Årets program på Mosstock festival
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 19:47

Så er årets program på Mosstock Festival offentliggjort:
http://www.mosstock.dk/program.html

Mosstock er Danmarks ældste festival, og den festival hvor toppen af den
danske amatørmusik kan komme til at udfolde sig.
Kom derud en dag eller en weekend, der er vildt meget god musik i laget lige
før gennembrud, og det er desuden en møghyggelig festival med alle
aldersgrupper repræsneteret.

Støt amatørmusikken, det er dem der skal udfylde den danske musikscene de
næste 20 år.

/Alex

Fra : Max

Dato : 24-04-09 20:17

Hej Alex

> Støt amatørmusikken, det er dem der skal udfylde den danske
> musikscene de næste 20 år.

Jeg vil se om jeg ikke kan sende sønnen derud som tidligere :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 20:22

> Jeg vil se om jeg ikke kan sende sønnen derud som tidligere :)
>
> --
> Mvh Max

Hvorfor kommer du ikke også selv Max?

Fra : Max

Dato : 24-04-09 20:27

Hej Allan

> Hvorfor kommer du ikke også selv Max?

Du skal ikke blive forbavset hvis jeg er der :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 20:42

> Du skal ikke blive forbavset hvis jeg er der :)

I skal være velkomne begge to, så giver jeg en øl i backstagebaren :)

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 21:16

> I skal være velkomne begge to, så giver jeg en øl i backstagebaren :)
>
> /Alex

Ja hvem, hvis de ikke rammer noget andet, så måske

Fra : Max

Dato : 25-04-09 06:51

Hej Alex

> I skal være velkomne begge to, så giver jeg en øl i backstagebaren :)

Nu får vi se om det bliver en tur til bedstefars eng, i så tilfælde
kan jeg nemt komme i tanke om at tage dig på ordet :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-09 23:22

> Nu får vi se om det bliver en tur til bedstefars eng, i så tilfælde
> kan jeg nemt komme i tanke om at tage dig på ordet :)

Jeg har reserveret to glas, og skrevet navne på :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-09 23:37

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har reserveret to glas, og skrevet navne på :)

og jeg har taget høreværn på

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-09 20:29

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor kommer du ikke også selv Max?

Måske fordí han ikke har købt et høreværn endnu
Forresten vil jeg nu foretrække at det bliver tyskerne der udfylder den
danske musikscene.
Og det er ikke fordi jeg har noget imod det danske, men der er ikke grupper
der er musikalsk dygtige nok herhjemme, til at kunne bestride den opgave.
Og det er helt ærligt ment. de skal i hvert fald ikke forvente at komme til
at udfylde noget som helst her.

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 24-04-09 20:34

Hej Åge

> Forresten vil jeg nu foretrække at det bliver tyskerne der udfylder
> den danske musikscene.

Typisk at en mistilpasset indvandre vil undergrave det
danske kulturliv. Pis dog af sydpå, så slipper du for
at kæmpe forgæves for importen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 21:15

> Typisk at en mistilpasset indvandre vil undergrave det
> danske kulturliv. Pis dog af sydpå, så slipper du for
> at kæmpe forgæves for importen.
>
> --
> Mvh Max

Som Alex skriver er det de her, der skal udfylde den danske musikscene de
næste 20 år.
Men der er da også en festival, der passer til Åge. Hvor de der var populære
for 40 år siden optræder, nemlig Sølund Festivallen, hvor de har fundet sig
et opvakt publikum

Fra : Max

Dato : 25-04-09 06:52

Hej Allan

> Men der er da også en festival, der passer til Åge. Hvor de der var
> populære for 40 år siden optræder, nemlig Sølund Festivallen, hvor de
> har fundet sig et opvakt publikum

Endda et særdelse opvakt publikum hvis lige er meget
sværd at opdrive andet sted.

--
Mvh Max