25-års jubilæum i dag: We're not gonna tak~
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 07:01

Synes lige jeg ville markere at denne rock-evergreen har 25-års
singleudgivelsesjubilæum i dag:

Twisted Sister - We're not gonna take it

Tænk, er det virkelig så længe siden! Må hellere hjem og finde singlen
og få et vemodigt smil på læben...

http://en.wikipedia.org/wiki/We%27re_Not_Gonna_Take_It_(Twisted_Sister_song)

Fra : Steen

Dato : 27-04-09 12:06

"Thomas Munk" <spam(O)mmmunk.dk> wrote:

> [...]
>
> Twisted Sister - We're not gonna take it
>
> Tænk, er det virkelig så længe siden! Må hellere hjem og finde singlen

Wow, tænk engang!
Er TS forresten ikke gendannet? Måske er det bare Dee Snider, der har
gang i noget nyt...
--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 12:27

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message

> Wow, tænk engang!
> Er TS forresten ikke gendannet? Måske er det bare Dee Snider, der har
> gang i noget nyt...

De har da spillet i 2008: http://www.youtube.com/watch?v=g6srOAqpqj0

Fedt genhør, og jeg havde helt glemt hvor meget glamrock TS faktisk spiller
:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 13:39

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Fedt genhør, og jeg havde helt glemt hvor meget glamrock TS faktisk
> spiller :)

Glamrock har min special-interesse. Jeg hylde-sektion med glamrock.

Men hvad har den der gruppe med glamrock at gøre ???

Hvad er det her så: http://www.youtube.com/watch?v=J4Y93Qucbt0
http://www.youtube.com/watch?v=VzpWJx3I2DY&feature=related

Fra : Steen

Dato : 27-04-09 16:17

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> Hvad er det her så: http://www.youtube.com/watch?v=J4Y93Qucbt0

Sidst jeg så Shane Fenton var han skuespiller, i en eller anden britisk
tv-serie
--
Steen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-04-09 19:21

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in news:49f5a787$0$56782
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Men hvad har den der gruppe med glamrock at gøre ???

Jeg er faktisk enig. TS spiller mere heavy metal efter min mening, men
deres (normale) optræden er typisk glamrock stil. Lad os kalde det glam
metal

Jeg er da positivt overrasket over du har hyldemeter med glamrock.

Fra : Steen

Dato : 27-04-09 20:27

Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com> wrote:

> [...]
> metal
>
> Jeg er da positivt overrasket over du har hyldemeter med glamrock.

Jeg vil bare kalde det rock
--
Steen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 27-04-09 20:36

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Jeg vil bare kalde det rock

Pudel Rock..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 20:43

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:49f60932$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Pudel Rock..

Sammenlign lige numemrets opbygning, akkordprogressionen, og guitarsounden
med dette: http://www.youtube.com/watch?v=ddbKqGi52Qc

Det er sgu da så ens at man skulle tro at Chinn og Chapmann har skrevet
begge numre

/Alex

Fra : Per Tolbøll

Dato : 27-04-09 21:40

> [...]
> med dette: http://www.youtube.com/watch?v=ddbKqGi52Qc
>
> Det er sgu da så ens at man skulle tro at Chinn og Chapmann har skrevet

- og de har altså ikke skrevet nogen af dem. Slades sangskrivere var Jimmy
Lea og Noddy Holder - forveksler du Sweet og Slade dér tilbage i Puch
Maxi-tiden ?

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 21:43

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

> - og de har altså ikke skrevet nogen af dem. Slades sangskrivere var Jimmy
> Lea og Noddy Holder - forveksler du Sweet og Slade dér tilbage i Puch
> Maxi-tiden ?

I stand corrected

Men TS lyder sgu stadig som glamrock :)

Fra : Max

Dato : 27-04-09 19:25

Hej Alex

> Fedt genhør, og jeg havde helt glemt hvor meget glamrock TS faktisk
> spiller :)

Ja, de er kedelige at høre på.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 13:22

> [...]
> Wow, tænk engang!
> Er TS forresten ikke gendannet? Måske er det bare Dee Snider, der

Jo, Twisted Sister eksisterer officielt (igen) i original besætning.
Det har de gjort i nogle år. De er lige til at ringe og bestille til
næste hal-bal...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 27-04-09 17:22

> [...]
>
> Twisted Sister - We're not gonna take it
>
> Tænk, er det virkelig så længe siden! Må hellere hjem og finde singlen

Jeg har den ikke som single, men har Vinyl LPen Stay Hungry, udgivet i 1984,
min pladespiller har været pakket ned noget tid efterhånden, da jeg er ved
at renovere min stue, men for nyligt manglede jeg ganske enkelt et fix.. Så
jeg har været nødt til at købe Stay Hungry på CD..

Så nu kan jeg skråle med igen... We´re not gonna take it..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg