Så er tyrkerne tørret eftertrykkeligt?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-04-09 18:52

Jeg har svært ved at se mig seriøst utilfreds med Anders Fogh Rasmussens
indsats i Tyrkiet idag: Her har gangstertæppehandleren Erdogan ellers lige
svunget sig op til storhedsvanvittigt perverteret pral om nedværdigende
"uforbeholdne undskyldninger" for Muhammedkrisen i internationale medier fra
Foghs side, men Fogh formår tværtimod ganske køligt at komme med
/personlige/ - og vel at mærke ikke engang perifært embedsrelevante! -
"indrømmelser", hvilket de perfide pressionsperkere dernede for min skyld
kan lystigt få sig indtil flere terminale slagtilfælde over, da de
simpelthen er KULTURELT AFSKÅRNE fra overhovedet at ænse sund skelnen mellem
politiske magthavere og frie medier: Åhjo, Erdogans statskontrollerede
medier havde da ganske travlt i spørgerunden, men jeg har ganske svært ved
at se, hvilken "gevinst" Tyrkiet har høstet derved.

Tværtimod er det efterrungende mediebillede vel blot et simpelt vink med en
vognstang til den almindelige europæiske vælger om, hvor lidt politisk
kultur, vi som ellers modne og højtudviklede kultursamfund måtte have
tilfælles med sådan en flok latterlige gedekneppergalninge med aldeles
urealistiske forestillinger om eget værd og Verdensindflydelse...

Anders Peter Johnsen

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 18:58

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> tilfælles med sådan en flok latterlige gedekneppergalninge med aldeles
> urealistiske forestillinger om eget værd og Verdensindflydelse...

De har så den næststørste hær i NATO der samtidig er
en af de mest moderne og bedst trænede i verden!

Vi har LEGO og den lille havfrue!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 19:23

On Mon, 6 Apr 2009 19:58:22 +0200, Pnic wrote:

> De har så den næststørste hær i NATO der samtidig er
> en af de mest moderne og bedst trænede i verden!

Hvor har du dog fået den vanvittige ide fra.?

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 19:30

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen

> Hvor har du dog fået den vanvittige ide fra.?

Virkelighedens verden "en realitet" dig og DF´s vælgere
nogle gange har det med at glide ud af, som i helst ikke vil tilbage i!
Nogle gange bliver i voldelige og farlige (som alle sindsyge)
når folk forsøger at hjælpe jer tilbage til virkeligheden!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 20:20

On Mon, 6 Apr 2009 20:29:36 +0200, Pnic wrote:

> [...]
> Nogle gange bliver i voldelige og farlige (som alle sindsyge)
> når folk forsøger at hjælpe jer tilbage til virkeligheden!

Det vrøvl giver jo ingen mening.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 21:22

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nogle gange bliver i voldelige og farlige (som alle sindsyge)
> når folk forsøger at hjælpe jer tilbage til virkeligheden!

Du vrøvler som et helt sindsygehospital, Peter.
De har den næststørste hær i NATO, det har du ret i.
Fremlæg gerne faktuelle beviser på, at de har "en af de mest moderne og
bedst trænede i verden".
Det kan du ikke, fordi det er en lodret løgn!
Du svare nok ikke på dette indlæg, fordi du godt ved at det du påstår - er
løgn.

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 21:35

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det kan du ikke, fordi det er en lodret løgn!
> Du svare nok ikke på dette indlæg, fordi du godt ved at det du påstår - er

De begyndte at Modernisere i slutningen af 80´erne og er stadig igang idag!
http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_equipment_and_uniform_of_the_Turkish_Army

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 22:03

> De begyndte at Modernisere i slutningen af 80´erne og er stadig igang
> idag!
> http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_equipment_and_uniform_of_the_Turkish_Army

Det er IKKE toppen af poppen teknologi de har - nærmere anden klasses. Og
jo, jeg har læst dit link.
Desuden mangle du ledelse og uddannelse, som ikke er på et særlig højt plan
i Tyrkiet.

