Integrationen i Holland.
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 13-03-09 07:56

Se her, hvad Wilders må kæmpe imod:

http://www.bt.dk/article/20090313/nyheder/903130303/

Bør EU ikke straks hjemsende alle utilpassede fremmede?

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 08:01

On Fri, 13 Mar 2009 07:56:24 +0100, N E i L -+- D A N E L A W wrote:

> Se her, hvad Wilders må kæmpe imod:
>
> http://www.bt.dk/article/20090313/nyheder/903130303/
>
> Bør EU ikke straks hjemsende alle utilpassede fremmede?

Du ved da godt, at når der ikke er nogen der er dømt, så er det slet ikke
sket.

Fra : /Peter

Dato : 13-03-09 09:06

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> Se her, hvad Wilders må kæmpe imod:
>
> http://www.bt.dk/article/20090313/nyheder/903130303/

Det er lidt ironisk at netop Ikea er terrormål
- dem der er så hysteriske med at afskaffe vestlige værdier
og indføre sharia på arbedjspladsen.

Fra : Lyrik

Dato : 13-03-09 10:45

Den 13.03.2009 kl. 09:06 skrev /Peter <pgh@wer.nn>:

> "N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse

> Det er lidt ironisk at netop Ikea er terrormål
> - dem der er så hysteriske med at afskaffe vestlige værdier
> og indføre sharia på arbedjspladsen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Efter at have boycotted dem i flere år, nærmere betragtet efter at de
sløjfede julen, så var konen og jeg forleden i Ikea og købte nogle
sofapuder.

Ikea er blevet "sindssyg" af at droppe vestlig kultur! Det var som at
besøge et galehus uden mål eller med og uden retning.
Det var svært at finde ind og det var svært at finde ud. Butikken var som
en Minoisk labyrint.De havde valgt en kultur der skulle præsentere sig som
"moderne og fremsynet"
I stedet var den blevet "sindssyg!", for fremsynethed tilhører vestens
kultur, mens Ikea kun har "Ikeakultur."
En kassekø skulle angiveligt være til det nu hedengangne "selvbetjening".
Ingen kunne finde ud af det selvscan som lignede en kassekø, hvor de havde
fjernet ekspedienten.
Derfor måtte de have en "Ikeadame" stående ved siden af den førerløse
kasse og scanne varerne ind for "selvscannerne" med sin egen håndscanner.

Kassetransportbåndet lignede en "bagageindscanning" i en lufthavn og kun
nogle af varerne kunne presses ind gennem den smalle "kontrolluge".
Kassedamen hørte hverken til ved "kontrolugen" eller ved siden af den. Hun
var en rodløs pendler.
Al denne ruin accompagneredes af po-lakker snakkende kaudervælsk, rumænere
og tørklædedamer. Alle skideligeglade med hinanden, erobrende sig
lebensraum i kassekøerne.
Atmosfæren var uvestlig og udansk.
Det var en lise at komme ud. Puderne var billige men at få dem var som
"Odysseus hos kykloperne"

--
Med venlig hilsen fra Jens