04-09 00:16

@ ' skrev:

> [...]
> udrydde dem alle

fakta hjælper ikke mod muhamedanere

den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem er at

-- If you want to make peace, you don't talk to your friends. You talk
to your enemies. /Moshe Dayan/

Jeg synes der er en inkonsekvens i din signatur og det du skriver.

Venlig hilsen
Torsten

Fra : @ '

Dato : 22-04-09 14:22

On Wed, 22 Apr 2009 01:16:20 +0200, Torsten Ringgaard
<torsten@fundanemtSLETTES.com> wrote:

> [...]
>to your enemies. /Moshe Dayan/
>

>Jeg synes der er en inkonsekvens i din signatur og det du skriver.

nu er der jo flere måder at "samtale" på

hvis fjenden taler til dig med en ti-kilos bombe kan et passende svar
jo være en ti-tons bombe

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-04-09 14:31

"Torsten Ringgaard" skrev

Aha!

"Endlösung"

- Jensby

Fra : @ '

Dato : 24-04-09 15:36

On Fri, 24 Apr 2009 15:30:43 +0200, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>"Torsten Ringgaard" skrev

>Aha!
>
>"Endlösung"

har du måske nogen alternativ _holdbar_ løsning??

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N.

Dato : 24-04-09 19:32

> har du måske nogen alternativ _holdbar_ løsning??

Hvad er det man siger, "if you cant beat them join them" Islam viser vejen
frem.

Fra : @ '

Dato : 24-04-09 22:14

On Fri, 24 Apr 2009 20:31:51 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Hvad er det man siger, "if you cant beat them join them" Islam viser vejen
>frem.

nej tværtimod

prøv at se på "udviklingen" i lande hvor muhamedanismen råder -

hvis det ikke tilfældigvis er et land som ligger oven på nogle enorme
olie- eller gasforekomster vil indbyggerne i sådanne lande lynhurtigt
sulte ihjel

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-09 20:56

"P.N." <jl@privat.dk> wrote in message news:gst0jd$hn3$1@aioe.org
> Islam viser
> vejen frem.

Nej det hedder, vejen tilbage til middelalderen.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 15:51

On Tue, 21 Apr 2009 16:08:41 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> land jeg kender der er blevet ryddet for at gi plads til en nation der har
> åbenlys racisme som fundament for deres land...........

Du er sgu lige så blæst i låget, som dit idol, dværgen fra iran.

Og så kom den forventede GODWIN.

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 15:58

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1e7ts14vrf8gj$.qk45kcnoi116.dlg@40tude.net...

> Du er sgu lige så blæst i låget, som dit idol, dværgen fra iran.

> Og så kom den forventede GODWIN.

Prøv at forholde dig til de historiske kendsgerninger jeg fremlægger i
stedet for personangreb. Findes der nogen der benægter ovenstående??.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 16:07

On Tue, 21 Apr 2009 16:58:15 +0200, P.N. wrote:

> Prøv at forholde dig til de historiske kendsgerninger jeg fremlægger i
> stedet for personangreb.

Historiske kendsgerninger ???

Det er jo rent vrøvl det du skriver. Har en kristen mand måske ret til at
gifte sig med en muslimsk kvinde i SaudiArabien.?

>Findes der nogen der benægter ovenstående??.

Ja, alle med en IQ over 90.

Islam er det samfundssystem der minder MEST om nazismen. Staten er
vigtigere en individet, "race renhed" ("rigtig" religion) er vigtigere end
noget som helst andet, osv. osv. osv......

Fra : John

Dato : 21-04-09 16:36

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse

> Islam er det samfundssystem der minder MEST om nazismen.

Jamen naturligvis da.

Muhammedanerne havde jo et intimt og udbytterigt samarbejde med Herr Hitler:

"From The Muslim Brotherhood to the Third Reich":
http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html#part2

(Advarsel: Ovenstående artikel kan indeholde billeder, der af nogle vil
kunne opfattes anstødelige)

Livsbekræftende billeder af heilende muhammedanere fra fredens religion:
http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg

- så noget HAR muhammedanerne da tydeligvis lært af nazi'erne.

John

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 16:14

On Tue, 21 Apr 2009 16:58:15 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>Prøv at forholde dig til de historiske kendsgerninger jeg fremlægger

hvilke er det?

kendsgerningerne om muhamedanernes voldelige og morderiske fremfærd
overalt måske?

kendsgerninger kan du finde her:

http://www.historyofjihad.com/sitemap.html

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 22-04-09 17:16

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gskk2o$gfc$1@aioe.org...

> "Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne du linke til nogle udsagn fra de der "flyttede" for at gi plads til
> de store hære.

Ja, her er hvad der skete: http://www.conceptwizard.com/dan/conflict_dan.swf

Hilsen Ivan

Fra : John

Dato : 22-04-09 17:52

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, her er hvad der skete:
> http://www.conceptwizard.com/dan/conflict_dan.swf

Fin og sober forklaring :)

John

Fra : John

Dato : 21-04-09 15:27

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse

> Det fleste af dem flyttede sig vist selv - for at gøre plads til de
> angribende hære fra de arabiske nabolande.

Jaja. Muhammedanerne har i århundreder været dygtige til at slå hinanden
ihjel, og er det stadig:

"Hamas torturerte, lemlestet og drepte politiske motstandere både under
Israels krig mot Gaza, og etter. "Motstandere" var et vidt begrep, som
omfattet også barn. Det er Human Rights Watch som sier dette i en ny
rapport":
http://www.document.no/2009/04/hamas_drepte_palestinere_under.html

Selv børn benyttes som våben:

"Iraqi children trained by al-Qaeda to be suicide bombers":
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/iraq/article6135887.ece

Sødt, ikke?

John

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 15:24

On Tue, 21 Apr 2009 15:55:18 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

> Det gør han ved at
>>

>Intet kan sammenlignes på den måde.

hvor ikke?

giv mig bare en eneste god grund til at det er værre at en jøde slår
en muhamedaner ihjel end at en ikke-jødisk russer gør det samme

på grund af interne problemer med vold homoseksualitet korruption og
almindelig uvilje mod at arbejde og brødføde sig selv

misbruger hele den muhamedanske verden isalerne som undskyldning for
egne dårligdomme

et lilleputland med en befolkning på ca. 5 mio mennesker kan ikke på
nogen måde være skyld i bare en brøkdel af de problemer of al den
uorden muhamedanere over alt skaber

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 15:26

On Tue, 21 Apr 2009 15:55:18 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>Ja verden er indigneret overt den uretfærdighed som det er at smide et helt
>folk ud af sit eget land.

det synes da ikke at røre muhamedanere det fjeneste at gøre sådant

eller gennem århundreder at hente sorte slaver i millionvis i Afrika

eller myrde og terrorisere alt og alle ikke muhamedansk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 15:37

> det synes da ikke at røre muhamedanere det fjeneste at gøre sådant
>

> eller gennem århundreder at hente sorte slaver i millionvis i Afrika
>
> eller myrde og terrorisere alt og alle ikke muhamedansk

Det er meget svært at debatere med debatørere der bruger ord som
muhamedanere, muhamedansk, muhamedanisme, muhamedamien. da jeg ikke ved hvad
det betyder. Desuden virker det som om at MØ konflikten er uden betydning,
det eneste der betyder noget er hvis man kan få lejlighed til at tilsvine
Islam og den hellige profet og den kendsgerning at islam er fredens
religion.

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 15:56

On Tue, 21 Apr 2009 16:36:58 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>Det er meget svært at debatere med debatørere der bruger ord som
>muhamedanere, muhamedansk, muhamedanisme, muhamedamien. da jeg ikke ved hvad
>det betyder.

så ønsk dig et leksikon eller lær dansk

en muhamedaner er en person som er tilhænger af den pædofile
massemorder Muhammed's lære

>Desuden virker det som om at MØ konflikten er uden betydning,
>det eneste der betyder noget er hvis man kan få lejlighed til at tilsvine
>Islam

hvad betyder islam på dansk

> og den hellige profet og den kendsgerning at islam er fredens
>religion.

enten lyver du bevidst eller er totalt uvidende om muhamedanismen

muhamedanismen har lige som nazismen altid stået for førerdyrkelse
(Hitler og Muhammed)
og
undertrykkelse og forfølgelse af alt og alle der ikke lige følger
enten Muhammeds eller Hitlers forskruede ide'er

samt en "racsisme" der hele tiden bliver brugt til at forfølge og
myrde ateister polyister og jøder i muhammedanernes tilfælde

og
jøder, slaviske folk og andre der af Hitler benævntes som
udermennesker(alle ikke-ariere)

som du ser er der ikke nogen væsentlige forskelle på nazisme og
muhamedanisme

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 16:14

On Tue, 21 Apr 2009 16:36:58 +0200, P.N. wrote:

> Det er meget svært at debatere med debatørere der bruger ord som
> muhamedanere, muhamedansk, muhamedanisme, muhamedamien.

