/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
I Danmark anmeldes det
Fra : Kim2000


Dato : 11-04-09 09:33

Men i Sverige er prostitution forbudt, derfor kan svin slippe afsted med den
slags her:

http://ekstrabladet.dk/112/article1153015.ece

Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store fortalere
for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.



 
 
Kurt H. Nedergaard (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 11-04-09 10:10


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:49e055cf$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Men i Sverige er prostitution forbudt, derfor kan svin slippe afsted med
> den slags her:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1153015.ece
>
> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
Der er tusindvis af aftaler der glipper i Danmark der ender på tilsvarende
måde.
Det er ikke ensbetydende med at der kun er købekusse aftalen brister.



Thomas M (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Thomas M


Dato : 11-04-09 10:53

Kim2000 wrote:

> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.

Hvor står det henne?

--
/ Thomas




Ukendt (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-04-09 11:02

On Sat, 11 Apr 2009 11:52:32 +0200, Thomas M wrote:

>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
> Hvor står det henne?

Det er jo den eneste logiske konsekvens af at forbyde prostitution.

Nej, hellere kræve momsregistrering af prostituerede, for så er der
nogenlunde styr på en "branche" der ikke forsvinder, bare fordi nogle
virkelighedsfjerne tågehoveder forbyder det.

E.M. (11-04-2009)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 11-04-09 11:24


"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen
news:1hulqb2ivdf91.6why37yb7f6d.dlg@40tude.net...
> On Sat, 11 Apr 2009 11:52:32 +0200, Thomas M wrote:
>
>>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
>>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>>
>> Hvor står det henne?
>
> Det er jo den eneste logiske konsekvens af at forbyde prostitution.
>
> Nej, hellere kræve momsregistrering af prostituerede, for så er der
> nogenlunde styr på en "branche" der ikke forsvinder, bare fordi nogle
> virkelighedsfjerne tågehoveder forbyder det.

Gør som i tyskland, der er de prostituerede under regelmæssig lægekontrol,
og de betaler også skat af deres indkomst.

E.M.


@ ' (11-04-2009)
Kommentar
Fra : @ '


Dato : 11-04-09 11:34

On Sat, 11 Apr 2009 12:23:46 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>
>"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen
>news:1hulqb2ivdf91.6why37yb7f6d.dlg@40tude.net...
>> On Sat, 11 Apr 2009 11:52:32 +0200, Thomas M wrote:

>> Nej, hellere kræve momsregistrering af prostituerede, for så er der
>> nogenlunde styr på en "branche" der ikke forsvinder, bare fordi nogle
>> virkelighedsfjerne tågehoveder forbyder det.
>
>Gør som i tyskland, der er de prostituerede under regelmæssig lægekontrol,
>og de betaler også skat af deres indkomst.

forbud mod noget folk VIL have(købesex - rusmidler - gambling ) fører
intet godt med sig, kun kriminalitet

hellere lade samfundet indkassere noget af fortjenesten


så glem alt om(menneskeopfundet) såkaldt moral og lad apotkerne
betjene narkomanerne

og beskat spil og prostitution som allle andre erhverv




--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Morten Stæhr (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Morten Stæhr


Dato : 11-04-09 11:07


"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
news:49e06864$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Kim2000 wrote:
>
>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
> Hvor står det henne?
>
> --
> / Thomas
>
>
>
De fleste kriminelle stemmer SF eller EL, derfor er disse partier
selvfølgelig interesseret i at holde de kriminelle ude af fængslerne.




Ukendt (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-04-09 11:29

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen
news:49e06864$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Kim2000 wrote:
>
>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
> Hvor står det henne?

Det får du aldrig svar på. Kim2000 leverer her et skoleeksempel på
hvordan man - ved at overfortolke virkeligheden - kan få sine
yndlingsaversioner til at passe med sin forskruede
virkelighedsopfattelse.

Oret "skoleeksemepel" var tilfældigt valgt og ikke som følge af at
Kim2000 er lærer.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 16:30


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Det får du aldrig svar på. Kim2000 leverer her et >skoleeksempel på
> hvordan man - ved at overfortolke virkeligheden - kan >få sine
> yndlingsaversioner til at passe med sin forskruede virkelighedsopfattelse.


Nå men så kan vi vel lige få dig til at komme med en kort
beskrivelse af hvordan virkeligheden ser ud , når nu Kim's
virkelighedsopfattelse er noget forskruet.

Men det får vi nok aldrig svar på ! For ingen svar er du jo et skoleeksempel
på.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Preben Larsen. (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 11-04-09 17:15

Den 11-04-2009, skrev Arne H. Wilstrup:

>forskruede virkelighedsopfattelse.

HOST!

Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100

--
http://www.projecthoneypot.org/



P.N. (11-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 11-04-09 11:33


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:49e055cf$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Men i Sverige er prostitution forbudt, derfor kan svin slippe afsted med
> den slags her:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1153015.ece
>
> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.

Såvidt jeg er orienteret så er det ikke ulovligt for kvinden men kun for
manden/kunden dvs at den prostituerede sagtens kan anmelde et evt overgreb.
så 03 er givet herfra.



Ukendt (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-04-09 13:03

On Sat, 11 Apr 2009 12:33:15 +0200, P.N. wrote:

>> Men i Sverige er prostitution forbudt, derfor kan svin slippe afsted med
>> den slags her:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1153015.ece
>>
>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
> Såvidt jeg er orienteret så er det ikke ulovligt for kvinden men kun for
> manden/kunden dvs at den prostituerede sagtens kan anmelde et evt overgreb.
> så 03 er givet herfra.

De venstreorienterede politikere kæmper jo for at ulovliggøre prostitution
(gøre det ulovligt at tage penge for sex), så JO det vil blive ulovligt for
kvinden.

P.N. (11-04-2009)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 11-04-09 16:56


"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:l1xzrbexoljj.8z83skmlrg4m$.dlg@40tude.net...
> On Sat, 11 Apr 2009 12:33:15 +0200, P.N. wrote:
>>
>> Såvidt jeg er orienteret så er det ikke ulovligt for kvinden men kun for
>> manden/kunden dvs at den prostituerede sagtens kan anmelde et evt
>> overgreb.
>> så 03 er givet herfra.
>
> De venstreorienterede politikere kæmper jo for at ulovliggøre prostitution
> (gøre det ulovligt at tage penge for sex), så JO det vil blive ulovligt
> for
> kvinden.

Nej for du har misforstået det de har sagt. De ønsker netop ikke at
kriminalisere kvinden , tag vågn nu op for en gangs skyld.



Ukendt (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-04-09 17:21

On Sat, 11 Apr 2009 17:55:51 +0200, P.N. wrote:

>>> Såvidt jeg er orienteret så er det ikke ulovligt for kvinden men kun for
>>> manden/kunden dvs at den prostituerede sagtens kan anmelde et evt
>>> overgreb.
>>> så 03 er givet herfra.
>>
>> De venstreorienterede politikere kæmper jo for at ulovliggøre prostitution
>> (gøre det ulovligt at tage penge for sex), så JO det vil blive ulovligt
>> for
>> kvinden.
>
> Nej for du har misforstået det de har sagt. De ønsker netop ikke at
> kriminalisere kvinden , tag vågn nu op for en gangs skyld.

Sikke noget vrøvl. Du kan ikke gøre det ulovligt at købe sex, og samtidig
lade det være lovligt at sælge det.

Kurt H. Nedergaard (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 11-04-09 13:42


"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:grprm1$294$1@aioe.org...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:49e055cf$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Men i Sverige er prostitution forbudt, derfor kan svin slippe afsted med
>> den slags her:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1153015.ece
>>
>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
> Såvidt jeg er orienteret så er det ikke ulovligt for kvinden men kun for
> manden/kunden dvs at den prostituerede sagtens kan anmelde et evt
> overgreb. så 03 er givet herfra.
>

Kvinder køber sex i ulande.
Hver år rejser bl.a.modne danske kvinder til populære feriesteder som
Egypten, Caribien og Gambia for at købe sex hos unge lokale mænd.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 16:32


"Kim2000" skrev i en meddelelse

>
> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.

Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis legemsdel
på den Muslimske del af befolkningen.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 17:58

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Kim2000" skrev i en meddelelse
>
>>
>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>
> Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
> legemsdel
> på den Muslimske del af befolkningen.


Skabsracisten i fri dressur!
:P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 19:06


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Skabsracisten i fri dressur!


Er det racistisk at mene nogle mennesker i dette land fedter lige lovligt
meget for Islam ?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 19:22

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> Skabsracisten i fri dressur!
>
>
> Er det racistisk at mene nogle mennesker i dette land fedter lige lovligt
> meget for Islam ?


