Trykkefrihedsselskabet rykker
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-04-09 00:47

Trykkefrihedsselskabet har genoptrykt "Big Mo" signeret af KW - I ved nok
den harmløse karrikatur fra Jyllandsposten med bombe i turbanen.

De 1000 eksemplarer ville ingen af de 6 danske trykkerier man henvendte sig
til lave. Og dermed er det igen bevist at vore kulturberigere og deres
udanske politisk reaktionære xenofile halehæng, har sat ytringsfriheden og
demokratiet under pres.
http://www.trykkefrihed.dk/eksklusivt-tryk-af-vor-tids-beromteste-billede.htm

Mvh
Martin

Fra : Thomas M

Dato : 10-04-09 01:22

Martin Larsen wrote:

> http://www.trykkefrihed.dk/eksklusivt-tryk-af-vor-tids-beromteste-billede.htm

"Stykprisen er kr. 1400
Vi betaler for forsendelse og porto.

Indtægten ved salget går til Trykkefrihedsselskabets kamp for
ytringsfriheden."

1400,- for en plakat rullet i et paprør?

Ha ha ha - det er god internet humor.

Gad vide hvor meget det selskab egentligt kæmper for ytringsfriheden, når
det kommer til stykket. Det lugter langt mere af, at de bare slår plat på
ordet og betydningen, for at lave nogle hurtige penge.

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-04-09 01:44

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen
> [...]

Pizzaæderen fraklippede på karakteristisk vis dette:

Fra : @ '

Dato : 10-04-09 15:14

On Fri, 10 Apr 2009 02:44:22 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

>Pizzaæderen fraklippede på karakteristisk vis dette:
>
>De 1000 eksemplarer ville ingen af de 6 danske trykkerier man henvendte sig
>til lave.

det er sikkert FOR pinagtigt at skulle indrømme at være underlagt
voldelige muhamedaneres regime

> Og dermed er det igen bevist at vore kulturberigere og deres
>udanske politisk reaktionære xenofile halehæng, har sat ytringsfriheden og
>demokratiet under pres.

under pres

er vist mildt sagt

muhamedanerene har som i de foregående 1350 år opnået en sejr ved
hjælp af vold og trusler

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-09 08:07

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> "Stykprisen er kr. 1400
> Vi betaler for forsendelse og porto.
>
> Indtægten ved salget går til Trykkefrihedsselskabets kamp for
> ytringsfriheden."
>
> 1400,- for en plakat rullet i et paprør?

For en nummeret og signeret plakat? Det er såmænd ikke en helt usædvanlig
pris.

> [...]
> det kommer til stykket. Det lugter langt mere af, at de bare slår plat på
> ordet og betydningen, for at lave nogle hurtige penge.

Er det ikke værre at hele seks firmaer har nægtet at påtage sig en ganske
simpel opgave?

Fra : Jesper

Dato : 10-04-09 17:07

"Thomas M" <its@secret> wrote:

> [...]
> det kommer til stykket. Det lugter langt mere af, at de bare slår plat på
> ordet og betydningen, for at lave nogle hurtige penge.

Det kaldes en seriegrafi, det er hvad sådan en fisk koster. Og så kan du
også skilte med at du støtter demokrati og trykkefrihed.
Er det ikke godt nok?
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Thomas M

Dato : 10-04-09 22:10

Jesper wrote:

> Det kaldes en seriegrafi, det er hvad sådan en fisk koster. Og så kan
> du også skilte med at du støtter demokrati og trykkefrihed.
> Er det ikke godt nok?

Jeg går ind for demokrati og trykkefrihed, og behøver ikke betale 1400,- for
at vide at jeg gør det.

I der gerne vil smide penge ud af vinduet, gør bare det.

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 08:43

Thomas M wrote:

> Jeg går ind for demokrati og trykkefrihed, og behøver ikke betale
> 1400,- for at vide at jeg gør det.
>
> I der gerne vil smide penge ud af vinduet, gør bare det.

Dem der betaler, gør det jo for at støtte udgivelsen af bøger der ikke kan
udkomme på andre forlag. Det kan du kalde at smide penge ud af vinduet, men
det er jo ret firkantet tænkt.