Bilder fra "månen"
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 22-03-09 09:06

Fra : Pelle Thomsen

Dato : 22-03-09 10:14

Trond Halvorsen skrev:
> http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/manelandingen.html

Ha ha ha, det dummeste med idioter som skal lage
eller spre konspirasjonsteorier, er at de tror alle er
like tjukke i hue som dem selv.

Fra : Chrisjoy

Dato : 22-03-09 04:18

On 22 Mar, 10:14, Pelle Thomsen <pe...@invalid.domain.biz> wrote:

> Ha ha ha, det dummeste med idioter som skal lage
> eller spre konspirasjonsteorier, er at de tror alle er
> like tjukke i hue som dem selv.

Nei, det dummeste med idioter i denne kontekst er at de svarer uten å
ha satt seg inn i saken og gjør det enkelt for Trond å spinne videre
på at motparten har svake innvendinger eller innvendinger som er
gjensidig ekskluderende. Trond gjør seg på aktuell site skyldig til
stråmannvirksomhet og utøvelse av manglende respekt for sakens natur.
Det er tydelig at hans kamp slett ikke er imot påstanden om at
amerikanerne var på månen. Kampen føres derimot imot de som ikke
klarer å pelle ifrahverandre hans psykotiske sludder.

Det viktigste med bevismaterialet består i at ingen av bevismidlene er
uimotståelige. Derfor kan vi rusle forbi dem i stillhet uten å føle
behov for å fordype oss i materialet. Det er hvis vi er fornuftige
mennesker.

Fra : h runderheim

Dato : 22-03-09 11:59

Chrisjoy skreiv:
> [...]
> uimotståelige. Derfor kan vi rusle forbi dem i stillhet uten å føle
> behov for å fordype oss i materialet. Det er hvis vi er fornuftige

Jeg antar at det du omtaler som " bevismateriale" er slikt som svekker
påstanden om at USA var på månen ? Jeg ble i tvil.

Interessant. Jeg kunne tenke meg en bevisførsel for at jorda er
kuleformet. Indisiene er i alle fall sterke.

mvh
hr

Fra : Pelle Thomsen

Dato : 22-03-09 12:18

h runderheim skrev:

> Interessant. Jeg kunne tenke meg en bevisførsel for at jorda er
> kuleformet. Indisiene er i alle fall sterke.

Nei nei, dette er noe jødene har kokt opp for
å promotere bruk av kalott så de til slutt
kan ta over verden og omskjære alle bitte bitte
små tissefanter !

Fra : Christian Karlsen

Dato : 22-03-09 12:59

http://esamultimedia.esa.int/images/goce/C71_geoid_smooth4.jpg

Fra : h runderheim

Dato : 22-03-09 22:50

Christian Karlsen skreiv:

> http://esamultimedia.esa.int/images/goce/C71_geoid_smooth4.jpg

Ja, der ser du. Slike bilder skaper forvirring. Men, hypotesen bør
kanskje være :" -- tilnærmet kuleformet"

mvh
hr

Fra : Isachsen

Dato : 22-03-09 19:15

Chrisjoy wrote:

> Nei, det dummeste med idioter i denne kontekst er at de svarer uten å
> ha satt seg inn i saken ..........

Folk som synser behøver ikke å sette seg inn i sakene. Dessuten frarådes
det, da det kan skade synseevnen.

Isachsen

Fra : John Bilberg

Dato : 22-03-09 21:17

Isachsen wrote:

> Folk som synser behøver ikke å sette seg inn i sakene. Dessuten
> frarådes det, da det kan skade synseevnen.

Man skal og huske at fakta ødelegger enhver diskusjon.

--
job

Fra : Trond Svendsen

Dato : 22-03-09 21:19

"John Bilberg" <jbilberg@hotmail.com> skrev:

> Man skal og huske at fakta ødelegger enhver diskusjon.

Applaus!

--
Trond

Fra : Isachsen

Dato : 22-03-09 21:21

John Bilberg wrote:

> Man skal og huske at fakta ødelegger enhver diskusjon.

Så riktig, så riktig, men det er også blitt sagt, at fakta er oppskrytt.

Isachsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 22-03-09 05:10

On 22 Mar, 11:59, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> Chrisjoy skreiv:

> Jeg antar at det du omtaler som " bevismateriale" er slikt som svekker
> påstanden om at USA var på månen ? Jeg ble i tvil.

"Bevismaterialet" refererer til den webside nevnt i hovedinnlegget.

> Jeg kunne tenke meg en bevisførsel for at jorda er kuleformet.

Når du er ferdig å tenke, skriv det ned i en posting og send den davel.

Fra : h runderheim

Dato : 22-03-09 14:59

Chrisjoy skreiv:

> "Bevismaterialet" refererer til den webside nevnt i hovedinnlegget.

Det meste kan dras i tvil så nær som matematikk med axiomene som
premisser - og kanskje litt til. Det man ser, mener å se eller tror blir
mer i retning av en smakssak. Enhver må få lov til å nekte å tro at USA
var på månen -eller ? Når jeg tenker meg om så blir jeg litt usikker selv.

> Når du er ferdig å tenke, skriv det ned i en posting og send den davel.

Utsagnet presiseres slik : Jeg imøteser med forventning en -

mvh
hr

Fra : N/A

Dato : 22-03-09 14:59

Fra : N/A

Dato : 22-03-09 14:59

Fra : Chrisjoy

Dato : 23-03-09 03:53

On 22 Mar, 14:58, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> [...]
> var på månen -eller ?  Når jeg tenker meg om så blir jeg litt usikker selv.

Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet at det finnes formallogiske
bevis for den amerikanske måneferden. Derimot husker jeg meget godt at
jeg skrev at det aktuelle bevismateriale på ingen måte er
uimotståelig. Altså, det mangler et minste minimum av kvalitet for at
fornuftige mennesker skal gidde å fordype seg i det.

> Utsagnet presiseres slik :  Jeg imøteser med forventning en -

Det er rimelig enkelt å bevise at jorden er kuleformet fra noen meget
lett aksepterbare premisser. En slik bevisføring skal ikke forholde
seg til en hendelse i fortid hvor det i eftertid kan ha blitt tuklet
med bevismidlene, men en egenskap ved jorden som er vedvarende under
hele den evt. bevisføring og også efter at denne er avsluttet og
fortsatt under evt. disputter. Derfor er analogien din urimelig når
den settes opp til hva Trond ønsker å motbevise. Hvis vi videre antar
at jeg ønsker å bevise at månelandingen faktisk skjedde, så er din
analogi også urimelig i forhold til dette, men nøyaktig samme
begrunnelse. Hvis vi på den annen side erklærer analogien din å være
god, får vi bare en konklusjon som støtter mitt syn. Hvordan en
konstruerer et formallogisk bevis for at jorden er kuleformet fra mest
mulig enkle og lett aksepterbare premisser gidder jeg ikke hjelpe deg
med. Slik tilnærming til denne problemstilling er pensum allerede på
videregående skole, realfaglig studieretning, hvilket efter mitt
skjønn er et minstekrav til dannelse for med noen moralsk rett gjøre
krav på å delta i aktuell diskusjon.

Fra : C Lund

Dato : 22-03-09 11:49

In article <gq4rh9$qal$1@get-news01.get.basefarm.net>,
"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> wrote:

> http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/manelandingen.html

"Kun fire fingre i refleksjonen og hender som peker feil vei. Den blå
saken som astronauten berører med fingrene mangler i refleksjonen. Det
ser ut som at noen kommer inn for å kvele astronauten:"

Folk flest har nå bare fire fingre. Dette med at de vender feil vei er
bare en optisk illusjon skapt av det runde visiret. Og med fargen på
visiret så er nok den blå tingen han holder ikke så lett å se, nei.

"Månefartøyet pakket inn med julepapir og gullteip:"

Jaha... og...?

"Når man ser skyggen astronauten kaster skulle man forvente at
"fjellet" i bakgrunnen var mørkere på høyre side. Det amerikanske
flagget på "fartøyet" er opplyst på skyggesiden:"

Optikk er rare greier. Hva flagget angår så er det sikkert laget av
stoff, og er derfor gjennomlyst.

Lurer på hva disse månekonspirasjonistene vil si den dagen kineserne
lander på månen og tar bilder av det NASA etterlot seg der?

--
C Lund

Fra : Isachsen

Dato : 23-03-09 13:07

C Lund wrote:

> [...]
>
> Lurer på hva disse månekonspirasjonistene vil si den dagen kineserne
> lander på månen og tar bilder av det NASA etterlot seg der?

Før i verden trodde folk på "nyheter" fordi det hadde "stått i avisen".
Nu for tiden tror IKKE folk på nyhetene fordi det "har stått i avisen".

Isachsen

Fra : Espen Vestre

Dato : 23-03-09 13:13

"Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> writes:

> Før i verden trodde folk på "nyheter" fordi det hadde "stått i
> avisen". Nu for tiden tror IKKE folk på nyhetene fordi det "har stått
> i avisen".

Det sier vel noe om dagens aviser...
--
(espen)

Fra : C Lund

Dato : 23-03-09 23:04

In article <49c77b6f$0$7901$c83e3ef6@anchorman-read.tele2.net>,
"Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> wrote:

> Før i verden trodde folk på "nyheter" fordi det hadde "stått i avisen".
> Nu for tiden tror IKKE folk på nyhetene fordi det "har stått i avisen".

Nja... månelandingene er ikke akkurat nyheter. Og konspirasjonister
tror på nær sagt hva som helst.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:21

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message

> Nja... månelandingene er ikke akkurat nyheter. Og konspirasjonister
> tror på nær sagt hva som helst.

Det er visst en del som tror på den skrullete konspirasjonsteorien om Laden
som konspirerte med 19 suicidale muslimer som hadde gått på flyskole i USA
for å ta livet av seg fordi de hatet friheten i USA. Ett av bevisene til
Bush var et pass, som hadde falt ut av lommen til den ene kapreren idet han
krasjet i WTC, og landet på bakken like ved.

Men dette falske beviset og alle de andre kan bare kastes i søpla. En
pakistaner har innrømmet det hele:

Pakistaner innrømmer å ha revet ned byggene til Silverstein

- Beklager at jeg drepte barn. Jeg skulle bare drepe de over 18. Jeg trekker
tilbake alle eksplosivene.

(VG Nett) Pakistaneren Khalid Sheikh Mohammed skal ha tilstått at det var
han som rev ned byggene til Larry Silverstein i USA 11. september 2001.
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/jdisk-professor-kan-ha-funnet-bin-laden.html

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 24-03-09 09:25

In article <gq95hd$jh5$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> Bush var et pass, som hadde falt ut av lommen til den ene kapreren idet han
> krasjet i WTC, og landet på bakken like ved.

Slike som deg tror som sagt på hva som helst.

Tulling.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 09:51

> Slike som deg tror som sagt på hva som helst.

Når jeg sier at dette er en skrullete konspirasjonsteori så er det fordi jeg
ikke tror på den. Nå er du dum - igjen.

--
Trond Halvorsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 23-03-09 06:33

On 23 Mar, 13:06, "Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> wrote:

> Før i verden trodde folk på "nyheter" fordi det hadde "stått i avisen".
> Nu for tiden tror IKKE folk på nyhetene fordi det "har stått i avisen".

Det er de som hverken tror eller trodde på det som stod eller står i
avisen. Bilder av månelandingen ble allerede offentliggjort dagen
efter månelandingen, i sovjetisk presse, og spredte seg verden rundt.
Bildene ble tatt av USA's verste fiende på aktuelt tidspunkt, USSR og
deres satelitt. Det fulgte dessuten offisielle gratulasjoner fra
sovjetiske myndigheter fra bragden å ha landet på månen.

En meget mer spennende konspirasjonshypotese enn en falsk amerikansk
månelanding må være hvorfor USSR bekreftet månelandingen. Ble
sovjetiske myndigheter bestukket? Har de i samarbeide med amerikanerne
en skummel plan om å hjelpe romvesner å stjele alt vannet på jorden?
Her er potensiale for mange slemme og morsomme ideer.

Fra : Isachsen

Dato : 23-03-09 13:42

Chrisjoy wrote:

> [...]
> en skummel plan om å hjelpe romvesner å stjele alt vannet på jorden?
> Her er potensiale for mange slemme og morsomme ideer.

Tror neppe de har kunnet få til alt dette uten hjelp fra "nassistene"
som bor på et hemmelig sted på Sydpolen, hvorfra de sender ut "flying
saucers" og annet svevende materiell for å overvåke alt som skjer på
jorderik.

Isachsen

Fra : C Lund

Dato : 23-03-09 23:06

In article <49c783a3$0$7902$c83e3ef6@anchorman-read.tele2.net>,
> [...]

> som bor på et hemmelig sted på Sydpolen, hvorfra de sender ut "flying
> saucers" og annet svevende materiell for å overvåke alt som skjer på

Nei. Naziene har basene sine på baksiden av månen. De sender flygende
tallerkener for å utføre forsøk på folk fra de sentrale delene av USA.
(og deler av bygdenorge, tydeligvis)

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:15

> Nei. Naziene har basene sine på baksiden av månen. De sender flygende
> tallerkener for å utføre forsøk på folk fra de sentrale delene av USA.
> (og deler av bygdenorge, tydeligvis)

Nå må du ta pillene dine.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 24-03-09 09:25

In article <gq956g$ifu$1@get-news01.get.basefarm.net>,
"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> wrote:

> "C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message
> outh.net...

> Nå må du ta pillene dine.

Å? Fant jeg endelig noe så idiotisk at selv du ikke tror på det?

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 09:50

> Å? Fant jeg endelig noe så idiotisk at selv du ikke tror på det?

Det har stort sett kommet masse idioti fra dag.

--
Trond Halvorsen

Fra : Pelle Thomsen

Dato : 24-03-09 10:17

C Lund skrev:

> (og deler av bygdenorge, tydeligvis)

Det er iallefall helt tydelig at de har zappet
den atale jødehater halvorsen med sine
avanserte heavy-psykosomatisk-utløser-våpen.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 10:35

"Pelle Thomsen" <pelle@invalid.domain.biz> wrote in message

> den atale jødehater halvorsen med sine

Du elsker sikkert dene syke massemorderen her:
http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif.

Dere er forrædere - av verste sort. Dere vil nok havne i gasskamrene en
dag - på ordentlig denne gangen. Gasskammer-fleipen deres kan bli
virkelighet. Det var en god ide.

http://www.youtube.com/watch?v=0vaf4q01GSg

Denne videoen er laget av jøder. Han som spiller Hitler er jøde. Og det
stemmer jo med virkeligheten. Denne videoen kan vise at jøder ser på
gassingen til Hitler som en fleip.

FOX Jødene fleiper om 11. september massemordet:
http://video.yahoo.com/watch/4148754/11175385

FOX sier at noen isrealitter infiltrerte absoulutt alt i myndighetene før
11. september ved å si til personalet gjentatte ganger at de solgte billig
kunst. De infiltrerte t.o.m. hemmelige kontorer og private uregistrerte
boliger til betjenter. Deretter etterforsket de 11. september og fant ut at
Laden skulle rive ned byggene til Silverstein. De slemme med disse smarte
isrealittene var at de ikke sa noe til oss...

Sykt.

De fleste amerikanere er ikke klar over at FOX bare sitter der og kødder. De
tror de får servert ekte nyheter. Jeg har lagt til latter for at det skal
bli litt klarere, men folk er så vant til enveiskommunikasjon at de enser
ikke helt hva som blir sagt. De får med seg noen stikkord. Går fort fra det
ene til det andre.

--
Trond halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:15

"Chrisjoy" <ultralibertarianer@gmail.com> wrote in message
On 23 Mar, 13:06, "Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> wrote:

>Bildene ble tatt av USA's verste fiende på aktuelt tidspunkt, USSR og
>deres satelitt.

Nå lyver du jødegutt.

Eric Hufschmid:
If they Jews are not smart, then how do you explain them taking over the
European Union, America, Russia, and all the rest of the world?
---------

F.eks John Kerry og George Bush er begge jøder som later som de er politiske
fiender. Men dette vet du jo. Du er en jødisk løgner.

Obama As A Muslim Extremist - CNN Counters FOX Lies
http://www.youtube.com/watch?v=ZhWaiULqkp4

Obama warns Pakistan on al-Qaeda

US presidential candidate Barack Obama has said he would use military force
if necessary against al-Qaeda in Pakistan even without Pakistan's consent.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6926663.stm

FOX jødene sier at Obama er en ekstrem muslim. CNN jødene hevder FOX jødene
lyver. Obama sier Al-Qaida er i Pakistan.

Jødisk tullball.

Presidents and/or owners:

Jew - CBS - William S. Paley, Leslie Moonves
Jew - NBC - Jeffrey Zucker
Jew - ABC - Stuart Bloomberg and George W. Bodenheimer
Jew - ABC News - David Westin
Jew - CNN - Gerald Levin, Reese Schonfeld (co-founder)
Jew - FOX - Gail Berman, Rupert Murdoch
Jew - MBS - Ronnessen
Jew - Daily News - Maxwell, real name Hoch
Jew - US News - Zuckerman

Jew - New York Times - Sulzberger
Jew - BBC - Michael Ian Grade, Mark Thompson
Jew - Sirius Satellite Radio - Mel Karmazin, Scott Greenstein
Jew - ITV - Murdoch, Grade
Jew - Paramount Pictures - Bradley Alan Grey
Jew - 20th Century Fox - Sherry Lansing
Jew - News Corporation - Peter Chernin
Jew - Columbia Pictures - Kaufman
Jew - Warner Brothers - Barry M. Meyer
Jew - Clear Channel - Lowry Mays, Andrew Levin

Jew - Warner Co - Martin S. Davis
Jew - Dreamworks - Spielberg
Jew - Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista
Television - Micheal D. Eisner
Jew - VIACOM - Sumner Murray Redstone, real name Rothstein
Jew - MTV - Murray Rothstein
Jew - Nickelodeon - Murray Rothstein
Jew - Universal Pictures - Stacey Snider
Jew - Universal Studios - Ron Meyer

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 03-04-09 20:35

Trond Halvorsen skrev:

> Nå lyver du jødegutt.

Har du funderat på att konvertera till judendomen? Som ett sätt att bli
av med dina återkommande utbrott av frustrationer, menar jag.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 23-03-09 06:37

> Før i verden trodde folk på "nyheter" fordi det hadde "stått i avisen".
> Nu for tiden tror IKKE folk på nyhetene fordi det "har stått i avisen".
>
> Isachsen– Skjul sitert tekst –
>
> – Vis sitert tekst –

Dette er noe som hyenger igjen fra krigens dager. Den eneste
skikkelige nyhetskilden var BBC, den norske sensurerte pressen kom
stort sett bare med tulleball.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:18

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> wrote in message

>Dette er noe som hyenger igjen fra krigens dager. Den eneste
>skikkelige nyhetskilden var BBC, den norske sensurerte pressen kom
>stort sett bare med tulleball.

Michael Ian Grade CBE (born March 8, 1943) is a British businessman and a
distinguished figure in the field of broadcasting. He became Executive
Chairman of ITV plc on 8 January 2007 after his resignation from the role of
BBC chairman. Born into a Jewish show business family, his father was the
theatrical agent Leslie Grade, and his uncles were the impresarios Lew Grade
and Bernard Delfont. He was educated at Stowe School, and St Dunstan's
College, London.
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Michael-Grade

Jew = liar

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 03-04-09 20:35

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:10

> [...]
> saken som astronauten berører med fingrene mangler i refleksjonen. Det
> ser ut som at noen kommer inn for å kvele astronauten:"

Ho ho! Jøden er jo helt skrudd i huet.... Du tror kanskje tommelfingeren
ikke er en finger, eller noe? Eller lever du i din egen tegneserieverden?

>Dette med at de vender feil vei er
>bare en optisk illusjon skapt av det runde visiret.

Alle her vet hvordan refleksjon i runde speilflater blir. Hendene blir ikke
vridd feil vei av den grunn. Det må vøre noe du har lært på jødeskolen.
Denne løgnen din er så dum.

Fingrene til astronauten berører noe, mens fingrene i refleksjonen ikke
berører noe.
http://www.hq.nasa.gov/office/pao/History/alsj/a16/AS16-114-18388HR.jpg

Jeg tror ikke du klarer å overbevise noen andre enn deg selv med disse
tullete løgnene dine.

>Jaha... og...?

Det er helt Donald Duck at bena er pakket inn i julepapir og gullteip. Men
du merker selvsagt ikke slikt siden du åpenbart lever i en Walt Disney
tegneserie.

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 03-04-09 20:36

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:27

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message

> Dette med at de vender feil vei er bare en optisk illusjon

Uansett hvilken form speilet har så kan det ikke reflektere mer enn det som
kan ses fra den siden hvor speilet er. Det er egentilig innlysende. Men for
C Lund så må også det innlysende nevnes. Sikkert fordi C Lund spiser for mye
sopp.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 24-03-09 09:20

In article <gq95sq$ke9$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> C Lund så må også det innlysende nevnes. Sikkert fordi C Lund spiser for mye

Du er fjorten?

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 09:53

> Du er fjorten?

Det er ikke lett for deg å forklare disse bildene til NASA, skjønner jeg.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 25-03-09 14:36

In article <gqa70h$sl4$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> outh.net...

> Det er ikke lett for deg å forklare disse bildene til NASA, skjønner jeg.

Ikke uten å bruke mer tid enn du er verd, nei.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 00:39

> Ikke uten å bruke mer tid enn du er verd, nei.

Dessverre for deg blandet du deg inn for å vise at du er en jøde.

Det er lett å identifisere jødene på de forskjellige fora. Når jeg prater om
dem, måneferdbløffen deres eller 11. september, så kaster de seg over for å
bable litt vås.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 26-03-09 12:09

"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> om dem, måneferdbløffen deres eller 11. september, så kaster de seg over

Du lider av jødefobi. Alt som går deg imot er jødenes skyld.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 15:46

"Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> wrote in message

> Du lider av jødefobi. Alt som går deg imot er jødenes skyld.

Hvem som står bak 11. september har ingenting med å gå mot meg. Du babler.

- The criminals used considerable psy-op "magic."...
- No aluminum airliner could crash into the towers...
- Yet many witnesses swear they saw such a magic act that morning...
- These witnesses were lying or deluded...
- The military may have cloaking or stealth technology...
- Flexible liquid crystal display screens on the aircraft itself...
- Making the plane invisible to those on the ground...

Man kan se at denne personen er jøde på tåkebabbelet hans. Det er Morgan
Reynolds, som hevder han begynte å jobbe for Bush 1 uker før 11. september
2001. Hen ble med i Scholars for 9/11 Truth i 2006, og sier som sant er at
11. september var en "inside job", men som de andre i sannhetsbevegelsen
blander han sannhet med tull.
http://home.chello.no/liberal/

Karlsen i media:
56-åring tiltalt for nett-sjikane [Nettavisen, 2002-06-03]
Tiltalt for nettsjikane [avisa.no, 2002-06-03]
Kjendispsykolog kan miste lisensen [Nettavisen, 2002-02-04]
15 000 for nett-sjikane [ITavisen, 2002-01-21]
Psykolog fikk inndratt PC [NRK, 2002-01-18]
Psykolog drev sjikane [P4, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Nationen, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Aftenposten, 2002-01-18]
Fratatt PC etter nett-sjikane [VG, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Dagbladet, 2002-01-18]
Psykolog tiltalt for nettsjikane [Nettavisen, 2002-01-18]
Offentlig eller ikke? [Computerworld, 2001-10-18]
Refses av sine egne [Computerworld, 2001-10-18]
Psykolog etterforskes [Dagbladet, 2001-02-25]
Newskrigerne alle hater [Computerworld, 2000-11-24]
Newskrigene har alltid vært der [Computerworld, 2000-11-24]
Trakassering i en mannsverden på nettet [Computerworld, 2000-11-24]
http://home.online.no/~vidaandr/news/media/karlsen.html

Jeg overvar en god del av dette. Karlsen hadde omtrent sagt til Spangelid at
han var en dust, og det førte til at Spangelid ringte hjem til Karlsen,
sendte brev til skolen, og anmeldte saken. Det ble rettssak og greier. Det
hele virket hysterisk rart.

Når jeg etterhvert ble klar over den jødiske konspirasjonen forsto jeg at
det hadde vært et jødisk spill. Jeg søkte på Karlsen for å se hva han hadde
å si om jøder, og jaggu fant jeg ikke et innlegg hvor han faktisk innrømmer
at han er jøde:

Lurte du på hva de ivrigste nettnaziene heter? De heter Gordon Spangelid,
Morten Vinje og Jardar Eggesbø Abrahamsen. Deres mål er å suge penger ut av
meg og få meg straffet så hardt som mulig. Mine mål er å få den ene til å
shvnøvle litt mindre, få den andre til å bli litt mindre våpenfiksert og få
Jardar Eggesbø Abrahamsen til å bli litt mindre dødsopptatt.

Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk! Jeg
forsvarer derimot jøders rett til å ytre seg på news! Jeg forsvarer
ytringsfriheten på samtlige newspubber!
http://groups.google.no/group/no.alt.frustrasjoner/msg/690b7dd8a3ba92d2?dmode=source&hl=no

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 16:51

"Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> wrote in message

> Du lider av jødefobi.

Du later som du lider av parasitt og satanistfobi. Du har jo spilt gjøk her
i mange år. Skrevet masse meningsløst tull for å engasjere folk i
innholdsløst idioti.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 27-03-09 14:14

> [...]
>
> Du later som du lider av parasitt og satanistfobi. Du har jo spilt gjøk
> her i mange år. Skrevet masse meningsløst tull for å engasjere folk i

Se hvem som snakker.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-09 04:05

> Se hvem som snakker.

