nyt parti stormer frem http://www.piratpar~
Fra : P.N.

Dato : 18-04-09 17:05

http://www.piratpartiet.dk/

Lad os ønske det nye parti god vind og måtte det sorte flag få medvind.

Fra : tony

Dato : 18-04-09 22:09

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsctlj$e8q$1@aioe.org...
> http://www.piratpartiet.dk/
>

> Lad os ønske det nye parti god vind og måtte det sorte flag få medvind.

Eller dit sorte bælte i skizofreni få modvind .

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-09 07:17

tony wrote:
> "P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Eller dit sorte bælte i skizofreni få modvind .

Ahr .. Er det ikke at stramme den at kalde dig skizzo bare fordi du ikke kan
finde DP?

/F

Fra : tony

Dato : 19-04-09 07:38

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ahr .. Er det ikke at stramme den at kalde dig skizzo bare fordi du ikke
> kan finde DP?

det kan jeg , men ikke på ''sunsite''

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-09 08:22

tony wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> det kan jeg , men ikke på ''sunsite''

Den virker fint der jow ..

Sikker på at du ikke har meldt dig i TaberFloGGen og skrevet dk.polletik?

/F

/F

Fra : tony

Dato : 19-04-09 08:38

> Den virker fint der jow ..

fordi jeg skriver gennem tele.dk

Tony

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-09 14:32

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Sikker på at du ikke har meldt dig i TaberFloGGen og >skrevet dk.polletik?

Du er nu så sjov Leegaard jeg griner hver gange jeg ser dit navn , håber jeg
får tid til at læse et af dine indlæg en dag.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-09 17:38

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Du er nu så sjov Leegaard jeg griner hver gange jeg ser dit navn ,
> håber jeg får tid til at læse et af dine indlæg en dag.

Det giver meget mening at du ikke læser det du svarer på.

/F

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-04-09 18:09

Frank Leegaard skrev:

> Det giver meget mening at du ikke læser det du svarer på.

Se, DEN tråd her kan godt gå hen og blive ret underholdende.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-09 18:17

"Thorbjørn Ravn Andersen" skrev i en meddelelse

> Se, DEN tråd her kan godt gå hen og blive ret >underholdende.

Vi kan jo altid håbe , men hvis Du Leegaard og Johansen lægger jer sammen
kunne det jo være at niveuet blev hævet bare en smule.

I kunne jo eventuelt skrive sammen over mail , bare sådan for at i ikke
kommer til at skrive det samme vås alle tre.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-09 18:10

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Det giver meget mening at du ikke læser det du svarer >på.

Giver det mere mening at jeg kun svar på dit navn ? , det er alt rigeligt .

men for at skære det ud i pap så må i jo være pløret derover i mudderet ,
enhver anden teori bliver meget nemt
pinelig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-04-09 17:49

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Du er nu så sjov Leegaard jeg griner hver gange jeg ser dit navn , håber
> jeg får tid til at læse et af dine indlæg en dag.

> [...]

Hr Michael Meidahl Jensen er det selve navnet Leegaard du finder morsomt ?
Ord har en meget forskelllig morsoms værdi ord som ondt i rykken er ikke
særligt morsomt men derimod ordet prut er jo straks meget bedre.

At det du skriver er det rene pladder er en anden sag

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-09 18:04

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse

> At det du skriver er det rene pladder er en anden sag

I er virkelige skarpe derover i mudderet hva !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-09 18:23

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse

> Hr Michael Meidahl Jensen er det selve navnet >Leegaard du finder morsomt
> ?

Bingo Mand !

> Ord har en meget forskelllig morsoms værdi ord som >ondt i rykken er ikke
> særligt morsomt men derimod ordet prut er jo straks >meget bedre.

Øhhh morsoms værdi ??

Hvor var det nu lige jeg fornylig læste ....

1 koldbøtte flere kolbøtter alle koldbøtterne---

Tja hvor var det nu ..... dum di da dum.............

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-04-09 18:46

> Bingo Mand !
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen

Morsomt hvorfor finder du den for dig totalte ukendte Fægaards navn morsomt
??

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-09 18:51

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse

> Morsomt hvorfor finder du den for dig totalte ukendte >Fægaards navn
> morsomt

Tja se nu ved jeg mere om dig også end du tro ! , jeg læser lidt rigeligt
meget med fra side linjen .

Men vi tar bare den lang vej som du jo holder så meget af .

Hvorfor tror du at Fægaards navn er mig totalt ukendt ??

Husk nu når du svare at den gode PN alias Post Rectum har været så flink at
sætte fut til mudderet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen