nu for svinet sgu sit eget ridderkorsirøve~
Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-09 01:12

hvor idiotisk er det ikke lige det er ???

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21580097.html?rss

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-09 08:01

"Jens Bruun" <stikker@svin.røvhul> skrev i meddelelsen
> hvor idiotisk er det ikke lige det er ???
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21580097.html?rss
>

> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Troll alert: Alarmerende åbenlys diskrepans i mailadresse, udbyder og
sprogligt niveau samt skriftlig formuleringsevne i forhold til den rigtige
Jens Bruun.

Det er jo ynkeligt hinsides grænsen til det sygelige, at een eller flere
personer herinde åbenbart føler trang til at udgive sig for andre skribenter
udelukkende for at lave ballade. Denne form for forsøg på elektronisk
identitesrøveri er vist desværre ikke engang egentlig ulovlig endnu, men det
skal formodentlig nok komme: I mellemtiden er der vist ikke meget andet at
gøre end at rette seriøs personlig henvendelse til vedkommende psykopattypes
udbyder, hvilket jeg i dette tilfælde derfor vil råde Jens Bruun til at
gøre, da det jo er ham, der søges chikaneret her...

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 08-04-09 08:24

Jamen er jo det niveau som vi kender Jens Bruun for, dvs trusler om hårde
tæsk i massevis og i særlige tilfælde tager Jens gerne på hjemmebesøg og
truer skrækslagne borgere på liv og helbred. Jeg selv kan fortælle at Jens
Bruun har truet mig mange gange, Jens mener nemlig at jeg har stukket ham!!.
Så når alt kommer til alt, så er der ingen forskel imellem det mentale nazi
niveau som Jens Bruun tillægges af hans mange modstandere og så det samme
nazi niveau han selv fremstår med når han folder sig ud.

meddelelse news:49dc4baf$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-09 08:54

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:grhje7$s1i$1@aioe.org...
> Jamen

Dit relativiserende "jamen"-jammer kan ikke bruges til noget i denne
sammenhæng: Det kan ikke på nogen måde forsvares at man udgiver sig for
andre, navngivne skribenter for derved at lægge dem ord i munden.
Det er jo direkte usselt.

> er jo det niveau som vi kender Jens Bruun for, dvs trusler om hårde tæsk i
> massevis og i særlige tilfælde tager Jens gerne på hjemmebesøg og truer
> skrækslagne borgere på liv og helbred.

Hmmm, hvis ikke jeg husker meget galt fra tidligere personfnidderdebatter
herinde er du faktisk selv - i modsætning til Jens Bruun, så vidt jeg ellers
ved - engang blevet dømt for vold?

Af samme årsag har jeg ganske svært ved at tage din fremstilling af dig selv
som "forfulgt uskyldighed", endsige din udokumenterede "malen Fanden på
væggen" angående bemeldte skribent, synderligt seriøst.

> Jeg selv kan fortælle at Jens Bruun har truet mig mange gange, Jens mener
> nemlig at jeg har stukket ham!!

Hvordan og for hvad dog?

Er det noget, du har lyst til at dele med os andre?

> Så når alt kommer til alt, så er der ingen forskel imellem det mentale
> nazi niveau som Jens Bruun tillægges af hans mange modstandere og så det
> samme nazi niveau han selv fremstår med når han folder sig ud.

Igen en mærkelig konsistensløs relativisering uden hold i noget som helst
egentligt: Tværtimod smider du jo - da dit rabiat negative syn på jøder er
ganske velkendt for de fleste herinde - også her bare med sten i eget
glashus ved at ville udnævne andre til "nazi".

Du har åbenbart besynderligt travlt med at projicere dine egne kedeligste
tilbøjeligheder over på andre?

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N

Dato : 08-04-09 09:56

meddelelse news:49dc583c$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> sammenhæng: Det kan ikke på nogen måde forsvares at man udgiver sig for
> andre, navngivne skribenter for derved at lægge dem ord i munden.

Jamen det her er jo ikke et svar mit indlæg, men ren mudderkastning!

> Hmmm, hvis ikke jeg husker meget galt fra tidligere personfnidderdebatter
> herinde er du faktisk selv - i modsætning til Jens Bruun, så vidt jeg
> ellers ved - engang blevet dømt for vold?

Altså jeg har en ren straffeattest, så det kan jeg afvise uden problemer.

> Af samme årsag har jeg ganske svært ved at tage din fremstilling af dig
> selv som "forfulgt uskyldighed", endsige din udokumenterede "malen Fanden
> på væggen" angående bemeldte skribent, synderligt seriøst.

Jamen Anders, det er jo ikke hos mig som han har været på et af sine
berygtede "hjemmebesøg". Jeg behøver blot at nævne det factum at Bruun har
været fast skribent i muddergruppen i 10 år!!. Jeg forstår at en skribent
her i gruppen hævder at vedkommende har brugt Jens som udsmider.

> Hvordan og for hvad dog?

Her kommer vi Jens Bruuns psykoser, det skal du nok snakke med Bruun om.

> Er det noget, du har lyst til at dele med os andre?

Igen her kommer vi Bruuns psykoser, det skal du nok snakke med Bruun om.

> [...]
> ganske velkendt for de fleste herinde - også her bare med sten i eget
> glashus ved at ville udnævne andre til "nazi".

Angående Jøder så mener jeg blot at hvis en jøde vil bo i et hus så må han
købe det ligesom alle andre, at slå uskyldige ihjel for at overtage deres
jorde og huse er i strid med alle de love der findes.