Du tror du er en komiker, men psykologiprofessorer og fjertefjølje er
morsomt kanskje en halv gang.

--
Trond Halvorsen

Fra : N/A

Dato : 26-03-09 07:27

Fra : N/A

Dato : 26-03-09 07:27

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:45

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message

> Og med fargen på
> visiret så er nok den blå tingen han holder ikke så lett å se, nei.

Du babler så mye vås. Hvilken relevans har fargen på visiret?

Det vi ser er at astronauten berører en blå sak med hendene sine. Hendene
hans er halvveis lukket rundt det blå objektet. Fingrene i refleksjonen
viser noe helt annet. Der kan vi se en fullt åpen hånd som ikke holder i
noe. Vi kan se at innsiden av hånden i refleksjonen.

De jødiske forklaringene er så dårlige. Jøden tror at han bare kan si, "Se
WTC smelter pga intense flammer!" og tro at det blir en sannhet enda vi kan
se er at bygget eksploderer:
http://home.chello.no/liberal/

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 24-03-09 09:19

In article <gq96tm$nau$1@get-news01.get.basefarm.net>,
"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> wrote:
> "C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message
> outh.net...
> Du babler så mye vås. Hvilken relevans har fargen på visiret?

Hvis visiret har rød/gullskjær så vil gråblå objekter ikke synes så
godt i refleksjonen. Det er relevansen.

--
C Lund

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 24-03-09 09:24

C Lund rablet følgende:

>Hvis visiret har rød/gullskjær så vil gråblå objekter ikke synes så
>godt i refleksjonen. Det er relevansen.

Jeg er en samler, har samlet på alt fra frimerker og Hvem Hva Hvor til
handlevognpolletter. Nå samler jeg på edru dager i rekkefølge og
satser på å slå min egen rekord fra barne og ungdomsårene.

Denne Trond Halvorsen er og en samler. Han samler på
konspirasjonsteorier, og juvelen i samlingen vil nok være at hans egen
død er en konspirasjon.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 10:11

"Hans Petter Nenseth" <hp@nenseth.no> wrote in message
>C Lund rablet følgende:

> Denne Trond Halvorsen er og en samler. Han samler på
> konspirasjonsteorier,

Den offisielle teorien er også en konspirasjonsteori. Men det vet du jo.
Dere jøder bare babler litt, ser jeg. Koseprater litt og sånn.

De som lyver om måneferden er de samme som lyver om Holocaust og 11.
september.

[...]

2 jøderlater som de diskuterer Holocaust:
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/luxcat-overtar-telemark-sykehus.html#Holocaust

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 03-04-09 20:39

Hans Petter Nenseth skrev:

> Denne Trond Halvorsen er og en samler. Han samler på
> konspirasjonsteorier, og juvelen i samlingen vil nok være at hans egen
> død er en konspirasjon.

Galningar finns det överallt. Men är det nödvändigt att ge respons på
deras gaggande?

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 09:56

> Hvis visiret har rød/gullskjær så vil gråblå objekter ikke synes så
> godt i refleksjonen. Det er relevansen.

Som sagt, så kan vi se en fullt åpen hånd uten noe på innsiden. Den blå
greia blir ikke borte selvom den får en annen farge i refleksjonen.

Alle kan jo se at du er desperat i dine forsøk på å dekke over for NASAs
løgner :) Du er jo helt borti natta.

--
Trond Halvorsen

Fra : Espen Vestre

Dato : 24-03-09 10:49

"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> writes:

> Som sagt, så kan vi se en fullt åpen hånd uten noe på innsiden. Den blå
> greia blir ikke borte selvom den får en annen farge i refleksjonen.

Den blå posen er ikke borte, og refleksjonene av hendene er riktig vei,
det er bare vanskelig å se.

Du får be NASA om å scanne bildet på nytt i høyere oppløsning, så ser du
det nok...
--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 11:14

"Espen Vestre" <espen@vestre.net> wrote in message

> Den blå posen er ikke borte, og refleksjonene av hendene er riktig vei,
> det er bare vanskelig å se.

Det er ikke vanskelig i det hele tatt å se at hendene peker feil vei. Alle
som har sett på bildet kan se at du lyver så det renner av deg. Bare fordi
jøden åpner kjeften og sier noe dumt, så blir det ikke sant av den grunn.

--
Trond Halvorsen

Fra : Espen Vestre

Dato : 24-03-09 11:30

> Det er ikke vanskelig i det hele tatt å se at hendene peker feil vei.

Hvis det er det man /vil/ se, er det nok vanskelig å se noe annet.

Mest til andre enn Trond som måtte være i tvil om månelandingene: Les
her om retroreflektorene som astronautene satte igjen på månen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_Experiment
--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 12:16

> Hvis det er det man /vil/ se, er det nok vanskelig å se noe annet.

Det er faktisk motsatt. Hvis man ikke /VIL/ se det åpenbare, så later man
som man ikke ser det. Bildet er VELDIG klart. Alle kan se at fingrene peker
feil vei. Visiret reflekterer hender som kommer inn for å "kvele"
astronauten. Og det stemmer ikke med det som faktisk skjer. Astronauten
kommer ikke imot seg selv i kveleposisjon. Han fikler med en blå sak. Alle
kan se det.

F.eks her ser vi her at WTC7 synker ned i bakken som om det plutselig sto
midt på havet:
http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif.

Jødene later som de ikke ser det. Men hjernevaskingens tid er over.

Når 10 tilsynelatende uavhengige personer sier "Se, stålet smelter pga
intense flammer" når vi faktisk kan se et bygg som eksplodere, så stoler
folk på disse 10 framfor sine egne øyne. Det er fordi folk ikke er klar over
at vi har millioner av løgnere blant oss som dekker over dette sinnssyke
massemordet.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 12:20

"Espen Vestre" <espen@vestre.net> wrote in message

> Hvis det er det man /vil/ se, er det nok vanskelig å se noe annet.

Du beviser så veldig klart at du er jøde med dette idiotiet ditt. I dine
jødeøyne så er vel dette en ulv, tenker jeg:
http://places.mongabay.com/south_america/blue-beak_bird.jpg

Eller hva tror jøden dette er? En bjørn, kanskje?

Ikke godt å si hva jøden kommer til å gjette her.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 25-03-09 14:36

In article <gqabq4$de7$1@get-news01.get.basefarm.net>,
"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> wrote:

> "Espen Vestre" <espen@vestre.net> wrote in message
> Det er ikke vanskelig i det hele tatt å se at hendene peker feil vei.

Refleksjonen er på en rund flate. Derfor virker det som om hendene er
bøyd bakover.

> Alle
> som har sett på bildet kan se at du lyver så det renner av deg. Bare fordi
> jøden åpner kjeften og sier noe dumt, så blir det ikke sant av den grunn.

Ta pillene dine.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 00:44

> Refleksjonen er på en rund flate. Derfor virker det som om hendene er
> bøyd bakover.

Jeg ser du snakker med en stråmann. Det virker ikke som hendene er bøyd
bakover, og det er det ingen som har påstått heller.

Men det vet du jo. Du vet at måneferden er en bløff, at Holocaust er en
bløff og at Silverstein rev ned byggene sine 11. september.

Du viser klart at du vet dette der du kommer med dine tullete
bortforklaringer.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 26-03-09 09:15

In article <gqefjb$h3l$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]
> Jeg ser du snakker med en stråmann. Det virker ikke som hendene er bøyd
> bakover, og det er det ingen som har påstått heller.

Det er grunnen til at du tror hendene vender feil vei.

> Men det vet du jo. Du vet at måneferden er en bløff, at Holocaust er en
> bløff og at Silverstein rev ned byggene sine 11. september.

Tullprat.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 09:40

> Det er grunnen til at du tror hendene vender feil vei.

Hendene blir ikke feil vei pga rund overflate, tullebukk. Du er en dårlig
løgner.

--
Trond Halvorsen

Fra : Espen Vestre

Dato : 26-03-09 09:56

"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> writes:

> Hendene blir ikke feil vei pga rund overflate, tullebukk. Du er en dårlig
> løgner.

De er ikke feil, det er bare du som feiltolker skyggene på hanskene i
speilbildet, de kan se ut som fingerspisser dersom man ikke ser nøye
etter.

Men Trond, hvordan forklarer du at man fortsatt kan bruke
retro-reflektorene som Apollo-astronautene satte igjen på månen til å
måle avstanden til månen med nesten millimeter-nøyaktighet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_Experiment

Og hvordan forklarer du at den japanske månesonden Selene har
3D-fotografert landingsstedene til både Apollo 15 og Apollo 17, og
at det ser akkurat ut som på bildene fra disse to ferdene?

http://wms.selene.jaxa.jp/selene_viewer/en/html/whats_new_2.html

--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 14:46

> De er ikke feil, det er bare du som feiltolker skyggene på hanskene i
> speilbildet, de kan se ut som fingerspisser dersom man ikke ser nøye
> etter.

Nå må du slutte med dette jødiske tullet ditt. Bildet er veldig klart:

Fra : C Lund

Dato : 26-03-09 16:53

In article <gqg0va$e7p$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> "Espen Vestre" <espen@vestre.net> wrote in message

> Nå må du slutte med dette jødiske tullet ditt. Bildet er veldig klart:

Ja, bildet er veldig klart. Og hvis du ser etter så ser man faktisk at
hendene i refleksjonen også holder på en blå... hva det nå er for noe.

--
C Lund

Fra : Espen Vestre

Dato : 26-03-09 18:17

C Lund <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> writes:

> Ja, bildet er veldig klart. Og hvis du ser etter så ser man faktisk at
> hendene i refleksjonen også holder på en blå... hva det nå er for noe.

Da må man se godt etter, speilbildet er ikke spesielt klart og er fullt
av jpeg-artifakter siden det scannete bildet er nokså sterkt komprimert,
men man ser den blå posen der (det er en pose til å samle prøver fra
måneoverflaten i).
--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 18:59

> men man ser den blå posen der (det er en pose til å samle prøver fra
> måneoverflaten i).

Ser du denne blå posen i refleksjonen i visiret, eller bare babler du litt
sånn løst om at du ser den der.

Isåfall ble denne blå "posen" nevnt allerede i toppinnlegget.

Velkommen etter.

--
Trond halvorsen

Fra : Espen Vestre

Dato : 26-03-09 19:11

"Trond Halvorsen" <trondhalvorsen@hotmail.com> writes:

> Ser du denne blå posen i refleksjonen i visiret,

Ja, men det er nokså utydelig pga. den dårlige jpeg-kvaliteten.
--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-03-09 01:50

> Ja, men det er nokså utydelig pga. den dårlige jpeg-kvaliteten.

Er nok bare møkk på jødebrillene dine.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 18:53

> Ja, bildet er veldig klart. Og hvis du ser etter så ser man faktisk at
> hendene i refleksjonen også holder på en blå... hva det nå er for noe.

Det er tydelig at du hallusinerer og håper at ingen ser på bildet selv.

Jøden:
"Slapp av folkens, se en annen vei. Jeg skal forklare hva vi ser her,
jeg..."

Jødene på CNN forteller hva vi skal tenke:
http://video.yahoo.com/watch/1212104/4313346

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 18:56

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message

> Ja, bildet er veldig klart. Og hvis du ser etter så ser man faktisk at
> hendene i refleksjonen også holder på en blå... hva det nå er for noe.

Litt tidligere sa du at blåfargen ble borte pga fargen på visiret. Men nå
ser du altså noe blått der likevel. Hvor mange forskjellige jødebriller har
du egentlig?

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 27-03-09 15:59

In article <gqgfiu$rfa$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> ser du altså noe blått der likevel. Hvor mange forskjellige jødebriller har

Det jeg sa var:

"Hvis visiret har rød/gullskjær så vil gråblå objekter ikke synes så
godt i refleksjonen."

Til ditt forsvar så sa jeg litt senere:

"Den har bare den samme fargen som bakgrunnen,
hvilket gjør at du ikke kan se den."

Men blåfargen er altså ikke borte, bare sterkt svekket. Og uansett så
er tingen i hånden hans synlig i visiret, dersom man ta seg tid til å
se etter.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-09 00:21

> [...]
>
> Men blåfargen er altså ikke borte, bare sterkt svekket. Og uansett så
> er tingen i hånden hans synlig i visiret, dersom man ta seg tid til å

Som sagt, så ser vi en åpen hånd i refleksjonen. Du babler bare tull.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 29-03-09 10:10

In article <gqmbd7$i5e$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> outh.net...
> Som sagt, så ser vi en åpen hånd i refleksjonen. Du babler bare tull.

*Du* ser er åpen hånd, men det er fordi du har latt deg lure av dette
konspirasjonstullet. Finn frem til en utgave av dette bildet med
høyere oppløsning, så ser du hva som egentlig skjer.

--
C Lund

Fra : Espen Vestre

Dato : 29-03-09 10:16

> [...]

> konspirasjonstullet. Finn frem til en utgave av dette bildet med
> høyere oppløsning, så ser du hva som egentlig skjer.