Det er racistisk at sammenkæde en religion med "svin", der slipper
afsted med forbrydelser.
:)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 19:37


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Det er racistisk at sammenkæde en religion med "svin", >der slipper
> afsted med forbrydelser.
> :)


Øhh Weber svinet er i denne forbindelse en voldlig manden der har begået en
forbrydelse mod en prostitueret af anden etnisk oprindelse , fortalerne for
svinet (den voldlige mand) er Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne
fra EL . Det er også dem der har hele hovedet oppe i røven på Danske
Muslimer .

Sammenkædeningen du er ude i er altså lige så umulig
som røget ål og syltetøj .

Sådan så skulle selv Weber være med !

hvis man vil være lige med de ulige , må man være mindst lige så ulige.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 19:44

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> Det er racistisk at sammenkæde en religion med "svin", >der slipper
>> afsted med forbrydelser.
>> :)
>
>
> Øhh Weber svinet er i denne forbindelse en voldlig manden der har begået
> en
> forbrydelse mod en prostitueret af anden etnisk oprindelse , fortalerne
> for
> svinet (den voldlige mand) er Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne
> fra EL . Det er også dem der har hele hovedet oppe i røven på Danske
> Muslimer .


Din intention om at sammenkæde forbryder og muslimer er ganske klar .
:)


>
> Sammenkædeningen du er ude i er altså lige så umulig
> som røget ål og syltetøj .


Det er lige præcis hvad din bortforklaring er.


>
> Sådan så skulle selv Weber være med !


Uha, det har jeg skam hele tiden været.


>
> hvis man vil være lige med de ulige , må man være mindst lige så ulige.


Du ønsker vist at være lige med de kriminelle d.v.s dem, der ikke overholder
gældende lovgivning som f.eks. §266.
:)


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 20:06


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Din intention om at sammenkæde forbryder og >muslimer er ganske klar .
> :)

Jeg har aldrig kaldet Anne Bastrup fra SF og tosserne fra EL for forbryder



>> Sammenkædeningen du er ude i er altså lige så umulig
>> som røget ål og syltetøj .
>
>
> Det er lige præcis hvad din bortforklaring er.


http://www.youtube.com/watch?v=8M2FKvVMAWg

Have fun , And Go Ahead And Sue Me.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen






Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 20:09

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> Din intention om at sammenkæde forbryder og >muslimer er ganske klar .
>> :)
>
> Jeg har aldrig kaldet Anne Bastrup fra SF og tosserne fra EL for forbryder
>> o)


_Skab_sracisten i fri dressur!


>
>
>>> Sammenkædeningen du er ude i er altså lige så umulig
>>> som røget ål og syltetøj .
>>
>>
>> Det er lige præcis hvad din bortforklaring er.
>
>
> http://www.youtube.com/watch?v=8M2FKvVMAWg
>
> Have fun , And Go Ahead And Sue Me.


Ak, ja youtube-klip.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 20:18


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> _Skab_sracisten i fri dressur!


Ved du hvad Weber , det der virkelig bekymre mig er at havde jeg skrevet de
eller den har hele hovedet oppe i røven på folkekirken , ja så havde du ikke
rørt en finger på tastaturet .


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 21:00

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> _Skab_sracisten i fri dressur!
>
>
> Ved du hvad Weber , det der virkelig bekymre mig er at havde jeg skrevet
> de
> eller den har hele hovedet oppe i røven på folkekirken , ja så havde du
> ikke
> rørt en finger på tastaturet .


_Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og kriminalitet.



--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 21:26


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.

Du er så fyldt med pis !

Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din fantasi ,
du ævler uden om i en uhørt grad .

Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og kriminalitet.

Prøv lige at forklarer istedet for dine evendlige troll indlæg.

Og havde du rørt en finger hvis jeg havde skrevet folkekirken istedet for
Islam , får jeg et svar på det inden
du kommer for langt ud om hvem der går uden om sagens kerne.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Kim2000 (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 11-04-09 21:33


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49e0fcc4$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>
> Du er så fyldt med pis !
>
> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din fantasi
> , du ævler uden om i en uhørt grad .
>
> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
> kriminalitet.
>
> Prøv lige at forklarer istedet for dine evendlige troll indlæg.
>
> Og havde du rørt en finger hvis jeg havde skrevet folkekirken istedet for
> Islam , får jeg et svar på det inden
> du kommer for langt ud om hvem der går uden om sagens kerne.
>

Det som Weber sikkert roder rundt i er at da de fleste vold og voldtægt er
begået af muslimer, så må der være en eller anden kobling mellem overfaldet
og muslimer. At det så var en dansker der overfladte en mørk prostitueret er
ikke gået op for Weber. Ej heller er det gået op for Weber at hvis man
forbyder prostitution så kan offeret ikke anmelde overfaldsmanden, der
almindeligvis er muslim, men i dette tilfælde altså er dansker, hvorfor
Webers såkaldte argumenter falder til jorden og dermed ignoeres denne del,
ellers kan han ikke være fornærmet. Og bare for at nævne det så er Bastrup
og EL altså fortaler for at forbyde prostitution selvom erfaringerne fra
Sverige og Norge er entydige negative for de prostituerede. Det er vel den
der med at ude af øje ude af sind og så eksisterer problemet ikke. Det er
samme måde de tackler indvandrernes massive overrepræsentation af
kriminalitet her i landet. Og dér havde vi så kobling.



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 22:31

Kim2000 wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse news:49e0fcc4$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>
>>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>>
>> Du er så fyldt med pis !
>>
>> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din fantasi
>> , du ævler uden om i en uhørt grad .
>>
>> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
>> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
>> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
>> kriminalitet.
>>
>> Prøv lige at forklarer istedet for dine evendlige troll indlæg.
>>
>> Og havde du rørt en finger hvis jeg havde skrevet folkekirken istedet for
>> Islam , får jeg et svar på det inden
>> du kommer for langt ud om hvem der går uden om sagens kerne.
>>
>
> Det som Weber sikkert roder rundt i er at da de fleste vold og voldtægt er
> begået af muslimer, så må der være en eller anden kobling mellem
> overfaldet
> og muslimer. At det så var en dansker der overfladte en mørk prostitueret
> er
> ikke gået op for Weber. Ej heller er det gået op for Weber at hvis man
> forbyder prostitution så kan offeret ikke anmelde overfaldsmanden, der
> almindeligvis er muslim, men i dette tilfælde altså er dansker, hvorfor
> Webers såkaldte argumenter falder til jorden og dermed ignoeres denne del,
> ellers kan han ikke være fornærmet. Og bare for at nævne det så er Bastrup
> og EL altså fortaler for at forbyde prostitution selvom erfaringerne fra
> Sverige og Norge er entydige negative for de prostituerede. Det er vel den
> der med at ude af øje ude af sind og så eksisterer problemet ikke. Det er
> samme måde de tackler indvandrernes massive overrepræsentation af
> kriminalitet her i landet. Og dér havde vi så kobling.


Hvor er de "Muslimske foreninger" henne ?

Du skriver i et andet indlæg:
"Muslimske foreninger ønsker at forbyde prostitution,...."

Men de er ikke nævnt ét eneste sted i din kobling.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 23:40

Kim2000 wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse news:49e0fcc4$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>
>>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>>
>> Du er så fyldt med pis !
>>
>> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din fantasi
>> , du ævler uden om i en uhørt grad .
>>
>> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
>> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
>> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
>> kriminalitet.
>>
>> Prøv lige at forklarer istedet for dine evendlige troll indlæg.
>>
>> Og havde du rørt en finger hvis jeg havde skrevet folkekirken istedet for
>> Islam , får jeg et svar på det inden
>> du kommer for langt ud om hvem der går uden om sagens kerne.
>>
>
> Det som Weber sikkert roder rundt i er at da de fleste vold og voldtægt er
> begået af muslimer, så må der være en eller anden kobling mellem
> overfaldet
> og muslimer.


Havde du været interesseret i at udpege en større gruppe af forbrydere,
ville du have valgt at udpege mænd. Det gjorde du ikke.
Det var du ikke interesseret i?

Hvorfor fokuserer på en mindre del af de, der begår forbrydelser,
istedet for en større del, hvis man foregiver at være mod kriminalitet ?

Men det gjorde du ikke. Endda på trods af du selv, længere nede
skriver at overfaldsmanden slet ikke er muslim.

_Du_ roder rundt i det.


>At det så var en dansker der overfladte en mørk prostitueret er
> ikke gået op for Weber.


Du skelner mellem danskere og muslimere
og du tillægger tilsyneladende offerets hudfarve en rolle.
Men nu da det er en dansker, der er gerningsmanden,
hvor kommer muslimer så ind i billedet?

Du har altså indtil nu skrevet, at muslimer begår de fleste voldtægter og
overfald
samt at overfaldsmanden er dansker.

Hmmm....


>Ej heller er det gået op for Weber at hvis man
> forbyder prostitution så kan offeret ikke anmelde overfaldsmanden, der
> almindeligvis er muslim, men i dette tilfælde altså er dansker, hvorfor
> Webers såkaldte argumenter falder til jorden og dermed ignoeres denne del,
> ellers kan han ikke være fornærmet.