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 22:19

> "Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Det er IKKE toppen af poppen teknologi de har - nærmere anden klasses. Og
> jo, jeg har læst dit link.

De køre Leo2 en af de bedste MBT i verden!
De har også en del opgraderede M60 endnu(men hva?).

Hvad er det du vil have? Nå ja......at det ikke er sandt!

> Desuden mangle du ledelse og uddannelse, som ikke er på et særlig højt
> plan i Tyrkiet.

Hvor får du den ide fra? Det er din racisme der taler! ikke fakta!
så fat det dog!
For at blive medlem af Nato er der krav til både
Officer/Befalingsmænds&meniges
uddannelse! De er praktisk taget ISO-certificerede.

De er konstant på øvelse her feks. med Israel
http://www.imra.org.il/story.php3?id=43274

Jeg ved ikke hvad det er du sidder og forestiller dig i dit forskruede
hoved!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 22:32

On Mon, 6 Apr 2009 23:19:16 +0200, Pnic wrote:

> De køre Leo2 en af de bedste MBT i verden!
> De har også en del opgraderede M60 endnu(men hva?).

Godt nok vidste jeg godt at du var langt bagud, men at du stadig lever i
det forrige århundrede er tragikomisk.

Leopard2 blev designet i 1970'erne og M60'eren var allerede forældet i
1990.

Sådan en her kan smadre 100 af Leo2'ere og M60'ere, UDEN at ridse lakken.
http://en.wikipedia.org/wiki/M1_Abrams

> Hvad er det du vil have? Nå ja......at det ikke er sandt!

Måske fordi det ikke ER sandt.?

> Hvor får du den ide fra? Det er din racisme der taler! ikke fakta!
> så fat det dog!
> For at blive medlem af Nato er der krav til både
> Officer/Befalingsmænds&meniges uddannelse!

Hvilke krav.?

> De er praktisk taget ISO-certificerede.

ROTFLMAO.

> De er konstant på øvelse her feks. med Israel
> http://www.imra.org.il/story.php3?id=43274
>
> Jeg ved ikke hvad det er du sidder og forestiller dig i dit forskruede
> hoved!

At du kan indtaste et par søgeord i google og derefter finde et link hvor
disse ord står i, er altså IKKE tegn på intelligens.

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 22:41

> On Mon, 6 Apr 2009 23:19:16 +0200, Pnic wrote:
>

> At du kan indtaste et par søgeord i google og derefter finde et link hvor
> disse ord står i, er altså IKKE tegn på intelligens.

Har jeg påstået det? I sidder og siger bevis det, så gør jeg det!
bagefter kan du ikke lide beviset?

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 23:07

On Mon, 6 Apr 2009 23:40:49 +0200, Pnic wrote:

> Har jeg påstået det? I sidder og siger bevis det, så gør jeg det!
> bagefter kan du ikke lide beviset?

HVILKET bevis.?

Du kommer bare med et komplet irrelevant link.

Leopard2'ere og M60'ere ER noget gammelt lort.

Fra : JBH

Dato : 07-04-09 19:08

> [...]
> meddelelsen news:v72qw960mf3c.4yuuddxh7y0m$.dlg@40tude.net...

> Har jeg påstået det? I sidder og siger bevis det, så gør jeg det!

Og så nåede du ned på Kim Rowsing Larsen niveau......

/JBH

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 22:55

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De køre Leo2 en af de bedste MBT i verden!
> De har også en del opgraderede M60 endnu(men hva?).

Du er et fjols. Den bedste MBT er M1A2. Leo2 kommer langt nede på listen -
efter den britiske Challenger og den israelske
merkava og flere..

> [...]
> For at blive medlem af Nato er der krav til både
> Officer/Befalingsmænds&meniges
> uddannelse! De er praktisk taget ISO-certificerede.

Ja. men IKKE til uddannelsen af soldater!

> De er konstant på øvelse her feks. med Israel
> http://www.imra.org.il/story.php3?id=43274
>
> Jeg ved ikke hvad det er du sidder og forestiller dig i dit forskruede
> hoved!

Mit "forskruede hoved".. Hvad med dit knæfald for alle, ikke sækulare
nationer

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 23:15

> Du er et fjols. Den bedste MBT er M1A2. Leo2 kommer langt nede på listen -
> efter den britiske Challenger og den israelske
> merkava og flere..

Det er så den Engelsk talende våben industris mening.
Og den Israelske M1 er da sikkert også fin!
Men en Leo2 bliver det aldrig!
Prøjserne ved hvordan man laver Panzer!

Jeg vil til enhver tid satse på en Dansk Leo2 mod
de andre!

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 23:20

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er så den Engelsk talende våben industris mening.
> Og den Israelske M1 er da sikkert også fin!
> Men en Leo2 bliver det aldrig!

Israel har IKKE en M1, de har Merkava. Hvad er det du ikke forstår?

> Prøjserne ved hvordan man laver Panzer!

Det vidste de under anden verdenskrig - det er mange år siden, Peter...

> Jeg vil til enhver tid satse på en Dansk Leo2 mod
> de andre!

Så taber du - uden tvivl.

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 23:33

> Israel har IKKE en M1, de har Merkava. Hvad er det du ikke forstår?

Nå, er det en lokaliseret M1 eller?

> Det vidste de under anden verdenskrig - det er mange år siden, Peter...

> Så taber du - uden tvivl.

Pjat med dig, os Danskere er bedre!
(Også selvom køren er af en anden etnisk afstamning)

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 23:38

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nå, er det en lokaliseret M1 eller?

> Pjat med dig, os Danskere er bedre!
> (Også selvom køren er af en anden etnisk afstamning)

Prøv at tager dig sammen - så kan du *måske* skrive noget fornuftig.

/Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 22:11

On Mon, 6 Apr 2009 22:34:51 +0200, Pnic wrote:

> De begyndte at Modernisere i slutningen af 80´erne og er stadig igang idag!
> http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_equipment_and_uniform_of_the_Turkish_Army

ROTFLMAO. Kalder du det for moderne.?

De kampvogne kan amerikanerne da smadre 100 af, UDEN at knække en negl.

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 22:21

> ROTFLMAO. Kalder du det for moderne.?
>
> De kampvogne kan amerikanerne da smadre 100 af, UDEN at knække en negl.

?

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 22:39

On Mon, 6 Apr 2009 23:21:00 +0200, Pnic wrote:

> ?

Var sætningen for svær.?

Hvis 1 amerikansk M1A1 kampvogn mødte 100 af M60'ere, så ville amerikanerne
vinde, UDEN at en eneste amerikansk soldat ville knække en negl.

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 22:49

> Var sætningen for svær.?
>
> Hvis 1 amerikansk M1A1 kampvogn mødte 100 af M60'ere, så ville
> amerikanerne
> vinde, UDEN at en eneste amerikansk soldat ville knække en negl.

Nu har du så set for mange "Nye" Amerikanske film, hvis du tror det!
Men nu er det jo så Leo2 der ville blive tale om i din fantasi hvor
USA angriber en af deres nærmeste allierede!

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 23:03

> [...]
> Men nu er det jo så Leo2 der ville blive tale om i din fantasi hvor
> USA angriber en af deres nærmeste allierede!

Pas. Hvad er det du prøver at skrive, Peter?

Til info: INGEN M1A2 er blevet ødelagt i kamp (Naturligvis er de blevet
beskadiget), Hvad siger det dig om deres kampkraft?

/Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 23:13

On Mon, 6 Apr 2009 23:49:16 +0200, Pnic wrote:

> Nu har du så set for mange "Nye" Amerikanske film, hvis du tror det!
> Men nu er det jo så Leo2 der ville blive tale om i din fantasi hvor
> USA angriber en af deres nærmeste allierede!

Det er da TOTALT irrelevant. Pointen er at 100 M60/leo2'ere ikke vil have
en chance mod en M1A1/M1A2. De ville ikke engang opdage den før de var
skudt i smadder.

Fra : N/A

Dato : 06-04-09 23:35

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 23:35

On Tue, 7 Apr 2009 00:28:13 +0200, Pnic wrote:

> Nå! Er det rigtigt! Bare jeg vidste ligeså meget om dig!

Hvad vrøvler du om.?

> Hvor sidder besætningen henne?

Hvor tror du.?

>når det hele er fyldt op med
> hula granater eller hvad de nu skyder med?

Du har altså IKKE læst det link jeg kom med, for der står alt om det.

> Husk nu: Fantasi og virkelighed skal holdes adskilt ellers går
> der Dansk Folkeparti i det hele!

Jeg vidste ikke at du var DF'er.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 23:36

> "Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i
> meddelelsen news:ejk86ypbbv24$.1xc0xs997uls8.dlg@40tude.net...

> Nå! Er det rigtigt! Bare jeg vidste ligeså meget om dig!

Det gør du så ikke.

> Nå ja forresten!
>
> Hvor sidder besætningen henne? når det hele er fyldt op med
> hula granater eller hvad de nu skyder med?

Sig mig - kan du tænke en selvstændig tanke?

> Husk nu: Fantasi og virkelighed skal holdes adskilt ellers går
> der Dansk Folkeparti i det hele!

Hvad har det med sagen at gøre?

Svarer du du på mine indlæg - eller forstår du dem ikke?

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 23:50

> [...]
>
> Det er da TOTALT irrelevant. Pointen er at 100 M60/leo2'ere ikke vil have
> en chance mod en M1A1/M1A2. De ville ikke engang opdage den før de var

Nå! Er det rigtigt! Bare jeg vidste ligeså meget som dig!

?

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 09:26

On Tue, 7 Apr 2009 00:49:42 +0200, Pnic wrote:

> [...]
> hula granater eller hvad de nu skyder med?
>
> Husk nu: Fantasi og virkelighed skal holdes adskilt ellers går

Du er simpelthen for dum.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-04-09 19:24

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> De har så den næststørste hær i NATO der samtidig er
> en af de mest moderne og bedst trænede i verden!

Du kender da vel forhåbentligt perkertyper nok til at vide, hvornår de er
store i kæften og lukker varm luft ud - hvilket som regel vil sige hver
eneste gang de åbner den?

Tyrkiets hær kan i princippet være nok så kvantitativt stor, men den eneste
"træning" den har, består mig bekendt i at chikanere grækerer og slås lokalt
med nogle immervæk ikke alt for Helvedes avancerede PKK-kurderguerillaer og
så ellers marchere demonstrativt rundt og se bisset autoritativt skræmmende
ud over for almenbefolkningen i værste Mellemøst-mafiosostil. (Gad vide om
ikke de endda også har een eller anden særlig, fjollet hilsen?)

> Vi har LEGO og den lille havfrue!

....Samt en små 10.000 veterankamptropper med væsentligt hårdere og mere
kontant operativ erfaring foruden selvfølgelig en NATO-generalsekretær med
ellers fuld og eftertrykkelig opbakning fra CIVILISEREDE lande af dèn slags,
man vitterligt hellere ønsker at sammenligne sig med end diverse udvidede
bølle-bazarer i Istanbul & omegn?

Anders Peter Johnsen

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 19:34

> [...]
> PKK-kurderguerillaer og så ellers marchere demonstrativt rundt og se
> bisset autoritativt skræmmende ud over for almenbefolkningen i værste

Du kan jo spørge Englænderne og Australierne!(og for den sags skyld også
Korea)
Om de kan finde ud af at slås?

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 20:22

On Mon, 6 Apr 2009 20:34:19 +0200, Pnic wrote:

> Du kan jo spørge Englænderne..................

Du kan jo også spørge argentinerne hvorfor de fik en røvfuld af de store,
da de forsøgte at spille smarte.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-09 20:31

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote in
message news:adfyxpz2zhoj.h76roowg21ov.dlg@40tude.net
> Du kan jo også spørge argentinerne hvorfor de fik en røvfuld af de
> store, da de forsøgte at spille smarte.

Eller se hvad der har været af Engelske kolonier rundt omkring i
verdenen.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 20:46

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote in
> message news:adfyxpz2zhoj.h76roowg21ov.dlg@40tude.net
>

> Eller se hvad der har været af Engelske kolonier rundt omkring i verdenen.

Gallipoli (131.000 døde og 262.000 sårede)
beviser er at Tyrkernes hær ikke kendt for
at være bange for at slås eller at være dårlige til det!
Som racisten i sit fordrejede syn på verden sidder og postulere!

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 21:26

> [...]
> at være bange for at slås eller at være dårlige til det!
> Som racisten i sit fordrejede syn på verden sidder og postulere!

En stor hær er ikke til meget nytte, hvis de ikke er udrustet med den sidste
generation af våben.

/Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 22:15

On Mon, 6 Apr 2009 21:46:15 +0200, Pnic wrote:

> Gallipoli (131.000 døde og 262.000 sårede)
> beviser er at Tyrkernes hær ikke kendt for
> at være bange for at slås eller at være dårlige til det!

Aztekerne var heller ikke bange for at slås mod spanierne.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 06-04-09 20:28

> [...]
>>
> De har så den næststørste hær i NATO der samtidig er
> en af de mest moderne og bedst trænede i verden!

Vi har også demokrati, presse og trykkefrihed, en levestandard der er mange
gange større end deres, religionsfrihed, og så videre.
Med hensyn til deres hær. LOL
Jeg har oplevet dem i aktion, og er ikke imponeret. Deres officerer er
dårligt udannede, de menige udisciplinerede, og på toppen er hele bundtet en
flok kujoner.

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 20:49

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg har oplevet dem i aktion, og er ikke imponeret. Deres officerer er
> dårligt udannede, de menige udisciplinerede, og på toppen er hele bundtet

Og asiatiske piloter kan ikke flyve fordi deres øjne er skæve!

/Pnic

Fra : Martin [TMM]

Dato : 06-04-09 21:02

Hej
> Og asiatiske piloter kan ikke flyve fordi deres øjne er skæve!

Eet ord... Kamikazepiloter.

/Martin

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 21:31

> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og asiatiske piloter kan ikke flyve fordi deres øjne er skæve!

Du fatter det bare ikke, Peter.
En hærs kampkraft afhænger af følgende faktorer: Teknologi, ledelse OG
uddannelse.
Man kan ikke påstå, at Tyrkiet ligger i front i forhold til de parameter...

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 21:46

> Du fatter det bare ikke, Peter.

Nå.

> En hærs kampkraft afhænger af følgende faktorer: Teknologi, ledelse OG
> uddannelse.

Har jeg påstået det modsatte?

> Man kan ikke påstå, at Tyrkiet ligger i front i forhold til de
> parameter...

Er du sikker på du kender kravene til et Nato lands hær?

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 21:59

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nå.

> Har jeg påstået det modsatte?

Ja. Du har påstået at Tyrkiet har "en af de mest moderne og bedst trænede i
verden"
Det har de IKKE.

> Er du sikker på du kender kravene til et Nato lands hær?

Hvilket krav? Du påstår at de har en af de mest moderne og bedst trænede hær
i verden.

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 22:11

> "Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja. Du har påstået at Tyrkiet har "en af de mest moderne og bedst trænede
> i verden"
> Det har de IKKE.

Jo ellers havde de ikke været med i NATO!

> Hvilket krav? Du påstår at de har en af de mest moderne og bedst trænede
> hær i verden.

Ja, det er ligesom det der er kravet!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 22:21

On Mon, 6 Apr 2009 23:10:39 +0200, Pnic wrote:

> Jo ellers havde de ikke været med i NATO!

Sikke noget vrøvl. Det har da ALDRIG været et krav at have de mest moderne
våben, for at være med i NATO.

> Ja, det er ligesom det der er kravet!

Hvor får du dog de vanvittige ideer fra.???

Har Danmark måske de mest moderne våben.?

Nej vel.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-04-09 22:57

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jo ellers havde de ikke været med i NATO!

> Ja, det er ligesom det der er kravet!

Check fakta, Peter. Du udstiller dig selv som fuldkommen idiot.

/Johnny