At du orker å holde på fortsatt, sånn som han terper på det der.

Mens han selvsagt lot være å svare på dette:
--------

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 30-03-09 09:15

> [...]
> retro-reflektorene som Apollo-astronautene satte igjen på månen til å
> måle avstanden til månen med nesten millimeter-nøyaktighet?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/Apollo_AS11-40-5952HR.jpg

Du ser vel at dette bare er tull. Du ser gulledderkoppen i bakgrunn. Du vet
at NASA bløffer og du bare later som du tror på dem.

--
Trond Halvorsen

Fra : Espen Vestre

Dato : 30-03-09 10:22

> [...]

> Du ser vel at dette bare er tull. Du ser gulledderkoppen i bakgrunn. Du vet
> at NASA bløffer og du bare later som du tror på dem.

Vel, nå er det altså en stor mengde mennesker som påstår at de har brukt
disse reflektorene (blant annet Mythbusters - er de kjøpt og betalt
av NASA alle sammen?

Du kommenterte ikke bildene fra den japanske månesonden? Var de litt for
overbevisende selv for deg?
--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 31-03-09 08:35

> Vel, nå er det altså en stor mengde mennesker som påstår at de har brukt
> disse reflektorene (blant annet Mythbusters - er de kjøpt og betalt
> av NASA alle sammen?

Selvfølgelig, det er en stor bløff. Hvem ellers er det som skal prøve å
bevise at NASA har vært på månen? De har ok råd til det. At de i det hele
tatt må prøve å bevise at de har vært på månen med nettopp slike
dokumentarer sier jo sitt.

I dokumentaren Dark Side of The moon kan det se ut som at løgneren Rumsfeld
& Co innrømmer at bildene var falske, men at de var på månen likevel. De som
ikke merker at det er en mockumentary, vil kanskje tro det. De som merker at
det er en mockumentary vil kanskje tro at dokumentarer ikke er til å stole
på.

At de i det hele tatt lager slike forvirrende dokuemntarer tyder på at ting
ikke er som det skal være med månelandingspåstanden.

--
Trond Halvorsen

Fra : pelle thomsen

Dato : 31-03-09 16:19

Trond Halvorsen skrev:

> At de i det hele tatt lager slike forvirrende dokuemntarer tyder på at ting
> ikke er som det skal være med månelandingspåstanden.

Ha ha, man lager slike mockumentaries nettopp for å vise hvor enkelt
det er å lage og å få enkle folk til å tro på konspirasjonsteorier.
Ikke rart du ikke forstår poenget nei...

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 03-04-09 20:41

Espen Vestre skrev:

> Du kommenterte ikke bildene fra den japanske månesonden? Var de litt
> for overbevisende selv for deg?

Trond kan givetvis inte överbevisas om någonting. Han har nämligen skådat
LJUSET och likt en annan jihadkrigare ska alla otrogna antingen förmås
att omvända sig eller elimineras. Resultatet blir lika trist och tråkigt
som alltid.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 30-03-09 09:11

> *Du* ser er åpen hånd,

Alle ser det klart og tydelig. Jødebrillene dine forstyrrer hodet ditt.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 26-03-09 16:52

In article <gqff07$k84$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> outh.net...

> Hendene blir ikke feil vei pga rund overflate, tullebukk. Du er en dårlig

En rund overflate vil gjøre at refleksjonene på den overflaten blir
avrundet. Slike som deg blir forvirret av slikt.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 19:00

> En rund overflate vil gjøre at refleksjonene på den overflaten blir
> avrundet. Slike som deg blir forvirret av slikt.

Ingen som har tvilt på det.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 12:33

"Espen Vestre" <espen@vestre.net> wrote in message

> Den blå posen er ikke borte, det er bare vanskelig å se.

Den er der, men man ikke se den nei. lol. Nå har jeg fått samlet jødiske
forklaringer på dette bildet. meco fant visst noen stropper i dette bildet,
og du finner den blå posen i refleksjonen, til tross for at ingen andre kan
se den. Den er så vanskelig å se at bare du kan se den. Jødebrillene dine er
kanskje litt for sterke?

Jødene på sol forklarer litt:

Jødiske il.primo vet at måneferden er en bløff, men han prøver å spre litt
skeptisisme, uvitende om at en sagkrakk i tre og en tandemsykkel ikke likner
hverandre...

Vilken garanti har du for at fotoene ikke er trikset med?
av il.primo den 05/04/2008 - 15:23

Fra slike som deg og likesinnede.

Det med julepapiret kan jo være laget rundt vilken som helst metallramme,
tandemsykkel f.eks.
en sagkrakk i tre eller noe.
Du må ikke være så snar til å hoppe på de sykeste konspirasjonsteorier!

meco vet også at måneferden er en jødisk bløff, men later som om han er en
utforskende ikke-jøde...

Det er sant og si rart
av meco den 05/04/2008 - 15:26

at Nasa skulle legge ut manipulerte bilder på sin egen nettside. Det er der
de er hentet fra, og ligger der enda.

I vår teknologiske tid er intet umulig.
av il.primo den 05/04/2008 - 15:28

Heller ikke å legge ut slikt på andres nettsider.

Dere er for godtroende.

il.primo ser muligheten for at jeg har pakket inn sykkelen min i julepapir,
tatt bilde av det og lastet det opp på JødeNASAs websider, for å vise det
fram på SOL Debatt og spre litt skeptisisme rundt måneferden...

meco har studert det ene bildet i 16 timer og han klarer ikke lenger å la
være å vise at han er en dum jøde han også...

Oppdatering
av meco den 06/04/2008 - 07:43

Har undersøkt litt, og når det gjelder det første bildet med
refleksjonene -er forklaringen følgende:

Det er oversiden av armene/håndleddene vi ser. Det som kan se ut som det er
fingre, er der hanskene er festet til drakten med noen stropper med mørkere
farge enn drakten og hanskene.

Etter 16 timer har han funnet ut at det er oversiden av armene vi ser, og
ikke undersiden som alle andre trodde. Og det skulle jo forklare det meste.

Jeg legger fram bildene et år senere og da har angelfire en helt annen
forklaring på det første bildet...

hehe
by Anonym on 09/03/2009 - 22:20

så d er noen som driver med d gamle tullet der enda. det er tilbakevist så
mange ganger,men skal gi deg rett i en ting. nemlig refleksen i atronautens
visir,den er ikke hans egen. den er selvfølgelig en annen astronauts. han
var ikke der alene. resten kan forklares for de som virker oppegående nok.

Angelfire mener altså at hendene i refleksjonen er fra en annen astronaut.
Ja, for han var jo ikke alene.

http://www.hq.nasa.gov/office/pao/History/alsj/a16/AS16-114-18388HR.jpg

Herre Gud, går det an å bli så blokkert i huet...

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 25-03-09 14:34

In article <gqa77g$t8f$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]
> Som sagt, så kan vi se en fullt åpen hånd uten noe på innsiden. Den blå
> greia blir ikke borte selvom den får en annen farge i refleksjonen.

Nei ,den er ikke borte. Den har bare den samme fargen som bakgrunnen,
hvilket gjør at du ikke kan se den.

> Alle kan jo se at du er desperat i dine forsøk på å dekke over for NASAs
> løgner :) Du er jo helt borti natta.

Snakk for deg eslv.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 00:47

> Nei ,den er ikke borte. Den har bare den samme fargen som bakgrunnen,
> hvilket gjør at du ikke kan se den.

I refleksjonen kan vi se en åpen hånd. Du er ikke så blind som du later som.

--
Trond Halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 26-03-09 09:15

In article <gqefpi$hq5$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]

> outh.net...

> I refleksjonen kan vi se en åpen hånd. Du er ikke så blind som du later som.

Som sagt; optikk er rare greier.

--
C Lund

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 09:40

> Som sagt; optikk er rare greier.

Nei, det er ikke det. Kun når du går på tabletter.

--
Trond Halvorsen

Fra : h runderheim

Dato : 24-03-09 09:21

Trond Halvorsen skreiv:

> [...]
> WTC smelter pga intense flammer!" og tro at det blir en sannhet enda vi kan

På den linken fant jeg ikke noe om hvorvidt WTC smelter eller eksploderer.

Først smalt det når flyene traff, så brant det kraftig pga flyenes fulle
tanker og så falt bygningene sammen. De falt sammen pga at den
langvarige og ekstreme varmen svekket metalldelene som holdt hver etasje
oppe. Det er det som man ser når bygningene liksom synker sammen. Det
startet med at de øverste og mest utsatte golvene/etasjene løsnet og
datt, så dro de den neste med seg i fallet, så den neste og så ramler
hele huset sammen som en slags vertikal domino. Dette var litt
overraskende. Man selvfølgelig ikke sett for seg akkurat et slikt
scenario under konstruksjonen.

Om man f.eks "bare" hadde hatt en kraftig eksplosjon i de øvre etsajene
så hadde tross alt byggene stått. De ansvarlige for gjerningen kunne
heller ikke ha hatt mulighet til å forutsi et slikt utfall. De var nok
like overrasket som alle andre.

mvh
hr

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 10:03

"h runderheim" <s-link@online.no> wrote in message
> [...]
> og ekstreme varmen svekket metalldelene som holdt hver etasje oppe. Det er
> det som man ser når bygningene liksom synker sammen. Det

Ja, vi har hørt denne tullete historien fra Bush og dere andre jøder før.

Men alle kan se at dette bygget her blir revet ned med eksplosiver:
http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

Her ser vi en skyskraper som brenner intenst:
http://www.911myths.com/assets/images/madrid_windsor.jpg

Og her ser vi et bygg som eksploderer:
http://www.911review.com/articles/jm/cache/usyd1_files/wtc_collapse1.jpg
http://www.911review.com/articles/jm/cache/usyd1_files/wtc_collapse2.jpg

Som du kan se i de siste to bildene så synes ikke en eneste flamme. Det er
fordi den sist rest av flammer som var i toppetasjen har blitt blåst ut av
eksplosiver.

En drone er et militært begrep for ubemannede, gjenbrukbare luftfartøyer. De
brukes for å samle etterretning og bære våpen uten å risikere livet til egne
soldater.

Droner ble først brukt under første verdenskrig, og fram til andre
verdenskrig ble de brukt til å trene skyttere på luftvernartilleri. Disse
var i bunn og grunn bare store modellfly. Etter hvert som det har blitt
mulig å krympe elektronikk til svært liten størrelse, samtidig som
toleransen for egne tap har blitt lavere og lavere i vestlige samfunn, har
ubemannede luftfartøyer blitt vanligere og vanligere i militær sammenheng.
http://no.wikipedia.org/wiki/Drone

--
Trond Halvorsen

Fra : h runderheim

Dato : 24-03-09 10:37

Trond Halvorsen skreiv:

> Ja, vi har hørt denne tullete historien fra Bush og dere andre jøder før.

Dersom en ser på de mange opptakene av hendelsen så stemmer det man ser
med denne forklaringen. Beskrivelsen av hendelsesforløpet bygger på
fakta vedr. konstruksjonen av huset. Men, la nå dette stå uimotsagt, så
får vi kanskje litt gøy her. Keep on the good work.

mvh
hr

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 11:16

> Trond Halvorsen skreiv:

> Dersom en ser på de mange opptakene av hendelsen så stemmer det man ser
> med denne forklaringen.

In your Jewish dreams. Folk er ikke så dumme som du tror.

Men alle kan se at dette bygget her blir revet ned med eksplosiver:
http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

Bygget synker ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet.

Fra : h runderheim

Dato : 24-03-09 15:55

Trond Halvorsen skreiv:

> In your Jewish dreams. Folk er ikke så dumme som du tror.

Jeg har et prøveabonnement på Morgenbladet nå. I dagens nummer står det
en artikkel om den nye moten : konspirasjonsteorier

Den som kikker på de mange opptakene av da WTC falt ser at det stemmer
100% med forklaringen. ( - Ikke at DET skulle komme som en bombe akkurat
da. ) Røyken skyldes at det oppstod en virkning som om mange
blåsebelger satte i gang da etasjene klappet sammen nedover med større
og større kraft etter hvert som tyngden øket. Etter hvert klappet de
sammen bare av tyngden og kraften som kom ovenfra. Dramatisk og høyst
uventet var det.

mvh
hr

Fra : Isachsen

Dato : 24-03-09 17:36

h runderheim wrote:
> [...]
>
> Jeg har et prøveabonnement på Morgenbladet nå. I dagens nummer står
> det en artikkel om den nye moten : konspirasjonsteorier

Noen "ny" mote er det vel ikke riktig å kalle det. Konspirasjoner er
like gamle som historien. Og teoriene, les mistankene, om dem sikkert
like gamle.

De som er aktuelle akkurat i vår tid, har trolig sammenheng med visse
"protokoller", som ble kjent i slutten av 1800-årene.

Isachsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 00:47

"Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> wrote in message

> De som er aktuelle akkurat i vår tid, har trolig sammenheng med visse
> "protokoller", som ble kjent i slutten av 1800-årene.