Hvilken relevans har det for anmeldelserlysteten, om gerningsmanden er
muslim?
Du skriver jo selv, citat:

"Men i Sverige er prostitution forbudt, derfor kan svin slippe afsted med
den
slags her:

Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store fortalere
for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen."

"svin som ham" er jo dansker og du brokker dig over,
at Anne Bastrup m.fl. er fortaler for, at han slipper ved
at kriminaliserer prostitution da, ifølge dig, de prostituedere ikke
ønsker at anmelde det. Hvor kommer muslimerne ind i det ?

Og igen skelner du mellem dansker og muslim.


>Og bare for at nævne det så er Bastrup
> og EL altså fortaler for at forbyde prostitution selvom erfaringerne fra
> Sverige og Norge er entydige negative for de prostituerede. Det er vel den
> der med at ude af øje ude af sind og så eksisterer problemet ikke. Det er
> samme måde de tackler indvandrernes massive overrepræsentation af
> kriminalitet her i landet. Og dér havde vi så kobling.


Din kobling glimrer ved sit fravær.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 21:50

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>
> Du er så fyldt med pis !
>
> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din fantasi
> ,
> du ævler uden om i en uhørt grad .


Nej.


>
> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
> kriminalitet.


Du glemmer, på belejlig vis, at det påståes at Anne Bastrup er fortaler for,
at "svin" kan
slippe godt fra forbrydelser.

Og du skriver så, citat:
"Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis legemsdel
på den Muslimske del af befolkningen."

Ja så, det passer fint ?
Hvordan passer muslimer sammen med, at Anne Bastrup er fortaler for at
svin kan slippe godt fra forbrydelse?

Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
Kim2000 nævner dem ikke.
De står ikke nævnt i artiklen.

Så hvor kommer de fra, Meidahl?

Se, din sammenkædning mellem muslimer og kriminalitet står nu bøjet i neon.
Men du er da velkommen til at komme med lidt fri dressur omkring,
hvorfor du mener at muslimer, eller for den sags skyld at nogen skulle
have "hovedet oppe i røven på danmarks muslimer", på nogen måde har
nogen som helst relevans.


>
> Prøv lige at forklarer istedet for dine evendlige troll indlæg.
>
> Og havde du rørt en finger hvis jeg havde skrevet folkekirken istedet for
> Islam , får jeg et svar på det inden
> du kommer for langt ud om hvem der går uden om sagens kerne.


Dit forsøg på at smyge dig udenom faldt til jorden.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Kim2000 (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 11-04-09 21:57


"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
news:49e1032f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Michael Meidahl Jensen wrote:
>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>
>>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>>
>> Du er så fyldt med pis !
>>
>> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din fantasi
>> ,
>> du ævler uden om i en uhørt grad .
>
>
> Nej.
>
>
>>
>> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
>> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
>> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
>> kriminalitet.
>
>
> Du glemmer, på belejlig vis, at det påståes at Anne Bastrup er fortaler
> for, at "svin" kan
> slippe godt fra forbrydelser.
>
> Og du skriver så, citat:
> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
> legemsdel
> på den Muslimske del af befolkningen."
>
> Ja så, det passer fint ?
> Hvordan passer muslimer sammen med, at Anne Bastrup er fortaler for at
> svin kan slippe godt fra forbrydelse?
>
> Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
> Kim2000 nævner dem ikke.
> De står ikke nævnt i artiklen.
>
> Så hvor kommer de fra, Meidahl?
>
> Se, din sammenkædning mellem muslimer og kriminalitet står nu bøjet i
> neon.
> Men du er da velkommen til at komme med lidt fri dressur omkring,
> hvorfor du mener at muslimer, eller for den sags skyld at nogen skulle
> have "hovedet oppe i røven på danmarks muslimer", på nogen måde har
> nogen som helst relevans.
>

Muslimske foreninger ønsker at forbyde prostitution, resultatet vil betyde
dårligere forhold for kvinderne. I stedet for at forklare dette til de
muslimske mørkemænd så giver man dem ret, til trods for at netop Bastrup og
medlemmer af EL var i Norge og Sverige for at se på deres erfaringer og
deres erfaringer er entydige negative for luderne.



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 22:23

Kim2000 wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> news:49e1032f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Michael Meidahl Jensen wrote:
>>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>>
>>>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>>>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>>>
>>> Du er så fyldt med pis !
>>>
>>> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din
>>> fantasi
>>> ,
>>> du ævler uden om i en uhørt grad .
>>
>>
>> Nej.
>>
>>
>>>
>>> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
>>> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
>>> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
>>> kriminalitet.
>>
>>
>> Du glemmer, på belejlig vis, at det påståes at Anne Bastrup er fortaler
>> for, at "svin" kan
>> slippe godt fra forbrydelser.
>>
>> Og du skriver så, citat:
>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
>> legemsdel
>> på den Muslimske del af befolkningen."
>>
>> Ja så, det passer fint ?
>> Hvordan passer muslimer sammen med, at Anne Bastrup er fortaler for at
>> svin kan slippe godt fra forbrydelse?
>>
>> Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
>> Kim2000 nævner dem ikke.
>> De står ikke nævnt i artiklen.
>>
>> Så hvor kommer de fra, Meidahl?
>>
>> Se, din sammenkædning mellem muslimer og kriminalitet står nu bøjet i
>> neon.
>> Men du er da velkommen til at komme med lidt fri dressur omkring,
>> hvorfor du mener at muslimer, eller for den sags skyld at nogen skulle
>> have "hovedet oppe i røven på danmarks muslimer", på nogen måde har
>> nogen som helst relevans.
>>
>
> Muslimske foreninger ønsker at forbyde prostitution, resultatet vil betyde
> dårligere forhold for kvinderne. I stedet for at forklare dette til de
> muslimske mørkemænd så giver man dem ret, til trods for at netop Bastrup
> og
> medlemmer af EL var i Norge og Sverige for at se på deres erfaringer og
> deres erfaringer er entydige negative for luderne.


"Muslimske del af befolkningen" bliver til "Muslimske foreninger".
Jeg er ikke imponeret.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Kim2000 (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 11-04-09 23:13


"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
news:49e10ad9$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Kim2000 wrote:
>> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:49e1032f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Michael Meidahl Jensen wrote:
>>>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>>>
>>>>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>>>>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>>>>
>>>> Du er så fyldt med pis !
>>>>
>>>> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din
>>>> fantasi
>>>> ,
>>>> du ævler uden om i en uhørt grad .
>>>
>>>
>>> Nej.
>>>
>>>
>>>>
>>>> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
>>>> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
>>>> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
>>>> kriminalitet.
>>>
>>>
>>> Du glemmer, på belejlig vis, at det påståes at Anne Bastrup er fortaler
>>> for, at "svin" kan
>>> slippe godt fra forbrydelser.
>>>
>>> Og du skriver så, citat:
>>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
>>> legemsdel
>>> på den Muslimske del af befolkningen."
>>>
>>> Ja så, det passer fint ?
>>> Hvordan passer muslimer sammen med, at Anne Bastrup er fortaler for at
>>> svin kan slippe godt fra forbrydelse?
>>>
>>> Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
>>> Kim2000 nævner dem ikke.
>>> De står ikke nævnt i artiklen.
>>>
>>> Så hvor kommer de fra, Meidahl?
>>>
>>> Se, din sammenkædning mellem muslimer og kriminalitet står nu bøjet i
>>> neon.
>>> Men du er da velkommen til at komme med lidt fri dressur omkring,
>>> hvorfor du mener at muslimer, eller for den sags skyld at nogen skulle
>>> have "hovedet oppe i røven på danmarks muslimer", på nogen måde har
>>> nogen som helst relevans.
>>>
>>
>> Muslimske foreninger ønsker at forbyde prostitution, resultatet vil
>> betyde
>> dårligere forhold for kvinderne. I stedet for at forklare dette til de
>> muslimske mørkemænd så giver man dem ret, til trods for at netop Bastrup
>> og
>> medlemmer af EL var i Norge og Sverige for at se på deres erfaringer og
>> deres erfaringer er entydige negative for luderne.
>
>
> "Muslimske del af befolkningen" bliver til "Muslimske foreninger".
> Jeg er ikke imponeret.
>

Næh, det er der ikke færre og færre der er, men disse muslimske mørkemænd
forsøger altså desperat at trække os tilbage til middelalderen, og det er da
dejligt du ikke er imponeret over det.