"Muhamedanere", "muhamedanisme" ER rent faktisk den korrekte betegnegnelse
for dem der bekender sig til Muhamed's lære. At de selv gerne vil kaldes
noget andet, er irrelevant.

>da jeg ikke ved hvad
> det betyder.

Du behøver ikke gøre dig dummere end du rent faktisk er.

>Desuden virker det som om at MØ konflikten er uden betydning,
> det eneste der betyder noget er hvis man kan få lejlighed til at tilsvine
> Islam og den hellige profet

Mener du den pædofile massemorder.?

>og den kendsgerning at islam er fredens
> religion.

Kendsgerning.??? )))

Islam er BEVISELIGT den/det MEST VOLDELIGE religion/styresystem der
nogensinde har eksisteret på Jorden. Selv nazismen og kommunismen er i den
sammenligning, de rene amatører.

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 16:18

On Tue, 21 Apr 2009 17:13:48 +0200, "Steen A Thomsen."
<"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote:

>Du behøver ikke gøre dig dummere end du rent faktisk er.

hvorledes havde du også forestillet dig det skulle gå til

>Kendsgerning.??? )))

koran og sunna er fyld med henvisninger til hvorledes muhamedanere
skal "omgås" andre og hvorledes de skal agere overfor dem

>Islam er BEVISELIGT den/det MEST VOLDELIGE religion/styresystem der
>nogensinde har eksisteret på Jorden. Selv nazismen og kommunismen er i den
>sammenligning, de rene amatører.

ja over 1350 års terrorisme fra muhamedanernes side -

det er ikke til at overgå

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 21-04-09 16:25

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse

> "Muhamedanere", "muhamedanisme" ER rent faktisk den korrekte betegnegnelse

"Mohammedan (also spelt Muhammadan, Mahommedan, Mahomedan or Mahometan) is a
term used as both a noun and an adjective meaning belonging or relating to
either the religion of Islam or to that of the Islamic prophet Muhammad.":
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammedan

John

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 19:17

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:19oimmxdbs9qo.1fqse2wrp9dnr.dlg@40tude.net...

> [...]
>
> Islam er BEVISELIGT den/det MEST VOLDELIGE religion/styresystem der
> nogensinde har eksisteret på Jorden. Selv nazismen og kommunismen er i den

Det er alm kendt at den yderste højrefløj har skiftet hest fra at være
jødehadere er man blevet araberhadere. Der er ingen højreorienterede her i
dette forum der ikke hader Islam eller araberne. Du er en hjernevasket
fanatiker.

Fra : hanzen

Dato : 21-04-09 20:56

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsl2jf$29g$1@aioe.org...

> [...]
> jødehadere er man blevet araberhadere. Der er ingen højreorienterede her i
> dette forum der ikke hader Islam eller araberne. Du er en hjernevasket

Jamen dog.
Er Steen A Thomsen muhamedaner?
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 21:29

On Tue, 21 Apr 2009 21:56:09 +0200, hanzen wrote:

> Jamen dog.
> Er Steen A Thomsen muhamedaner?

Nix, jeg kan godt tænke selv.

Jeg tilhører for øvrigt heller ikke den yderste højrefløj.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 21:28

On Tue, 21 Apr 2009 20:16:31 +0200, P.N. wrote:

> Det er alm kendt at den yderste højrefløj har skiftet hest fra at være
> jødehadere er man blevet araberhadere.

Sikke noget vrøvl. DU benægter hårdnakket alt det dårlige der er ved islam.

>Der er ingen højreorienterede her i
> dette forum der ikke hader Islam eller araberne.

Dem DU kalder højreorienterede er rent faktisk venstreorienterede ift.
islam.

>Du er en hjernevasket
> fanatiker.

ROTFLMAO. ))))

DU er hjernevasket, når du kan komme med en SÅ åbenlys OG beviselig løgn at
islam skulle være "fredens religion".

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 21:35

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:12mljwl4tqjkx$.ka2u5tqm4x2$.dlg@40tude.net...

> Sikke noget vrøvl. DU benægter hårdnakket alt det dårlige der er ved
> islam.