Jødiske Eric Hufschmid har sagt at Alex Jones er en "Zionist crusader" eller
en israelsk agent. Det er en jødisk fleip. Alex Jones er en amerikansk jøde.

Eric Hufschmid, Daryl Smith, Christopher Bollyn og Mike Piper er jøder som
later som de mistenker hverandre for å være Sionister. De mener at 11.
september var en Sionist-jobb.

Alex Jones har etterforsket 11. september i mer enn 7 år. Nå er NWO,
Illuminati, Bilderberg, The Elite, The Globalists, The Bohemian Grove, m.fl.
under mistanke. Men alle disse begrepene er jødiske syndebukker.

Krangelen mellom Professor Steven E. Jones og Jim Fetzer om hvorvidt det var
Thermite eller Space Beams Weapons som rev ned WTC'ene er bare en avsporing,
et spill. Deres barnslige krangel var falsk. De er venner som later som de
krangler.

Sannhetsbevegelsn har planer om å holde på med sine detaltdiskusjoner i all
evighet. Det de diskuterer mye nå er om det var noen fly som fløy inn i WTC
eller ikke. De er skrullete med vilje.

Den jødiske sannhetsbevegelsen blander sannhet med løgn og tull.

http://www.youtube.com/watch?v=9RaGNO5uhr0

Denne videoen viser en stor samling av det andre flykrasjet fra mange
vinkler og forskjellige kameraer. Det er ingen uoverensstemmelser eller noe
merkelig. Likevel skriver han som har lagt opp videoen i
beskrivelsenahoo.com/watch/1212104/4313346

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 00:56

> [...]

vinkler og forskjellige kameraer. Det er ingen uoverensstemmelser eller noe
merkelig. Likevel skriver han som har lagt opp videoen i
"911-Most Every Fake Recorded 2nd Hit at WTC On Sept 11 2001"

Jøden legger fram en mengde bevis på at et fly fløy inni WTC og sier, "Se,
her er bevis på at det ikke var noe fly." Og noen jøder kommenterer videoen
med jevne mellomrom, "Ja, jeg ser det jeg også."

http://www.yahoo.com/watch/1212104/4313346

Dukekiller:
the guy interviewed in this video has been disappeared for more than 6
months now

TheFinal911Truth:
It's just an act, to make people think it's dangerous to investigate 9/11.
Christopher Bollyn is a Jew.

Jewish Eric Hufschmid:
It is 30 June 2007...
do you know where Christopher Bollyn is?

Bollyn supposedly wrote and posted this article at his site on 29 June 2007,
but we have not heard directly from Bollyn, so we have no reason to believe
that Christopher is alive, and if he is alive, we have no reason to believe
that he is safe.
http://www.erichufschmid.net/TFC/DarylBradfordSmith_Hufschmid-30June2007.html

Bollyn and Hufschmid are giggling as they're writing this...

Jewish Christopher Bollyn:
When I met with 9-11 researcher and scientist Professor Steven E. Jones at
Brigham Young University in the winter and spring of 2006, I tried to
impress upon him that there were people in the 9-11 movement who were
dangerous and who were not at all interested in finding the truth about what
happened on September 11, 2001. The 9-11 movement was infested with agents,
as one should expect.

I also told him we were in very real danger for exposing and speaking about
the lies of 9-11. My wife and I knew that we were being monitored by the FBI
at my home in Illinois. For this reason we were very reluctant to even visit
our home. I told Jones and others about this threat that I had discovered in
the summer of 2005.

http://www.rumormillnews.com/pix4/Bollyn_and_Jones.jpg
Christopher Bollyn and physicist Steven E. Jones discussing the evidence of
Thermite at the World Trade Center in June 2006

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=117840

Actually, they're just posing, trying to look mystic...

Bollyn, 29 January 2008:
My latest discovery about 9-11 is now posted on-line and is available for
public reading. The article, entitled "How Did Israeli Spy Software Get Onto
Critical FAA Computers?" is on my website.

To support Bollyn's 9-11 research, please send a donation by PalPal to:
shop@bollynbooks.com
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=117845

I think I will send him all my money so he can write his ridiculous
fairytales about Israel. If he disappears again, I'll rob a bank, so he can
come back...

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 00:56

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 00:00

> [...]
> artikkel om den nye moten : konspirasjonsteorier
>
> Den som kikker på de mange opptakene av da WTC falt ser at det stemmer

Ja, du er flink til å¨spille ekstremt hjernevasket, altså.

http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

Alle kan se at dette bygget blir revet ned eksplosiver. Det stemmer 100%.

Spennende at du har prøveabonnement på Morgenbladet.

"Anybobdy who looks at this evidence and continues to insist that fires
caused the buildings to collapse is simply having a difficult time facing
the possibilty that a government could commit such a crime..."
http://www.erichufschmid.net/AreTheCriminalsFrightened.wmv

Enten det eller så er de jøder som bare later som de ikke skjønner noe.

FOX jødene fleiper om massemordet:
http://video.yahoo.com/watch/4148754/11175385

FOX jødene sier at noen isrealitter infiltrerte absolutt alt i myndighetene
før 11. september ved å gjentatta ganger si til personalet at de solgte
billig kunst. De infiltrerte t.o.m. hemmelige kontorer og private
uregistrerte boliger til betjenter. Deretter etterforsket de 11. september
og fant ut at Laden skulle rive ned byggene til Silverstein. Det slemme med
disse isrealittene vat at de ikke sa noe til oss...

Ha ha, veldig morsomt. Jødene er syke i huene sine.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 00:23

"h runderheim" <s-link@online.no> wrote in message

>Etter hvert klappet de sammen bare av tyngden og kraften som kom ovenfra.

Vi har hørt denne forklaringe fra Morgenbladet og andre jødeaviser i mange
år. Den stemmer ikke med virkligheten i det hele tatt. Det var ingen tyngde
som falt ned noe sted. Om du hadde vært en kjempe og løftet de øverste
etasjene opp 5 meter og sluppet det ned, så hadde ikke resten av bygget
klappet sammen som om de var laget av dominobrikker. Øverste del av de 80-90
etasjene ville blitt mer ødelagt. Øverste del hadd blitt ganske ødelagt og
kanskje falt ned på siden.
http://www.youtube.com/watch?v=dfSAiDq15ys

Her ser vi WTC1 bli demolert. Vi kan se de øverste etasjene bli demolert
nedenfra og opp, på tradisjonelt vis, lik WTC7. Vi kan se den siste rest av
flammer bli blåst ut av eksplosiver før resten av bygget eksploderer ovenfra
og ned. De øverste etasjene er borte før resten av bygget begynner å
eksplodere.. Dette "trikset" for at det skal passe bedre med den offisielle
tulleforklaringen.

Et nøye og detaljert massemord. De er syke i hodene sine.

Windsor bygget i Madrid brant som en fakkel i nesten et døgn. Dagen etter
sto skjelettet like høyt. Slik som forventet. Det burde ikke være nødvendig
med slike eksempler. Det skulle være innlysende. Skyskrapere er ikke bygget
av ufestede dominobrikker.

Et fly krasjet i Empire State building i 1945. Det skapte et sår som ble
reparert og hele bygget sto like fint.

Slik som forventet.

En time etter at et fly krasjet inn i WTC så eksploderte bygget og ble
jevnet med jorden på 10 sekunder.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 11:20

Trond Halvorsen
"h runderheim" <s-link@online.no> wrote in message
> Trond Halvorsen skreiv:

> Dersom en ser på de mange opptakene av hendelsen så stemmer det man ser
> med denne forklaringen.

En fyr startet en tråd i et annet forum:

How Many Jewish Posters on the AWE Bboard?

Stand up and be counted.
------------

doctorno:
you know i'm jewish. i've said so on this board on many occasions. what's
the point? should i start a who's the prebyterian, episcopalian, methodist,
lutheran, muslim, catholic buddhist, taoist etc. thread? i don't believe in
hiding my religion, but as you stated, i also don't practice any religion.
my wife, as i have also stated many times is catholic, and does practice
catholicism. we have no problem whatsoever with the religion issue. i don't
actually know who else on this board is jewish. there are those who are
supportive against the posters on this threads incessant flat out lying
posts(calling inri) and other flat out nonsensical bashing and grouping all
jews as if we all share the same thought patterns. they may or may not be
jewish, or maybe they're just normal decent folks who get sick of the
ridiculous repetitive lying that occurs on a daily basis here. if you guys
really enjoy the hating on jews thing, keep on going. this thread doesn't
seem to be getting any play from anyone except the known overt
racists/bigots.
-----------

TrondH:
I knew that, but not because you've said it, but because you lie to cover up
who did 9/11.
------------

INRI:
That's always a good clue in my experience as well.
------------------

vil lying Jews at FOX pretending to argue with another Jew
http://video.yahoo.com/watch/4177019/11242421

ZotDudot7:
Please define "Jew", BeAGentile. If you think Ashkenazim are Jews then you
are wrong... Judaism has been faithjacked by the Ashkenazim. I'm not Jewish,
but please DO think about what I said. Thank you. :)

BeAGentile:
A jew is a person who keeps the Jewish lies secret, a person who knows that
the Holocaust is a hoax, that 9/11 was a Jew Job, that all the media are
owned by Jews, etc. A Jew is a person who keep all this secret. Some Jews in
the truth movement tell some truth, but mix truth with lies.

ZotDudot7:
So you think ALL Jews are bad? Not just the obvious Ashkenazim? I mean, as
well as the Mizrahim who claim that Jesus was "black", did crack, and wants
to kill all whites (cf. Black Hitler)? There are some VERY nice Jews in the
world, to wit, the Messianic Jews. I doubt you've met all of them. So please
don't judge an entire group just based on the million-some corporate
Scrooges! :)

BeAGentile:
I've met these lying Jews all over forums and youtube. I don't think there
are any exceptions.

ZotDudot7:
Pretty soon you'll probably encounter Jews who agree with you about the
corruption. What will you say to them?
---------------------

Er det ZotDudot7 som kanskje ganske så snart skal stå fram og si at han er
enig i at han hele tiden har visst at 11. september var en jødejobb og at
han har holdt dette skjult, og så lurer han på hvordan jeg vil reagere?
---------------------

craigblast:
out of all the examples of a good jews you could of used you made the
typical jewish reply, blame blacks, blacks have nothing to do with your ass
being owned by 'beagentile',you just proved 'beagentile' point about jews,
there sneaky and evil, and they blame gentiles for everything especially
blacks so that the could be blameless to everything. your just a fucking
idiot being exposed.

--
Trond Halvorsen

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 06:32

On 25 Mar, 10:32, Jon <jons.n...@netspace.net.au.invalid> wrote:
> In article <b896ceaf-0d2a-41a6-8dee-
> bc4da598a...@q9g2000yqc.googlegroups.com>, herman.bru...@gmail.com
> says...

> Ingen grunn til at han skal ha fred.
>
> --
> Jon.– Skjul sitert tekst –
>
> – Vis sitert tekst –

Men har ikke spaltens øvriger lesere krav på fred fra slike
tullebukker?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 01:48

> Men har ikke spaltens øvriger lesere krav på fred fra slike
> tullebukker?

Er du redd for at freden skal bli ødelagt, du, ho ho!

Noen tror
Skrevet av 'Mighty', mrten-minstemann@hotmail.com, 14.juli.2007, kl.06:11

de er satt til verden for å skape kriger.

De kaller det rettferdighet, og de mener at de er kallet.
-------------

Jeg visste ikke at noen trodde dette før denne jøden kom med litt "inside
information".

--
Trond Halvorsen

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 09:16

On 25 Mar, 14:37, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:
> "Brumle Måseegg" <herman.bru...@gmail.com> wrote in message

> Du vet veldig godt at nazismen er skapt av jøder,

Det aner jeg faktist ikke noe om, finner det bare utrolig.

>at Hitler var jøde og at

Han var av kristen herkomst

> Holocaust er en bløff.

En meget godt dokumentert hostporisk hendelse

> Av alle historier er det forbudt i enkelte land å ikke tro på Holocaust
> historien. En sterk indikasjon på at historien er en løgn.

Det er også forbudt i mange land å beskylde deg for å være en hallik
som levde av å skaffe babyer til pedofile. Er dette en sterk
indikasjon på at du i virkeligheten er det????

> Med tanke på at jødiske Silverstein var målet og mannen bak 11. september og
> at hele verden ble lurt av de jødiske mediene til å tro at muslimer hadde
> noe med saken å gjøre, så blir krympede hoder, lampeskjerm og såpehistorien
> latterlig.

Med tanke på de millioner som ble myrdet av naziraddene under krigen
så blir krympede hoder, lampeskjerm og såpehistorien latterlig.

> Jøder er ondskapsfulle løgnere som lyver stort.

I så fall er du jøde. Resten av vrøvlet ditt er ikke verd å spandere
noe mere tid på.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 00:58

> En meget godt dokumentert hostporisk hendelse

Du vet godt at det ern en bløff, lille løgngutt.