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 23:42

Kim2000 wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> news:49e10ad9$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Kim2000 wrote:
>>> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:49e1032f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Michael Meidahl Jensen wrote:
>>>>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>>>>
>>>>>> _Skab_sracisten i endnu en omgang fri dressur udenom
>>>>>> sagens kerne: Din sammenkædning mellem muslimer og >kriminalitet.
>>>>>
>>>>> Du er så fyldt med pis !
>>>>>
>>>>> Sagens kerne siger du , sagens kerne har du selv skabt ud fra din
>>>>> fantasi
>>>>> ,
>>>>> du ævler uden om i en uhørt grad .
>>>>
>>>>
>>>> Nej.
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> Hvor er sammenhængen mellem det at påstå at Anne Bastrup fra SF og
>>>>> naturligvis tosserne fra EL har hele hovedet oppe i røven på Danmarks
>>>>> Muslimer og så til at jeg skulle have sammenkædet Muslimer og
>>>>> kriminalitet.
>>>>
>>>>
>>>> Du glemmer, på belejlig vis, at det påståes at Anne Bastrup er fortaler
>>>> for, at "svin" kan
>>>> slippe godt fra forbrydelser.
>>>>
>>>> Og du skriver så, citat:
>>>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
>>>> legemsdel
>>>> på den Muslimske del af befolkningen."
>>>>
>>>> Ja så, det passer fint ?
>>>> Hvordan passer muslimer sammen med, at Anne Bastrup er fortaler for at
>>>> svin kan slippe godt fra forbrydelse?
>>>>
>>>> Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
>>>> Kim2000 nævner dem ikke.
>>>> De står ikke nævnt i artiklen.
>>>>
>>>> Så hvor kommer de fra, Meidahl?
>>>>
>>>> Se, din sammenkædning mellem muslimer og kriminalitet står nu bøjet i
>>>> neon.
>>>> Men du er da velkommen til at komme med lidt fri dressur omkring,
>>>> hvorfor du mener at muslimer, eller for den sags skyld at nogen skulle
>>>> have "hovedet oppe i røven på danmarks muslimer", på nogen måde har
>>>> nogen som helst relevans.
>>>>
>>>
>>> Muslimske foreninger ønsker at forbyde prostitution, resultatet vil
>>> betyde
>>> dårligere forhold for kvinderne. I stedet for at forklare dette til de
>>> muslimske mørkemænd så giver man dem ret, til trods for at netop Bastrup
>>> og
>>> medlemmer af EL var i Norge og Sverige for at se på deres erfaringer og
>>> deres erfaringer er entydige negative for luderne.
>>
>>
>> "Muslimske del af befolkningen" bliver til "Muslimske foreninger".
>> Jeg er ikke imponeret.
>>
>
> Næh, det er der ikke færre og færre der er, men disse muslimske mørkemænd
> forsøger altså desperat at trække os tilbage til middelalderen, og det er
> da
> dejligt du ikke er imponeret over det.


"Muslimske del af befolkningen" bliver til "Muslimske foreninger", som
bliver til
"disse muslimske mørkemænd".
Stadig ikke imponeret.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (12-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 12-04-09 13:54


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


>

> Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
> Kim2000 nævner dem ikke.
> De står ikke nævnt i artiklen.
>
> Så hvor kommer de fra, Meidahl?

EL og SF føre en politik i vore dage der ligger milevidt fra den politik SF
Kommunisterne og Venstre Socialisterne førte i 60'erne og 70'ern , især på
Kvindesags området.
Hvad er grunden til dette kursskifte ? , Islam og intet andet.
Hvor man før førte kvindens sag , vejer man nu sin politik i forhold til
Islam og Islams syn på kvinden.
Selv du må have bemærket det , kom nu ikke og bed mig om at klistre et
indlæg op med div dokumentation , den findes nemlig i rigelige mængder.

Der af hele hovedet oppe i røven !

Også i denne sag er det tydeligt Bastrup og EL er altså fortaler for at
forbyde prostitution , hvorfor ? og var det den politik man førte før 1980
nej det var ikke .


> Dit forsøg på at smyge dig udenom faldt til jorden.


Får jeg snart et svar på om du også var faret i flint hvis det var den
Danske Folkekirke jeg havde omtalt ??


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Michael Weber (12-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 12-04-09 15:26

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>>
>
>> Og hvorfra har du egentlig muslimerne ?
>> Kim2000 nævner dem ikke.
>> De står ikke nævnt i artiklen.
>>
>> Så hvor kommer de fra, Meidahl?
>
> EL og SF føre en politik i vore dage der ligger milevidt fra den politik
> SF
> Kommunisterne og Venstre Socialisterne førte i 60'erne og 70'ern , især
> på
> Kvindesags området.
> Hvad er grunden til dette kursskifte ? , Islam og intet andet.
> Hvor man før førte kvindens sag , vejer man nu sin politik i forhold til
> Islam og Islams syn på kvinden.
> Selv du må have bemærket det , kom nu ikke og bed mig om at klistre et
> indlæg op med div dokumentation , den findes nemlig i rigelige mængder.
>
> Der af hele hovedet oppe i røven !


Fri dressur på fineste vis.
Tror du selv at SF eller EL synes overfaldet er en fastastisk ting?
Tror du selv at SF eller EL synes gerningsmanden skal slippe afsted med det?

Du har vel bemærket, at artiklen handler om et overfald på en prostitueret?
At du bruger SF & EL som stråmand, dækker ikke
over din racisme. For du siger jo reelt bare at "Danske muslimere"
har en interesse i at slippe for straf og SF/EL vil hjælpe dem.
Du differencierer heller ikke mellem Islams kvindesyn
og overfaldet på en prostitueret, vel ?!

Og hvorfor sammenkæder du overfaldet på en prostitueret
med lige præcis Islams kvindesyn som det første!?

Det allerførste du skriver i denne tråd, citat:
"Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe
i en hvis legemsdel på den Muslimske del af befolkningen."

Hvordan passer det sammen, at svin som ham forbryderen, kan slippe
godt fra forbrydelsen med den Muslimske del af befolkningen?

Du skriver jo ikke om prostitution, men om at slippe for
straf for en forbrydelse og at det, ifølge dig,
passer godt med den Muslimske del af befolkningen.
Sjov tankegang, du har dig der, i skabet.


>
> Også i denne sag er det tydeligt Bastrup og EL er altså fortaler for at
> forbyde prostitution , hvorfor ? og var det den politik man førte før 1980
> nej det var ikke .


Du mangler stadig koblingen til den "Muslimske del af befolkningen".
Dit patetiske dressur omkring forbud mod prostitution hjælper dig ikke.


>
>
>> Dit forsøg på at smyge dig udenom faldt til jorden.
>
>
> Får jeg snart et svar på om du også var faret i flint hvis det var den
> Danske Folkekirke jeg havde omtalt ??


Læs min signatur.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.





Michael Meidahl Jens~ (12-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 12-04-09 20:12


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


> Fri dressur på fineste vis.

Og i lige måde !

> Tror du selv at SF eller EL synes overfaldet er en >fastastisk ting?

Nej


> Tror du selv at SF eller EL synes gerningsmanden skal >slippe afsted med
> det?

Nej

>
> Du har vel bemærket, at artiklen handler om et overfald >på en
> prostitueret?

Ja


> At du bruger SF & EL som stråmand, dækker ikke
> over din racisme. For du siger jo reelt bare at "Danske >muslimere"
> har en interesse i at slippe for straf og SF/EL vil hjælpe >dem.

Nej det er netop det jeg ikke sige !
SF og EL har en interesse i at tilpasse deres politik til Islam bla i
spørgsmålet om prostitution .

> Du differencierer heller ikke mellem Islams kvindesyn
> og overfaldet på en prostitueret, vel ?!

Nej


> Og hvorfor sammenkæder du overfaldet på en >prostitueret
> med lige præcis Islams kvindesyn som det første!?

Det gjorde jeg heller ikke , Jeg sammenkædede EL og SF med Islam som det
første .

>
> Det allerførste du skriver i denne tråd, citat:
> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe
> i en hvis legemsdel på den Muslimske del af >befolkningen."
>
> Hvordan passer det sammen, at svin som ham >forbryderen, kan slippe
> godt fra forbrydelsen med den Muslimske del af >befolkningen?

EL og SF's syn og politik på området omkring prostitution
har ikke altid været som den er nu ! , det er en ting der langsomt har
ændret sig i takt med antallet af Muslimer i Danmark , det kalder jeg at
have hovedet opp i røven.



> Du skriver jo ikke om prostitution, men om at slippe for
> straf for en forbrydelse og at det, ifølge dig,
> passer godt med den Muslimske del af befolkningen.
> Sjov tankegang, du har dig der, i skabet.

Hvis prostitution forbydes som EL og SF ønske så kan "svinet" ikke straffes
, Islam er stor fortaler for et forbud mod prostitution.

>
> Du mangler stadig koblingen til den "Muslimske del af >befolkningen".
> Dit patetiske dressur omkring forbud mod prostitution >hjælper dig ikke.


Du er ikke altfor hurtig hva , det skal lige som skæres ud i pap for dig .

Den Muslimske del af befolkningen ønsker et forbud mod
prostitution eller det er ihvertfald hvad SF og EL mene de gør derfor SF og
EL's politik på området .