> Du har åbenbart besynderligt travlt med at projicere dine egne kedeligste
> tilbøjeligheder over på andre?
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Jamen det her er jo ikke et svar, men ren mudderkastning!

Fra : P.N

Dato : 09-04-09 11:34

> [...]
> selv som "forfulgt uskyldighed", endsige din udokumenterede "malen Fanden
> på væggen" angående bemeldte skribent, synderligt seriøst.

Hvis jeg skal tolke dit svar, så mener du at jeg ikke er den rette til at
kritisere den mand (Jens Bruun) der stalker mig, den mand der ved flere
lejligheder har truet mig med fysisk vold!!! Og det skal jeg så høre fra
Anders Peter Johnsen der er selverklæret psykiatripatient med endeløse
psykoser bag sig. Kære Anders ku du nu ikke lige feje foran din egen dør
først.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-04-09 11:51

"P.N" <pn@tmail.dk> wrote in message
>Og det skal
> jeg så høre fra Anders Peter Johnsen der er selverklæret
> psykiatripatient med endeløse psykoser bag sig. Kære Anders ku du nu
> ikke lige feje foran din egen dør først.

LOL du er sq bindegal mester.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : P.N

Dato : 09-04-09 13:11

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "P.N" <pn@tmail.dk> wrote in message
>
> LOL du er sq bindegal mester. --
> MVH. N_B_DK

Se normalt svarer jeg ikke Idioter som jeg mener er den gruppe du hører
hjemme i. Men siden der er tvivl om sagen så lavede jeg en søgning på
"dk.livssyn.kristendom" og jeg skrev "Anders Peter Johnsen+psykose" og
svaret var at der findes 75 indlæg der typisk har tekster som nedenstående.

<citat>
"Jeg har tilfældigvis engang haft en Jerusalem-psykose, så jeg har al grund
til at betvivle mig selv ud fra diverse Lucifer-myter...Æren vil jo altid,
under alle omstændigheder, være Guds, ikke?"
<citat slut/>

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-04-09 13:41

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "P.N" <pn@tmail.dk> wrote in message
>
> LOL du er sq bindegal mester.

Ja, der kan vist næppe være tvivl om at manden er psykopat i ordets
allerbogstaveligste forstand: Uanset hvilke perfiditeter han ellers selv
måtte udslynge og hvilke afstumpede grovheder han selv måtte være i stand
til at udsætte alle andre for, vil han i ramme alvor konsekvent mene sig
ikke blot barnligt forurettet over, hvad han klinisk ikke er i stand til at
opfatte som andet end ANDRES postulerede "urimeligheder", men dertil endda
også hurtigt fremstille sig decideret selvynkende som "forfulgt offer". Det
er jo simpelt hen det klassiske mønster for sådanne typer og det kunne
grangiveligt tyde på en alvorlig brist i den tidlige opdragelse, når disse
personer således langt op i sen voksenalder ter sig som små overforkælede,
egocentriske snotunger, der hyler op ved den mindste modsigelse.

Gudskelov at man ikke er forpligtet til fysisk at omgås sådanne mennesker.

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 10-04-09 17:44

meddelelse news:49ddecc4$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk....

> [...]
> når disse personer således langt op i sen voksenalder ter sig som små
> overforkælede, egocentriske snotunger, der hyler op ved den mindste

Du har selv fremkommet med et uprovokeret angreb på min person, så ja jeg
føler mig ramt og forfulgt af dine ondskabsfuldheder Og jeg forstår hvorfor
mange danske Muslimer føler sig krænket over danskernes hetz imod deres tro.

Fra : Vidal

Dato : 09-04-09 15:32

P.N skrev:
> [...]
> Anders Peter Johnsen der er selverklæret psykiatripatient med endeløse
> psykoser bag sig. Kære Anders ku du nu ikke lige feje foran din egen dør

Hvorfor afholder I ikke denne diskussion i
mudderkastningen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-09 11:46

> [...]

> personlig henvendelse til vedkommende psykopattypes udbyder, hvilket
> jeg i dette tilfælde derfor vil råde Jens Bruun til at gøre, da det

Lad nu bare

"P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian
Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and
odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob
Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming
Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm",
"Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne Larsen", "Marianne Andersen",
"pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat",
"Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Jens Bruun",
"Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind
Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter
Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen",
"Preben Larsen", "Georg Hansen", "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud
Hansen", "Bent Laursen", "John Nyman", "Hans Berntsen", "Frits Wegner",
"Jens Lillegaard"

og hvad han ellers kalder sig for få sin daglige udløsning. Idioten lider af
en voldsom personlighedsforstyrrelse og så længe, vi kan holde idioten hér
på usenet, lider andre ikke fysisk overlast ude i det virkelige liv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-09 08:28

On 08 Apr 2009 00:11:46 GMT, Jens Bruun wrote:

> hvor idiotisk er det ikke lige det er ???
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21580097.html?rss

Det er da langt mere idiotisk, at du hidser dig op over et ligegyldigt
stykke blik.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 08-04-09 09:26

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:agvkrur7zkxf$.139ft8m4fme84$.dlg@40tude.net...

> Det er da langt mere idiotisk, at du hidser dig op over et ligegyldigt
> stykke blik.

Ja, der er gået inflation i kors og bånd, taget i betragtning at junior har
fået Elefanten fordi han har arvet faderens forretning.