Kup på Madagascar
Fra : Bent Laursen

Dato : 15-03-09 17:32

Jeg ser i nyhederne, noget fra Madagascar noget med et kup, Hvad jeg
bemærker er at Diktatoren og den vrede unge mand der er på vej til at vælte
diktatoren er mulatter med europæiske træk og lys hud. Medens undersåtterne
er stærkt negroide af afrikansk herkomst. Nu er det at jeg undrer mig hvofor
vil de vælge noget af kolonialisternes genetiske efterladenskaber.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 18:38

"Bent Laursen" <bl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> undersåtterne er stærkt negroide af afrikansk herkomst. Nu er det at
> jeg undrer mig hvofor vil de vælge noget af kolonialisternes

Jeg undrer mig mere over, hvorfor det er så vigtigt for dig at skrive
usenet-indlæg med at hav af nicks, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter",
"Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther",
"Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent",
"Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen",
Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson",
"Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron
Berg",?"Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen",
"Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars
Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Jens Bruun", "Johnny Andersen",
"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus
Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen",
"Georg Hansen", "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud Hansen", "Bent Laursen"
m.fl.

Er du en smule personlighedsforstyrret, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter",

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Aage Andersen

Dato : 15-03-09 19:17

"Bent Laursen"
> [...]
> undersåtterne er stærkt negroide af afrikansk herkomst. Nu er det at jeg
> undrer mig hvofor vil de vælge noget af kolonialisternes genetiske

De er ikke racister.

Aage

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 19:25

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Bent Laursen"
>
> De er ikke racister.

Du taler med dig selv, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam",

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 20:59

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen", "Georg Hansen",
> "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud Hansen", "Bent Laursen" m.fl.

Det kunne være interessant at vide, om et af alle disse alias'er er
personens rigtige navn.

BTW, Jens, hvordan spotter du, når fyren skriver under et nyt alias?
Kunne være en interessant egenskab at have, med mindre det er voldsomt
besværligt.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-03-09 21:01

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
>
> BTW, Jens, hvordan spotter du, når fyren skriver under et nyt alias?
> Kunne være en interessant egenskab at have, med mindre det er voldsomt

Jens spotter ikke spor. Han vrøvler bare.

/F

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 21:04

Frodo Nifinger formulerede søndag:

> [...]
>
> BTW, Jens, hvordan spotter du, når fyren skriver under et nyt alias?
> Kunne være en interessant egenskab at have, med mindre det er voldsomt

Det største problem, er at ingen af de personer er den samme, Jens
bruger det bare når han ikke bryder sig om en person.

Kig på de IP# som de fleste skriver under, ingen af dem hænger sammen,
TDC/Fullrate/CC osv.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Cindy

Dato : 16-03-09 13:03

"Preben Larsen." skrev i meddelelsen
> [...]
> det bare når han ikke bryder sig om en person.
>
> Kig på de IP# som de fleste skriver under, ingen af dem hænger sammen,

Kan man virkelig regne med det? Jeg tænker sommetider på, da én kaldte
en bruger i sproggruppen for en idiot, og bagefter underskrev sig med mit
rigtige navn. Det er derfor jeg skriver under et dæknavn nu. Men det kunne
da være rart at vide hvem DE er som gør den slags.

Cindy

Fra : kjaer

Dato : 21-03-09 16:27

Cindy wrote:

> [...]
> mit rigtige navn. Det er derfor jeg skriver under et dæknavn nu. Men
> det kunne da være rart at vide hvem DE er som gør den slags.

Spil nu ikke den uskyldige og stakkels forfulgte. Jeg kan huske da du og den
"selvbestaltede overhoved" troede at i kunne udelukke andre fra
sproggruppen. Det kom der nogen reaktioner på, som egentlig var mildere end
det i forsøgte med! Nej, jeg ved ikke hvem der drillede dig Ingen skal
godkendes af nogen for at deltage på usenet.

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-03-09 16:40

kjaer wrote:
Jeg kan huske da du
> og den "selvbestaltede overhoved" troede at i kunne udelukke andre fra
> sproggruppen.

En løgn bliver ikke sand af at blive gentaget.