Det er da ikke så svært er det.

> Læs min signatur.

Aldrig i livet om jeg gider reflekter over din fjollede signatur.

Fakta er at havde jeg skreget mig hæs med de værste gloser omkring den
Danske Folkekirke havde du ikke rørt en finge , din lille hykler.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen










Michael Weber (12-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 12-04-09 22:47

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>> Fri dressur på fineste vis.
>
> Og i lige måde !
>
>> Tror du selv at SF eller EL synes overfaldet er en >fastastisk ting?
>
> Nej


Godt så.


>
>
>> Tror du selv at SF eller EL synes gerningsmanden skal >slippe afsted med
>> det?
>
> Nej


Godt så.


>
>>
>> Du har vel bemærket, at artiklen handler om et overfald >på en
>> prostitueret?
>
> Ja


Godt så.


>
>
>> At du bruger SF & EL som stråmand, dækker ikke
>> over din racisme. For du siger jo reelt bare at "Danske >muslimere"
>> har en interesse i at slippe for straf og SF/EL vil hjælpe >dem.
>
> Nej det er netop det jeg ikke sige !


Jo, naturligvis er det dét, du siger al den stund.


> SF og EL har en interesse i at tilpasse deres politik til Islam bla i
> spørgsmålet om prostitution .


Hvorfor har din stråmand en interesse i det ?


>
>> Du differencierer heller ikke mellem Islams kvindesyn
>> og overfaldet på en prostitueret, vel ?!
>
> Nej


Se, det var et svar, der var Johnni Hansen fra Greve værdigt.


>
>
>> Og hvorfor sammenkæder du overfaldet på en >prostitueret
>> med lige præcis Islams kvindesyn som det første!?
>
> Det gjorde jeg heller ikke , Jeg sammenkædede EL og SF med Islam som det
> første .


EL og SF er jo blot din stråmand :)


>
>>
>> Det allerførste du skriver i denne tråd, citat:
>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe
>> i en hvis legemsdel på den Muslimske del af >befolkningen."
>>
>> Hvordan passer det sammen, at svin som ham >forbryderen, kan slippe
>> godt fra forbrydelsen med den Muslimske del af >befolkningen?
>
> EL og SF's syn og politik på området omkring prostitution
> har ikke altid været som den er nu ! , det er en ting der langsomt har
> ændret sig i takt med antallet af Muslimer i Danmark , det kalder jeg at
> have hovedet opp i røven.


Du svarede faktisk ikke, men fortsætter med at ævle om prostitutionsforbud.
Skabsracisten forsøger at sno sig udenom.

Du får spørgsmålet igen:
Hvordan passer det sammen, at svin som ham forbryderen, kan slippe
godt fra forbrydelsen med den Muslimske del af befolkningen?

For det er dét, du siger.
Vi tager den lige igen:

Kim2000 skrev,citat:
" Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen."

Hvortil du svarede,citat:
"Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis legemsdel
på den Muslimske del af befolkningen."

Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, sammen med
den Muslimske del af befolkningen?

Alverdens stråmænd kan ikke redde dig, Meidahl.
Men det er nu sjovt at se dig forsøge :)


>
>
>
>> Du skriver jo ikke om prostitution, men om at slippe for
>> straf for en forbrydelse og at det, ifølge dig,
>> passer godt med den Muslimske del af befolkningen.
>> Sjov tankegang, du har dig der, i skabet.
>
> Hvis prostitution forbydes som EL og SF ønske så kan "svinet" ikke
> straffes
> , Islam er stor fortaler for et forbud mod prostitution.


Jo, "svinet" kan naturligvis straffes.
Og igen kæder du Islam sammen med dit "svinet kan ikke straffes" ævl
og bruger EL/SF som stråmand.
Kom bare ud af skabet :)


>
>>
>> Du mangler stadig koblingen til den "Muslimske del af >befolkningen".
>> Dit patetiske dressur omkring forbud mod prostitution >hjælper dig ikke.
>
>
> Du er ikke altfor hurtig hva , det skal lige som skæres ud i pap for dig
> .


Du har skåret dig selv ud ud af skabet.


>
> Den Muslimske del af befolkningen ønsker et forbud mod
> prostitution eller det er ihvertfald hvad SF og EL mene de gør derfor SF
> og
> EL's politik på området .


Så faldt Meidahl med et brag.
Nu er det EL/SF, der mener at Den Muslimske del af befolkningen
ønsker et forbud mod prostitution.

Herre Jemini, du kører rundt med din stråmand i et bravt forsøg
på at kravle tilbage i skabet :D


>
> Det er da ikke så svært er det.


*roflmao*


>
>> Læs min signatur.
>
> Aldrig i livet om jeg gider reflekter over din fjollede signatur.


Nå!
Du skal reflekterer over den?!
Sjovt, i en anden tråd skrev du om min signatur, citat:

"du er en Kasper Hauser der end ikke fatter din egen signatur
og som du bye the way også har lånt fra andre."

Du påstår jo, ret beset, at forstå min signatur siden du ser dig i stand til
atskrive, at jeg ikke fatter den, men nu gider du ikke reflektere over den.

Du har behov for at reflekterer over den?


>
> Fakta er at havde jeg skreget mig hæs med de værste gloser omkring den
> Danske Folkekirke havde du ikke rørt en finge , din lille hykler.


Læs min signatur :)


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.






Ukendt (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-04-09 07:19

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
news:49e26200$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Michael Meidahl Jensen wrote:
>> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>>
>>
>>> Fri dressur på fineste vis.
>>
>> Og i lige måde !
>>
>>> Tror du selv at SF eller EL synes overfaldet er en >fastastisk ting?
>>
>> Nej
>
>
> Godt så.
>
>
>>
>>
>>> Tror du selv at SF eller EL synes gerningsmanden skal >slippe afsted
>>> med
>>> det?
>>
>> Nej
>
>
> Godt så.
>
>
>>
>>>
>>> Du har vel bemærket, at artiklen handler om et overfald >på en
>>> prostitueret?
>>
>> Ja
>
>
> Godt så.
>
>
>>
>>
>>> At du bruger SF & EL som stråmand, dækker ikke
>>> over din racisme. For du siger jo reelt bare at "Danske >muslimere"
>>> har en interesse i at slippe for straf og SF/EL vil hjælpe >dem.
>>
>> Nej det er netop det jeg ikke sige !
>
>
> Jo, naturligvis er det dét, du siger al den stund.
>
>
>> SF og EL har en interesse i at tilpasse deres politik til Islam bla i
>> spørgsmålet om prostitution .
>
>
> Hvorfor har din stråmand en interesse i det ?
>
>
>>
>>> Du differencierer heller ikke mellem Islams kvindesyn
>>> og overfaldet på en prostitueret, vel ?!
>>
>> Nej
>
>
> Se, det var et svar, der var Johnni Hansen fra Greve værdigt.
>
>
>>
>>
>>> Og hvorfor sammenkæder du overfaldet på en >prostitueret
>>> med lige præcis Islams kvindesyn som det første!?
>>
>> Det gjorde jeg heller ikke , Jeg sammenkædede EL og SF med Islam som
>> det
>> første .
>
>
> EL og SF er jo blot din stråmand :)
>
>
>>
>>>
>>> Det allerførste du skriver i denne tråd, citat:
>>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe
>>> i en hvis legemsdel på den Muslimske del af >befolkningen."
>>>
>>> Hvordan passer det sammen, at svin som ham >forbryderen, kan slippe
>>> godt fra forbrydelsen med den Muslimske del af >befolkningen?
>>
>> EL og SF's syn og politik på området omkring prostitution
>> har ikke altid været som den er nu ! , det er en ting der langsomt
>> har
>> ændret sig i takt med antallet af Muslimer i Danmark , det kalder jeg
>> at
>> have hovedet opp i røven.
>
>
> Du svarede faktisk ikke, men fortsætter med at ævle om
> prostitutionsforbud.
> Skabsracisten forsøger at sno sig udenom.
>
> Du får spørgsmålet igen:
> Hvordan passer det sammen, at svin som ham forbryderen, kan slippe
> godt fra forbrydelsen med den Muslimske del af befolkningen?
>
> For det er dét, du siger.
> Vi tager den lige igen:
>
> Kim2000 skrev,citat:
> " Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen."
>
> Hvortil du svarede,citat:
> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
> legemsdel
> på den Muslimske del af befolkningen."
>
> Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
> Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, sammen med
> den Muslimske del af befolkningen?
>
> Alverdens stråmænd kan ikke redde dig, Meidahl.
> Men det er nu sjovt at se dig forsøge :)
>
>
>>
>>
>>
>>> Du skriver jo ikke om prostitution, men om at slippe for
>>> straf for en forbrydelse og at det, ifølge dig,
>>> passer godt med den Muslimske del af befolkningen.
>>> Sjov tankegang, du har dig der, i skabet.
>>
>> Hvis prostitution forbydes som EL og SF ønske så kan "svinet" ikke
>> straffes
>> , Islam er stor fortaler for et forbud mod prostitution.
>
>
> Jo, "svinet" kan naturligvis straffes.
> Og igen kæder du Islam sammen med dit "svinet kan ikke straffes" ævl
> og bruger EL/SF som stråmand.
> Kom bare ud af skabet :)
>
>
>>
>>>
>>> Du mangler stadig koblingen til den "Muslimske del af
>>> >befolkningen".
>>> Dit patetiske dressur omkring forbud mod prostitution >hjælper dig
>>> ikke.
>>
>>
>> Du er ikke altfor hurtig hva , det skal lige som skæres ud i pap for
>> dig
>> .
>
>
> Du har skåret dig selv ud ud af skabet.
>
>
>>
>> Den Muslimske del af befolkningen ønsker et forbud mod
>> prostitution eller det er ihvertfald hvad SF og EL mene de gør derfor
>> SF
>> og
>> EL's politik på området .
>
>
> Så faldt Meidahl med et brag.
> Nu er det EL/SF, der mener at Den Muslimske del af befolkningen
> ønsker et forbud mod prostitution.
>
> Herre Jemini, du kører rundt med din stråmand i et bravt forsøg
> på at kravle tilbage i skabet :D
>
>
>>
>> Det er da ikke så svært er det.
>
>
> *roflmao*
>
>
>>
>>> Læs min signatur.
>>
>> Aldrig i livet om jeg gider reflekter over din fjollede signatur.
>
>
> Nå!
> Du skal reflekterer over den?!
> Sjovt, i en anden tråd skrev du om min signatur, citat:
>
> "du er en Kasper Hauser der end ikke fatter din egen signatur
> og som du bye the way også har lånt fra andre."
>
> Du påstår jo, ret beset, at forstå min signatur siden du ser dig i
> stand til
> atskrive, at jeg ikke fatter den, men nu gider du ikke reflektere over
> den.
>
> Du har behov for at reflekterer over den?
>
>
>>
>> Fakta er at havde jeg skreget mig hæs med de værste gloser omkring
>> den
>> Danske Folkekirke havde du ikke rørt en finge , din lille hykler.
>
>
> Læs min signatur :)
>

