Nørrebro igen normalt - mand stukket ned
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-09 00:58

Kisten med det sidste offer for Nørrebros bander er knap faldet til ro før
nyt mordforsøg med kniv.
http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1632952.ece

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 15-03-09 02:45

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Kisten med det sidste offer for Nørrebros bander er knap faldet til ro før
> [...]

BANDEKRIG ! SO HELP ME GOD !!!

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-03-09 03:54

Martin Larsen skrev:
> Kisten med det sidste offer for Nørrebros bander er knap faldet til ro
> [...]

Efter min mening har det mindre med kikset integration at gøre end med
et inkompetent bystyre.
På landsplan er der ganske vist en overvægt af kriminelle blandt
indvandrere og efterkommere, men bandekrigen er nu noget ganske københavnsk.

Københavnske komunalpolitikere påberåber altid at netop *de* har *meget*
større problemer end andre byer/komuner med både det ene og det andet,
men jeg spørger mig selv om problemerne i virkeligheden ikke skyldes at
en hulens masse borgmesterhatte og wannabees gør mere ud af interne
magtkampe på og omkring rådhuset end at føle en smule professionelt
ansvar i forhold til deres job.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-09 13:41

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> [...]
> På landsplan er der ganske vist en overvægt af kriminelle blandt
> indvandrere og efterkommere, men bandekrigen er nu noget ganske

Ja, dit synspunkt er helt i tråd med andre velmeneres incl Vagn Greve.

Folk fra mellemøsten kan IKKE integreres i EU og udgiften til dem her er 20
gange højere end i en palæstinensisk lejr. Hertil kommer de kriminelle
ødelæggelser.

Når Vagn Greve siger at vi skal føre mere dialog og have mere pædagogisk
indsats, så lever han i en fantasiverden.

"En forfejlet integrationspolitik? Det kan man måske godt kalde det, men
bare ikke i den betydning, som Vagn Greve mener. Fejlen er, at man har
troet, at man kunne integrere mennesker, som ikke er kommet for at blive
integreret, men for at erobre nyt territorium. Alle de EU-lande, der ligesom
Danmark kritikløst har ladet store grupper af mennesker fra den muslimske
verden indvandre, har præcis de samme problemer. Det er ikke fordi de har
undladt at spørge Vagn Greve om, hvad de skulle gøre. Det er fordi opgaven
er umulig.

Bandekrigens årsag er, at befolkningseksplosionen i de muslimske lande har
skabt en udvandringsbølge af mennesker, som ikke kan finde arbejde,
funktioner, muligheder i deres egne lande. De strømmer til et udviklet
Europa, som ikke har brug for dem, og de kommer med forskruede holdninger
til livet og verden - og de er i gang med at ødelægge Europa på samme måde,
som de og deres kultur har ødelagt de lande, de kommer fra.

Vagn Greve har ingen løsninger - hvis han havde, burde han ofre sig og rejse
til Mellemøsten og begynde fra bunden. Vi der lever i realiteternes verden
ved, at vi kun kan overleve ved at lukke grænserne og sende dem tilbage, som
ikke vil leve som vi. "

http://mogenscamre.dk/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=624&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=15

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-03-09 13:54

> Ja, dit synspunkt er helt i tråd med andre velmeneres incl Vagn Greve.

Hold da helt op, og hvem er Vagn?

> Folk fra mellemøsten kan IKKE integreres i EU og udgiften til dem her er

Er det et faktum eller en fordom?
Har du noget at have dit "IKKE" i ?
Det lyder så absolut at man forledes til at tro at videnskaben har
påvist at *ingen* fra mellemøsten *nogensinde* kan..

Det er omtrent 10 år siden at jeg mødte en pakistaner på et
datanomkursus, og bortset fra at han ikke drak øl virkede han skam helt
normal. kanske han ikke var helt integreret, han så ihverfald ikke
Robinson-ekspeditionen på TV3, men der havde vi så et pudsigt sammenfald
af kulturelle tilbøjeligheder, for det gjorde jeg heller ikke.
Han bestod i øvrigt med 10 eller 11 så vidt jeg husker.

> Når Vagn Greve siger at vi skal føre mere dialog og have mere pædagogisk

Hvem fanden ER Vagn?

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-09 18:25

> [...]
> og bortset fra at han ikke drak øl virkede han skam helt normal. kanske

Pakistan er normalt ikke MØ - Man skulle tro at du ikke havde fulgt med i
indvandringsdebatten i de sidste 20 år. EOD

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-03-09 20:02

Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Pakistan er normalt ikke MØ - Man skulle tro at du ikke havde fulgt med
> i indvandringsdebatten i de sidste 20 år. EOD

Hvem ER Vagn?

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-09 20:53

> Hvem ER Vagn?

Har du ingen skam? - din vulgære uvidenhed er afskyelig.

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 16-03-09 00:02

Martin Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> Har du ingen skam? - din vulgære uvidenhed er afskyelig.
>
> Mvh
> Martin

En beklagelig brist i min dannelse måske, men du har *stadig* ikke svaret!

Så alle gode gange 3: Hvem ER Vagn?

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 18:50

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse

> [...]
> at en hulens masse borgmesterhatte og wannabees gør mere ud af interne
> magtkampe på og omkring rådhuset end at føle en smule professionelt

Sikkert. Det er selvfølgelig ganske urimeligt at forlange af unge mennesker,
at de lader være med at skyde på hinanden og tilfædigt forbipasserende, når
nu vi har et SÅ inkompetent bystyre i København.

Det er som sædvanligt ikke den enkeltes skyld, men "systemets". I dette
tilfælde er det alle de uduelige "borgmesterhatte" og "wannabees" på
Københavns rådhus, der bærer det fulde ansvar. DET siger sig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.