Folk smutter fra racismekonferencen
Fra : Thomas M

Dato : 20-04-09 17:23

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/04/20/165725.htm

Ahmadinejad er godt i gang med at svine alle andre til.

Så er alt jo ved det gamle hvad det angår.

--
/ Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 20-04-09 20:10

In article <49eca161$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, its@secret
says...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/04/20/165725.htm
>
> Ahmadinejad er godt i gang med at svine alle andre til.

Ikke alle, kom dem som var med til at hugge landet den gang ;)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-04-09 20:16

"PerX ..." skrev i en meddelelse

> Ikke alle, kom dem som var med til at hugge landet den >gang ;)

`Jeg er ikke helt med ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : PerX ...

Dato : 20-04-09 22:20

In article <49ecc9f8$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk says...

> `Jeg er ikke helt med ?

"kun dem". (Check Nakba)

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 05:30

On Mon, 20 Apr 2009 23:19:52 +0200, PerX ... wrote:

> "kun dem". (Check Nakba)

Hører du også til dem, der fejlagtigt tror at Israel STJAL landet fra nogle
andre.? Da Israel blev oprettet var langt størstedelen af området en
mennesketom ørken.

Fra : Kert Rats

Dato : 21-04-09 09:22

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:r2gpdhcy5dvn.cu2avj8yfiqh.dlg@40tude.net...

> Hører du også til dem, der fejlagtigt tror at Israel STJAL landet fra
> nogle
> andre.? Da Israel blev oprettet var langt størstedelen af området en
> mennesketom ørken.

Det er også, hvad jeg har hørt hist og her, men findes der valid
dokumentation om, at landområdet dengang i 1948 faktisk var et ubeboet
ørkenområde?
Hvad var landområdet i tiden før - tilbage til slutningen af 1800-tallet?
Her har jeg hørt, at landområdet også kun var et ubeboet ørkenområde, som
ikke have status af land/stat.

Venligst

Kert Rats

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 10:54

On Tue, 21 Apr 2009 10:22:02 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det er også, hvad jeg har hørt hist og her, men findes der valid
>dokumentation om, at landområdet dengang i 1948 faktisk var et ubeboet

ikke i 1948

jøderne begyndte at kultivere landet længe før

>Hvad var landområdet i tiden før - tilbage til slutningen af 1800-tallet?

en del af det osmanniske rige, men efter 1. verdenskrig hvor
franskmænd og englændere jog osmannerne ud blev det til et
mandatområde under folkeforbundet - bestyret af Frankrig og England

og i dette område finder vi nu Syrien, Libanon, Jordan Israel samt de
områder der nu benævnes som vestbredden og gaza

>Her har jeg hørt, at landområdet også kun var et ubeboet ørkenområde, som
>ikke have status af land/stat.

det har været postet her i gruppen indtil flere gange

men du kan da begynde her:

http://ullanoertoftthomsen.blogspot.com/2007/07/myten-om-det-palstinensiske-folk.html

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 10:28

On Tue, 21 Apr 2009 06:29:57 +0200, "Steen A Thomsen."
<"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote:

>Hører du også til dem, der fejlagtigt tror at Israel STJAL landet fra nogle
>andre.? Da Israel blev oprettet var langt størstedelen af området en
>mennesketom ørken.

for nogle er den kolde krig ikke slut, og for disse er det en pine at
Utopia øst for jerntæppet kollapsede

derfor sluger de alle muhamedanerløgne råt

ene og alene fordi Israel støttes af USA

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Isachsen

Dato : 25-04-09 13:59

> [...]
>
> Hører du også til dem, der fejlagtigt tror at Israel STJAL landet fra
> nogle andre.? Da Israel blev oprettet var langt størstedelen af

Hvordan skal vi, som bare kan lese om det, kunne vite at nettopp dét er
feilaktig? Forskjellige "kilder" motsier hverandre. Noen sier
"folkeltomme områder", andre sier "lite eller tynt befolket". Uansett
tilhørte vel områdene noen, "innfødte", eller okkupanter (osmanere). Om
f. eks. Gobi-ørkenen er nesten ubebodd, kan ikke hvem som helst bare
flytte inn og ta seg tilrette, vel? Og hvis de som var der på forhånd
ville forsvare seg mot nye innflyttere (okkupanter) kan de vel ikke uten
videre dømmes for det?
Her er det meget jeg ikke forstår.

Isachsen

Fra : Norma Jensen

Dato : 25-04-09 16:58

"Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> skrev i en meddelelse

> [...]
> mot nye innflyttere (okkupanter) kan de vel ikke uten videre dømmes for

Med til jødernes tro eller religion hører, at de er blevet fordrevet fra
lige akkurat de områder for mere end tusinde år siden.
Derfor fik de ret til at vende tilbage.
Genetisk, socialt og så videre tilhører de området, om det så var tomt eller
ej.
De fleste lande vil vel også tilgive deres udvandrere og tage dem tilbage
igen, jævnfør f.eks. Irland.

Norma.

Fra : @ '

Dato : 26-04-09 18:49

On Sat, 25 Apr 2009 14:59:24 +0200, "Isachsen" <tavekkorigi@setoinett>
wrote:

>Om
>f. eks. Gobi-ørkenen er nesten ubebodd, kan ikke hvem som helst bare
>flytte inn og ta seg tilrette, vel?

DET er bl.a. grunden til at den danske sirius-patrulje opererer på
Grønlands østkyst at håndhæve dansk syverænitet i et stort set
ubeboet område

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @ '

Dato : 21-04-09 10:17

<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>In article <49ecc9f8$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
>mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk says...

>"kun dem". (Check Nakba)

hvad angår det at hugge land har lige nøjagtig muhamedanere intet at
lade andre høre

TVÆRTIMOD

men som sædvanlig stortrives hykleri løgn og vås hos muhamedanere -

men det allerværste er at folk som har gået mere end tre år i skole
kan hoppe på disse løgne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/