Fy Michael - at hudflette en mand på den måde - oven i købet ved at
bruge hans egne ord og så en dræbende logik - det er ikke pænt! Du
satte jo manden til vægs så det kunne høres! fy føj!



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 18:53


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse


> Fy Michael - at hudflette en mand på den måde - oven i >købet ved at bruge
> hans egne ord og så en dræbende logik - det er >ikke pænt! Du satte jo
> manden til vægs så det kunne høres! fy føj!


Ja Michael Weber's ævl og kævl undvigelser gentagelser
o.s.v og sikker især han hykleri er sikkert lige DIG !.

Weber manglede blot stavekortet for at nå dine idiotiske højder.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 19:01


"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse



> Ja Michael Weber's ævl og kævl undvigelser >gentagelser
> o.s.v og sikker især han hykleri er sikkert lige DIG !.
>
> Weber manglede blot stavekortet for at nå dine >idiotiske højder.

Når nu det er stave idioten jeg skriver til må jeg heller
skrive det rigtig og gør mig umage , stave idioten er jo kendt for at kalde
ordblinde for "ordspasser" .

Her er mit indlæg rettet for stavefejl

Ja Michael Weber's ævl og kævl undvigelser gentagelser
o.s.v og sikkert især hans hykleri , er sikkert lige DIG !.

Weber manglede blot stavekortet for at nå dine idiotiske højder.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 18:48


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Jo, naturligvis er det dét, du siger al den stund.
>
>
>> SF og EL har en interesse i at tilpasse deres politik til >>Islam bla i
>> spørgsmålet om prostitution .
>
>
> Hvorfor har din stråmand en interesse i det ?
>

At du ikke selv evner at se EL og SF har ændret deres politik i de seneste
år betyder jo ikke at jeg opstiller stråmænd.
Nu om stunder godtager EL og SF holdninger der får år tilbage aldrig ville
være nået længere end til et tilfældigt debat indlæg .

>
>>
>>> Du differencierer heller ikke mellem Islams >>>kvindesyn
>>> og overfaldet på en prostitueret, vel ?!
>>
>> Nej
>
>
> Se, det var et svar, der var Johnni Hansen fra Greve >værdigt.

Var der nogen der skrev stråmand !?




>
>
>>
>>
>>> Og hvorfor sammenkæder du overfaldet på en >prostitueret
>>> med lige præcis Islams kvindesyn som det første!?
>>
>> Det gjorde jeg heller ikke , Jeg sammenkædede EL og SF med Islam som det
>> første .
>
>
> EL og SF er jo blot din stråmand :)

Læs dog hvad jeg skriver istedet for dit lort !


> For det er dét, du siger.
> Vi tager den lige igen:
>
> Kim2000 skrev,citat:
> " Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra >forbrydelsen."
>
> Hvortil du svarede,citat:
> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe i en hvis
> legemsdel
> på den Muslimske del af befolkningen."
>
> Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
> Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, >sammen med
> den Muslimske del af befolkningen?

Hensynet til den Muslimske befolkning når politiken skal udformes , Hvorfor
går EL og SF ind for et forbud mod
prostitution ?

>
> Alverdens stråmænd kan ikke redde dig, Meidahl.
> Men det er nu sjovt at se dig forsøge :)

Du er svær at tage alvorlig , du opsætter selv stråmænd
skære åbenlyst det væk du ikke evner at svare på .
Nægter pure at forholde dig til hvad jeg skriver ævler blot.



..
> Kom bare ud af skabet :)

Jeg er ude af skabet , jeg bryder mig ikke om Islam
Islam er grunden til meget meget onde ting i verden.
Og man kan ikke differencierer hvordan skulle man kunne det ? .




>
> Du har skåret dig selv ud ud af skabet.
>

øhh var det ikke dig der begyndte med stråmand

Hvad er lige det fis du bliver ved med ........


>
> Så faldt Meidahl med et brag.
> Nu er det EL/SF, der mener at Den Muslimske del af >befolkningen
> ønsker et forbud mod prostitution.
>
> Herre Jemini, du kører rundt med din stråmand i et >bravt forsøg
> på at kravle tilbage i skabet :D

Du vrøvler igen løs , nægter at læse det jeg skriver¨



> Læs min signatur :)


Fjols ! , skal vi lige tage den igen din lille hykler

Ifølge din signatur vil du så også hoppe op af stolen
for dem her
http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm

eller dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm

Nej gu ville du ej , kun når det kommer til din ynglings
religion Islam er du ude at slå på tromme !
Det er hyklerisk så det klodser !

Men måske du skulle finde dig et job , så du ikke bare sidder hele dagen for
andres penge og moraliserer over ting du jo ikke selv står inde for !
Det må være en lang dag fra kl 9 om morgen til ud på aftnen når man blot
sidder og laver usenet indlæg
http://news.frostbyte.dk/author/110357


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen






Michael Weber (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 13-04-09 18:59

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse

[snip]

>> For det er dét, du siger.
>> Vi tager den lige igen:
>>
>> Kim2000 skrev,citat:
>> " Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra >forbrydelsen."
>>
>> Hvortil du svarede,citat:
>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe i en hvis
>> legemsdel
>> på den Muslimske del af befolkningen."
>>
>> Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
>> Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, >sammen med
>> den Muslimske del af befolkningen?
>
> Hensynet til den Muslimske befolkning når politiken skal udformes ,
> Hvorfor
> går EL og SF ind for et forbud mod
> prostitution ?


Du svarede ikke!
Spørgsmålet er ellers så enkelt, at det kræver en
aktiv indsats for, IKKE at forstå det.
Du har IKKE fortalt, HVORFOR den Muslimske befolkning
har NOGEN interesse i, at kriminelle slipper for straf.
De to ting passer jo sammen, ifølge dig.


Gider du svare nu?
:)


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 19:11


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Du svarede ikke!

Jo jeg gjorde , du vil bare ikke læse det !

> Gider du svare nu?

Ifølge din signatur vil du så også hoppe op af stolen
for dem her
http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm

eller dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm


Gider du svare ! ?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Michael Weber (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 13-04-09 19:17

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> Du svarede ikke!
>
> Jo jeg gjorde ,

Nej!

>du vil bare ikke læse det !


*roflmao*

Du har ikke forklaret, hvordan
dét, at slippe for en forbrydelse passer sammen med
den muslimske befolkning, som du jo skrev.


Gider du svare på dét nu ?
*roflmao*



--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 19:31


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


>
> Du har ikke forklaret, hvordan
> dét, at slippe for en forbrydelse passer sammen med
> den muslimske befolkning, som du jo skrev.