Per V

--
Vær god ved politiet!
http://www.soundlantern.com/UpdatedSoundPage.do?ToId=15187

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-03-09 16:46

Per Vadmand wrote:
> kjaer wrote:
> Jeg kan huske da du
>
> En løgn bliver ikke sand af at blive gentaget.

Næe ... men det bestyrker tilsyneladende løgnere i deres vildfarelse

/F

Fra : kjaer

Dato : 22-03-09 16:32

Per Vadmand wrote:
> kjaer wrote:
> Jeg kan huske da du
>
> En løgn bliver ikke sand af at blive gentaget.
>
> Per V

Både den selvbestaltede og "cindy" har tidligere haft indlæg der fortæller
at de er eller har været aktive mobere. (Vi er nogen stykker der kender alle
de stupide argumenter) det er ikke noget der holder op fordi man bliver
voksen. I en af dine bøger har du antydet at man bare kan tage det
flegmatisk, men det er er en farlig løgn at udbrede. Det fortæller kun at du
har undgået problemet. mobbelederne er livsfarlige, især for teenagere.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-03-09 20:00

kjaer wrote:
I en af dine bøger har du antydet
> at man bare kan tage det flegmatisk, men det er er en farlig løgn at
> udbrede. Det fortæller kun at du har undgået problemet. mobbelederne
> er livsfarlige, især for teenagere.

I hvilken af mine bøger?

Jeg blev selv voldsomt mobbet i min skoletid, så jeg er bestemt opmærksom
på - og følsom over for - mobning, men har aldrig mærket eller observeret
den i den pågældende gruppe. Ikke engang dine indlæg ville jeg betegne som
mobning.

Per V

Fra : kjaer

Dato : 23-03-09 22:08

Per Vadmand wrote:
> [...]
> opmærksom på - og følsom over for - mobning, men har aldrig mærket
> eller observeret den i den pågældende gruppe. Ikke engang dine indlæg

Jeg er ikke i en flok der går efter bestemte ofre udpeget af mobbeføreren.
At jeg prøver at lukke munden på nogen der udviser stupid flokmentalitet har
ikke noget med mobning at gøre.
Tænk på rockerklubberne, der hovedsageligt består af mennesker der føler
sig skubbet ud på grund af mobning, i de år hvor man har mest brug for at
blive accepteret. Hvis lærerne på danske skoler begyndte at tage problemet
alvorligt ville der, på langt sigt, blive et mere fredeligt samfund. Man får
voldelige tendenser af mobning. Der er jo ikke andre midler, der her og nu,
giver en løsning. medmindre der er ansvarlige voksne til stede.

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 07:26

On Sun, 15 Mar 2009 21:03:35 +0100, Preben Larsen.
<mrlarsen,@,post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>bruger det bare når han ikke bryder sig om en person.
>
>Kig på de IP# som de fleste skriver under, ingen af dem hænger sammen,

Så er jeg da ikke den eneste som har bemærket det

--
Me fail English? That's unpossible.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 21:23

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote in message

> BTW, Jens, hvordan spotter du, når fyren skriver under et nyt alias?
> Kunne være en interessant egenskab at have, med mindre det er voldsomt
> besværligt.

Det afhænger af vindens retning, der er ingen sammenhæng mellem mange af
dem der er på hans liste, det er ren og skær tilfældigheder.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:27

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne være interessant at vide, om et af alle disse alias'er er
> personens rigtige navn.

Næppe.

> BTW, Jens, hvordan spotter du, når fyren skriver under et nyt alias?
> Kunne være en interessant egenskab at have, med mindre det er voldsomt
> besværligt.

Kig lidt på headere. Tag evt. en tur forbi news.frostbyte.dk.

Jeg er forundret over, hvad der sker oppe i menneskers hoveder.
Fascinerende, og lidt skræmmende. Vi har at gøre med personer, der ikke står
tilbage for noget som helst (når de da ikke skal stå personligt til ansvar).
Emails til arbejdsgivere, udhængning af børn osv. osv. Intet er helligt, når
man har pisset lidt på deres sukkermad. Det eneste, der er helligt, er deres
identitet, som de tilsyneladende vil skjule for enhver pris.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 21:29

Jens Bruun forklarede:

> Vi har at gøre med personer...

Kan du bestemme dig, er det een eller flere?

