C Lund: Folk flest har 4 fingre
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 03:33

Jødene forklarer
Publisert 24 Mars, 2009 - 00:54 av Usenet

http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/manelandingen.html

Chrisjoy:
"Bevismaterialet" refererer til den webside nevnt i hovedinnlegget.

John Stensbye :
Alltid artig å ha bevis i form an EN webside, som hvemsomhelst kan lage.
Det blir som når de kristne hentyder til at "det står i bibelen"....

TrondH:
Bildene er på websiden til NASA. Klikk på dem så ser du det. Nå tuller
pasientene fælt her.
-------------------

Folk flest har 4 fingre
av C-Lund den 24/03/2009 - 01:01

C Lund:
Folk flest har nå bare fire fingre. Dette med at de vender feil vei er
bare en optisk illusjon skapt av det runde visiret. Og med fargen på
visiret så er nok den blå tingen han holder ikke så lett å se, nei.

TrondH:
>Folk flest har nå bare fire fingre.

Lever du i din egen tegneserieverden?

>Dette med at de vender feil vei er
>bare en optisk illusjon skapt av det runde visiret.

Alle her vet hvordan refleksjon i runde speilflater blir. Hendene blir ikke
vridd feil vei av den grunn. Det må vøre noe du har lært på jødeskolen.
Denne løgnen din er så dum.

Fingrene til astronauten berører noe, mens fingrene i refleksjonen ikke
berører noe.
http://www.hq.nasa.gov/office/pao/History/alsj/a16/AS16-114-18388HR.jpg

Uansett hvilken form speilet har så kan det ikke reflektere mer enn det som
kan ses fra den siden hvor speilet er. Det er egentlig innlysende. Men for
C Lund så må også det innlysende nevnes. Sikkert fordi C Lund spiser for mye
sopp.

> Og med fargen på
> visiret så er nok den blå tingen han holder ikke så lett å se, nei.

Du babler så mye vås. Hvilken relevans har fargen på visiret?

Det vi ser er at astronauten berører en blå sak med hendene sine. Hendene
hans er halvveis lukket rundt det blå objektet. Fingrene i refleksjonen
viser noe helt annet. Der kan vi se en fullt åpen hånd som ikke holder i
noe. Vi kan se at innsiden av hånden i refleksjonen.
-----------------

C Lund
av Ateist den 24/03/2009 - 03:23

ble identifisert som en jøde for ca 2 år siden, men vi ser tendensene
fortsetter. Jødene klarer ikke å la være å engasjere seg når jeg snakker om
måneferden og 11. september. De klarer ikke å la det stå uimotsagt.

Det er lett å identifisere jødene på de forskjellige fora. Det er omtrent
bare de som ønsker å kommentere det jeg skriver om, spesielt på den måten
som sett over.
http://alias.sol.no/content/jodene-forklarer

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 24-03-09 09:23

In article <gq9go4$mk7$1@get-news01.get.basefarm.net>,
"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> bablet:

(klipp)

"The English word "finger" has two senses, even in the context of
appendages of a single typical human hand:
1. The four digits, not including the thumb.
2. Any of the five digits."

http://en.wikipedia.org/wiki/Thumb

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 09:49

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message

> "The English word "finger" has two senses, even in the context of
> appendages of a single typical human hand:
> 1. The four digits, not including the thumb.
> 2. Any of the five digits."

Med unntak av ryggsøylen og den store hjerneskallen er menneskekroppen lite
spesialisert. I motsetning til mange andre pattedyrgrupper har mennesker
primitive lemmer med fem fingre/tær på hver ekstremitet og føtter bygget for
å gå på hele fotsålen (sålegjenger) og kragebein.
http://no.wikipedia.org/wiki/Menneske

Hvis du mener at vi ikke skal regne tommelen som en finger, så er det bare 3
fingre på dette bildet:
http://home.chello.no/liberal/hands2.jpg

Og siden jeg sa jeg så 4 fingre, så var inkludert tommelen. Påstanden om at
folk flest bare har 4 fingre blir da meningsløs. Du kverulerer med idioti
fordi du vet at NASA ikke har vært på månen. Du vet at 11. september var en
jødejobb.
http://home.chello.no/liberal

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 25-03-09 14:33

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 00:37

> "1. The four digits, not including the thumb."

Det er barnelærdom at mennesker har 5 fingre på hver hånd, C Lund. Det
forandrer ikke så mye at du har funnet noe annet på en webside. Men uansett,
så er dette en dårlig avsporing fra feilen i bildet fra NASA.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 26-03-09 16:51

In article <gqef6n$g33$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> Det er barnelærdom at mennesker har 5 fingre på hver hånd, C Lund. Det
> forandrer ikke så mye at du har funnet noe annet på en webside.

Det der var ikke "en webside".

> Men uansett,
> så er dette en dårlig avsporing fra feilen i bildet fra NASA.

Feilen i bildet til NASA finnes kun i ditt egen hode.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 18:47

> Det der var ikke "en webside".

Påstanden din om at vi bare har fire fingre var en dårlig avsporing.

> Feilen i bildet til NASA finnes kun i ditt egen hode.

Alle kan se at du bare våser.

"Jews are smart" sa Eric Hufschmid, men jeg sa til ham at det virket ikke
slik i det hele tatt og baserte det på mitt møte med dere jøder på usenet og
sol.

Som en på sol skrev inatt:

Dummeste jøden?
Publisert 26 Mars, 2009 - 04:28 av Anonym

Det er så mange dumme jøder her ute. Men hvem er den dummeste?

Moderatoren raggar ble tvunget til å slette sitt eget innlegg i går:
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/raggar-sletter-seg-selv.html

Og det er ikke første gangen. Katolikken, Viking8 og angelfire ble t.o.m.
tvunget til å slette sine egne nick. Jødene dummer seg ut gang på gang.

--
Trond Halvorsen