Overstående var så hvad du fik ud af mine ord om at det at slippe for en
forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele hovedet opp i røven
på den Muslimske del af befolkningen.

Og du kan godt læse ? , eller fordrejer du med vilje ?



Får jeg snart et svar på om din signatur også indebære at du at du vil gå i
klinch for dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm

eller dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm


eller skal vi bare nøjes med at konstaterer at du er en hykler og lænestols
moralist.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen







Michael Weber (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 13-04-09 19:30

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>>
>> Du har ikke forklaret, hvordan
>> dét, at slippe for en forbrydelse passer sammen med
>> den muslimske befolkning, som du jo skrev.
>
>
> Overstående var så hvad du fik ud af mine ord om at det at slippe for en
> forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele hovedet opp i
> røven
> på den Muslimske del af befolkningen.
>
> Og du kan godt læse ? , eller fordrejer du med vilje ?


Vi tager den lige igen:

Kim2000 skrev,citat:
" Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen."

Hvortil du svarede,citat:
"Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis legemsdel
på den Muslimske del af befolkningen."

Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, sammen med
den Muslimske del af befolkningen, som du ganske faktuelt skriver ?

Kom frisk.
*roflmao*


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 19:50


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


> Kim2000 skrev,citat:
> " Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra >forbrydelsen."
>
> Hvortil du svarede,citat:
> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe i en hvis
> legemsdel
> på den Muslimske del af befolkningen."
>
> Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
> Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, >sammen med
> den Muslimske del af befolkningen, som du ganske >faktuelt skriver ?

Overstående var så hvad Michael Weber fik ud af mine ord om at det at slippe
for en forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele hovedet opp i
røven på den Muslimske del af befolkningen.

Er det frisk nok ?


Skal jeg gå ud fra at du er en hykler af værste skuffe eller går du i klinch
for dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm

eller dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm

Ifølge dit eget udsagn betyder din signatur at du gør ?

Kom frisk Weber





--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Michael Weber (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 13-04-09 19:50

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>> Kim2000 skrev,citat:
>> " Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra >forbrydelsen."
>>
>> Hvortil du svarede,citat:
>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe i en hvis
>> legemsdel
>> på den Muslimske del af befolkningen."
>>
>> Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
>> Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, >sammen med
>> den Muslimske del af befolkningen, som du ganske >faktuelt skriver ?
>
> Overstående var så hvad Michael Weber fik ud af mine ord om at det at
> slippe
> for en forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele hovedet opp
> i
> røven på den Muslimske del af befolkningen.
>
> Er det frisk nok ?


Du svarede ikke.
*roflmao*


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 20:12


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


> Du svarede ikke.
> *roflmao*


Du er til grin Mand !

Al den energi du har spildt på en du betragter som underlegen og sikkert
også betragte som uintelligent

Alle de indlæg kun for en skabsracist , hvor intelligent er det lige Weber ?

Alt det ? eller tåler du bare ikke at du ikke får det sidste ord ?

Enhver kan nu læse dine fordrejninger og din ynkelige påstande om stråmænd.

læs nu igen hvad jeg skrev

det at slippe for en forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele
hovedet opp i røven på den Muslimske del af befolkningen.


Enhver der læser denne tråd må jo også gå ud fra at du er en Hykler med
stort H der kun fare i flint og går i klinch
når der er tale om defamering af Islam ! Alle andre mindretal alle andre
religioner rager den å så moralske
Weber en fjer .

Eller du føler måske trang til at svare på mit spørgsmål
nu !

Ifølge din signatur og dit eget udsagn går du gerne planken ud for disse her


http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm

eller dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm

Ja eller Nej ?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Michael Weber (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 13-04-09 20:16

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>> Du svarede ikke.
>> *roflmao*
>
>
> Du er til grin Mand !


Vi tager den lige igen:

Kim2000 skrev,citat:
" Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er en af store
fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen."

Hvortil du svarede,citat:
"Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis legemsdel
på den Muslimske del af befolkningen."

Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, sammen med
den Muslimske del af befolkningen, som du ganske faktuelt skriver ?



--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 20:28


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


> Vi tager den lige igen:


Det gør vi så !

Alle de indlæg kun for en skabsracist , hvor intelligent er det lige Weber ?


læs nu igen hvad jeg skrev

det at slippe for en forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele
hovedet opp i røven på den Muslimske del af befolkningen.


Når nu du aligevel ikke går på arbejde ville du så
gå i klinch for dem her ?


http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm

eller dem her

http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm

Ja eller Nej ?


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Michael Weber (14-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 14-04-09 15:42

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>> Vi tager den lige igen:
>
>
> Det gør vi så !
>
> Alle de indlæg kun for en skabsracist , hvor intelligent er det lige Weber
> ?


Det er at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade.
:)


>
>
> læs nu igen hvad jeg skrev
>
> det at slippe for en forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har
> hele
> hovedet opp i røven på den Muslimske del af befolkningen.


Og jeg spørger igen:
Hvordan passer det, at slippe for en forbrydelse med den muslimske del af
befolkningen?

Men når du nu, indtil videre ikke har valgt at besvare netop dét spørgsmål,
skyldet det mon, at et svar vil komflikte med § 266 b?


>
>
> Når nu du aligevel ikke går på arbejde ville du så
> gå i klinch for dem her ?


Mmmm....en liflig duft af desperation.
:D



--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (14-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 14-04-09 18:15


"Michael Weber" skrev i en meddelelse



> Men når du nu, indtil videre ikke har valgt at besvare >netop dét
> spørgsmål,
> skyldet det mon, at et svar vil komflikte med § 266 b?

Hvem er det lige der defameres ? , den Muslimske del af befolkningen eller
SF og EL .

Men kom nu Weber vis du har lidt røv i bukserne
Anmeld mig !

>> Når nu du aligevel ikke går på arbejde ville du så
>> gå i klinch for dem her ?
>
>
> Mmmm....en liflig duft af desperation.

Tja det er jo nemt at se du har hele dagen til at skrive usenet indlæg , så
svar på mit spørgsmål

Er det kun Islam du har hele hovedet oppe i en hvis legemesdel på eller vil
du også komme op af stolen for
andre religiøse mindretal.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Michael Weber (15-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 15-04-09 15:46

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>
>> Men når du nu, indtil videre ikke har valgt at besvare >netop dét
>> spørgsmål,
>> skyldet det mon, at et svar vil komflikte med § 266 b?
>
> Hvem er det lige der defameres ? , den Muslimske del af befolkningen eller
> SF og EL .


Du kunne jo svare på mit spørgsmål og lade os se.
:D


>
> Men kom nu Weber vis du har lidt røv i bukserne
> Anmeld mig !


*roflmao*


>
>>> Når nu du aligevel ikke går på arbejde ville du så
>>> gå i klinch for dem her ?
>>
>>
>> Mmmm....en liflig duft af desperation.
>
> Tja det er jo nemt at se du har hele dagen til at skrive usenet indlæg ,
> så
> svar på mit spørgsmål


Du kan svare på mit først :)

>
> Er det kun Islam du har hele hovedet oppe i en hvis legemesdel på eller
> vil
> du også komme op af stolen for
> andre religiøse mindretal.


Det er _dig_, der tilsyneladende tænker på muslimer hele tiden.

Kim2000 skrev, citat:
"Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen."

Hvortil du svarede, citat:
"Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis legemsdel
på den Muslimske del af befolkningen."

Altså, du var den første, der tænkte på muslimere.
:D




--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Weber (15-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 15-04-09 15:49

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Tja det er jo nemt at se du har hele dagen til at skrive usenet indlæg ,
> så
> svar på mit spørgsmål

Forresten...
Fortæl mig din mening om folk, der har hele dagen til at skrive indlæg.
:)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Kim2000 (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 13-04-09 20:34


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49e38950$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>
>> Kim2000 skrev,citat:
>> " Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra >forbrydelsen."
>>
>> Hvortil du svarede,citat:
>> "Det passer jo også fint med at de har hele hovedet >oppe i en hvis
>> legemsdel
>> på den Muslimske del af befolkningen."
>>
>> Altså, spørgsmålet i al sin enkelthed:
>> Hvordan passer dét, at slippe for en forbrydelse, >sammen med
>> den Muslimske del af befolkningen, som du ganske >faktuelt skriver ?
>
> Overstående var så hvad Michael Weber fik ud af mine ord om at det at
> slippe for en forbrydelse passer godt sammen med at EL og SF har hele
> hovedet opp i røven på den Muslimske del af befolkningen.
>
> Er det frisk nok ?
>
>
> Skal jeg gå ud fra at du er en hykler af værste skuffe eller går du i
> klinch for dem her
>
> http://www.lifeintheusa.com/religion/episcopalians.htm
>
> eller dem her
>
> http://www.lifeintheusa.com/religion/disciples.htm
>
> Ifølge dit eget udsagn betyder din signatur at du gør ?
>
> Kom frisk Weber
>
>

I betragtningen af at du har besvaret hans spørgsmålet 10-12 gange, så er
jeg meget imponeret over din tålmodighed.



