Allerede lagt ud
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-09 15:52

D.J. YTZI-STILSKIFTE EUROPA-PREMIERE PÅ TV

Det meget omtalte D.J. YTZI-stilskifte er allerede lagt ud på nettet. Der
var jo Europa-premiere på tv-optræden med hittet igår aftes i
MUSIKANTENSTADL på ARD.

Her er det så at se. Som jeg havde på fornemmeren var det en D.J. Ytzi-solo
sammen med Kate Hall:

Værsågod. Kan man lide det? http://www.youtube.com/watch?v=6tqLrdRQAYk

Jeg synes jo det støjer lidt for meget

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-09 15:54

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det meget omtalte D.J. YTZI-stilskifte er allerede lagt ud på nettet. Der
> var jo Europa-premiere på tv-optræden med hittet igår aftes i
> MUSIKANTENSTADL på ARD.

UPS: "Lands-tv-premiere". Den har været vist på ARD-regionalkanalen i
Øst-tyskland. Altså på MDR
http://www.youtube.com/watch?v=eZ613cVJiuA&NR=1

Fra : John Nissen

Dato : 19-04-09 16:12

> Her er det så at se. Som jeg havde på fornemmeren var det en D.J.
> Ytzi-solo sammen med Kate Hall:

I øvrigt er Kate Hall dansker, fra Allerød. Måske nogen kan huske hende fra
TV2-programmet "Popstars", hvor hun vist kom rimeligt langt.

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-09 16:48

"John Nissen" <john_nissen@my1101mail.dk> skrev i meddelelsen

> I øvrigt er Kate Hall dansker, fra Allerød.

Ja, det kan jeg se. det var hende der sang sammen med Ytzi-en.

> Måske nogen kan huske hende fra TV2-programmet "Popstars", hvor hun vist
> kom rimeligt langt.

Øhhhhh, NEJ John - NEJ - Det kan nogen absolut overhovedet ikke huske det
mindste om. Er der noget "nogen" (i hvert fald mig) går i en bue langt
omkring, så er det al det der "Se-hvor-meget-jeg-er-
dygtigere-end-dig-tv, fra Danmark.
Jeg vil dog gå så vidt som til at sige, at sangen måske vinder en
anelse ved genhør. Jeg har lyttet et par gange på nettet. Helt towlig er den
ikke, meeennnnn, der er jo ingen gang i den. Jeg er altså ikke meget til det
der plejehjems-langsommeligheds-musik.
Rytmen skal være hurtig her. Gerne 2-3 takslag pr. sekund. Så kører den.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-09 22:47

HOLD NU KÆFT

Fra : Per H

Dato : 19-04-09 22:52

On Sun, 19 Apr 2009 23:46:52 +0200, "St.M." <-> wrote:

>HOLD NU KÆFT

ROTF

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-09 06:39

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ROTF
> --
>
> Mvh
>
> per

HSDK

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-09 09:39

"St.M." <-> wrote in message
> HOLD NU KÆFT

Det der virker ikke - Åge er usenets største troll. Han lever af
provokationer og af at provokere.
Ignorer ham, og lad være med at svare ham, det tror jeg er den eneste måde
at komme problemet til livs på. Ellers ender dk.kultur.musik som
dk.medier.radio, hvor Åge har spammet og flooded så meget at alle andre har
forladt gruppen. Det ville godt nok være ærgerligt hvis denne indtil nu
velfungerende gruppe skulle ødelægges af sådan en tosse.

Smid ham i filteret, og verden bliver igen både musikalsk og fornuftig

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-09 12:45

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-04-09 17:13

> [...]
> af sådan en tosse.
>
> Smid ham i filteret, og verden bliver igen både musikalsk og

HØRT!!

--
Vh Henrik