[...]

2 latterlige jøder later som de diskuterer Holocaust:

Men unnskyld meg... Stammer ikke disse krympede hodene fra den
Sør-Amerikanske regnskogen???
http://www.youtube.com/watch?v=EnShHYyCFWY

http://www.trumanlibrary.org/photographs/72-3312.jpg

En dobbel dør er mer sannsynlig

sobe:
We look at clip number 6 of the "One Third of the Holocaust" movie and find
it odd that denierbud suggests that there should be double doors at the
entrance to the building. Why this is necessary denierbud doesn't explain.
Denierbud's suggestions are poor and not thought out well, which betrays
comments that say that denierbud has "debunked" the "Holohoax".
http://www.youtube.com/watch?v=VixADqCEsdg

Menn brenner ikke, men feite kvinner brenner godt...
http://www.youtube.com/watch?v=riVVjJB7DRo

Hadde jødene like brede skuldre som velforede amerikanske menn?
http://www.youtube.com/watch?v=XqLqz3dpFOA

Hvor mange jøder er det plass til per kubikkmeter
http://www.youtube.com/watch?v=TOH7CEwW6tY

Var det bensineksos eller dieseleksos som tok livet av jødene?

Med tanke på at de fleste som tar selvmord med eksos bruker bensineksos, så
var det nok det nazistene brukte også...
http://www.youtube.com/watch?v=nTmH06jfJ9s

Oct. 28 2005 11:29 PM ET
Associated Press

BERLIN -- Ernst Zundel, a white supremacist and longtime Canadian resident
charged in Germany with inciting racial hatred, will go on trial on Nov. 8,
a court said Friday.

German authorities accuse Zundel, who was deported from Canada in March, of
decades of anti-Semitic activities, including repeated denials of the
Holocaust - a crime in Germany - in documents and on the Internet.

Zundel will go on trial in the western city of Mannheim on Nov. 8, court
spokeswoman Bettina Krenz said. It was unclear how long the trial would
last. Jewish leaders hope it will spread awareness of the Holocaust.
http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNews/story/CTVNews/20051028/Ernst_Zundel_051028/20051028?hub=World

Zundel skrev omtrent "Jeg tror ikke på det jødene sier..." på internett og
ble hentet fra Kanada til Tyskland og ført i rettssak? Jødiske ledere har et
motiv bak tyske myndigheters sprøe handlinger?

Ernst Zündel has done extensive research into the theory that UFOs are
really Nazi airships flying reconaissance missions from a secret base at or
near the South Pole.
http://www.nizkor.org/hweb/people/z/zundel-ernst/flying-saucers/

Ernst Zundel er iallefall jøde. Dette er jødisk tullball.

Jødiske Eric Hufschmid:

David Irving sent to Jail for Holocaust Denial

Before you worry about being arrested, consider that his arrest is yet
another deception to frighten the Goyim. The Holocaust is the primary tool
the Zionists have to manipulate Goyim emotions, so expect them to protect it
at all costs!
http://www.erichufschmid.net/HoloHoax/DavidIrvingHoax.html

Eric skriver "Sionister", men han mener jøder...

Frank Collin
Fuehrer of The American Nazi Party

The Fuehrer Is Discovered to be Jewish
http://judicial-inc.biz/frank_collins.htm

--
Trond Halvorsen

Fra : Alf P. Steinbach

Dato : 26-03-09 01:10

* Trond Halvorsen:

> Stammer ikke disse krympede hodene fra den Sør-Amerikanske regnskogen???

Denne tråden er krysspostet til dk.politik, no.alt.frustrasjoner,
no.samfunn.politikk.diverse, no.samfunn.religion og se.politik.diverse.

Hvilken gruppe er det du leser tråden i?

Cheers,

- Alf

--
Due to hosting requirements I need visits to <url: http://alfps.izfree.com/>.
No ads, and there is some C++ stuff! Just going there is good. Linking

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 06:03

> [...]

> "fjellet" i bakgrunnen var mørkere på høyre side. Det amerikanske
> flagget på "fartøyet" er opplyst på skyggesiden:"

Er optikk rart? Hva er det som er så rart med det?

> Hva flagget angår så er det sikkert laget av
> stoff, og er derfor gjennomlyst.

Er flagget på "fartøyet" gjennomlyst? Hvordan kan det være mulig? Sikker på
at ikke du mener det andre flagget, som står på en stang like ved
astronauten der?

--
Trond Halvorsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 24-03-09 20:29

On 25 Mar, 00:56, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:
*snip en tirade av ræl*

Du virker litt hysteriske idag. Har du drukket for meget Coca Cola?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 03:44

On 25 Mar, 00:56, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>

> Du virker litt hysteriske idag. Har du drukket for meget Coca Cola?

Og jøden sporer av...

Her har du hysteriske jøder:

http://sol-forumet.blogspot.com/2009/02/sol-anbefaler-brukere-ikke-lese-eller.html

SOL anbefalte jødene å ikke lese eller svare på det jeg skrev.... :)

--
Trond Halvorsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 24-03-09 23:34

On 25 Mar, 03:44, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:
> "Chrisjoy" <ultralibertaria...@gmail.com> wrote in message

> On 25 Mar, 00:56, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>

> Og jøden sporer av...

Nei, skrullingen. Det var du som sporet av med en tirade av ræl.

> Her har du hysteriske jøder:

Forsøk å helbrede ditt psykotiske forhold til jøder.

> http://sol-forumet.blogspot.com/2009/02/sol-anbefaler-brukere-ikke-le...
>
> SOL anbefalte jødene å ikke lese eller svare på det jeg skrev.... :)

Jeg er ikke interessert i dette tulleforum.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 08:30

> Det var du som sporet av med en tirade av ræl.

Jeg vet at dere jøder ikke liker at sannhetene kommer fram, men det blir
ikke noe mindre sant bare fordi ønsker at det var "ræl"...

> Jeg er ikke interessert i dette tulleforum.

Åh, er det et tulleforum. Ho ho. Ja, jødene tuller fælt på det forumet også.

Jeg hadde skrevet om utviklingen i "etterforskningen" av 11. september
hendelsen på SOL i et år uten å bli forhindret. Men når jeg i januar/februar
2007 kom fram til at Larry A. Silverstein var hovedmannen og at han var
jøde, så begynte en intens sletting. Jeg hadde funnet ut at brukeren Vsteder
var den samme som SOL-redaksjonen og jeg sendte Vsteder en apost, "Er du den
skrullingen som sletter innleggene mine?" Ikke så lenge etterpå var
forumkategorien Aktuell Politisk Debatt borte...

Har SOL rota bort APD?
Skrevet av 'nomen-nescio', 21.mai.2007, kl.22:14

nå har geniene i SOL klart å rote bort et helt diskusjonsforum.....
for det er vel ikke det rødgrønne STASI som har sensurert bort alle
innleggene på Aktuell Politisk Debatt???

mvh
NN®

--------------

Sol valgte å legge ned
Skrevet av 'raggar', 22.mai.2007, kl.07:53

APD.
mvh.raggar

--------------

hvorfor?
Skrevet av 'sol dat', 22.mai.2007, kl.08:32

Hvorfor valgte sol å legge ned et av de mest besøkte rommene på
forumet?

--------------

GRUNNLAGET:
Skrevet av 'raggar', 22.mai.2007, kl.10:42

Det ble for mye sjikane av enkeltpersoner og for lite debatt rundt
aktuelle politiske temaer!

For å slippe noe mer har sol valgt å legge APD brakk en stund.

mvh.raggar

--------------

for noe fjas og vas
Skrevet av 'Doffen', 22.mai.2007, kl.11:07

Det er ene og alene avsløringer av makteliten her i landet som er årsaken
til dette. De tåler ikke at noen tramper de på tærne så forbannet enkelt er
det.

Nytt lovforslag er da også levert Stortinget nå om å sensurere internett.
Maktrøkla er redd for posisjonene sine nå. disse trakassørene av det norske
folk skal røykes ut vær du sikker.

--------------

Hvor er Aktuell Politikk forumet?
Skrevet av StingBee 25.mai.2007, kl 10:25

Hvor har Aktuell Politikk forumet her på SOL blitt av? Nedlagt?

--------------

Lagt ned pga sjikane
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 15:08

Raggar sa at SOL hadde valgt å legge ned APD fordi han følte seg sjikanert.
Det er en slags kollektiv straff.

--------------

Jødene på SOL reagerte ofte hysterisk på mine innlegg og de klarte ikke å la
være å engasjere seg i 11. september saken. SOL skrev etterhvert en
anbefalning til sine brukere (de jødiske)...

Debatt på Norsk Politikk
Skrevet av SOL-redaksjonen 27.juni.2007, kl 14:39

De siste par månedene har det vært noen få brukere som bevisst har forsøkt å
ødelegge dette forumet med jødehets, personsjikane og 'klipp og lim' tekster
fra høyreekstreme nettsteder.

Dette har ingenting å gjøre med ytringsfrihet! Rasisme og personsjikane er
intet annet enn mangel på gode argumenter og normal folkeskikk. SOL har en
policy om å fjerne innlegg som bryter med våre retningslinjer, når vi blir
gjort oppmerksom på disse. SOL Redaksjonen vil være mer proaktiv i den
kommende tiden, og fjerne alle innlegg som bryter med våre retningslinjer -
dette kommer vi til å være spesielt proaktiv med på dette forumet fremover,
og spesielt alle innlegg fra kjente sabotører vil bli slettet fortløpende.

Som et velmenende råd anbefaler vi å ikke kommentere, lese eller på annen
måte besvare innlegg som helt tydelig bryter med våre retningslinjer. Disse
innleggene vil uansett bli slettet.

--------------

Muslimer?
Skrevet av Suppe 27.juni.2007, kl 15:47

Og dette gjelder muslimer også, ikkesant? neppe...

--------------

SOL-redaksjonen la også inn en stor pop-up som kom fram når man skulle
skrive et innlegg:

Viktig informasjon

Advarsel

Debattgruppen har spesielle regler

Vær aktsom når du skriver debattinnlegg i denne gruppen. Ærekrenkende angrep
på deltakere kan være straffbart. Dessuten er stygge omtaler og nedsettende
språkbruk svært dårlig folkeskikk.

Vi ber deg om å vise hensyn til deltakerne, andre debattanter og deg selv.
Ved eventuelle politianmeldelser vil SOL måtte utlevere informasjon som vil
identifisere deltakere i debatten.

Trykk på "Jeg aksepterer" for å fortsette til debatten. Trykk på "Jeg
aksepterer ikke" for å gå til forsiden av SOL Debatt.
Øverst på debattsiden skrev SOL i rødt:

Alvorlige overtramp av SOL Debatts regler kan bli politianmeldt. Husk at du
er ansvarlig for det du skriver.

Til SOL-redaksjonen
Publisert 28 juni, 2007 - 10:34 av Mann

Jeg forstår at man ønsker at vi som klikker oss inn på dette forumet, først
må samtykke at vi aksepterer reglene, men kunne det være mulig å sørge for
at dette er kompatibelt med alle nettlesere, også Firefox som har en andel
på over 30%.

I Firefox ser nemlig denne Jeg-Godkjenner-siden ut som en bitteliten
pop-up-boks det er umulig å forandre størrelsen på (og helt umulig å lese),
så Firefox-brukere har rett og slett ikke anledning til å gjøre seg kjent
med advarselen deres. Ellers er "Norsk Politikk"-siden grei.

I Opera, derimot, er hele "Norsk Politikk"-siden uten et eneste innlegg,
bortsett fra et reklamebanner.

Noen som har prøvd å lese dette forumet med Safari, eller andre nettlesere?

--------------

Opera er best
by peppern on 28/06/2007 - 11:31

Den er raskest og blokker det forbanna sprettoppvinduet som har kommet her
på siden nå.

mvh
peppern

--------------

Nettleserproblem
by silverstein on 28/06/2007 - 17:32

Ja, dere vrir det over til et nettleserproblem. Bedre at SOL fjerner tullet
sitt.

Jeg har på pop-up-blocker som begynte å mase her igår. Jeg trykka på'n for å
se hva de hadde funnet på for noe greier, og da blåste det opp en stor
advarsel over hele skjermen. Så jeg skrudde på blokkeringen igjen. Det går
rundt i huet på dem der borte nå...

--------------

Neida
by **** on 28/06/2007 - 22:11

Det er kun en Silverstein/Jew-Terminator-sperre.

--------------

Etterhvert fjernet SOL "tullet" sitt...

--
Trond Halvorsen

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 01:44

Fra : Espen Vestre

Dato : 25-03-09 09:07

Brumle Måseegg <herman.brumle@gmail.com> writes:

> Og derfor har da denne tulklebukken bestemt seg for å forsøke ødelegge
> også NSPD, men det klarer han ikke.

