Ny musikgenre - rulleskøjtemusik ???
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 18:10

RULLESKØJTE-HIT

Prøv at se hvad tyskerne kan finde på. En slager hvor sangerne drøner rundt
på rulleskøjter, mens de spiller og synger. Det har man vist ikke set før.
Det var i et tv-musikshow for et par måneder siden. Det må altså være
rimeligt svært både at synge og samtidig koncentrere sig om ikke at
torpedere et flok mennesker og også bære rundt på musikinstrumenter. Det er
meget at koncentrere sig om på een gang.
Hvad mener i?

http://www.youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 18-04-09 18:54

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> torpedere et flok mennesker og også bære rundt på musikinstrumenter. Det
> er meget at koncentrere sig om på een gang.

Der mangler vist mikrofoner på die Mädel der. Tror nu det er playback.

jeg syns nu det er mere sejt når jimi spiler sån her:
http://www.youtube.com/watch?v=Yq-DNf5G-1E&feature=related

ogh husk at Jimi spillede venstrehåndet på en højrehåndsguiter!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 19:09

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> jeg syns nu det er mere sejt når jimi spiler sån her:
> http://www.youtube.com/watch?v=Yq-DNf5G-1E&feature=related

Du godeste hvor det støjer

Fra : mr

Dato : 18-04-09 20:38

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Du godeste hvor det støjer
høreapparatet?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 21:00

> høreapparatet?

Nej, for Satan da. Kan du ikke høre larmen?. Så må du da være blevet døv, af
at lytte til det. Det var jeg sago mel egentlig også ved at blive. Kors
mand. Huu ha. Jeg stoppede i sidste øjeblik.

Hilsen Åge

Fra : ASKF

Dato : 18-04-09 19:41

Åge Halldorsson ytrede sig i
<49ea0969$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>torpedere et flok mennesker og også bære rundt på musikinstrumenter. Det er
>meget at koncentrere sig om på een gang.

Har du fuldstændig overset Andrew Lloyd Webbers musical Starlight
Express fra 1984, hvor alle optrædende kører på rulleskøjter?

Der er ganske mange optagelser på youtube især af den tyske opsætning,
men her er et klip fra et engelsk tv show, hvor lyden er noget bedre end
på de mange privat optagelser fra opsætningerne af showet
<http://www.youtube.com/watch?v=LnVMjbbJRns&feature=related>.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 22:19

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad mener i?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE&feature=related

Her er forresten lige en vild fortsættelse. Studievært ANDY prøvede at speke
med rulleskøjter på og ryger ind i en dør.

http://www.youtube.com/watch?v=3zjaxMsd0Z4&feature=related

Fra : mr

Dato : 18-04-09 22:49

> [...]
>
> Her er forresten lige en vild fortsættelse. Studievært ANDY prøvede at
> speke med rulleskøjter på og ryger ind i en dør.

jamen, hvad skulle manden ellers gøre?
:)