Dårlige ved islam.????? Jamen der er da intet dårligt ved fredens religion!,
er du sikker på at du ikke er hjernevasket.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 21:39

On Tue, 21 Apr 2009 22:34:56 +0200, P.N. wrote:

> Dårlige ved islam.????? Jamen der er da intet dårligt ved fredens religion!,
> er du sikker på at du ikke er hjernevasket.

Du er simpelthen hjernedød.

EOD

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 15:49

On Tue, 21 Apr 2009 15:55:18 +0200, P.N. wrote:

> Ja verden er indigneret overt den uretfærdighed som det er at smide et helt
> folk ud af sit eget land.

Du og dine ligesindede, vrøvler stadig rundt i den feberfantasi at et folk
er smidt ud af deres land, da Israel blev oprettet.

Jøderne har boet i det område i årtusinder.

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 15:55

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:11mwebsr96rd9.lvas5mtwz046.dlg@40tude.net...
> On Tue, 21 Apr 2009 15:55:18 +0200, P.N. wrote:
>
> Du og dine ligesindede, vrøvler stadig rundt i den feberfantasi at et folk
> er smidt ud af deres land, da Israel blev oprettet.
>
> Jøderne har boet i det område i årtusinder.

Jeg ved at alle der læst bare en lille smule om MØ ved at jøderne emigerede
til Israel i 1948, Jamen hør nu her halvhjerne, hvis de boede der i
forvejen? jamen hvorfor sku de så sejle med exodus til Haifa, hvorfor sku FN
vedtage en deling af "vores" hellige land så jøderne fik andres jord og hvor
er skøderne på jorden og husene henne?? Du har intet historisk belæg for
dine såkaldte feberfantaiser.

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 16:12

On Tue, 21 Apr 2009 16:54:49 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

>Jeg ved at alle der læst bare en lille smule om MØ ved at jøderne emigerede
>til Israel i 1948,

der har boet jøder ved østenden af Middelhavet i mange århundreder
før Muhammed kom ud af røven på et svin

eneste grund til at der er muhamedanere i området er som alle andre
steder at muhamedanerne ved brug af vold massemord og terror stjal
jødernes land

nu har jøderne blot taget en lille del af landet tilbage

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 16:22

On Tue, 21 Apr 2009 16:54:49 +0200, P.N. wrote:

> Jeg ved at alle der læst bare en lille smule om MØ ved at jøderne emigerede
> til Israel i 1948,

Er du virkelig så uvidende at du ikke bed at jødedommen opstod i området
for flere tusind år siden. ?

>Jamen hør nu her halvhjerne, hvis de boede der i
> forvejen?

LOL. Og du snakker om persontilsvining.

>jamen hvorfor sku de så sejle med exodus til Haifa, hvorfor sku FN
> vedtage en deling af "vores" hellige land så jøderne fik andres jord og hvor
> er skøderne på jorden og husene henne??

Suk.

Hvor er "skøderne" på al den jord som muslimerne erobrede med vold i f.eks.
Libanon.?

>Du har intet historisk belæg for
> dine såkaldte feberfantaiser.

http://da.wikipedia.org/wiki/Israel#Tidlige_r.C3.B8dder

Få dine skolepenge tilbage, for du har tydeligvis ikke hørt efter.

Fra : P.N.

Dato : 21-04-09 19:11

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1gxm8ooab9xog.1fisyeaf5d6pv.dlg@40tude.net...

En psykopat har talt.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 21:31

On Tue, 21 Apr 2009 20:11:18 +0200, P.N. wrote:

> En psykopat har talt.

Ja og jeg har svaret på psykopatens vrøvl.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 21-04-09 20:28

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsl29l$1r5$1@aioe.org...

> En psykopat har talt.
Hvad har du nu sagt ?

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 21-04-09 20:38

Israel fravalgte for mange år siden støtte fra det hedengangne Sovjet.
Lige siden dengang har især venstrefløjen haft et noget ensidigt syn på
landet.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-04-09 09:23

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse

> Israel fravalgte for mange år siden støtte fra det hedengangne Sovjet.
> Lige siden dengang har især venstrefløjen haft et noget ensidigt syn
> på landet.

Antisemitisme er en integreret del af den socialistiske/kommunistiske
ideologi. Ganske som antisemitisme er en integreret del af andre,
fascistiske ideologer som f.eks. nazisme.

Vi mennesker har tydeligvis et stort behov for at forfølge jøder. Det er
sgu' lidt spookey.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.