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-03-09 22:41

Jens Bruun skrev:

> Emails til arbejdsgivere, udhængning af børn osv. osv. Intet er helligt, når
> man har pisset lidt på deres sukkermad. Det eneste, der er helligt, er deres
> identitet, som de tilsyneladende vil skjule for enhver pris.

Det er da naturligvis for at undgå repressalier.

Spørgsmålet er om politiet blot skal spørge Google pænt i tilfælde af en
anmeldelse for at afklare hvem der er den glade ejer af et givent IP-nummer?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 22:56

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> wrote in message
> Spørgsmålet er om politiet blot skal spørge Google pænt i tilfælde af
> en anmeldelse for at afklare hvem der er den glade ejer af et givent
> IP-nummer?

Det aner google intet om.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-03-09 23:08

N_B_DK skrev:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> wrote in message
>

> Det aner google intet om.

Bruger du aldrig Google?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 23:12

> Bruger du aldrig Google?

Det ændrer ikke på at de ikke aner en døjt om hvem personen bag IP
adressen er.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-03-09 00:04

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Det er da naturligvis for at undgå repressalier.

I den sammenhæng deler Jens Bruun jo glad og gerne ud af dødstrusler.

> Spørgsmålet er om politiet blot skal spørge Google pænt i tilfælde af
> en anmeldelse for at afklare hvem der er den glade ejer af et givent
> IP-nummer?

Næppe

Kun hvis JB fremturer med sine dødstrusler vil der blive gjort noget
offensivt ved sagen.

(F

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-03-09 01:59

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Kun hvis JB fremturer med sine dødstrusler vil der blive gjort noget
> offensivt ved sagen.

Hvis nu dig og Jens Bruun sådan skulle lægge arm - mener du så at du bliver
vinderen ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-03-09 16:44

Bo M. Mogensen wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis nu dig og Jens Bruun sådan skulle lægge arm - mener du så at du
> bliver vinderen ?

For nogle år siden uddannede jeg nogle soldater hvor en var tidligere
sjællandsmester i styrkeløft.

Han måtte i alle fald ned ...

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-03-09 00:01

Jens Bruun wrote:
> [...]
> sukkermad. Det eneste, der er helligt, er deres identitet, som de
> tilsyneladende vil skjule for enhver pris.

Ikke siden Ejvind Kruses skoleridt uid kiggen identiter er der skoddet mere
i sammenhængen.

(F

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 16-03-09 03:56

> [...]

> BTW, Jens, hvordan spotter du, når fyren skriver under et nyt alias?
> Kunne være en interessant egenskab at have, med mindre det er voldsomt

Hov, jeg ser, at jeg ufrivilligt er havnet i mudderet og i dk.politik - Ikke
at der er den store forskel.
Jeg skrev mit indlæg fra dk.videnskab.historie.

Undskylder og fortrækker skyndsomst.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 07:25

On Sun, 15 Mar 2009 19:25:24 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Du taler med dig selv,

Få et liv.

--
Me fail English? That's unpossible.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 16-03-09 00:08

Bent Laursen skrev:
> [...]
> er stærkt negroide af afrikansk herkomst. Nu er det at jeg undrer mig hvofor
> vil de vælge noget af kolonialisternes genetiske efterladenskaber.

Jamen dog... jeg tror sgu at den amerikanske præsident også er et
gadekryds af en slags. Hvordan kan hvide mennesker på den måde vælge en
leder med en genetisk defekt?
Man undres....

<sarkasme afbrudt>

- cep

Fra : Kim2000

Dato : 19-03-09 22:47

> [...]
> undersåtterne er stærkt negroide af afrikansk herkomst. Nu er det at jeg
> undrer mig hvofor vil de vælge noget af kolonialisternes genetiske

Det eneste jeg ved om Madagascar og som er værd at vide er at der bor tre
pinviner, en flodhest, en giraf og en løve på øen og det er vel sådan set
også nok at vide om dette sted....

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-03-09 23:28

Kim2000 wrote:
> [...]
> tre pinviner, en flodhest, en giraf og en løve på øen og det er vel
> sådan set også nok at vide om dette sted....

"A faraway country of which we know very little ..." som Chamberlain sagde
om Tjekkoslovakiet i 1938.

"Uvidenhed er styrke" - som Orwells Big Brother sagde ...

Per V