NSPD ble da ødelagt av etterfølgerne til NSDAP for lenge siden likevel.
(Ser dette våset bare gjennom kryssposting)
--
(espen)

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 09:49

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 03:29

Fra : Jon

Dato : 25-03-09 10:33

In article <b896ceaf-0d2a-41a6-8dee-
bc4da598ae1d@q9g2000yqc.googlegroups.com>, herman.brumle@gmail.com

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 14:38

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> wrote in message

> "Brumle Måseegg" <herman.bru...@gmail.com> wrote in message

> Fra før har man regnet med to typer naziradder.

Du vet veldig godt at nazismen er skapt av jøder, at Hitler var jøde og at
Holocaust er en bløff.

[...]

Joseph Goebbels:
"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually
come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the
State can shield the people from the political, economic and/or military
consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to
use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy
of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the
State."

Når denne mannen vet så mye om store statlige løgner, så kan vi vel forvente
at han vil avsløre de han kommer over?

In 1846, President James Polk, anxious to expand the American empire, had
the U.S. army build a fort on the Rio Grande, some 150 miles south of the
commonly accepted border between Texas and Mexico. After 16 US soldiers died
in a skirmish, Polk told Congress that Mexico had "shed American blood upon
the American soil." This claim was called "the sheerest deception" by a
congressman named Abraham Lincoln. Nevertheless, the Mexican-American war
was on and in 1848, Mexico, being out-gunned, signed a peace treaty ceding
away half of its country, including California, for a paltry sum.
----------------------------

ABRAHAM
This name may be viewed either as meaning "father of many" in Hebrew or else
as a contraction of ABRAM (1) and Hebrew ?????? (hamon) "many, multitude".
The biblical Abraham was originally named Abram but God changed his name
(see Genesis 17:5). He led his followers from Ur into Canaan, and is
regarded by the Jews as being the founder of the Hebrews through his son
Isaac and by the Muslims as being the founder of the Arabs through his son
Ishmael. A famous bearer of this name was Abraham Lincoln, the American
president during the American Civil War.
http://www.behindthename.com/name/abraham

Jødiske Abraham avslørte bløffen, ja, og da kan vi vel forvente at han er
til å stole på og at han vil avsløre bløffer...

Men tipper det var noen falske flagg operasjoner under borgerkrigen også.

Hitler kledde opp noen fanger som polske soldater, plasserte dem på grensen
og skøyt dem. Han hevdet Polen hadde angrepet og brukte det som begrunnelse
til å invadere Polen.

False Flag Operation = Jewish Operation.

In the early 1960s, America's top military leaders reportedly drafted plans
to kill innocent people and commit acts of terrorism in U.S. cities to
create public support for a war against Cuba.
http://abcnews.go.com/US/story?id=92662

Så det finnes sinnssyke mordere i regjeringen, ja, som dreper folk i eget
land for å kunne skylde på andre, for å få en grunn til å drepe fler. Ja,
ja, ABC News har nevnt det ihvertfall. Det er så lenge siden at de har
sikkert forandret seg. Over til neste nyhet.

Robert S. McNamara, Kennedy's defense secretary, said: "I never heard of it.
I can't believe the chiefs were talking about or engaged in what I would
call CIA-type operations."
http://www.attackonamerica.net/operationnorthwoods.htm

Er dette en kjent type CIA-operasjon? Så dette er noe de har gjort flere
ganger, altså...

Ja, da så...

--
Trond Halvorsen

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 17:56

On 26 Mar, 00:39, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> dem, måneferdbløffen deres eller 11. september, så kaster de seg over for å

Det er da du som babler vås med dine skrøner om måneferden, 11
september eller naziraddenes systematiske myrderier av jøder. Du har
da blitt så ettertrykkelig tilbakevist at det er tydelig at du bare
jerper vrøvl til tross for at du vet bedre selv.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 01:37

> Det er da du som babler vås med dine skrøner om måneferden,

Som alle kan se så kommer skrønehistoriene fra jødene:

http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/manelandingen.html

meco:
Altså, det som kan se ut som det er fingre, er der hanskene er festet til
drakten med noen stropper med mørkere farge enn drakten og hanskene. Grunnen
til at vi ikke ser stroppene er rett og slett fordi drakten og hanskene har
en lysere farge enn stroppene. Grunnen til at jeg, til tross for at vi ikke
kan se stroppene, vet at de er der, er fordi jeg har litt peil på astrologi
og sånn. Jeg følger med på horoskopet hver dag.

il.idioto:
Vilken garanti har du for at fotoene ikke er trikset med fra slike som JE og
[...]

Du må ikke være så snar til å hoppe på de sykeste forklaringer, meco'n!

angelfire:
[...]

Så angelfire hevder å mene at fingrene i refleksjonen er fra en annen
astronaut...

--
Trond Halvorsen

Fra : N/A

Dato : 26-03-09 07:27

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 18:02

On 26 Mar, 00:43, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:

> Men det vet du jo. Du vet at måneferden er en bløff, at Holocaust er en
> bløff

Kan du da vennligst fortelle oss hvor det ble av de mer enn 3-400 000
jødene som ble deportert fra Ungarn i 1944 og som ble sendt med tog
til Auswitch, og siden ingen har hørt noe fra????

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 01:41

wrote:

> Kan du da vennligst fortelle oss hvor det ble av de mer enn 3-400 000
> jødene som ble deportert fra Ungarn i 1944 og som ble sendt med tog
> til Auswitch, og siden ingen har hørt noe fra????

Vi hører fra disse jødene stadig vekk. De flyr rundt på fora og later som de
ikke er jøder.

Ble søkkrik på falsk naziflukt

Forfatter tjente over 100 millioner på oppdiktet biografi.

Den belgiske forfatteren, til nå kjent som Misha Defonseca, innrømmet fredag
at hennes bestselgende biografi om hvordan hun angivelig unnslapp nazistene
er ren og skjær løgn...
http://www.nettavisen.no/verden/article1642926.ece

Sannheter fra en jøde? Jøss, har denne jøden blitt ærlig?

"Jeg er ikke engang jøde"

En gang jøde, alltid løgner...

"Forfatteren heter i virkeligheten Monique Dewael, og var fire år gammel da
hennes far ble arrestert av nazister i Belgia."

En gang jøde, alltid løgner...

"Jeg følte meg jødisk, sier hun."

Følte hun seg kallet til å lyve?

"Hun anklager nå forlegger sin for å ha tvunget henne til å utgi en bok hun
selv aldri ønsket å skrive."

Ble hun av den jødiske forleggeren tvunget til å lyve, tvunget til å skrive
boken eller tvunget til å utgi boken som hun hadde skrevet mens hun hadde
lyst til å gjøre andre ting?

"For å takle hverdagen diktet hun opp en fantasiverden som minner mye om
opplevelsene hun skildrer som sine egne i boka.- Jeg blandet alt sammen. Det
er øyeblikk fra barndommen jeg ikke lengre er sikker på om har skjedd eller
bare var en del av mitt indre univers. Jeg ber om forlatelse fra de som
føler seg sviktet, sier hun."

Fra "ren og skjær løgn" til "Jeg var bare litt forvirret i barndommen.
Beklager hvis dere føler at jeg har lurt dere, men 100 millioner kommer godt
med. Jeg ble faktisk tvunget av den slemme forleggeren."

"BEKLAGER SEG: Monique Dewael utga seg for å være jødiske Misha Defonseca.
Nå beklager hun hvis noen føler seg sviktet. Til høyre ibildet: medforfatter
Vera Lee"

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00550/Misha_Defonseca_Ver_550998s.jpg

Det var en medløgner også, ja, som sikkert også ble presset av den slemme
jødiske forleggeren. Disse to kvinnene gliser som om de var skikkelig lei
seg...

--
Trond Halvorsen

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 18:50

On 26 Mar, 01:36, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> Altså, det som kan se ut som det er fingre, er der hanskene er festet til
> drakten med noen stropper med mørkere farge enn drakten og hanskene.

Jeg godt at den filmen som ble laget om sjøslaget på havnen i Havanna
i virkeligheten ble tatt opp i et vaskevannsfat, men det forhindrer
meg ikke fra å vite at den spanske flåte der ble ødelagt. Jeg vet at
bildet av flaggstangløftingen på Ivo Jima var arrangert, men jeg vet
at øya ble erobret, og jeg vet også at Armstrong var på månen. Det er
nemlig en god del andre kilder jeg også bygger på.

Men hvor ble det av de ungarske jødene??????

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 02:15

> jeg vet også at Armstrong var på månen.

Ja, du tror vel du har en UFO i kjelleren også du :)

> Men hvor ble det av de ungarske jødene??????

De går rundt og later som de ikke er jøder. Mange som gjør det. De som
driver sannhetsbevegelsen i USA later som de ikke er jøder.

Jødene på sol latet som de ikke var jøder, men angelfire, peppern,
Fjellreven og viking8 har på et tidspunkt innrømmet det.

Doctorno på et forum innrømmet det:

Niggardly Jigger Chiggers:
[...]

Dessverre overlevde viking8 Holocaust:

Jøde-Trond, du er en idiot.
av Anonyme alle sammen den 21/03/2008 - 16:36

Og det vet alle i hele Norge. Jeg er jøde forresten, og jeg og noen
Mossad-partnere skal partere deg og drepe deg snart. (I den rekkefølgen, ja)
--------------

Piller
av viking8 den 22/03/2008 - 19:12

Du må ha piller. Nå! Kanskje HCN-piller er best. For en uutdannet lufsus som
deg, så er HCN hydrogencyanid / Blåsyre.
Avstedkommer en uhorvelig smerte under døden, med mye krampe og sikling -
jeg vil tro noe so m forsåvidt ikke endrer din personlighet i det dagliege.l
--------------

Helsepersonell
av viking8 den 22/03/2008 - 19:29

Jeg er ikke medisinsk utdannet, men har meget kompetent helsepersonell i
familien. Skal jeg be om henvisning? Han er riktignok ikke spesialist på det
psykiske området, men har tyngde nok til å be om adekvat hjelp på området.
Dog kan det tenkes at han selv er best egnet til å løse problemet, da han er
kirurg innen mage, hjerte og - ikke minst - hjerne. Kanskje kirurgi er bedre
enn psykiatri. Jaja, kanskje, til tross for vårt felles ønske om adekvat
hjelp til alle. Imidlertid er jeg kjemiingeniør, og kan vel kanskje bidra
med råd om midler for å skåne helsevesenet. Jeg kan lage en grufull cocktail
som gjør en utslått på 4 sekunder. Smertefritt.
--------------

Tosken
av viking8 den 22/03/2008 - 23:36

Det er skremmende at noen kan være så kort i knollen. Og bare det å ha en
slik forkortet knoll mht jøder sier jo litt. Det eneste jeg kan si, er at
jeg er full av impnade over at du i det hele tatt kan stave ordet jøde.
Rusle deg en tur ned til Tel Aviv og lir av deg samme søpla, så får du
kanskje en invitt til Israeli Defence Forces. Så skal vi se om kjeften er
like kållåpen. Når bæsjen ligger i den vesle hårløse trusa, og du har en Uzi
stukket inn i den vesle kjeften din. Og for å informere deg; ikke lurt med
et skeivt ord - du vil ikke være verdt mer enn det du har i mønsteret under
skoene dine. Og jeg vet hva jeg snakker om, lurv.
--------------

Går det ikke an
Publisert 23 mars, 2008 - 16:24 av viking8

Går det ikke an for SOL å fjerne denne Jøde-Trond fra forumet? Det hadde jo
vært ,mye mer renslig enn at jeg personlig hadde skutt han rett i den lille
feite panna hans. Kan ikke noen i sol lekke hans identitet til meg, så er
problemet løst. Lille Trond vil da være fordunstet for ever. Det siste han
sier er noe tøv om jøder, og så er han historie. Et lite tilfelle i et
sandtak.
--------------

håper
av danjan den 23/03/2008 - 16:29

håper ikke det er du som skriver dette viking.
Dette er totalt uakseptabelt innlegg.
--------------

Forslag til SOL
Publisert 23 mars, 2008 - 16:32 av viking8

Jeg har et forslag til til SOL. I kampen mot de evneveike bøllene her på
forumet, så foreslår jeg at man kan få frigitt personlige opplysninger mht
hvem som står bak diverse innlegg. Slik sett kan man stoppe slike apeskaft.
Tenk hvor livredd enkelte blir hvis de vet at en mann ere på vei for å rive
hauet av et feigt lite hode. Da blir det slutt på tullet her.
--------------

Jesus
av viking8 den 26/03/2008 - 17:45

Jesus, at du orker..... mon tro om du sa det samme i Israel? I den grad du
noen sinne har råd til en flybillett til Ben Gurion. Jeg tviler. Men et trix
er å dempe seg litt. Som du vet kan Mossad sende en luring. Og med full
overbevisning er han nok hakket smartere enn deg. Han er profersjonell. Og
da skjønner du kianskje forskjellen. Mellom A og B. Og hvis du skulle være i
tvil; jeg har møtt noen av gutta boys. Det har ikke du - for da hadde du
stått på kne og bukket og nikket. Ellers hadde du aldri bukket og nikket
mer.
--------------

Mossad
av viking8 den 27/03/2008 - 18:03

Du vet, peppern, vi kan alle ha livstrøbbel. Vi kan ha det i tanker, i kropp
osv. Men desverre er det noen som har det gjennomsyret, latent og for evig i
knollen. Og du ser jo eksempler her på SOL. Tom i hodet, og svekket
muskelkraft, og alt man har igjen er noen taster og SOL. Og da, noe
uvitenhet om jøder. Selvfølgelig uten å være klar over Mossads og IDFs evne
til å knekke nakker til og med i Norge. Og så er det jo di som gjerne tar
jobben for 100.000 kroner. Noen vet ikke hva som skjer. De koper på sofaen
med sitt sikkel og potetgull, og alt er svart i knollen. Det syke er at folk
ikke forstår.Kontakten mellom Israel/Mossad/Oslo/SOL er kortere enn noen
forstår.
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/jden-viking8-klikket-i-pasken-2008.html

--
Trond Halvorsen

Fra : N/A

Dato : 26-03-09 07:27

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-03-09 23:48

On 26 Mar, 02:14, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>
> De går rundt og later som de ikke er jøder. Mange som gjør det. De som
> driver sannhetsbevegelsen i USA later som de ikke er jøder.