Michael Meidahl Jens~ (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 13-04-09 20:47


"Kim2000" skrev i en meddelelse

> I betragtningen af at du har besvaret hans spørgsmålet >10-12 gange, så er
> jeg meget imponeret over din tålmodighed.

Det er Weber i en nøddeskal , han hader ikke at få det sidste ord.
Men nu tænkte jeg "fanden neme nej" .

Prøv blot at se en tråd her
http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_thread/thread/2c6bd39169125336/d66524afef5675e6?hl=da&ie=UTF-8&q=michael+weber

Det eneste han bidrager med i tråden er

"Den lille @gitator fortsætter ufortrødent....... "

Det gør han så tilgengæld et utal af gange , vel at mærke samtidig med at
han postulerer vildt at alle andre ikke bidrager med noget !?

Jeg kunne jo også have skrevet som Weber skrev til mig i en anden tråd

"Gudfader bevares.
Du tager da vist tingene lidt for bogstaveligt.
Det er squ ikke studenterhuen der strammer, hva´?!"

Men den slags er kun iorden når det er Weber der kriver det , ikke når
andre gør !


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen










Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 18:31

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Kim2000" skrev i en meddelelse
>
>>
>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>


Overtrædelse af straffelovens § 266 b, stk. 1, ved offentligt og med
forsæt til udbredelse i en videre kreds på en offentligt tilgængelig
debatside
på internettet at have indrykket et debatind-læg, hvori tiltalte bl.a. havde
fremsat
generaliserende udsagn bl.a. om, at muslimer i Danmark begår grove strafbare
handlinger og dermed udgør en trussel mod danskernes liv og sikkerhed :

> Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
> legemsdel
> på den Muslimske del af befolkningen.

Retten fandt, at debatindlægget, som var fremsat med forsæt til
udbredelse i en videre kreds, indeholdt en så grov forhånelse og
nedværdigelse af den person-kreds, der bekender sig til islam,
at straffelovens § 266 b, stk. 1, var overtrådt.

:)


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Kim2000 (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 11-04-09 18:44


"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
news:49e0d489$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Michael Meidahl Jensen wrote:
>> "Kim2000" skrev i en meddelelse
>>
>>>
>>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>>
>
>
> Overtrædelse af straffelovens § 266 b, stk. 1, ved offentligt og med
> forsæt til udbredelse i en videre kreds på en offentligt tilgængelig
> debatside
> på internettet at have indrykket et debatind-læg, hvori tiltalte bl.a.
> havde fremsat
> generaliserende udsagn bl.a. om, at muslimer i Danmark begår grove
> strafbare
> handlinger og dermed udgør en trussel mod danskernes liv og sikkerhed :
>
>> Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
>> legemsdel
>> på den Muslimske del af befolkningen.
>
> Retten fandt, at debatindlægget, som var fremsat med forsæt til
> udbredelse i en videre kreds, indeholdt en så grov forhånelse og
> nedværdigelse af den person-kreds, der bekender sig til islam,
> at straffelovens § 266 b, stk. 1, var overtrådt.
>
> :)
>

Skynd dig ned på politigården, de trænger til et godt grin.....



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 18:50

Kim2000 wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> news:49e0d489$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Michael Meidahl Jensen wrote:
>>> "Kim2000" skrev i en meddelelse
>>>
>>>>
>>>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>>>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>>>
>>
>>
>> Overtrædelse af straffelovens § 266 b, stk. 1, ved offentligt og med
>> forsæt til udbredelse i en videre kreds på en offentligt tilgængelig
>> debatside
>> på internettet at have indrykket et debatind-læg, hvori tiltalte bl.a.
>> havde fremsat
>> generaliserende udsagn bl.a. om, at muslimer i Danmark begår grove
>> strafbare
>> handlinger og dermed udgør en trussel mod danskernes liv og sikkerhed :
>>
>>> Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
>>> legemsdel
>>> på den Muslimske del af befolkningen.
>>
>> Retten fandt, at debatindlægget, som var fremsat med forsæt til
>> udbredelse i en videre kreds, indeholdt en så grov forhånelse og
>> nedværdigelse af den person-kreds, der bekender sig til islam,
>> at straffelovens § 266 b, stk. 1, var overtrådt.
>>
>> :)
>>
>
> Skynd dig ned på politigården, de trænger til et godt grin.....


De grinte af disse ?
http://www.rigsadvokaten.dk/media/Praksis-266b.pdf


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 19:11


"Michael Weber" skrev i en meddelelse


> De grinte af disse ?
> http://www.rigsadvokaten.dk/media/Praksis-266b.pdf


Og der er naturligvis masser af lighedspunkter med det jeg skrev og så de
sager du henviser til !

Men jeg har jo ellers hørt at man ikke altid skal tage det skrevne ord
bogtaveligt , jeg har det fra en af denne gruppes allermest intilligente
personlighed.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Kim Larsen (13-04-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-04-09 22:35

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:49e0d6f3$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> news:49e0d489$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Michael Meidahl Jensen wrote:
>>> "Kim2000" skrev i en meddelelse
>>>
>>>>
>>>> Anne Bastrup fra SF og naturligvis tosserne fra EL er >en af store
>>>> fortalere for at svin som ham kan slippe godt fra forbrydelsen.
>>>
>>
>>
>> Overtrædelse af straffelovens § 266 b, stk. 1, ved offentligt og med
>> forsæt til udbredelse i en videre kreds på en offentligt tilgængelig
>> debatside
>> på internettet at have indrykket et debatind-læg, hvori tiltalte
>> bl.a. havde fremsat
>> generaliserende udsagn bl.a. om, at muslimer i Danmark begår grove
>> strafbare
>> handlinger og dermed udgør en trussel mod danskernes liv og
>> sikkerhed :
>>> Det passer jo også fint med at de har hele hovedet oppe i en hvis
>>> legemsdel
>>> på den Muslimske del af befolkningen.
>>
>> Retten fandt, at debatindlægget, som var fremsat med forsæt til
>> udbredelse i en videre kreds, indeholdt en så grov forhånelse og
>> nedværdigelse af den person-kreds, der bekender sig til islam,
>> at straffelovens § 266 b, stk. 1, var overtrådt.
>>
>> :)
>>
>
> Skynd dig ned på politigården, de trænger til et godt grin.....

Såfremt at en overtrædelse af § 266b har fundet sted, så griner de ikke men
starter en sag.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



N_B_DK (14-04-2009)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 14-04-09 19:43

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:gs0b5r$cpj$1@news.datemas.de

> Såfremt at en overtrædelse af § 266b har fundet sted, så griner de
> ikke men starter en sag.


Næppe.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.


Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 19:04


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Overtrædelse af straffelovens § 266 b,
Snip:

> Retten fandt, at debatindlægget, som var fremsat med >forsæt til
> udbredelse i en videre kreds, indeholdt en så grov >forhånelse og
> nedværdigelse af den person-kreds, der bekender sig til >islam,
> at straffelovens § 266 b, stk. 1, var overtrådt.


Skabsmoralisten i fri dressur!

Ulige forbliver ulige medmindre de behandles lige !



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 19:28

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> Overtrædelse af straffelovens § 266 b,
> Snip:
>
>> Retten fandt, at debatindlægget, som var fremsat med >forsæt til
>> udbredelse i en videre kreds, indeholdt en så grov >forhånelse og
>> nedværdigelse af den person-kreds, der bekender sig til >islam,
>> at straffelovens § 266 b, stk. 1, var overtrådt.
>
>
> Skabsmoralisten i fri dressur!


Du har et problem med loven ?


>
> Ulige forbliver ulige medmindre de behandles lige !


Så en fattig skal behandles som en rig og f.eks. ikke have ret til gratis
retshjælp ?

En blind studerende skal ikke have ret til en IT-pakke, fordi
en seende studerende ikke har den ret ?


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Michael Meidahl Jens~ (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-04-09 19:44


"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Du har et problem med loven ?

Du er på glatis !


> Så en fattig skal behandles som en rig og f.eks. ikke >have ret til gratis
> retshjælp ?

Den fattige skal behandles lige som den rige, samme rettigheder samme
muligheder.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen







Michael Weber (11-04-2009)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-04-09 19:48

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "Michael Weber" skrev i en meddelelse
>
>> Du har et problem med loven ?
>
> Du er på glatis !


Næe, ingen glatis denne herlige forårsdag.


>
>
>> Så en fattig skal behandles som en rig og f.eks. ikke >have ret til
>> gratis
>> retshjælp ?
>
> Den fattige skal behandles lige som den rige, samme rettigheder samme
> muligheder.


De bliver netop behandlet ulige, for at de kan være lige for en domstol.

En blind og en seende studerende bliver netop behandlet ulige,
for at de kan have lige adgang til uddannelse.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste