D.J. UTZI i aften
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 16:29

Det er jo sansynligvis i aften D.J. UTZI skal give et nyt hit, når han skal
give et nummer sammen med en som hedder Kate Hall. Jeg har googlet nummeret
og det lyder ikke særligt godt. Jeg kan bedst mlide D.,J. Utzi når han
drøner slagere ud. Det var det her nummer jeg fandt.
http://www.youtube.com/watch?v=Ud2XtTpdM10 Træls musik - for meget skrig
skrål hyl og hvin, sopm vi kender fra X-factor.
'
HANS NUVÆRENDE MEGAHIT OVER HELE EUROPA BEDRE ???
Synes i ikke han er bedre med det hit han har haft over hele Europa det
sidste halve år. den med stjernen med dit navn. Den er jo ogsaå blevet
oversat af Jannes til hollandsk og af Kandis til dansk.
Lyder den ikke bedre? - her er den med:

D.J.UTZI (Østrig):
http://www.youtube.com/watch?v=24lfpWB0N4Q&feature=related
NIK P (Tyskland): http://www.youtube.com/watch?v=W8W5P2dUtk4&feature=related
Jannes (Holland): http://www.youtube.com/watch?v=bMHvLw8xSQo
Kandis (Danmark): http://www.youtube.com/watch?v=YVAygPJG6VM

Det er godt nok længe siden Europa har haft et så stort megahit at det
ligefrem bliver oversat til hele Europa - og mindst til dansk. Det ser man
meget sjældent. der går år imellem. Men her var Jannes og kandis hurtige
tiol at gribe guldklumpen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 16:38

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Nå ja. Nu er der selvfølgelig n´mange der vil undre sig: Hvilket show. Så
selv om det ikke er tv-gruppen, bliver jeg nødt til at fortælle at det er i
aften på ARD kl. 20.15, i Europas næststørste musikshow. Det sendes live fra
Tulln i Østrig, denne gang. Det indeholder alt indenfor folkelig populær
musik for det man kalder den almindelige befolkning. Der er slager og
volksmusik i en lind strøm i 2,5 timer

Hilsen Åge

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-04-09 17:55

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> Jannes (Holland):
> Kandis (Danmark):
> Det er godt nok længe siden Europa har haft et så stort megahit at det

Det mest utrolige er at melodien er så anonym at ingen tilsyneladende kan
gøre krav på at have lavet den.

Ondsindede rygter påstår der slet ikke er tale om en melodi, men snarere en
laveste fælles nævner.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-09 18:05

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ondsindede rygter påstår der slet ikke er tale om en melodi, men snarere
> en
> laveste fælles nævner.

Ja, det er meget ondsindede rygter, hehe.

Men tilbage til sagen. Jeg tror faktisk ikke det er D.J.Ytzi der er kommet
med den først. Det er bare D.J. Ytzi der hitter med den. Det var i hvert
fald den udgave med Nik P. jeg hørte først. Derefter blev jeg overrasket
over at D.J. Ytzi sang den. Og så var den der lige pludselig på hollandsk.
Og sidst skulle man finde den med Kandis på dansk.
Mon den findes med andre??? - Keld og Hulda måske, haha

Hilsen Åge