Du trenger jo rett og slett hjelp for din paranoia.

Fra : Alf P. Steinbach

Dato : 26-03-09 07:27

* Brumle Måseegg -> Trond Halvorsen:

> Du trenger jo rett og slett hjelp for din paranoia.

Vel, det er et spørsmål om det er mer galskap å være undertroisk (å overkritisk
velge å ikke tro på ting som de fleste tror på) enn å være overtroisk (å
ukritisk velge å tro på det de fleste tror på).

Slik jeg ser det er begge deler former for galskap: i det første tilfellet å se
bort fra og å forbli upåvirket av alle fakta og overveldende sannsynlighet, og i
det andre tilfellet å se bort fra og å forbli upåvirket av all logikk.

Men det å være undertroisk gavner verken en selv eller andre, med mindre man får
et kick av å være annerledes, mens det å være overtroisk, for eksempel religiøs,
kan være til gavn for en selv og/eller andre, i alle fall i dagens samfunn.

Dermed er jeg enig med deg i at Trond, hvis han virkelig mener det han skriver
(og ikke bare forlyster seg med å egge opp folk på njus, eller driver forsking
på reaksjonene, eller slikt), mest sannsynlig trenger hjelp for sin whatever.

Men da ikke fordi det er galskap (som det da er), men fordi det er en generelt
uakseptert form for galskap som mest sannsynlig er negativ for Trond selv og
andre, da sannsynligvis inkludert hans familie.

Cheers,

- Alf

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 09:43

"Alf P. Steinbach" <alfps@start.no> wrote in message
> [...]
> overkritisk velge å ikke tro på ting som de fleste tror på) enn å være
> overtroisk (å ukritisk velge å tro på det de fleste tror på).

Her har vi et eksempel på den samme jøden som later som han er uenig med seg
selv:

sjekk opp
Skrevet av 'Branningeniør', 1.august.2007, kl.09:02

dette ang ledninger og tonnevis av sprengstoff. Hvordan "hjelpe" en byggning
ned? Trengs det tonnevis av sprengstoff og kilometervis av ledninger?

Personer(arbeidere,politimenn osv) opplevde eksplosjoner i grunnetasjene.
Hva kan det komme av? Sjekk også hva mange av de som jobbet i WTC1 og 2 har
fortalt hva de opplevde i byggene månedene før 11.september.

WTC-byggene var bygget for å tåle treff av Boeing 707. Er en 767 *mye*
større?

Ang 10-sekunder kollappset viser det bare at de x-antall etasjene ikke
stoppet "fallet".
Det var lite/ingen motstand. Mange bygg har stått i full fyr mange mange
timer uten at resultat ble kollaps.
En annen ting er WTC7 som "kollapset" i sitt eget fotavtrykk. Tenkt over
det?

Jeg merker meg at du ikke mye kunnskap om hendelsen, ei om byggkonstruksjon.
Undersøk først du, så kan du "debattere".

Trond har lite peil selv og mer opptatt av jøder. Gudene vet hvorfor.
---

Og hvor mange..
Skrevet av 'Phscs', phscs@home.no, 1.august.2007, kl.09:23

... bygninger har rast sammen uten noen påvirkning utenfra?

Og WTC ble både skadet og kom i brann etter at de to tårnene raste sammen -
begge deler gode nok grunner til å rase sammen.

Den "kunnskapen" du demonstrerer her er ikke-eksisterende.

--
Trond Halvorsen

Fra : h runderheim

Dato : 26-03-09 10:17

Trond Halvorsen skreiv:

> Personer(arbeidere,politimenn osv) opplevde eksplosjoner i grunnetasjene.
> Hva kan det komme av?

Folk hører og ser så mangt. Det er ikke uvanlig. Dessuten, at det smalt
litt her og der under denne dramatiske hendelsen er heller ikke
usannsynlig.Tenk bare på gassopplegg og slike ting.

> WTC-byggene var bygget for å tåle treff av Boeing 707. Er en 767 *mye*
> større?

Husene stod som en påla de, etter treffene av flyene.

> Det var lite/ingen motstand. Mange bygg har stått i full fyr mange mange
> timer uten at resultat ble kollaps.

Det kommer an på konstruksjonen det. Tror du alle skyskrapere er
konstruert likt ? Det er egentlig en utrolig variasjon mht hvordan
høyhus er konstruert. Tenk bare på en slik bagatell som hvorvidt det er
en betong eller en stålkonstruksjon. Det må dessuten være forskjell på
den enormt intense varmen fra drivstoffet fra et fulltanket passasjerfly
og en "ordinær" brann.

I tilfellet med WTC så var dette stålkonstruksjoner som har vært veldig
vanlig der. Etasjene var i prinsippet separate ribbeverk i stål som var
festet i den vertikale konstruksjonen med noe som kan sammelignes med "
hylleknekter. Disse ble til slutt deformert og gav etter i de etasjene
der varmen var størst, med katasrofalt reultat.Bygget kollapset ved at
etasjene rutsjet nedover med en etter hvert uimotståelig kraft som selv
uskadede "hylleknekter lengre nede ikke kunne motstå. Se på filmene med
dette i bakhodet, og det stemmer 100%.

> En annen ting er WTC7 som "kollapset" i sitt eget fotavtrykk. Tenkt over
> det?

Ja, det var omtrent slik det ble s.flg av det som var årsken. Og ja, det
er omtrent slik det ser ut når eksperter sprenger ned høyhus.

> Jeg merker meg at du ikke mye kunnskap om hendelsen, ei om byggkonstruksjon.
> Undersøk først du, så kan du "debattere".

Du har ingen kunnskap om byggkonstruksjon overhodet såvidt jeg kan se,
men fantasien er i orden. Bra det er litt action her. Men det kommer
ikke mye fornuftig ut av det. - Kan like gjerne lese Donald Duck.

mvh
hr

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 14:43

> Folk hører og ser så mangt.

Ho ho. Diskuterer du med jøden på sol og later som du ikke vet at WTC'ene
ble revet ned med eksplosiver?

Ho ho. Alle som leser her kan se at dette bygget blir revet ned med
eksplosviver på tradisjonlelt vis:
http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

Det er nok bare jødene her som gidder å late som de ikke ser det.

--
Trond Halvorsen

Fra : h runderheim

Dato : 26-03-09 18:59

Trond Halvorsen skreiv:

> Ho ho. Alle som leser her kan se at dette bygget blir revet ned med
> eksplosviver på tradisjonlelt vis:
> http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

he he du har nok rett

mvh
hr

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 19:09

> he he du har nok rett

Likevel vil en del jøder late som de ikke ser det åpenbare. Det kan virke
som at C Lund går på tunge medisiner og hallusinerer konstant, men han er
bare en dårlig løgner.

--
Trond halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 19:13

"h runderheim" <s-link@online.no> wrote in message

> he he du har nok rett

Jeg spurte Terje A. Bergesen en del ganger hva han så på dette bildet her.
Han var unnvikende gjentatte ganger og svarte på noe helt annet. Men til
slutt fortalte han at han så det motsatte av hva jeg så, uavhengig av hva
jeg så. Snakk om å være trassig.

--
Trond Halvorsen

Fra : h runderheim

Dato : 26-03-09 20:10

Trond Halvorsen skreiv:

> Men til
> slutt fortalte han at han så det motsatte av hva jeg så, uavhengig av hva
> jeg så. Snakk om å være trassig.

Ja, at det går an. - Men han var nå en klok mann,da.(eller ER )

mvh
hr

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-03-09 01:49

> Ja, at det går an. - Men han var nå en klok mann,da.(eller ER )

Han klikket:
http://groups.google.no/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thread/thread/c2e6cda200676e87/103e5b96725a3c9a?hl=no

I mai 2007:
Til dem som fortsatt ikke har fått dette med seg - Halvorsen er en norsk
psykiatrisk pasient som sliter med en alvorlig psykose. Han har fått det
for seg at enkelte er ute etter ham, mennesker som Lund, undertegnede og
alle jøder. I de siste månedene har han pøst ut sine hallusinasjoner på
Usenet, MySpace, YouTube og alle andre steder han finner at han kan få
utløp for sine psykoser.

Trond fortjener sympati selv om dette ofte er vanskelig å finne når man
står overfor en pasient med paranoide hallusinasjoner som dette.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 27-03-09 14:09

> [...]
> http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif
>
> Det er nok bare jødene her som gidder å late som de ikke ser det.

Og de skyldige er satanister, nazister og psykologer, f.eks.
psykologiprofessorer. Jeg har tidligere skrevet om at jeg "så" noe som
lignet en psykologiprofessor sammen med et gjeng med ormeyngel forlate WTC
før flyene styrtet inn i dem. Ormeyngelen kalte seg antakelig healere,
medier eller noe sånt.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-09 04:07

> Og de skyldige er satanister, nazister og psykologer, f.eks.
> psykologiprofessorer.

Denne vitsen var morsom en halv gang. Etter tusen ganger tenker man bare:

"Lever den 'komikeren' der enda?"

--
Trond halvorsen

Fra : C Lund

Dato : 29-03-09 10:11

In article <gqmoki$qv0$1@get-news01.get.basefarm.net>,
> [...]
> "Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> wrote in message
> Denne vitsen var morsom en halv gang. Etter tusen ganger tenker man bare:

Dere to er akkurat like forskrudde, men med forskjellige tvangstanker.

--
C Lund

Fra : Terje Henriksen

Dato : 29-03-09 11:41

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> skrev i melding

> Dere to er akkurat like forskrudde, men med forskjellige tvangstanker.

Det er mer sannsynlig at du har tvangstanker, enn meg.
--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 09:35

> Du trenger jo rett og slett hjelp for din paranoia.

Jødene på SOL fikk noia:
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/sol-overtatt.html

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 09:37

Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> wrote in message

> Du trenger jo rett og slett hjelp for din paranoia.

Og du bare later som du er fullstendig hjernevasket av løgnjødene.

Fra : Terje Henriksen

Dato : 26-03-09 12:13

> [...]
> Jew - MTV - Murray Rothstein
> Jew - Nickelodeon - Murray Rothstein
> Jew - Universal Pictures - Stacey Snider

Og hva gjør det om de er jøder? Det er nemlig ikke forbudt for jøder å komme
seg fram her i verden, dyktige som de er. Du er jo rett og slett en rasist.
--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 14:44

> Og hva gjør det om de er jøder? Det er nemlig ikke forbudt for jøder å
> komme seg fram her i verden, dyktige som de er. Du er jo rett og slett en
> rasist.

Listen forklarer hvorfor vi opplever en slik massiv oppdekking av 11.
september i mediene.
http://home.chello.no/liberal/

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 16:41

"Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> wrote in message

> Og hva gjør det om de er jøder?

At disse stakkars forfulgte jødene har blitt jagd opp i topposisjoner er
urealistisk.

Det er jøder selv som står bak denne historiske "forfølgelsen". Nok en stor
bløff fra jødene.

--
Trond Halvorsen

Fra : N/A

Dato : 26-03-09 07:27

Fra : Christian Karlsen

Dato : 22-03-09 12:56
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:29

"Christian Karlsen" <chka@carpark.no> wrote in message

> Tøv.

Nettopp. Tøvete bilder fra NASA.

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 22-03-09 23:01

Trond Halvorsen skrev:

> http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/manelandingen.html

När kan vi få se bilder från Norge i samma Trond-stil?

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 00:35

"Marcus Strömberg" <m9370@abc.se> wrote in message

> När kan vi få se bilder från Norge i samma Trond-stil?

Hæ? Hva prater den psykiatriske pasienten om? Hva er bilder i Trond-stil?
Kan pasienten ta pillen sin og forklare det litt nærmere?

Dessuten var det bare bilder fra NASA på den linken over.

--
Trond Halvorsen